Produkter for travel (802)

Privat Sjåfør - Din Sjåfør er til din disposisjon

Privat Sjåfør - Din Sjåfør er til din disposisjon

Din sjåfør for å endre livet ditt.
Intervensjon for Profesjonelle

Intervensjon for Profesjonelle

Kontorer Lokaler Bedrifter Butikker, forretninger Kjøpesentre Salgsområder Restauranter, Kjøkken Industrier Fabrikker, lager Forvaltere, eiendomsforvaltere
WEBMARKETING - Vårt byrå tilbyr webmarkedsføringstjenester for din bedrift.

WEBMARKETING - Vårt byrå tilbyr webmarkedsføringstjenester for din bedrift.

B2B Online tilbyr løsninger tilpasset dine behov innen webmarkedsføring: - Naturlig søkemotoroptimalisering (SEO): Øk synligheten og trafikken til nettstedet ditt på søkemotorene https://b2bonline.fr/solutions-webmarketing/referencement-naturel/ - Betalt søkemotorannonsering (SEA): Vårt byrå tilbyr opprettelse og administrasjon av dine adwords-kampanjer https://b2bonline.fr/solutions-webmarketing/referencement-payant/ - E-postmarkedsføring: Vi tilbyr opprettelse og administrasjon av e-postkampanjer. Nå en kvalifisert målgruppe med vårt e-postbyrå. https://b2bonline.fr/solutions-webmarketing/creation-gestion-emailing/ Kontakt vårt byrå for å motta ditt gratis tilbud: - Telefon: 05 35 54 79 63 - E-post: contact@b2bonline.fr - Avtale: https://b2bonline.fr/rendez-vous
Bedrifts e-postfiler PRP - Île-de-France

Bedrifts e-postfiler PRP - Île-de-France

E-postdatabase for bedrifter i Ile de France Liste over e-poster fra alle bedrifter, alle bransjer, P.R.P.. Tilbudet er reservert for profesjonelle for BtoB markedsføringskampanjer. 378823 e-poster E-postfil for bedrifter PRP Inkluderer fylkene: Paris 75, Seine et Marne 77, Yvelines 78, Essonne 91, Hauts de Seine 92, Seine Saint Denis 93, Val de Marne 94, Val d’Oise 95 Antall: 378.823 E-POSTER (renset, kontrollert, verifisert og validert) 378.823 navn, adresse, postnummer, by, fasttelefon, yrkeskategori 75057 Navn og etternavn på lederen 80263 Faksnummer 57539 Mobilnummer 127587 NAF-kode 68670 RCS-nummer 61825 SIRET-nummer 82320 Oppgitt antall ansatte Oppdatert: Hver måned I e-postfilen har hver potensiell kunde sin komplette adresse og sin profesjonelle e-postadresse. E-postmarkedsføring er effektiv, rask, kostnadseffektiv og gir også mulighet for regelmessig kommunikasjon og informasjon.
oversettelse av e-handelsnettsteder - VAD KATALOGER E-COMMERCE fransk engelsk oversettelser

oversettelse av e-handelsnettsteder - VAD KATALOGER E-COMMERCE fransk engelsk oversettelser

Byrå spesialisert i oversettelse, ATI Assistance Traduction Interprétariat, din unike partner for dine språklige behov. I hjertet av Europa tilbyr vårt oversettelsesbyrå sine tjenester til kunder så varierte som lokale SMB-er og multinasjonale selskaper. Med over 400 innfødte og profesjonelle oversettere, fordelt over hele verden og sertifisert som ATI-partnere, håndterer vi alle dine oversettelsesforespørsel med responsivitet, profesjonalitet og til best mulig pris/kvalitet. Våre team av oversettere tilbyr oversettelser på mer enn 40 språk. Vi er spesialister innen mange områder som oversettelse av nettsteder, oversettelse av e-handelsnettsteder, flerspråklige applikasjoner for utviklere, undertekster på engelsk, spansk, tysk, nederlandsk… Juridisk oversettelse: salgskontrakter, dommer, internasjonale patenter, stevninger, generelle salgsbetingelser… , vitenskapelig og teknisk oversettelse…
COBuy HR - Støtte for Industrielle Innkjøp

