Produkter for travel (802)

Forretningsplan

Forretningsplan

Vi tilbyr en omfattende støtte for utarbeidelse av din forretningsplan innen IT og telekommunikasjon. Vårt team av eksperter vil veilede deg gjennom alle nødvendige trinn for å utvikle en solid og overbevisende plan. Vi begynner med å analysere ditt målmarked, dine konkurrenter og dine forretningsmål. Deretter hjelper vi deg med å definere din markedsføringsstrategi, dine produkter og tjenester, samt din forretningsmodell. Vi vil også bistå deg med forberedelsen av de finansielle rapportene, ved å gi deg realistiske og detaljerte prognoser. Til slutt vil vi hjelpe deg med å presentere din forretningsplan på en profesjonell og overbevisende måte. Med vår støtte vil du ha alle nøklene du trenger for å lykkes innen IT og telekommunikasjon.
Valg av Juridisk Struktur - Opprettelse av Virksomhet

Valg av Juridisk Struktur - Opprettelse av Virksomhet

Vi gir deg råd om den beste juridiske strukturen for din virksomhet (AS, SAS, enkeltpersonforetak osv.) basert på dine behov, mål og personlige situasjon.
Ny Kjøretøyregistrering - Kjøretøyregistrering

Ny Kjøretøyregistrering - Kjøretøyregistrering

Prosessen for å endre eier gir den nye kjøperen av kjøretøyet muligheten til å registrere seg som ny eier på vognkortet. Du har en frist på én måned for å gjennomføre prosessen etter kjøpet av kjøretøyet, en gave eller slutten av leasing, og betale de tilhørende avgiftene. Det nye vognkortet vil bli sendt til deg innen 48/72 åpningstimer. Identifikasjon med gyldighet av kjøperen Skjema cerfa nr. 13749 som brukes til registreringssøknaden Skjema cerfa nr. 15776*02 som tilsvarer sertifikatet for overdragelse av kjøretøyet Bostedsbevis som er mindre enn 6 måneder gammelt (i tilfelle medeiere, bevis for den som adressen skal stå på vognkortet).
Ikke alle har hatt sjansen til å mislykkes i studiene sine.

Ikke alle har hatt sjansen til å mislykkes i studiene sine.

Tittelen på denne boken virker å være i total motsetning til den besluttsomheten som kreves for en karriere som entreprenør, men likevel vil denne boken vise deg at vi ikke nødvendigvis må utmerke oss i studiene for å bli gode entreprenører. Olivier Roland er en 39 år gammel fransk forfatter med en unik bakgrunn innen entreprenørskap. Han avsluttet studiene sine som 18-åring, etter å ha fullført førsteåret i litteratur, og kastet seg inn i verden av bedriftsopprettelse. Han startet sin første bedrift i 2000, som 19-åring, et selskap for IT-tjenester og reparasjoner. Deretter bestemte han seg for å bli profesjonell blogger. Dessverre ble denne erfaringen ikke vellykket, men han lar seg ikke knekke og bestemmer seg for å begynne å skrive for å dele sin erfaring innen entreprenørskap. Med sin overbevisning om at livsmetodene hans kan hjelpe mange, begynner han å engasjere seg i sosiale medier.
Kvalitetstelefonsekretærtjenester tilpasset forretningsbehov

Kvalitetstelefonsekretærtjenester tilpasset forretningsbehov

Médiphone, den permanente telefonpartneren for bedrifter - Médiphone Téléservices, en potensiell partner for bedrifter innen telefontjenester og fjernmottak, tilbyr en kvalitetsservice med rask og effektiv håndtering av dine innkommende og utgående samtaler. Vi sikrer et kvalitetsarbeid utført av et profesjonelt og erfarent team. Ikke nøl med å kontakte oss for å diskutere hvordan vi kan realisere prosjektet ditt.
Håndtering av arbeidsmedisinske besøk - En ny kunde som har tillit til våre metoder

Håndtering av arbeidsmedisinske besøk - En ny kunde som har tillit til våre metoder

Vår kunde er helt fornøyd med tjenesten vi har levert angående oppsett og administrasjon av alle helseundersøkelser for alle ansatte i kjeden. Outsourcing av helseundersøkelser er en god måte å spare tid på.
Bygningsrengjøring

Bygningsrengjøring

Sameie Fellesarealer Trapper, heis
Engelsk trening for bedrifter - Engelsk kurs for bedrifter

