Produkter for travel (408)

Konditorutdanning CBC

Konditorutdanning CBC

Dykk inn i den magiske verden av kreativ bakst med oss! Vårt senter er talentinkubatoren hvor de mest blendende søte mesterverkene blir født.
Ekspert Tilsyn ETCS

Ekspert Tilsyn ETCS

Denne typen oppdrag innebærer å utvikle overvåkningsprosessene for ETCS, samt de tilknyttede verktøyene, med hensyn til ekspertisen innen radio og ETCS. Det er avgjørende å sikre at disse prosessene er effektive og pålitelige for å ivareta sikkerheten i jernbaneoperasjoner. Ekspertisen innen radio og ETCS er essensiell for å garantere sømløs kommunikasjon mellom togene og kontrollsystemet. Ved å kombinere disse ferdighetene vil vi være i stand til å utvikle solide overvåkningsprosesser som gjør det mulig å oppdage og løse eventuelle problemer raskt. Vårt mål er å forbedre ytelsen til ETCS-systemet og optimalisere kvaliteten på tilsynet for å sikre trygge og effektive jernbanetransporter.
Mandat og Representasjon

Mandat og Representasjon

Resultatgaranti er vår høyeste prioritet, og vi har som mål å komme så nært virkeligheten som mulig gjennom vårt godt etablerte nettverk for å gi våre kunder de riktige rådene som vil gjøre hele forskjellen for suksessen til deres prosjekt.
Leverandørforhandlinger

Leverandørforhandlinger

Tjenesten for leverandørforhandlinger er dedikert til å oppnå de beste kjøpsbetingelsene fra leverandørene. Ved å tilby verktøy for forhandling og evaluering, gjør denne tjenesten det mulig for bedrifter å maksimere sine besparelser samtidig som de opprettholder kvaliteten på produkter og tjenester. Bedrifter kan dermed styrke sine relasjoner med leverandørene og sikre en konstant og kvalitetsmessig forsyning. I tillegg hjelper tjenesten for leverandørforhandlinger bedrifter med å optimalisere kostnadene og forbedre lønnsomheten. Denne tjenesten er essensiell for bedrifter som ønsker å strømlinjeforme sine operasjoner og maksimere sin lønnsomhet. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og posisjon på markedet.
kosmetisk samsvar - regulatorisk samsvar for kosmetikk

kosmetisk samsvar - regulatorisk samsvar for kosmetikk

Å følge utviklingen av kosmetiske forskrifter og sikre at formlene dine er i samsvar er grunnleggende. Å etablere en reguleringsovervåking er essensielt; vi kan hjelpe deg.
Electronic Business Web eXchange

Electronic Business Web eXchange

Web EDI-administrasjonsapplikasjonen er lett tilgjengelig og på stedet Ordre- og leveringsadministrasjon i bil- og distribusjonsindustrien som et ekte ERP. eBWX-applikasjonen tilpasser seg de mange spesifikasjonene fra kundene og er konfigurert etter dine behov. I bilsektoren lar eBWX-Automotive-applikasjonen deg integrere EDI-krav (forutsagte og/eller faste krav) fra kundene dine. Den utfører forsendelsene dine i henhold til leveringsdatoen for artiklene og redigerer automatisk den tilsvarende leveringsnotatet (BL), samt strekkodelappene (CAB) i henhold til Odette/Galia-standarden. Den genererer også EDI-meldingen - fraktmelding - som skal sendes til kunden. Fakturaen og EDI-meldingen sendes fra BL til kunden. I detaljhandelen bruker eBWX-Retail-applikasjonen den samme prosessen fra en ordre. Den integrerer ordren og gjør forsendelsene på datoen. Saas:Amazon Web Services CAB etikettadministrasjon:ETI1, ETI9, ETI9-1 ODETTE / GALIA EDIFACT-melding:DELFOR, DELJIT, DESADV, INVOIC Standard:Factur-X, XML CAB etikettadministrasjon:SSCC etiketter GS1/ EANCOM EDIFACT:ORDERS, ORDRSP, DESADV, INVOIC EDI-aktivering Web-APP:Pocket ERP
Engelskkurs for bedrifter

