Produkter for travel (406)

Konsultasjon

Konsultasjon

Vi er bindeleddet mellom Afrika og resten av verden for alle selskaper som ønsker å etablere seg på det afrikanske kontinentet. Vi setter deg i kontakt med de riktige personene på stedet. Du får tilgang til et omfattende og pålitelig kontaktnettverk for å realisere prosjektene dine. Vi hjelper deg med å finne investorer og å skaffe lån fra afrikanske banker. Vi er spesielt spesialister på Kamerun, et land hvor vi har hjulpet selskaper med å utvikle seg i lang tid.
TANDEM / PRIMA FIBER

TANDEM / PRIMA FIBER

Forretningsplan for etablering av en fiberoptisk infrastrukturoperatør og tårn i et østafrikansk land.
Gestion Conseil

Gestion Conseil

Tjenesten for «Gestion Conseil» er dedikert til optimalisering av innkjøp og forbedring av interne prosesser i bedrifter. Ved å gi strategisk rådgivning, hjelper denne tjenesten bedrifter med å identifisere muligheter for kostnadsreduksjon samtidig som kvaliteten på produkter og tjenester opprettholdes. Ekspertene innen «Gestion Conseil» jobber tett med interne team for å utvikle skreddersydde strategier som møter de spesifikke behovene til hver bedrift. Denne tjenesten er spesielt gunstig for bedrifter som ønsker å strømlinjeforme driften sin og maksimere lønnsomheten. Ved å fokusere på effektivitet og åpenhet, gjør «Gestion Conseil» det mulig for bedrifter å styrke forholdet til leverandører og sikre en trygg og konkurransedyktig forsyning.
Elektronisk forretningsfakturering - Sky-løsning

Elektronisk forretningsfakturering - Sky-løsning

eBIn Cloud Den ledende e-fakturaløsningen for behandling og arkivering av alle innkommende og/eller utgående B2B- og B2G-fakturaer i de formatene som er pålagt av e-faktura-reformen fra 2024. En moderne applikasjon for elektronisk fakturabehandling (API). Uansett hvilken bransje eller størrelse selskapet ditt har, kan du utstede, overføre, motta og behandle alle fakturaene dine elektronisk. eBIn Cloud er drevet av verdens ledende skykompani Amazon Web Services® (AWS). eBIn Cloud er en applikasjon (API) som omfatter flere fleksible tjenester, designet og utviklet for dematerialisering, validering, verifisering og sikring av elektroniske fakturaer. En fleksibel konfigurasjon av behandlingskjeder ved bruk av disse tjenestene (arbeidsflyter) gjør at eBIn Cloud kan tilpasse seg flere spesifikasjoner. Saas:Amazon Web Services Multi-format støtte:EDIFACT, XML CII, XML Factur-X Flerspråklig:EN, FR, RO, DL Arkivering:10 år Rapportering:Faktura Status Eksport:Innkommende, Utgående fakturaer Avansert søk:Flere kriterier
Studie og rådgivning

Studie og rådgivning

Studie og rådgivning er essensielle tjenester for å optimalisere dine logistikkoperasjoner og forbedre effektiviteten i din forsyningskjede. MTA GOPIC FRANCE tilbyr skreddersydde studie- og rådgivningstjenester, tilpasset de spesifikke behovene til hver kunde. Vårt team av eksperter analyserer dine nåværende prosesser og foreslår innovative løsninger for å forbedre ytelsen og redusere kostnadene. Ved å samarbeide med oss, får du tilgang til dyp ekspertise og strategiske anbefalinger for å maksimere effektiviteten i dine operasjoner. Våre studie- og rådgivningstjenester gjør det mulig for deg å ta informerte beslutninger, noe som styrker din konkurranseevne i markedet. Stol på MTA GOPIC FRANCE for å hjelpe deg med å optimalisere din logistikkjede og nå dine forretningsmål.
Coaching in English