Engelsk trening for bedrifter - Engelsk kurs for bedrifter

Beherskelse av engelsk er en fordel som styrker bedrifters internasjonale ambisjoner, uansett størrelse og bransje. Hos MEANZ gir vi ansatte og bedriftsledere muligheten til å utvikle seg i sitt eget tempo, og ikke minst å få opplæring som er tilpasset deres profesjonelle behov. MEANZ kan tilby flere engelskkurs for bedrifter, enten i våre lokaler, i et senter, eller til og med på avstand via videokonferanse.
Profesjonell Flytting / Bedriftstransport

Profesjonell Flytting / Bedriftstransport

Ja, Déménager tar seg av å flytte datastasjonene dine, arkivene dine, kontorene dine, ...
oversettelse av e-handelsnettsteder - VAD KATALOGER E-COMMERCE fransk engelsk oversettelser

oversettelse av e-handelsnettsteder - VAD KATALOGER E-COMMERCE fransk engelsk oversettelser

Byrå spesialisert i oversettelse, ATI Assistance Traduction Interprétariat, din unike partner for dine språklige behov. I hjertet av Europa tilbyr vårt oversettelsesbyrå sine tjenester til kunder så varierte som lokale SMB-er og multinasjonale selskaper. Med over 400 innfødte og profesjonelle oversettere, fordelt over hele verden og sertifisert som ATI-partnere, håndterer vi alle dine oversettelsesforespørsel med responsivitet, profesjonalitet og til best mulig pris/kvalitet. Våre team av oversettere tilbyr oversettelser på mer enn 40 språk. Vi er spesialister innen mange områder som oversettelse av nettsteder, oversettelse av e-handelsnettsteder, flerspråklige applikasjoner for utviklere, undertekster på engelsk, spansk, tysk, nederlandsk… Juridisk oversettelse: salgskontrakter, dommer, internasjonale patenter, stevninger, generelle salgsbetingelser… , vitenskapelig og teknisk oversettelse…
Møbelimport fra Kina

Møbelimport fra Kina

Import av møbler fra Kina av franskmenn. Importer møblene dine fra Kina til hotellet, restauranten, kasinoet, butikken, coworking, arrangementet, merket osv. Det er mange alternativer tilgjengelig i Kina.
Visittkort - UTGAVE

Visittkort - UTGAVE

Visittkort - UTGAVE
Sosial Forvaltning - Bedriftstjenester - Sosial Forvaltning

Sosial Forvaltning - Bedriftstjenester - Sosial Forvaltning

Vi er her for å hjelpe deg med personaladministrasjonen din • Innsamling av informasjon om lønnselementer og distribusjon til HR-avdelingen eller din regnskapsfører • Planlegging og oppfølging av fravær (betalt ferie, RTT, sykdom, svangerskap…) • Kontroll av lønnsslipper og sosiale kostnader • Kontroll av personlige sosiale data (DSN)
E-Projekt GFI

E-Projekt GFI

E-Project-GFI møter kravene fra byggherrer om å ha en pålitelig løsning for å håndtere den finansielle oppfølgingen av kontrakter, kontrollere kostnader og digitalisere betalinger. E-Project-GFI møter kravene fra byggherrer om å ha en pålitelig løsning for den finansielle forvaltningen av kontrakter og for å håndtere situasjoner og operasjoner. E-Project-GFI®, deler finansiell informasjon på en konfidensiell måte i SaaS-modus for operasjoner med mer enn 200 kontrakter. E-Project-GFI® garanterer overholdelse av beregningsreglene som gjelder i henhold til regelverket for finansielle markeder (anskaffelsesloven, de ulike CCAG, finansielle og regnskapsmessige forskrifter,...).
Markedsstrategi

Markedsstrategi

Konsulent innen markedsføring i Strasbourg, ASCM tilbyr skreddersydd støtte i utviklingen av en effektiv markedsføringsplan til fordel for din bedrift. Fra utforming til utvikling av din markedsføringsstrategi, gjør din rådgiver alt for å sikre en vellykket lansering av dine produkter eller tjenester. Ditt markedsføringskonsulentfirma støtter deg i implementeringen av din markedsstrategi, enten du leder en SMB eller en stor gruppe. Med flere års erfaring innen handelsfeltet, har din markedsføringskonsulent som mål å profesjonalisere din kommunikasjonsmetode, tilpasse din bedrift til markedets utvikling, hjelpe deg med å møte konkurransen og gi råd om lansering av et nytt tilbud av tjenester eller produkter. I denne sammenhengen utformer han en markedsføringsstrategi tilpasset dine behov, basert på analysen av utviklingen i markedet der produktene eller tjenestene dine vil være til stede.
Bedrifts e-postfiler PRP - Île-de-France