Engelskkurs for bedrifter

Engelskkurs for bedrifter er utformet for å møte de spesifikke behovene til bedrifter og deres ansatte. Med et tilpasset program vil disse kursene hjelpe deg med å forbedre din interne kommunikasjon og ditt profesjonelle engelsk. Gjennom corporate treningsøkter vil du utvikle ferdigheter i e-postskriving, profesjonelle samtaler og møter på engelsk. Disse kursene er ideelle for bedrifter som ønsker å styrke språkkunnskapene til sine team. Med fokus på gruppelearning og teamets fremgang, vil du være i stand til å navigere med letthet i varierte profesjonelle kontekster. Gjennom teknisk vokabular og bedriftskultur vil disse øktene gi deg en berikende læringsopplevelse, og forberede deg på å utmerke deg i et engelskspråklig arbeidsmiljø.
Yrket som Python-utvikler

Yrket som Python-utvikler

Hva er en Python-utvikler? Python-utvikleren designer, koder og distribuerer utviklingsprosjekter i programmeringsspråket Python. Python (uttales /pi.tɔ̃/) er et tolket, multiparadigme og plattformuavhengig programmeringsspråk. Det fremmer strukturert, funksjonell og objektorientert imperativ programmering. Det har sterk dynamisk typet, automatisk minnehåndtering ved hjelp av søppelsamler og et unntakshåndteringssystem; det er dermed likt Perl, Ruby, Scheme, Smalltalk og Tcl. Oppgaver, ferdigheter, utdanningsnivå og fremtidsutsikter: vi forteller deg alt om yrket som Python-utvikler. Hva er oppgavene til en Python-utvikler? Oppgaver for Python-utvikleren - Håndtere, behandle (kvalitet, sikkerhet) og analysere datamodeller. - Delta i implementeringen av automatiseringsprosesser. - Utvikle SaaS-løsninger for å optimalisere databehandling.
Organisatorisk Omstrukturering - Rådgivning og Støtte

Organisatorisk Omstrukturering - Rådgivning og Støtte

Vi gir deg råd om omstrukturering av organisasjonen din for å forbedre effektiviteten og lønnsomheten, inkludert definisjon av roller, reorganisering av team og beslutningsprosesser osv.
BANKFAGLIG EKSPERTISE FOR ENTREPRENØRER - Økonomisk strukturering av virksomheten, oppnå finansiering

BANKFAGLIG EKSPERTISE FOR ENTREPRENØRER - Økonomisk strukturering av virksomheten, oppnå finansiering

Vi tilbyr også ekspertise innen økonomisk strukturering av virksomheten, som hjelper deg med å optimalisere driften og maksimere lønnsomheten. Å skaffe finansiering er ofte avgjørende for å støtte vekst og utvikling av virksomheten din. Med vår spesialiserte tjeneste hjelper vi deg med å finne de beste finansieringskildene for din bedrift, enten det er gjennom banklån, crowdfunding eller andre innovative finansieringsalternativer. Vi tilbyr også en grundig analyse og investeringsstrategi for å hjelpe deg med å ta beslutninger. Enten du ønsker å investere i nye prosjekter, diversifisere porteføljen din eller maksimere avkastningen på eksisterende investeringer, er vi her for å gi deg ekspertråd.
MENNESKELIGE RESSURSER / JURIDISK

MENNESKELIGE RESSURSER / JURIDISK

Fremtidige utfordringer vil være å fortsette å transformere selskapet og kapitalisere på motstandskraft. Personalet i en organisasjon er essensielt.
Innholdsproduksjon

