Produkter for business (1323)

Resirkulert Lærekortholder - Firmagave / Reklameartikkel Laget i Frankrike

Resirkulert Lærekortholder - Firmagave / Reklameartikkel Laget i Frankrike

Porte-Cartes i Resirkulert Lær (laget av 60% GRS-lærrester) eller andre miljøvennlige materialer, motstandsdyktig mot flekker og riper. Veldig slitesterk. Små til veldig store bestillinger Veldig korte leveringstider på våre design og materialer på lager (stort utvalg tilgjengelig) Stort utvalg av tilgjengelige farger / Pantone-farge 100% Laget i Frankrike La Fab Riviera er en produsent av små lærvarer og lærvarer laget av miljøvennlige materialer, spesialisert innen B2B: firmagaver, reklameartikler, dekorasjon og tilbehør for hoteller og restauranter, kontorutstyr, samt unike kreasjoner for merker. Materialer: resirkulert lær, resirkulert filt, resirkulert PU Farger: stort utvalg av tilgjengelige farger Produksjonsland: Frankrike
CBC & Virksomhet

CBC & Virksomhet

Her begynner din karrieretransformasjon, under veiledning av erfarne kokker som deler sin ekspertise og kjærlighet for den søte kunsten.
Elektronisk forretningsfakturering - Sky-løsning

Elektronisk forretningsfakturering - Sky-løsning

eBIn Cloud Den ledende e-fakturaløsningen for behandling og arkivering av alle innkommende og/eller utgående B2B- og B2G-fakturaer i de formatene som er pålagt av e-faktura-reformen fra 2024. En moderne applikasjon for elektronisk fakturabehandling (API). Uansett hvilken bransje eller størrelse selskapet ditt har, kan du utstede, overføre, motta og behandle alle fakturaene dine elektronisk. eBIn Cloud er drevet av verdens ledende skykompani Amazon Web Services® (AWS). eBIn Cloud er en applikasjon (API) som omfatter flere fleksible tjenester, designet og utviklet for dematerialisering, validering, verifisering og sikring av elektroniske fakturaer. En fleksibel konfigurasjon av behandlingskjeder ved bruk av disse tjenestene (arbeidsflyter) gjør at eBIn Cloud kan tilpasse seg flere spesifikasjoner. Saas:Amazon Web Services Multi-format støtte:EDIFACT, XML CII, XML Factur-X Flerspråklig:EN, FR, RO, DL Arkivering:10 år Rapportering:Faktura Status Eksport:Innkommende, Utgående fakturaer Avansert søk:Flere kriterier
Gondoler for Bedrifter - Butikkinnredning

Gondoler for Bedrifter - Butikkinnredning

Mannequins shopping er spesialisten innen butikkinnredning, vitriner, disker, gondoler, terninger, podium, butikkhyller, men også i utstillingsdukker og buster, belysning for butikker, lamper og lys, spotter, sikkerhetsutstyr og minibanker, for ikke å glemme kleshengere og salgsstativer. Spesielt innen dette området finner du våre gondoler, utstillingsfigurer og utstillinger for klær.
Vertikal plakett trofé.

Vertikal plakett trofé.

Vous cherchez un cadeau promotionnel hors du commun ? Vous souhaitez véhiculer l’image de votre entreprise sur un support haut de gamme qui va faire sensation ? Découvrez la plaque en verre verticale . Choisissez votre photo préférée ou votre logo et faites en un accessoire d’art décoratif pour embellir votre intérieur. Avec nos procédés de gravure au laser à la pointe de la technologie faites de cet plaque un support de communication original pour votre entreprise. tarifs dégressifs à partir de 7 pièces. Réf:3001 Dimensions:90 x 150 x 6 mm
Mini Pen Hall - SKRIVING

Mini Pen Hall - SKRIVING

Mini kulepenn med vridemechanisme i dristige ensfargede farger. Med originalt overdimensjonert klips og sølvfarget midtring. Blå blekk. Ref:3147 Varestørrelser og vekt:0 x 9,6 x 0 cm | 1 Ø | 5 gr
Administrativ