Bedrifts e-postfiler PRP - Île-de-France

E-postdatabase for bedrifter i Ile de France Liste over e-poster fra alle bedrifter, alle bransjer, P.R.P.. Tilbudet er reservert for profesjonelle for BtoB markedsføringskampanjer. 378823 e-poster E-postfil for bedrifter PRP Inkluderer fylkene: Paris 75, Seine et Marne 77, Yvelines 78, Essonne 91, Hauts de Seine 92, Seine Saint Denis 93, Val de Marne 94, Val d’Oise 95 Antall: 378.823 E-POSTER (renset, kontrollert, verifisert og validert) 378.823 navn, adresse, postnummer, by, fasttelefon, yrkeskategori 75057 Navn og etternavn på lederen 80263 Faksnummer 57539 Mobilnummer 127587 NAF-kode 68670 RCS-nummer 61825 SIRET-nummer 82320 Oppgitt antall ansatte Oppdatert: Hver måned I e-postfilen har hver potensiell kunde sin komplette adresse og sin profesjonelle e-postadresse. E-postmarkedsføring er effektiv, rask, kostnadseffektiv og gir også mulighet for regelmessig kommunikasjon og informasjon.
Forsikringsmegler - for bedrifter

Forsikringsmegler - for bedrifter

Arc En Ciel Assurances, din spesialist på profesjonell forsikring. Som forsikringsmegler siden 2009, består Arc En Ciel Assurances av et profesjonelt team innen forsikring som er helt dedikert til sine kunder. Arc En Ciel Assurances er et forsikringsmeglerfirma som ligger i 93 og tilbyr sine forsikringsmeglingløsninger for både bedrifter og privatpersoner. Som profesjonell forsikringsmegler i Saint-Denis og Plaine Saint-Denis, tilbyr Arc En Ciel Assurances sine forsikringsmeglingstjenester på forespørsel og hjelper deg med å finne dekningene for din bilforsikring, motorsykkelforsikring, boligforsikring eller helseforsikring. ARC EN CIEL ASSURANCES tilbyr deg et gratis forsikrings tilbud, forsikringsmeglingstjeneste på forespørsel. Den beste avtalen innen forsikring er ikke når kontrakten tegnes, men ved erstatning av en eventuell skade.
Servitør

Servitør

Servitør
Rådgivning og assistanse til bedrifter og samfunn - Privat og offentlig sektor - alle størrelser av organisasjoner

Rådgivning og assistanse til bedrifter og samfunn - Privat og offentlig sektor - alle størrelser av organisasjoner

Besøk nettstedet lacaq.fr for å få en representativ oversikt over våre intervensjonsområder og et utvalg av våre referanser.
tidsstyring og aktivitetsrapportering

tidsstyring og aktivitetsrapportering

Kontroll av faktisk arbeidstid Beregning av arbeidede timer Håndtering av overtid Automatiser tidsregistreringen med godkjenningsarbeidsflyten. Ingen flere fysiske stemplingsur.
Business Engelsk Opplæring - CPF Berettiget

Business Engelsk Opplæring - CPF Berettiget

Kommuniser enklere på engelsk på arbeidsplassen din Takket være vår engelskkurs for næringslivet, kan du: - styrke dine profesjonelle ferdigheter - mestre ferdighetene som er nyttige for jobben din - håndtere arbeidsmiljøet ditt Oppnå dine mål med dine nye ferdigheter Du får støtte fra instruktøren din gjennom hele utdanningsløpet. Hvilke ferdigheter kan du jobbe med? - presentere deg selv - lede et møte, delta i en forhandling - holde en presentasjon på engelsk - gå på jobbintervju - kommunisere på telefon og via e-post Utdanningsløpet ditt er tilpasset din jobb og din bransje.
Opplæring Basert på Aktiv Pedagogikk - For Bedrifter

