Produkter for business (658)

Visittkort - Trykking av visittkort

Visittkort - Trykking av visittkort

Hos CBS Labels behersker vi hele den grafiske prosessen, fra skapelse til forsendelse. Dette gir oss den unike evnen til å imøtekomme alle dine forespørsel om design eller produksjonsfiler, samtidig som vi overholder de strengeste tekniske kravene.
Rektangulær Visittkortholder

Rektangulær Visittkortholder

Rektangulær visittkortholder i glass med gaveeske. Ideell reklamegave for å dele logoen til bedriften din med kollegene dine. Vi kan gravere logoen din eller navnet på bedriften din, og vi kan også trykke i farger på glasset med bilde, logo eller tekst som fremhever selskapet ditt. Rabatterte priser fra 7 stk. Mål: 9 x 7,5 x 3,5 cm Ref: 3009
forretningsutveksling

forretningsutveksling

kommersielt utveksling
Mikrotjenester - Mikrotjenester: Løsninger designet for bedrifter

Mikrotjenester - Mikrotjenester: Løsninger designet for bedrifter

Mikrotjenester er en løsning designet for bedrifter som ønsker å lage moderne, skalerbare og effektive applikasjoner. Hver mikrotjeneste er uavhengig, og tilbyr en modulær arkitektur som gjør integrasjonen i ulike miljøer enklere. Takket være klare API-er er interoperabilitet enkelt og raskt. Tjenestene kan skaleres individuelt, noe som sikrer optimal ytelse og effektiv ressursforvaltning. Med forenklet vedlikehold er oppdateringer isolert, noe som minimerer nedetid. Sikkerhet er i sentrum av våre tjenester, med robuste funksjoner for databeskyttelse. Støttet av et aktivt fellesskap, blir våre mikrotjenester jevnlig oppdatert og ledsaget av omfattende dokumentasjon. Perfekt for varierte prosjekter, lar de deg tilpasse og innovere fritt, samtidig som du drar nytte av en fleksibel og robust løsning.
Elektronisk fakturering - elektronisk forretningsfaktureringssky - Romania

Elektronisk fakturering - elektronisk forretningsfaktureringssky - Romania

eBusiness eXpert sin eFactura-løsning, i samsvar med rumensk skatterett, integreres perfekt med eksisterende regnskapssystemer og ERP-er, og gjør det enkelt for bedrifter å gå over til en elektronisk fakturering som er i samsvar med lovgivningen. SaaS: Amazon Web Services (AWS) e-Faktura Formater: XML - UBL API: ANAF
En destinasjon for industrielle virksomheter

En destinasjon for industrielle virksomheter

Vi henvender oss til alle industrielle selskaper. Våre kunder opererer innen næringsmiddelindustrien, bygg, stål- og metallurgi, kjemisk industri...
Bedriftsforsyning

Bedriftsforsyning

Tjenesten for bedriftsinnkjøp er dedikert til sikker og konkurransedyktig innkjøp for å møte spesifikke behov hos bedrifter. Ved å tilby verktøy for sporing og analyse, gjør denne tjenesten det mulig for bedrifter å håndtere innkjøpene sine effektivt, og sikrer dermed en konstant og kvalitetsmessig forsyning. Bedrifter kan dermed optimalisere sine utgifter og forbedre sin lønnsomhet. I tillegg letter tjenesten for bedriftsinnkjøp forhandlingene om fordelaktige vilkår og kostnadsoptimalisering. Denne tjenesten er essensiell for bedrifter som ønsker å styrke sitt leverandørnettverk og sikre en effektiv håndtering av innkjøpene sine. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og lønnsomhet.
Notatblokk Cilux - KONTOR OG NÆRING

Notatblokk Cilux - KONTOR OG NÆRING

Notatblokk laget av PU-lær med en myk overflate. Med harde omslag og bokmerke i et bredt utvalg av farger. Med 100 blanke ark, og et praktisk elastisk bånd i matchende farge. Harde omslag. 100 ark Ref:4060 Vare størrelser og vekt: 14,7 x 21 x 1,5 cm | 300 gr
Telecom IT Forretningsplan

Telecom IT Forretningsplan

Forretningsplaner Telekom & IT: Støtte, utforming og gjennomføring av din forretningsplan. Tilpasset for ulike interessenter: Banker, Business Angels og Investorer. Også de tilknyttede strategiske planene samt passende initiativer. Ditt prosjekt er: Operatør, Distribusjon, Produsent eller tjenesteleverandør, vi hjelper deg med å omforme ideene dine til løsninger.
Belysning for butikker - BELYSNINGSYSTEMER FOR BEDRIFTER