Innholdsproduksjon

Gi liv til kommunikasjonen din med skreddersydde foto- og videoinnhold, laget med lidenskap og ekspertise. 1- Som visuell innholdsskaper tilbyr jeg imponerende bilder og videoer for dine nettplattformer, sosiale medier, markedsføringskampanjer og arrangementer. 2- Forvandle budskapene dine til fengslende visuelle opplevelser som påvirker og engasjerer publikum ditt. Hvis du kommuniserer regelmessig på sosiale medier, trenger du absolutt foto- og videoinnhold som gjenspeiler deg! Slutt å bruke bilder med fri bruk, bygg din egen bildebank!
Support- og Hendelseshåndteringsbord - Integrert Forespørsel- og Hendelseshåndteringstjeneste

Support- og Hendelseshåndteringsbord - Integrert Forespørsel- og Hendelseshåndteringstjeneste

Tjenesten for Integrert Håndtering av Forespørsel og Hendelser (SGIDI) sentraliserer håndteringen av forespørsel og hendelser fra brukerne, og sikrer en rask og effektiv respons. Strukturert i tre nivåer av støtte, håndterer den enkle problemer på nivå 1, mer komplekse saker på nivå 2, og kritiske hendelser på nivå 3. Prosessen inkluderer innsendelse, klassifisering, tildeling, oppfølging, løsning og avslutning av billetter, med regelmessig kommunikasjon med brukerne. Verktøyene som brukes inkluderer billettstyringssystemer, kunnskapsbaser, kommunikasjonsplattformer og overvåkningssystemer. Ytelsen måles ved hjelp av indikatorer som responstid og løsningstid, samt brukertilfredshet. SGIDI forbedrer effektiviteten, reduserer avbrudd og sikrer full åpenhet og sporbarhet, og spiller dermed en avgjørende rolle i effektiv håndtering av organisasjonens informasjonsteknologi.
Ekspertramme Symfony

Ekspertramme Symfony

Ergonomi og Responsivt design (UX) Webdesign WEBINGENIØRING Opprettelse av skreddersydde nettsider flerspråklige, tjenesteportaler forhandlere, Markedsplasser, Eksperter på rammeverket Symfony, Twig, React JS, Angular JS, Google API Utvikling av mobile applikasjoner i PWA (progressive web app) HOSTING Sikker hosting Administrasjon & Vedlikehold
Gjentakende oppdrag

Gjentakende oppdrag

De gjentakende oppgavene er oppdatering, samt analyser som selskapet trenger for å styre sin virksomhet på en minimal måte! Implementering og kontroll av mål med ytelsesindikatorer Innledning og bevisstgjøring om begrepet margin Identifisering av forbedringsmuligheter for lønnsomhet Analyse av lager Styring av likviditet Rådgivning, oppfølging, korrigerende tiltak
Kundefordringer

Kundefordringer

En kundeansvarlig tar seg av håndteringen av transaksjoner utført med selskapets kunder. Det er hans eller hennes ansvar å administrere kontoene i kundeporteføljen: registrering av regnskapsoperasjoner knyttet til hver kunde, fakturering, oppfølging av utestående beløp og innkreving. Vårt selskap tilbyr tjenester både fysisk og på fjernarbeid. Vi setter oss inn i deres arbeidsmetoder og verktøy for å kunne levere tjenester av høy kvalitet. Våre konsulenter har stor integreringsevne og er svært dynamiske. Vi tilbyr konsulenter med gode referanser og betydelig erfaring.
Privat sjåførservice tilgjengelig i Marseille

Privat sjåførservice tilgjengelig i Marseille

ALEXANDRIVER tilbyr en bilutleietjeneste med sjåfør VTC, diskret og profesjonell. Vi stiller flere bilmodeller til disposisjon for dine overføringer. Fra ditt bestillingspunkt, vil våre kvalifiserte sjåfører ta imot deg og kjøre deg til destinasjonen du ønsker. De kan følge deg på dine ærender, besøk og forretningsmøter gjennom hele dagen. ALEXANDRIVER tilbyr også leie på månedlig, ukentlig, daglig eller timebasis, slik at du kan nyte kvaliteten, erfaringen og profesjonaliteten til våre sjåfører.
Konsultasjon om Juridisk Ansvar

Konsultasjon om Juridisk Ansvar

Vi gir juridisk rådgivning for å hjelpe bedrifter med å forstå og overholde sine juridiske forpliktelser knyttet til forebygging av avhengighet.
Kostnadsestimering