Opplæring Basert på Aktiv Pedagogikk - For Bedrifter

Katalog over kurs basert på prinsippene for Aktiv Pedagogikk® for bedrifter. Et bredt utvalg av temaer dekket: innkjøp, salg, markedsføring, teamledelse, kreativitet & innovasjon, økonomi & bedriftsledelse, ERP & GPAO, Lean og problemløsning, Lean Construction, logistikk & forsyningskjede, prosjektledelse, kvalitet, menneskelige ressurser, hygiene, sikkerhet og bærekraft, bedriftskunnskap.
Miljøvennlig skriver for bedrifter - Miljøvennlig trykkeri

Miljøvennlig skriver for bedrifter - Miljøvennlig trykkeri

Digigreen - Øko-Ansvarlig Trykkeri
Ny Bedriftsprospeksjon - Overvåk Markedet Ditt

Ny Bedriftsprospeksjon - Overvåk Markedet Ditt

Motta sanntidsvarsler om nye bedriftsregistreringer. Filtrer etter ulike kriterier (sosial status, opprettelsesdato, postnummer osv.) Vær den første til å kontakte nye bedrifter.
Administrativ for Studenter og Jobbsøkere

Administrativ for Studenter og Jobbsøkere

Opprettelse av CV Skriving av søknadsbrev Workshop for jobbsøking Hjelp til å finne praksisplass Skriving, utskrift, oppsett og innbinding av praksisrapporter Skriving av forretningsplan Hjelp med administrative prosesser Avtaleinngåelse Organisering av studentgrupper (gjennomgang av oppgaver…)
Kommersiell og Finansiell Ledelse - Øk Din Virksomhet

Kommersiell og Finansiell Ledelse - Øk Din Virksomhet

Registrering og oppfølging av dine tilbud, bestillinger, fakturaer og utlegg Oppfølging av kundesaker Oppretting og oppdatering av databaser (potensielle kunder, kunder og produkter,...) E-post- og postkampanjer med analyse av resultatene Utarbeidelse og oppfølging av budsjetter, dashbord og kontantstrømsprognoser Bankavstemming og kontantstrømshåndtering Oppfølging av innbetalinger og purring av ubetalte fakturaer Håndtering av utlegg Registrering og forberedelse av dokumenter som skal overleveres til din revisor DINE FORDELER Du tilbyr bedre respons til dine potensielle kunder/kunder Du styrker merkevaren til selskapet ditt Du bygger lojalitet hos kundene dine gjennom personlig oppfølging En grundig oppfølging av faktureringen og betalingene En forbedring av kontantstrømmen din og bedre kontroll over den økonomiske helsen til strukturen din Dashbordene lar deg analysere aktiviteten din og dermed definere utviklingsstrategiene dine
SAP - programvare for forretningsprosessledelse

SAP - programvare for forretningsprosessledelse

SAP er en av verdens største leverandører av programvare for forretningsprosessledelse: løsninger som muliggjør effektiv databehandling og informasjonsflyt i selskaper.
Flyplass- og Togstasjonsoverføringer

Flyplass- og Togstasjonsoverføringer

Du reiser bekymringsfritt med ALLO VTC ROISSY CDG: ingen taksameter som går, ingen tilleggskostnader, og du slipper å vente på tur i taxikøen. Ankommer du flyplassen? En sjåfør venter på deg med et navneskilt ved tollutgangen, og vi tar med bagasjen din til bilen. Skal du til flyplassen? Planlegg ankomsten av en sjåfør hjemme hos deg eller på hotellet ditt. Vi tilbyr en diskret og personlig høykvalitetstjeneste med en privat sjåfør. Er flyet ditt forsinket? Ingen panikk, vi tilpasser tidspunktet for transporten din til flyets ankomst. Husk å oppgi flynummeret ditt når du bestiller. Bestilling på noen få klikk. Flere bestillingsmetoder til din disposisjon: - Bestilling via telefon - Bestilling via e-post - Bestilling via internett eller mobil
Teknisk assistanse

Teknisk assistanse

Vi tilbyr skreddersydde tekniske løsninger og støtte som gir økonomisk verdi til våre kunder og en vellykket opplevelse for våre konsulenter. Våre eksperter støtter kundene våre og gir dem den riktige tjenesten gjennom hele prosjektperioden.
Innsamling av midler

Innsamling av midler

Du leter etter investorer for å utvikle prosjektet ditt eller oppstarten din. Du ønsker å styrke egenkapitalen din og integrere en investor i prosjektet ditt som kan støtte og hjelpe deg. Du trenger råd og støtte i prosessen og i jakten på investorer.