COBuy HR - Støtte for Industrielle Innkjøp

Vi fungerer som en ekstern innkjøpsressurs som støtter deres innkjøpstjeneste for å kompensere for fraværet av en medarbeider, en rekruttering som er underveis, eller deres behov for å outsource en spesifikk innkjøpsoppgave (prosjektvurderinger, prosjektledelse, teknisk sourcing, benchmarking, overvåking, ...).
Analyse og Diagnostikk - Rådgivning og Støtte

Analyse og Diagnostikk - Rådgivning og Støtte

Vi gjennomfører en grundig analyse av virksomheten din for å identifisere styrker og forbedringsområder. Vi vurderer dine driftsprosesser, din organisasjonsstruktur, arbeidsflyt, ressursbruk, osv.
Kommersiell og Finansiell Ledelse - Øk Din Virksomhet

Kommersiell og Finansiell Ledelse - Øk Din Virksomhet

Registrering og oppfølging av dine tilbud, bestillinger, fakturaer og utlegg Oppfølging av kundesaker Oppretting og oppdatering av databaser (potensielle kunder, kunder og produkter,...) E-post- og postkampanjer med analyse av resultatene Utarbeidelse og oppfølging av budsjetter, dashbord og kontantstrømsprognoser Bankavstemming og kontantstrømshåndtering Oppfølging av innbetalinger og purring av ubetalte fakturaer Håndtering av utlegg Registrering og forberedelse av dokumenter som skal overleveres til din revisor DINE FORDELER Du tilbyr bedre respons til dine potensielle kunder/kunder Du styrker merkevaren til selskapet ditt Du bygger lojalitet hos kundene dine gjennom personlig oppfølging En grundig oppfølging av faktureringen og betalingene En forbedring av kontantstrømmen din og bedre kontroll over den økonomiske helsen til strukturen din Dashbordene lar deg analysere aktiviteten din og dermed definere utviklingsstrategiene dine
Vindu Rengjøring

Vindu Rengjøring

Glass, vinduer Glaserte områder og overflater Utstillingsvinduer, speil Arbeid i høyden Vanskelig tilgang
Google Ads Byrå - Betalt Reklame for Bedrifter

Google Ads Byrå - Betalt Reklame for Bedrifter

Dra nytte av skreddersydd ekspertise for lansering av dine annonseringskampanjer på Google Ads. Google AdWords gjør kommunikasjonen på nettet enklere ved å velge nøkkelord som er relevante for din virksomhet. Øk synligheten din ved å velge Google-annonsering gjennom et SEA-byrå sertifisert som Google-partner.
Eiendomsforvaltning - Programvaren for eiendomsforvaltning for å effektivt administrere dine eiendomsleieforhold

Eiendomsforvaltning - Programvaren for eiendomsforvaltning for å effektivt administrere dine eiendomsleieforhold

Gestion Locative v2022 er uten tvil en av de enkleste programvarene for eiendomsforvaltning. Ingen opplæring innen forvaltning, regnskap eller IT er nødvendig! Alle komplekse beregninger, som leiejusteringer, prorata... er automatiserte.
Bedriftsflytting Paris

Bedriftsflytting Paris

Flytting i Paris: Gentlemen for flytting, et nettverk av fagfolk til din tjeneste Privatperson eller profesjonell, forbered flyttingen din i Paris Flytting i Paris: Gentlemen for Flytting har laget flere typer tjenester, fra håndtering av flyttingen din til leie av en lastebil med sjåfør. Oppdag hva Gentlemen tilbyr for organiseringen av flyttingen din i Paris, og velg tilbudet som vil tilfredsstille dine behov samtidig som det er innenfor budsjettet ditt. Finn ditt flyttebyrå for prosjektet ditt i Paris. Våre nærmeste flyttemenn for din flytting i Paris.
Isitrac lager - Full web lagerstyringsprogramvare