Belysning for butikker - BELYSNINGSYSTEMER FOR BEDRIFTER

Kjøp hos Mannequins Shopping dame mannekener, herre mannekener, bust, kleshengere, butikkmøbler og belysningsløsninger for bedrifter, butikkbelysning.
Konsultasjon

Konsultasjon

Vi er bindeleddet mellom Afrika og resten av verden for alle selskaper som ønsker å etablere seg på det afrikanske kontinentet. Vi setter deg i kontakt med de riktige personene på stedet. Du får tilgang til et omfattende og pålitelig kontaktnettverk for å realisere prosjektene dine. Vi hjelper deg med å finne investorer og å skaffe lån fra afrikanske banker. Vi er spesielt spesialister på Kamerun, et land hvor vi har hjulpet selskaper med å utvikle seg i lang tid.
Planlagte privatjet-flyvninger - Spar tid med et jetfly ved å fly direkte

Planlagte privatjet-flyvninger - Spar tid med et jetfly ved å fly direkte

Planlegger du å reise frem og tilbake gjennom Frankrike eller Europa, alene eller som gruppe? Privatfly – Spar tid med et jetfly ved å fly direkte og etter din egen timeplan.
Kommersiell tjeneste

Kommersiell tjeneste

AUBERON TECHNOLOGIES' salgsteam er dedikert til å gi eksepsjonell kundestøtte og skreddersydde løsninger for å imøtekomme dine forretningsbehov. Enten du er på utkikk etter informasjon om produktene våre, trenger hjelp med en bestilling eller ønsker et tilpasset tilbud, er vårt salgsteam her for å hjelpe deg. Med en kundeorientert tilnærming og dyp bransjeekspertise, er vi forpliktet til å gi deg en smidig og tilfredsstillende handleopplevelse. Stol på vårt salgsteam for å støtte deg i hver fase av din kjøpsreise.
opprettelse av visittkort

opprettelse av visittkort

Opprettelse av tilpassede visittkort av vår grafiker, i tråd med din bedrift. Et viktig kommunikasjonsverktøy for god utvikling av et profesjonelt nettverk, vil ditt unike visittkort gjøre det lettere å holde kontakten med fremtidige kunder og/eller partnere ved å forenkle overføringen av dine kontaktopplysninger.
Business English training

Business English training

Engelsk forretningsutdanning er et omfattende program designet for å mestre engelsk i en profesjonell kontekst. Med fokus på forretningsvokabular og bedriftskultur, vil disse sesjonene hjelpe deg med å utvikle dine ferdigheter innen profesjonell kommunikasjon og profesjonell skriving. Gjennom engelsk korrespondanse og muntlig forståelse, vil du være i stand til å navigere med letthet i internasjonale utvekslinger og offentlige relasjoner. Disse sesjonene er ideelle for de som ønsker å styrke sin profesjonelle selvtillit og sitt internasjonale nettverk. Med fokus på kommunikasjonsstrategi og møter på engelsk, vil du utvikle de nødvendige ferdighetene for å utmerke deg i varierte profesjonelle sammenhenger. Gjennom en omfattende opplæring og profesjonell selvtillit, vil disse kursene gi deg en berikende læringsopplevelse, og forberede deg på å bruke engelsk med innvirkning i dine profesjonelle interaksjoner.
Solcelleløsninger for bedrifter

Solcelleløsninger for bedrifter

Vi forstår at bedrifter ønsker å redusere energikostnadene sine. Vi tilbyr derfor solcelleløsninger tilpasset bedriftenes behov. Skattefordeler for Bedrifter Å installere solcellepaneler gir mange skattefordeler for bedrifter. Ved å investere i solenergi kan du dra nytte av økonomiske insentiver som skattefradrag for energiovergang (CITE), reduksjon av merverdiavgift til 10 % på installasjoner av solcellepaneler og regionale og nasjonale tilskudd. Du kan avskrive investeringen din skattemessig over flere år. Våre Pålitelige Merker Vi samarbeider med de beste merkene på markedet. Våre invertere leveres av teknologiledere som Huawei, Solax, Solis og Growatt, kjent for sin pålitelighet og effektivitet. For solcellepaneler stoler vi på Jinko, et navn som er synonymt med bærekraft og høy ytelse.
Privat sjåførservice for bedrifter

Privat sjåførservice for bedrifter

Vi jobber tett med hver bedrift for å forstå deres spesifikke behov og for å tilby en skreddersydd tjeneste som møter deres krav. Vi er stolte av å tilby et komplett utvalg av transportløsninger inspirert av våre profesjonelle kunder. Enten det er for noen timer eller en hel dag, en reise i regionen eller for et bedriftsarrangement, møter vi dine behov. Våre stikkord er: Punktlighet, Nøyaktighet, Kvalitet og Diskresjon.
Ytelsesmåling - Strategi og forretningsytelse