Coaching in English

Engelsk coaching tilbyr en personlig tilnærming for å mestre språket med en dedikert lærer. Gjennom individuell oppfølging og fullstendig nedsenking vil du utvikle dine ferdigheter i både muntlig og skriftlig engelsk. Med fokus på spesifikke mål og språklig perfeksjonering, vil disse øktene gjøre at du kan gjøre raske og effektive fremskritt. Denne coachingen er ideell for de som søker en privat og motiverende læringsmetode. Med fokus på individuell praksis og rask suksess, vil du være i stand til å utvikle dine nøkkelferdigheter i engelsk. Gjennom personlig motivasjon og privat læring, vil disse øktene gi deg en berikende læringsopplevelse, og forberede deg på å bruke engelsk med selvtillit i ulike sammenhenger.
Yrket som Webutvikler

Yrket som Webutvikler

Hva er en webutvikler? Webutviklere er webingeniører eller webutviklere som håndterer front-end og back-end (og alt som ligger imellom) av en applikasjon eller et nettsted. De kan jobbe med hvilken som helst stakk: mobile applikasjoner, web eller native. Front-end utviklere jobber med de synlige delene av en applikasjon eller et nettsted, inkludert funksjonene som brukerne interagerer med. Back-end utviklere håndterer de bakre aspektene, "skruer og bolter", som databaser og infrastruktur. I tillegg til front-end og back-end, har applikasjoner også et databaselag.
Profesjonell Presentasjon - Forretningsplan

Profesjonell Presentasjon - Forretningsplan

Vi hjelper deg med å forberede en profesjonell og engasjerende presentasjon av forretningsplanen, ved å bruke grafer, tabeller og nøkkelinformasjon for å gjøre forslaget ditt klart og overbevisende.
Velkommen

Velkommen

Vårt selskap garanterer en rask innhenting av dine fordringer, og fungerer som en effektiv støtte for dine oppgaver innen ekstern regnskap. Vi utfører revisjoner av dine prosedyrer og gir deg råd for å øke effektiviteten i disse. For å oppnå dette vil vårt erfarne team gjøre din tilfredshet til vår høyeste prioritet. For å unngå de administrative byrdene knyttet til rekruttering, gir vårt selskap deg muligheten til å ha kvalifisert personale etter ditt behov uten skjulte kostnader, ingen byrågebyrer, ingen usikkerhetsbonus ved slutten av midlertidige kontrakter eller andre bonuser eller kostnader knyttet til rekruttering. Ring oss og beskriv oppdraget slik at vi kan imøtekomme dine forespørsel og sikre bærekraften i din virksomhet. Vi garanterer en investering som er både rimelig, effektiv og lønnsom.
BANKFAGLIGHET FOR ENTREPRENØRER I FRANKRIKE - Investeringsanalyse og strategi, tilgang til internasjonale markeder

BANKFAGLIGHET FOR ENTREPRENØRER I FRANKRIKE - Investeringsanalyse og strategi, tilgang til internasjonale markeder

Vi tilbyr deg tilgang til internasjonale markeder for å hjelpe deg med å utvikle virksomheten din globalt. Enten du ønsker å eksportere produktene dine til utlandet, etablere internasjonale partnerskap eller investere i fremvoksende markeder, har vi kompetansen og ressursene som trengs for å hjelpe deg med å lykkes. Hos Financisi er vi fast bestemt på å hjelpe deg med å realisere dine forretningsambisjoner med selvtillit og suksess. Bli med oss i dag og oppdag hvordan vår bankekspertise kan hjelpe deg med å nå nye høyder i virksomheten din.
EKTESKAP

EKTESKAP

Hvis du ønsker å bli transportert fra hjemmet ditt til rådhuset, deretter til et religiøst sted, før du tar bilder og avslutter med lokalet for mottakelsen, vil Service Chauffør Paris finne den beste løsningen ved å tilpasse seg dine behov og gi maksimal fleksibilitet for å imøtekomme dine forventninger. Service Chauffør Paris tilpasser seg perfekt til spesifikasjonene for bryllupsdagen. Service Chauffør Paris ankommer alltid i god tid med et perfekt rengjort kjøretøy dekorert med bånd på alle 4 dørhåndtak og foran på kjøretøyet (inkludert i pakken).
Support- og Hendelseshåndteringsbord - Integrert Forespørsel- og Hendelseshåndteringstjeneste