Administrativ

Den administrative avdelingen til Attractive Scent er motoren som sikrer at vår virksomhet fungerer godt. Bestående av dedikerte og erfarne fagfolk, håndterer vårt administrative team alle organisatoriske og finansielle aspekter, og sikrer dermed optimal operasjonell effektivitet. Deres ekspertise innen bedriftsledelse gjør det mulig å støtte våre produksjons- og parfymeutviklingsaktiviteter med presisjon og grundighet. I tillegg til den daglige driften spiller vårt administrative team en avgjørende rolle i strategisk planlegging og utvikling av selskapet. Deres evne til å forutse behov og tilpasse seg endringer i markedet gjør at vi kan forbli konkurransedyktige og innovative. Stol på vår administrative avdeling for å sikre stabilitet og kontinuerlig vekst i ditt partnerskap med Attractive Scent.
Ekspertise RADIO 4G/5G

Ekspertise RADIO 4G/5G

Vårt selskap spesialiserer seg på 4G- og 5G-teknologier. Vi har omfattende ekspertise innen distribusjon, administrasjon og optimalisering av disse moderne telekommunikasjonsnettene. Våre ingeniører har dyp kunnskap om protokoller, standarder og utstyr som brukes i 4G- og 5G-nettverk. Takket være vår erfaring er vi i stand til å tilby skreddersydde løsninger for å møte våre kunders spesifikke behov. Vi er forpliktet til å være i forkant av innovasjon innen dette stadig utviklende feltet. Enten det gjelder nettverksplanlegging, ytelsesoptimalisering eller feilsøking, er vi her for å tilby teknisk støtte av høy kvalitet.
Kurs

Kurs

Erfaringen til NGO ECTI er velkjent, med seniorfrivillige som tjener andre. Overalt i verden støtter de prosjektledere med oppfølging, opplæring, og de deler sine rike erfaringer innen alle profesjonelle områder, samtidig som de fremmer kunnskapsoverføring.
Utviklet Innkjøpstjeneste

Utviklet Innkjøpstjeneste

Vi vil være din innkjøpstjeneste, nært knyttet til dine tekniske avdelinger. Vi støtter deg i alle dine søk, prosesser og anskaffelser.
Bearbeidede produkter for dekorasjon

Bearbeidede produkter for dekorasjon

Innen dekorasjonsfeltet er presisjon og kvalitet på finishene avgjørende for å skape estetiske og holdbare stykker. JMTEC spesialiserer seg på produksjon av bearbeidede produkter for dekorasjon, og tilbyr løsninger som oppfyller de høyeste standardene i bransjen. Våre produkter er designet for å sikre enestående ytelse og holdbarhet, selv i de mest krevende miljøene. Ved å velge JMTEC for dine dekorasjonsbehov, får du enestående ekspertise og et engasjement for innovasjon. Vi jobber tett med våre kunder for å utvikle skreddersydde løsninger som møter deres spesifikke behov. Enten du trenger komponenter til innendørs eller utendørs designprosjekter, har vi kompetansen og erfaringen som kreves for å levere produkter av høy kvalitet.
Gestion Conseil

Gestion Conseil

Tjenesten for «Gestion Conseil» er dedikert til optimalisering av innkjøp og forbedring av interne prosesser i bedrifter. Ved å gi strategisk rådgivning, hjelper denne tjenesten bedrifter med å identifisere muligheter for kostnadsreduksjon samtidig som kvaliteten på produkter og tjenester opprettholdes. Ekspertene innen «Gestion Conseil» jobber tett med interne team for å utvikle skreddersydde strategier som møter de spesifikke behovene til hver bedrift. Denne tjenesten er spesielt gunstig for bedrifter som ønsker å strømlinjeforme driften sin og maksimere lønnsomheten. Ved å fokusere på effektivitet og åpenhet, gjør «Gestion Conseil» det mulig for bedrifter å styrke forholdet til leverandører og sikre en trygg og konkurransedyktig forsyning.
overholdelse og kvalitet av kosttilskudd - kvalitetsprosedyrer

overholdelse og kvalitet av kosttilskudd - kvalitetsprosedyrer

å følge deg for å sikre samsvar med dine kosttilskuddformuleringer og implementeringen av kvalitetsprosedyrer for å sikre at produktene dine vil være lovlig på markedet.
GRAVAT BAG