Ytelsesmåling - Strategi og forretningsytelse

Vi hjelper deg med å definere nøkkelindikatorer for ytelse (KPI) for å vurdere og følge opp ytelsen til din salgsavdeling. Vi setter opp dashbord og rapporteringsverktøy for å gjøre det mulig for deg å ta informerte beslutninger.
tilpasset sjokolade - for bedrifter

tilpasset sjokolade - for bedrifter

Salg av håndlaget sjokolade (sjokoladeesker, assorterte sjokolader, sjokolader ...) og produksjon av tilpasset sjokolade for bedrifter. Kontakt oss for å lære mer om våre tilpassede sjokoladeproduksjoner og oppdage vårt tilbud av tilpasset sjokolade for bedrifter og organisasjoner.
DEDIKERT SJÅFØR FOR BEDRIFTER

DEDIKERT SJÅFØR FOR BEDRIFTER

I forbindelse med et arrangement organisert av ditt selskap i Paris (seminar, kongress, deltakelse på arrangementer som Fashion Week, Le Bourget Air Show, Sial, Première Vision..), vil Service Chauffeur Paris stille en koordinator til disposisjon som alltid vil være tilgjengelig for deg, dine medarbeidere, dine gjester eller dine kunder. Han vil være grensesnittet mellom deg og sjåførene og håndtere uforutsette hendelser og endringer i siste liten, ikke nøl med å kontakte Service Chauffeur Paris. Hvis du ønsker å redusere reiseutgiftene for dine medarbeidere, eller hvis du ønsker å ta imot en viktig kunde, vil Service Chauffeur Paris finne den beste løsningen ved å tilpasse seg dine krav og gi maksimal fleksibilitet for å imøtekomme dine forventninger.
BANKFAGLIG EKSPERTISE FOR ENTREPRENØRER - Økonomisk strukturering av virksomheten, oppnå finansiering

BANKFAGLIG EKSPERTISE FOR ENTREPRENØRER - Økonomisk strukturering av virksomheten, oppnå finansiering

Vi tilbyr også ekspertise innen økonomisk strukturering av virksomheten, som hjelper deg med å optimalisere driften og maksimere lønnsomheten. Å skaffe finansiering er ofte avgjørende for å støtte vekst og utvikling av virksomheten din. Med vår spesialiserte tjeneste hjelper vi deg med å finne de beste finansieringskildene for din bedrift, enten det er gjennom banklån, crowdfunding eller andre innovative finansieringsalternativer. Vi tilbyr også en grundig analyse og investeringsstrategi for å hjelpe deg med å ta beslutninger. Enten du ønsker å investere i nye prosjekter, diversifisere porteføljen din eller maksimere avkastningen på eksisterende investeringer, er vi her for å gi deg ekspertråd.
Forretningsmøte

Forretningsmøte

Legg til et preg av eleganse til dine forretningsmøter med JTS sjåførtjeneste Hos JTS er vi stolte av å tilby våre luksuriøse sjåførtjenester. Enten du foretrekker en luksus Mercedes eller en annen bil med sjåfør fra vår imponerende flåte, har vi det du trenger. Hvis du leter etter en Executive leiebil, trenger du ikke lete lenger! Våre executive sjåfører gir deg den mest elegante og sofistikerte kjøreopplevelsen du noen gang har hatt. Å reise med oss vil uten tvil være et privilegium! JTS: En Sjåførtjeneste Uten Kompromisser JTS er et sjåførselskap kjent for å holde sine løfter. Våre biler med sjåfør kommer med våre mest erfarne, best trente og klokeste sjåfører, som garanterer deg total tilfredshet. Vi er forpliktet til å støtte din virksomhet, derfor er våre tjenester perfekte for forretningsmøter og andre VIP-tjenester.
Bedriftsrengjøring

Bedriftsrengjøring

Spesialist på rydding av ulike typer boliger, inkludert hus, leiligheter, kjellere og lagringsbokser. Vær oppmerksom på at vi er utstyrt for å tømme rom effektivt, og vi tar ansvar for håndteringen av gjenstander og møbler du ønsker å kvitte deg med. Dette er vår garanti for effektivitet. I tillegg til vår rydde-tjeneste forplikter vi oss til å minimere avfall ved å gi en ny sjanse til gjenstander som fortsatt kan brukes. Vi leverer gjenbrukbare artikler til lokale organisasjoner eller resirkuleringssentre. Hvis vi kun finner avfall under vårt oppdrag, sørger vi for å transportere og avhende det på en ansvarlig måte, ved å sende det til godkjente avfallsplasser eller passende behandlingssentre. Dette gjør at vi kan være på alle fronter, både når det gjelder avhending og resirkulering.
DN Clean Tjenester - Hjelp til oppstart av virksomhet