Support- og Hendelseshåndteringsbord - Integrert Forespørsel- og Hendelseshåndteringstjeneste

Tjenesten for Integrert Håndtering av Forespørsel og Hendelser (SGIDI) sentraliserer håndteringen av forespørsel og hendelser fra brukerne, og sikrer en rask og effektiv respons. Strukturert i tre nivåer av støtte, håndterer den enkle problemer på nivå 1, mer komplekse saker på nivå 2, og kritiske hendelser på nivå 3. Prosessen inkluderer innsendelse, klassifisering, tildeling, oppfølging, løsning og avslutning av billetter, med regelmessig kommunikasjon med brukerne. Verktøyene som brukes inkluderer billettstyringssystemer, kunnskapsbaser, kommunikasjonsplattformer og overvåkningssystemer. Ytelsen måles ved hjelp av indikatorer som responstid og løsningstid, samt brukertilfredshet. SGIDI forbedrer effektiviteten, reduserer avbrudd og sikrer full åpenhet og sporbarhet, og spiller dermed en avgjørende rolle i effektiv håndtering av organisasjonens informasjonsteknologi.
opprettelse av visittkort

opprettelse av visittkort

Opprettelse av tilpassede visittkort av vår grafiker, i tråd med din bedrift. Et viktig kommunikasjonsverktøy for god utvikling av et profesjonelt nettverk, vil ditt unike visittkort gjøre det lettere å holde kontakten med fremtidige kunder og/eller partnere ved å forenkle overføringen av dine kontaktopplysninger.
Dedikert Fiber: den ultimate internettløsningen - Dedikert Fiber

Dedikert Fiber: den ultimate internettløsningen - Dedikert Fiber

For enkelte bedrifter mer enn for andre, er Internett en viktig og nødvendig sak. Sending av store filer, rask kommunikasjon under opplasting, spesifikke digitale tjenester, og av mange andre ulike grunner, kan våre dedikerte fiberoptiske produkter møte dine behov når det gjelder pålitelighet og internett-hastighet. Takket være vår pålitelighet i tilkoblingen og vår sikre datatransmisjon, garanterer vi en feilfri tjenestekvalitet. Oppdag mange alternativer for å utnytte din nye hastighet fullt ut, som installasjon av IP-telefoner eller andre alternativer for meldings- og dedikert server. Gjenopprett din profesjonelle effektivitet, som du aldri har sett før.
Forretningsmøte - Paris

Forretningsmøte - Paris

Legg til et preg av eleganse til dine forretningsmøter med JTS sjåførtjeneste Hos JTS er vi stolte av å tilby våre luksuriøse sjåførtjenester. Enten du foretrekker en luksus Mercedes eller en annen bil med sjåfør fra vår imponerende flåte, har vi det du trenger. Hvis du leter etter en Executive leiebil, trenger du ikke lete lenger! Våre executive sjåfører gir deg den mest elegante og sofistikerte kjøreopplevelsen du noen gang har hatt. Å reise med oss vil uten tvil være et privilegium! JTS: En Sjåførtjeneste Uten Kompromisser JTS er et sjåførselskap kjent for å holde sine løfter. Våre biler med sjåfør er ledsaget av våre mest erfarne, best trente og klokeste sjåfører, som garanterer deg total tilfredshet. Vi er forpliktet til å støtte din virksomhet, derfor er våre tjenester perfekte for forretningsmøter og andre VIP-tjenester.
People Count - Deltakelsesanalyse

People Count - Deltakelsesanalyse

Få nøyaktige og sanntidsdata om kundestrømmer for effektivt å optimalisere personalledelse, forbedre tjenesten og finjustere forretningsstrategier.
Forebyggings- og sikkerhetsagent