Isitrac lager - Full web lagerstyringsprogramvare

Isitrac Stock er den nye løsningen fra Isitec International for å håndtere sporbarhet og lager i felles tjenester og logistikk. Målet er å hjelpe deres logistikksjefer og felles tjenester med å optimalisere styringen av flyten. Med dette verktøyet kan du registrere dine innkommende flyt, følge opp lagerbeholdningen og spore dine lagerutganger. Det lar deg også deklarere mengder eller beholdere og identifisere eierne. Implementer Isitrac Stock og få kontroll over innkjøpene, automatiser oppgavene og reduser driftskostnadene. Med Isitrac Stock vil du også øke kundetilfredsheten og sikre lagerbeholdningen.
Selvheftende etiketter på rull | Skriver

Selvheftende etiketter på rull | Skriver

Klistremerker for Alle Dine Behov Våre selvklebende etiketter er tilgjengelige i en rekke formater og materialer, og gir deg en perfekt løsning for alle typer produkter, fra de mest klassiske til de mest spesifikke. Vi hjelper deg med å lage etiketter tilpasset dine matvarer, kosmetikk, legemidler, eller til og med til ditt merke. Her er noen av alternativene vi tilbyr: - Tilpassede etiketter: Enten du trenger etiketter for produkter i store mengder eller for spesifikke applikasjoner, tilbyr vi fleksible og tilpassbare løsninger. - Miljøvennlige etiketter: For å imøtekomme den økende etterspørselen etter miljøvennlige produkter, tilbyr vi miljøvennlige etiketter laget av resirkulerte og bærekraftige materialer. - Gjennomsiktige etiketter eller kraftpapir: Disse alternativene gir et distinkt og elegant utseende, ideelt for å styrke merkevaren din med en original touch. - Etiketter for matvarer: I samsvar med sikkerhets- og hygienestandarder, garanterer våre etiketter for matvarer en kvalitetsutskrift som tåler lagrings- og transportforhold. - Sikkerhetsetiketter: For spesifikke applikasjoner som sikkerhet eller lagerstyring, tilbyr vi selvklebende etiketter med spesielle egenskaper som anti-forfalskningsbånd eller QR-koder.
Kommersiell Outsourcing

Kommersiell Outsourcing

Implementeringen av en strategi for kommersiell outsourcing i Strasbourg gjør det mulig for deg å øke lønnsomheten samtidig som du kan fokusere på dine kjerneaktiviteter. Ditt kontor tar seg av delvis eller total håndtering av dine kommersielle aktiviteter avhengig av dine organisatoriske mål. ASCM tilbyr kommersielle outsourcing-tjenester i Strasbourg og områdene rundt Schiltigheim, Illkirch-Graffenstaden og Bischheim. Denne tilnærmingen lar deg benytte en ekstern salgsstyrke for å øke omsetningen din. Dette er et interessant alternativ hvis du ønsker å fokusere på kjernevirksomheten din, tiltrekke og beholde nye kunder, vinne markedsandeler, gjenvinne tapte kunder, lansere et nytt produkt, håndtere en sesongmessig topp, osv.
markedslansering av kosttilskudd

markedslansering av kosttilskudd

å bistå deg i dine bestrebelser for å bringe kosttilskuddene dine til markedet
Import av Kontormøbler

Import av Kontormøbler

Oppgrader arbeidsplassen din med våre importtjenester for kontormøbler. Vi tilbyr et utvalg av stiler og design, som sikrer at kontoret ditt ikke bare ser bra ut, men også fremmer produktivitet og komfort.
Ekspertise RADIO 4G/5G

Ekspertise RADIO 4G/5G

Vårt selskap spesialiserer seg på 4G- og 5G-teknologier. Vi har omfattende ekspertise innen distribusjon, administrasjon og optimalisering av disse moderne telekommunikasjonsnettene. Våre ingeniører har dyp kunnskap om protokoller, standarder og utstyr som brukes i 4G- og 5G-nettverk. Takket være vår erfaring er vi i stand til å tilby skreddersydde løsninger for å møte våre kunders spesifikke behov. Vi er forpliktet til å være i forkant av innovasjon innen dette stadig utviklende feltet. Enten det gjelder nettverksplanlegging, ytelsesoptimalisering eller feilsøking, er vi her for å tilby teknisk støtte av høy kvalitet.
Kommersiell advokat i Lyon