GRAVAT BAG

Egnet for alle lagringsbedrifter.
Sac Bleu Renne 22,5*19*10cm (scol 50) - VESKER

Sac Bleu Renne 22,5*19*10cm (scol 50) - VESKER

Bedrifter er begeistret for denne vesken under juletrærfeiringer. Presenter hver gave i denne vakre emballasjen, så er du klar—alle vil bli imponert! Referanse: SDD211 EAN13: 3700299944944 Dimensjon: 22.5x19x10 cm
HP 15,6" Bedriftslaptop

HP 15,6" Bedriftslaptop

HP PRO 15,6 tommers bærbar PC
Visittkort Utskrift MMA

Visittkort Utskrift MMA

Vårt kommunikasjonsbyrå er stolte av å presentere vårt nyeste arbeid: opprettelsen av visittkort for MMA, et ledende selskap innen forsikringssektoren. Disse visittkortene innkapsler essensen av MMA-merket, og forener profesjonalitet, tillit og modernitet. Visittkortene til MMA har et rent og moderne design. De nøytrale fargene og den elegante oppsettet forsterker oppfatningen av selskapet som en pålitelig tjenesteleverandør. Kontaktinformasjonen er nøye organisert, noe som sikrer at potensielle kunder enkelt finner informasjonen de trenger for å komme i kontakt med MMA.
Tilpasset visittkort 8.5x5.5cm med blank laminering

Tilpasset visittkort 8.5x5.5cm med blank laminering

Skreddersydde, rimelige reklamevisittkort - Visittkort i kredittkortformat 8,5 x 5,4 cm trykt på 350g/m² matt papir og deretter dekket med en blank laminering på begge sider. Rett kantkutting. Som det perfekte kommunikasjonsverktøyet, er visittkort et produkt som alle profesjonelle bør ha. Det letter betydelig informasjonsutveksling og reflekterer din profesjonelle aktivitet. Et godt utført visittkort vil sette spor hos dine samarbeidspartnere. Skil deg ut med et kort med blank laminering som vil tilføre en ekstra touch av originalitet til dette fantastiske reklameverktøyet. Mange alternativer tilgjengelig på forespørsel (5 forskjellige formater eller skreddersydde, 18 forskjellige papirunderlag, 12 forskjellige lamineringer, rette eller avrundede hjørner, selektiv lakk, varmfoliering, preging, skrapefelt, unik strekkode, individuell tilpasning, NFC, plastboksinnpakning). Skreddersydd design.
Engelskkurs for bedrifter

Engelskkurs for bedrifter

Engelskkurs for bedrifter er utformet for å møte de spesifikke behovene til bedrifter og deres ansatte. Med et tilpasset program vil disse kursene hjelpe deg med å forbedre din interne kommunikasjon og ditt profesjonelle engelsk. Gjennom corporate treningsøkter vil du utvikle ferdigheter i e-postskriving, profesjonelle samtaler og møter på engelsk. Disse kursene er ideelle for bedrifter som ønsker å styrke språkkunnskapene til sine team. Med fokus på gruppelearning og teamets fremgang, vil du være i stand til å navigere med letthet i varierte profesjonelle kontekster. Gjennom teknisk vokabular og bedriftskultur vil disse øktene gi deg en berikende læringsopplevelse, og forberede deg på å utmerke deg i et engelskspråklig arbeidsmiljø.
Bedriftstransport Lille

Bedriftstransport Lille

VTC-tjeneste for dine forretningsreiser i Lille.
Privat sjåførservice for bedrifter

Privat sjåførservice for bedrifter

Vi jobber tett med hver bedrift for å forstå deres spesifikke behov og for å tilby en skreddersydd tjeneste som møter deres krav. Vi er stolte av å tilby et komplett utvalg av transportløsninger inspirert av våre profesjonelle kunder. Enten det er for noen timer eller en hel dag, en reise i regionen eller for et bedriftsarrangement, møter vi dine behov. Våre stikkord er: Punktlighet, Nøyaktighet, Kvalitet og Diskresjon.
Ytelsesmåling - Strategi og forretningsytelse

Ytelsesmåling - Strategi og forretningsytelse

Vi hjelper deg med å definere nøkkelindikatorer for ytelse (KPI) for å vurdere og følge opp ytelsen til din salgsavdeling. Vi setter opp dashbord og rapporteringsverktøy for å gjøre det mulig for deg å ta informerte beslutninger.
Oppdag nye forretningsmuligheter