Forebyggings- og sikkerhetsagent

Sikkerhets- og forebyggingsagenten fra 2S SECURITE er en skreddersydd løsning for dine sikkerhetsbehov. Våre agenter er høyt kvalifiserte og erfarne, og sikrer kontinuerlig beskyttelse av eiendommene dine og personene. Takket være deres ekspertise er de i stand til å håndtere alle nødsituasjoner effektivt, og garanterer dermed total sinnsro for våre kunder. Ved å velge våre tjenester får du sikkerhet tilpasset ditt miljø, enten det er for kommersielle, industrielle eller boligområder. Våre sikkerhets- og forebyggingsagenter er opplært til å forutse og reagere raskt på potensielle trusler. De bruker den nyeste teknologien og sikkerhetsteknikkene for å tilby en førsteklasses tjeneste. Deres avskrekkende tilstedeværelse og evne til å gripe inn raskt gjør dem til en verdifull ressurs for enhver bedrift eller organisasjon som ønsker å styrke sin sikkerhet. Stol på 2S SECURITE for en uovertruffen beskyttelse og en proaktiv risikohåndtering.
Økologisk flytting

Økologisk flytting

Økologisk flytting er en innovativ tilnærming som kombinerer effektivitet og respekt for miljøet. Denne tjenesten bruker bærekraftige materialer og miljøvennlige transportmetoder for å minimere karbonavtrykket fra flyttingen din. Ved å velge økologisk flytting bidrar du til beskyttelsen av planeten vår samtidig som du får en tjeneste av høy kvalitet. Våre team er opplært til å integrere bærekraftige praksiser i hver fase av flytteprosessen, fra emballering til levering. Vi forplikter oss til å redusere avfall og bruke fornybare ressurser, og sikrer dermed en flytting som respekterer både dine behov og miljøet. Velg vår tjeneste for en flytting som gjør en forskjell.
Forretningsprosjekter - Arkitektstudio Paris

Forretningsprosjekter - Arkitektstudio Paris

Konsept, planlegging og oppfølging: du kan stole på profesjonell støtte i hver fase av ditt arkitekturprosjekt. Ønsker du å diskutere prosjektet ditt med oss? Kontakt oss på følgende nummer +33 1 77 19 15 68.
Energistudier og -revisjoner for bedrifter

Energistudier og -revisjoner for bedrifter

Presis analyse av deres energibehov for å foreslå den mest passende løsningen. Bli med de mange selskapene som allerede har valgt solenergi med Habitat Panneaux Solaires. Kontakt oss i dag for å diskutere prosjektet ditt og oppdage hvordan vi kan hjelpe deg med å transformere energiforbruket ditt, samtidig som du drar nytte av betydelige skattefordeler og en langsiktig garanti.
Rengjøring for Bedrifter

Rengjøring for Bedrifter

Vi tilbyr skreddersydde rengjøringsløsninger for bedrifter i alle størrelser. Enten du er en liten oppstart eller et stort selskap, vil vårt dedikerte team sørge for at lokalene dine alltid er rene og presentable. Vi tilpasser tjenestene våre til dine spesifikke tidsplaner og behov, og tilbyr både regelmessig og sporadisk rengjøring. Våre fagfolk er opplært til å bruke effektive teknikker og miljøvennlige produkter, noe som garanterer et sunt arbeidsmiljø for dine ansatte og besøkende.
Innovative elektriske løsninger for ditt hjem eller din bedrift

Innovative elektriske løsninger for ditt hjem eller din bedrift

Elektrisk samsvar: overhold standardene i Neuilly sur Seine - Jeg beklager virkelig dette. Her er en ny beskrivelse for elektrisitetsfirmaet i Neuilly-sur-Seine: Vårt elektrisitetsfirma i Neuilly-sur-Seine er stolte av å tilby omfattende og førsteklasses elektriske tjenester for både privatpersoner og bedrifter i byen og omegn som Paris, Boulogne-Billancourt eller Levallois-Perret. Vi har et team av høyt kvalifiserte og erfarne elektriske eksperter som lytter til dine behov og tilbyr skreddersydde løsninger for å imøtekomme alle dine elektriske behov. Vi er spesialister på installasjon, vedlikehold og reparasjon av elektriske systemer av alle slag. Vi er tilgjengelige for å hjelpe deg med alt fra installasjon av elektriske kabler til oppsett av elektriske sikkerhetssystemer og installasjon av LED-belysning.
Låsesmed Cires-Lès-Mello (60660) - Oise (60)