Kommersiell advokat i Lyon

Tilstede sammen med fagfolk, støtter vi deg i din forretningsliv.
Kraften av Vaner

Kraften av Vaner

Charles Duhigg viser oss med denne boken at hvis livene våre er laget av "nøkkelvaner", kan mange muligheter åpne seg i våre profesjonelle og personlige karrierer med bare en liten endring av et uventet element. Charles Duhigg ble født i New Mexico i 1974. Etter å ha studert historie ved Yale og fått en MBA (Master of Business Administration) ved Harvard Business School, ble han journalist og forfatter av sakprosa. Han har blant annet blitt tildelt en Pulitzer-pris (i 2013) for en serie artikler om forretningspraksisene til giganten Apple, samt George Polk-prisen (i 2007), og en medalje fra journalistforeningen for granskende journalistikk og redaktører (i 2010). Han har skrevet flere artikler om samfunnsspørsmål i USA, som "Golden Opportunities" (en studie om årsakene til og konsekvensene av den økonomiske krisen), eller "Toxic Waters" (en artikkel om vannforurensning i USA, og hvordan regjeringen har reagert).
Coaching / Opplæring 15H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Coaching / Opplæring 15H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Skreddersydd støtte innen ditt valgte område: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Inndrivelse

Inndrivelse

Våre innkrevingsprosedyrer er diplomatiske, dynamiske og faste. Våre metoder kombinerer en beherskelse av tertiær regnskap og en viktig kommersiell side for å bygge lojalitet hos kundene. J10 Consulting tilbyr to pakker: ALL INCLUSIVE: en helhetlig tjeneste enten fysisk eller via fjernarbeid som inkluderer verifisering av fakturering og bestillingsbekreftelser, purringer (telefon, e-post, brev), håndtering av tvister, forberedelse av saker for rettslige prosedyrer, oppfølging av saker. PURRING AV FORDRINGER: en tjeneste som ligner på de som tilbys av inkassobyråer. En tjeneste som kun inkluderer purringer, oppfølging av saker, sending av saker til tvisteløsning eller juridisk avdeling.
Maskinerte deler etter tegning

Maskinerte deler etter tegning

Negocept er din spesialist på sourcing av leverandører av maskinerte deler etter tegning i Kina. Med vår lokale ekspertise og vårt omfattende nettverk tilbyr vi en komplett og skreddersydd tjeneste for å finne de beste produsentene av maskinerte deler, tilpasset dine spesifikasjoner. Våre Materialer: Stål: Sourcing av maskinerte deler i stål for applikasjoner som krever robusthet og holdbarhet. Aluminium: Anskaffelse av maskinerte deler i aluminium, ideelle for applikasjoner som krever letthet og korrosjonsmotstand. Messing: Levering av komponenter i messing for bruksområder som krever elektrisk ledningsevne og korrosjonsmotstand. Bronse: Maskinerte deler i bronse for applikasjoner som krever anti-korrosjons egenskaper og høy styrke. Kobber: Sourcing av deler i kobber for applikasjoner innen elektronikk og elektrisk industri.
AntsRoute - Programvare for rutehåndtering og optimalisering

AntsRoute - Programvare for rutehåndtering og optimalisering

Programvaren AntsRoute er rettet mot mobile fagfolk som leverandører, teknikere, agenter eller mobile selgere. AntsRoute gjør det mulig å planlegge, bygge, optimalisere og følge ruter i sanntid. Takket være AntsRoute, Du planlegger rutene til dine mobile medarbeidere. Du reduserer kilometerne på rutene dine med 20%. Du sparer 35% på kostnadene ved bruk av kjøretøyene dine. Du utnytter ressursene dine: kjøretøy, timeplaner for dine agenter og arbeidstid, … Du følger i sanntid ruter som er under utførelse. Du gjør arbeidet til dine mobile medarbeidere enklere og mer effektivt. Fra planlegging til rapportering ved slutten av rutene, inkludert bygging og sanntidsovervåking, håndterer programvaren AntsRoute hele kjeden av ruteoptimalisering. Til slutt håndterer AntsRoute begrensningene ved elektriske kjøretøy.
Skreddersydde løsninger for bedriftsflyttinger