DN Clean Tjenester - Hjelp til oppstart av virksomhet

Vår ekspertise strekker seg til personlig hjelp med opprettelse av rengjøringsbedrifter. Vi veileder aspirerende entreprenører gjennom administrative prosesser, strategiske valg og operativ oppsett, og hjelper dem med å etablere et solid grunnlag for virksomheten sin. Skreddersydd støtte for å sikre suksess fra starten av.
Tilpassede armbånd for bedriftsgaver

Tilpassede armbånd for bedriftsgaver

Armbånd brodert og laget i Frankrike. Velg på denne siden charmen som skal følge med ditt Meldingsarmbånd (skjell, gyllen hjerte osv.). Dette vil uten tvil minne deg om etikettene sydd på klærne fra barndommen din. Denne lille nostalgiske detaljen vil vekke minnene dine og vil garantert falle i smak. Mer enn 200 meldinger for familien din eller dine nærmeste kan oppdages på nettstedet vårt. Og for store anledninger kan du få armbåndene dine tilpasset. MULIGHET FOR Å TILPASSE FARGER OG TEKST Gå til kolleksjonen Armbånd til Tilpasning. For å tilpasse og bestille er det enkelt: du trenger bare å skrive inn teksten du ønsker å få brodert. Deretter velger du fargene på teksten og båndet. Og til slutt, velg ønsket antall for å vise den endelige prisen. Du vil merke en prisforskjell for disse Armbåndene til Tilpasning. Prisene er avtagende avhengig av bestilt mengde. Lengde på armbåndet: 25 cm Feste: knute Bånd: Polyester
Forretningsprosjekter - Arkitektstudio Paris

Forretningsprosjekter - Arkitektstudio Paris

Konsept, planlegging og oppfølging: du kan stole på profesjonell støtte i hver fase av ditt arkitekturprosjekt. Ønsker du å diskutere prosjektet ditt med oss? Kontakt oss på følgende nummer +33 1 77 19 15 68.
Rengjøring for Bedrifter

Rengjøring for Bedrifter

Vi tilbyr skreddersydde rengjøringsløsninger for bedrifter i alle størrelser. Enten du er en liten oppstart eller et stort selskap, vil vårt dedikerte team sørge for at lokalene dine alltid er rene og presentable. Vi tilpasser tjenestene våre til dine spesifikke tidsplaner og behov, og tilbyr både regelmessig og sporadisk rengjøring. Våre fagfolk er opplært til å bruke effektive teknikker og miljøvennlige produkter, noe som garanterer et sunt arbeidsmiljø for dine ansatte og besøkende.
Innovative elektriske løsninger for ditt hjem eller din bedrift

Innovative elektriske løsninger for ditt hjem eller din bedrift

Elektrisk samsvar: overhold standardene i Neuilly sur Seine - Jeg beklager virkelig dette. Her er en ny beskrivelse for elektrisitetsfirmaet i Neuilly-sur-Seine: Vårt elektrisitetsfirma i Neuilly-sur-Seine er stolte av å tilby omfattende og førsteklasses elektriske tjenester for både privatpersoner og bedrifter i byen og omegn som Paris, Boulogne-Billancourt eller Levallois-Perret. Vi har et team av høyt kvalifiserte og erfarne elektriske eksperter som lytter til dine behov og tilbyr skreddersydde løsninger for å imøtekomme alle dine elektriske behov. Vi er spesialister på installasjon, vedlikehold og reparasjon av elektriske systemer av alle slag. Vi er tilgjengelige for å hjelpe deg med alt fra installasjon av elektriske kabler til oppsett av elektriske sikkerhetssystemer og installasjon av LED-belysning.
Bedriftsledelsessoftware - Optimaliser Bedriften Din med Høyytelses Ledelsessoftware

Bedriftsledelsessoftware - Optimaliser Bedriften Din med Høyytelses Ledelsessoftware

Enten du er en liten eller mellomstor bedrift, hjelper vår intuitive og kraftige programvare deg med å automatisere og sentralisere prosessene dine for en forenklet og effektiv styring. Nøkkelfunksjoner: Integrert ERP: Sentraliser styringen av regnskap, lager, personalressurser og mye mer i ett samlet system. Avansert CRM: Forbedre kundeforholdene dine med verktøy for salgsoppfølging, kundestøtte og markedsføringskampanjestyring. Finansiell Styring: Følg økonomien din nøyaktig med omfattende regnskapsverktøy, fakturering og utarbeidelse av finansielle rapporter. Personaladministrasjon: Forenkle rekruttering, lønnshåndtering, opplæring og vurdering av ansattes prestasjoner. Produksjons- og Logistikkstyring: Optimaliser produksjons- og distribusjonsprosessene dine med avanserte planleggings- og oppfølgingsverktøy.