Oppdag nye forretningsmuligheter

Oppdag nye forretningsmuligheter
tilpasset sjokolade - for bedrifter

tilpasset sjokolade - for bedrifter

Salg av håndlaget sjokolade (sjokoladeesker, assorterte sjokolader, sjokolader ...) og produksjon av tilpasset sjokolade for bedrifter. Kontakt oss for å lære mer om våre tilpassede sjokoladeproduksjoner og oppdage vårt tilbud av tilpasset sjokolade for bedrifter og organisasjoner.
Coaching / Opplæring 15H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Coaching / Opplæring 15H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Skreddersydd støtte innen ditt valgte område: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
DEDIKERT SJÅFØR FOR BEDRIFTER

DEDIKERT SJÅFØR FOR BEDRIFTER

I forbindelse med et arrangement organisert av ditt selskap i Paris (seminar, kongress, deltakelse på arrangementer som Fashion Week, Le Bourget Air Show, Sial, Première Vision..), vil Service Chauffeur Paris stille en koordinator til disposisjon som alltid vil være tilgjengelig for deg, dine medarbeidere, dine gjester eller dine kunder. Han vil være grensesnittet mellom deg og sjåførene og håndtere uforutsette hendelser og endringer i siste liten, ikke nøl med å kontakte Service Chauffeur Paris. Hvis du ønsker å redusere reiseutgiftene for dine medarbeidere, eller hvis du ønsker å ta imot en viktig kunde, vil Service Chauffeur Paris finne den beste løsningen ved å tilpasse seg dine krav og gi maksimal fleksibilitet for å imøtekomme dine forventninger.
Opplæring for Bedriftsgründere og Kjøpere - Bedriftsopplæring

Opplæring for Bedriftsgründere og Kjøpere - Bedriftsopplæring

Slik at hver gründer er rustet til å møte utfordringene som venter.
BANKFAGLIG EKSPERTISE FOR ENTREPRENØRER - Økonomisk strukturering av virksomheten, oppnå finansiering

BANKFAGLIG EKSPERTISE FOR ENTREPRENØRER - Økonomisk strukturering av virksomheten, oppnå finansiering

Vi tilbyr også ekspertise innen økonomisk strukturering av virksomheten, som hjelper deg med å optimalisere driften og maksimere lønnsomheten. Å skaffe finansiering er ofte avgjørende for å støtte vekst og utvikling av virksomheten din. Med vår spesialiserte tjeneste hjelper vi deg med å finne de beste finansieringskildene for din bedrift, enten det er gjennom banklån, crowdfunding eller andre innovative finansieringsalternativer. Vi tilbyr også en grundig analyse og investeringsstrategi for å hjelpe deg med å ta beslutninger. Enten du ønsker å investere i nye prosjekter, diversifisere porteføljen din eller maksimere avkastningen på eksisterende investeringer, er vi her for å gi deg ekspertråd.
Brannslukkerkit for næringsliv / kontor - Brannsikkerhetskit for ERP-selskap

Brannslukkerkit for næringsliv / kontor - Brannsikkerhetskit for ERP-selskap

Brannslukkingspakken for næringsliv/kontor er den nøkkelferdige løsningen for brannsikkerheten i din bedrift. I samsvar med franske standarder, gir denne tilpassede pakken deg fullstendig beskyttelse i tilfelle brann. Den inneholder alt du trenger for å slukke en brann og varsle kundene og de ansatte. Din brannsikkerhetspakke er 100 % i samsvar med fransk lovgivning. Å investere i brannslukkingspakken for næringsliv/kontor sikrer deg effektiv og pålitelig beskyttelse mot branner. Den er enkel å bruke og vedlikeholde, og tilbyr en rimelig løsning for å beskytte din bedrift. I tilfelle brann vil du være klar til å handle raskt for å slukke flammene og varsle de berørte. Ikke vent lenger med å investere i denne essensielle pakken for sikkerheten til din bedrift. Å investere i denne pakken er å ta vare på din virksomhet, dine ansatte og dine kunder. Vekt: 15 kg Mål: 60 × 40 × 40 cm
forretningsreise

forretningsreise

Sett sammen teamene dine og kom for å konkurrere i en serie av prøvelser som kombinerer logikk, styrke, utholdenhet, presisjon og refleksjon: ingen vil stå utenfor handlingen! Teamkoheksjon, moro og personlig utvikling er verdiene vi ønsker å fremheve gjennom våre hindringer og sportslige og lekne utfordringer!