Låsesmed Cires-Lès-Mello (60660) - Oise (60)

Vårt låsesmedfirma har i flere år spesialisert seg på åpning av dører. Våre håndverkere er tilgjengelige når som helst for å låse opp låsen din i Cires-lès-Mello (60660). SOS låsesmed kommer for å håndtere alle typer låser og dører, og for å hjelpe deg i tilfelle av problemer med nødåpning av en dør som har smelt igjen, uten å skade noe i hele byen. Vi intervenerer for: Låst sikkerhetsdør med dobbeltlås, tap eller tyveri av nøkkel, endring av sylinderkombinasjon, problemer med eksisterende låser eller sikring etter innbrudd eller forsøk på innbrudd... Ikke nøl med å kontakte oss for å få en profesjonell vurdering av saken. Vi er tilgjengelige 24/7 for alle typer låser, inkludert 3-punkts låser. De mest utbredte, 3-punkts låser er ideelle for å sikre eller forsterke en dør av alle typer. I 3-punkts låser, vi Åpning av dør: Fra 99 euro Låsesmedens reise: 77€ Kostnadsoverslag fra låsesmed: gratis*
FinOps Azure, optimalisere bedriftens gevinster - Informasjonssikkerhet

FinOps Azure, optimalisere bedriftens gevinster - Informasjonssikkerhet

Lære å optimalisere bedriftens gevinster ved bruk av skyen. Denne opplæringen har som mål å maksimere effektiviteten av skybruken ved å fremme et nært samarbeid mellom IT-operasjonsteamene og forretningsteamene. Denne korte sesjonen utforsker også hvordan denne tilnærmingen fører til kontinuerlig optimalisering. Instruktøren vurderer deltakerens pedagogiske fremgang gjennom hele opplæringen ved hjelp av flervalgsspørsmål, situasjonsøvelser, praktiske oppgaver… Deltakeren fullfører også en kartleggingstest både før og etter for å validere de tilegnede ferdighetene.
Frokostlevering til Bedrifter

Frokostlevering til Bedrifter

Start dagen på riktig fot med vår frokostleveringstjeneste for bedrifter. Vi leverer ferske og smakfulle måltider direkte til arbeidsplassen din, slik at du sparer tid og gir en spesiell touch til dine medarbeidere.
Bedriftstransport

Bedriftstransport

Nomel Transports En Ideell Løsning for Alle Dine Reiser Enten du har viktige møter i byen, arrangementer å delta på eller bare handler å gjøre, er vår tilgjengelighetstjeneste den ideelle løsningen. Du kan planlegge dagen din uten å bekymre deg for logistiske detaljer, vår sjåfør vil sørge for å kjøre deg trygt til hver destinasjon. Nomel Transports, din pålitelige partner for bekymringsfrie reiser. Nyt vår sjåførtilgjengelighetstjeneste for en personlig og rolig reiseopplevelse. Kontakt oss nå for å bestille sjåføren din og opplev forskjellen med en førsteklasses tjeneste tilpasset dine behov.
Butikkfront e-handel B2B og B2C

Butikkfront e-handel B2B og B2C

Lag raskt en e-handelsbutikk for B2B og B2C tilpasset dine behov En smidig og effektiv B2C- og B2B-opplevelse som møter forventningene til kundene dine. Rask å sette opp og endre, Wishibam lar deg utforske nye forretningsstrategier.
Ordremottak for Din Bedrift

Ordremottak for Din Bedrift

En stor levering kommer, og du har ikke plass til å motta den. MCE EXPRESS hjelper deg med denne prosessen. Total/delvis mottak av bestillingen din ved våre kaier. Ny levering i henhold til ønsket volum til avtalte steder og datoer.
Bedrifter & Institusjoner - Tjenester

Bedrifter & Institusjoner - Tjenester

Etter tilbud i henhold til budsjettet + 100 € skreddersydd pakke