Skreddersydde løsninger for bedriftsflyttinger

Uansett størrelse og bransje, er WE MOVE i stand til å håndtere hele prosessen med overføringen av din bedrift, med trygghet om at møblene dine ikke vil bli skadet, og vil bli overført med den største garanti.
Ytelsesmåling - Strategi og forretningsytelse

Ytelsesmåling - Strategi og forretningsytelse

Vi hjelper deg med å definere nøkkelindikatorer for ytelse (KPI) for å vurdere og følge opp ytelsen til din salgsavdeling. Vi setter opp dashbord og rapporteringsverktøy for å gjøre det mulig for deg å ta informerte beslutninger.
Profesjonell Presentasjon - Forretningsplan

Profesjonell Presentasjon - Forretningsplan

Vi hjelper deg med å forberede en profesjonell og engasjerende presentasjon av forretningsplanen, ved å bruke grafer, tabeller og nøkkelinformasjon for å gjøre forslaget ditt klart og overbevisende.
Yrket som iOS-utvikler

Yrket som iOS-utvikler

Hva er en iOS-utvikler? En iOS-utvikler har ansvaret for programmering av applikasjoner for iPhone og iPad under operativsystemet iOS. Han eller hun jobber med utvikling, testing og feilretting av applikasjoner i "Apple Store". For dette samarbeider han eller hun med ulike kolleger som prosjektleder eller grafiker for å følge retningslinjene og skrive en spesifikasjonsdokumentasjon. Når utviklingen av applikasjonen er fullført, må iOS-utvikleren utføre flere tester for å finne feil og optimalisere bruken av applikasjonen. Dette gjør applikasjonen mer attraktiv for brukerne. Til slutt sørger han eller hun for teknisk støtte for applikasjonen og skriver teknisk og funksjonell dokumentasjon for brukerne. Andre enheter er også involvert, iOS-utvikleren må være i stand til å utvikle applikasjoner for enheter som "Apple Watch" eller "Mac"-datamaskiner.
Yrket Tester

Yrket Tester

Hva er en Tester? Tester er en IT-profesjonell som utfører tester og verifikasjoner på ulike programvarer for å sikre at de fungerer som de skal. Han eller hun går gjennom programvaren og oppdager eventuelle feil eller avvik. For dette utfører tester en forberedende jobb ved hjelp av spesifikasjonsdokumentet som har bestemt utformingen av programvaren. Deretter analyserer han eller hun ytelses- og bruksfeil, og skriver en rapport som sendes til utviklerne, som deretter tar seg av å utføre rettelser og endringer. Testeren har et arbeidsområde som strekker seg fra ytelse til programmering, inkludert brukeropplevelse eller UX (User eXperience), sikkerhet og tilpasningsevne. Rollen til testeren er grunnleggende i et IT-team. Yrket hans eller hennes er en del av funksjonene relatert til programvarekvalitet, også kalt SQA (Software Quality Assurance).
Bedriftsledelsessoftware - Optimaliser Bedriften Din med Høyytelses Ledelsessoftware

Bedriftsledelsessoftware - Optimaliser Bedriften Din med Høyytelses Ledelsessoftware

Enten du er en liten eller mellomstor bedrift, hjelper vår intuitive og kraftige programvare deg med å automatisere og sentralisere prosessene dine for en forenklet og effektiv styring. Nøkkelfunksjoner: Integrert ERP: Sentraliser styringen av regnskap, lager, personalressurser og mye mer i ett samlet system. Avansert CRM: Forbedre kundeforholdene dine med verktøy for salgsoppfølging, kundestøtte og markedsføringskampanjestyring. Finansiell Styring: Følg økonomien din nøyaktig med omfattende regnskapsverktøy, fakturering og utarbeidelse av finansielle rapporter. Personaladministrasjon: Forenkle rekruttering, lønnshåndtering, opplæring og vurdering av ansattes prestasjoner. Produksjons- og Logistikkstyring: Optimaliser produksjons- og distribusjonsprosessene dine med avanserte planleggings- og oppfølgingsverktøy.