Kostnadsestimering

Budsjettplanlegging og kostnadsanalyse for å tilby konkurransedyktige priser.
Bedriftsrådgivning

Bedriftsrådgivning

Vårt erfarne team kan hjelpe deg med å utvikle effektive forretningsstrategier for å sikre din langsiktige suksess. Vi vil jobbe tett med deg for å utvikle skreddersydde løsninger.
opprettelse av visittkort

opprettelse av visittkort

Opprettelse av tilpassede visittkort av vår grafiker, i tråd med din bedrift. Et viktig kommunikasjonsverktøy for god utvikling av et profesjonelt nettverk, vil ditt unike visittkort gjøre det lettere å holde kontakten med fremtidige kunder og/eller partnere ved å forenkle overføringen av dine kontaktopplysninger.
Utdeling av Førerkort Etter Bestått Eksamen - Førerkort

Utdeling av Førerkort Etter Bestått Eksamen - Førerkort

Har du nettopp bestått førerprøven? Gratulerer! Et sertifikat for førerprøven (CEPC) vil bli sendt til deg med posten og vil være gyldig i 4 måneder, noe som gir deg muligheten til å forutse de administrative tidsfristene knyttet til produksjonen av førerkortet ditt. NØDVENDIGE DOKUMENTER - Signert mandat - Sertifikat for førerprøven (CEPC) gyldig i 4 måneder - Gyldig identifikasjon - Bevis på bosted som er mindre enn 6 måneder gammelt - Den digitale foto-signaturen som er fått fra en godkjent fotograf eller ved å besøke en godkjent fotoboks, eller, hvis ikke tilgjengelig, et identitetsbilde - For personer født etter 1987: Attest for trafikksikkerhet på andre nivå (ASSR 2) eller trafikksikkerhetsattest (ASR)
Trykking av Visittkort og Mapper

Trykking av Visittkort og Mapper

Oppdag vår skapelse for Cabinet Vauban: en profesjonell mappe og tilpassede visittkort. Ved å presentere denne profesjonelle mappen og disse visittkortene inviterer vi potensielle kunder, partnere og kolleger til å tre inn i universet til Cabinet Vauban. Disse kommunikasjonsverktøyene legemliggjør visjonen, verdiene og engasjementet til kontoret, og skaper dermed et varig førsteinntrykk. Den visuelle harmonien mellom den profesjonelle mappen og visittkortene skaper en sammenhengende og slagkraftig merkevareidentitet. Disse kommunikasjonsmidlene er til stede for å styrke bildet av Cabinet Vauban som en uunngåelig aktør innen eiendomsvurdering.
Kabling - Utstyr

Kabling - Utstyr

Nettverkskabler er grunnlaget for din IT-infrastruktur. Hvis du vil utnytte internett-hastigheten din fullt ut eller bare renovere den nåværende kablingen din, tilbyr CRET en pålitelig og vellykket installasjon.
Coaching / Opplæring 10H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Coaching / Opplæring 10H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Skreddersydd støtte innen ditt valgte område: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Utvikling av mobilapplikasjoner

Utvikling av mobilapplikasjoner

JL Development tilbyr ende-til-ende mobilapplikasjonsutviklingstjenester for iOS- og Android-plattformer.
Ontologisk Coaching

Ontologisk Coaching

Gjøre en vurdering, ta en ny retning, orientere meg, reflektere mens jeg vet å lytte til meg selv. Gi mening til livet mitt, løse en kompleks situasjon, finne motivasjonen igjen. Dykke dypt inn i meg selv, lytte til meg selv for å kjenne mine ekte ønsker og gå på veien som passer meg for å lade opp og opprettholde balansen min. Sette meg selv først for å ta det nødvendige steget tilbake for å stille spørsmål ved min visjon og gå videre i den valgte retningen eller den ønskede utviklingen.
Restaurant/bedriftsrapport

Restaurant/bedriftsrapport

Reportasjen lar deg fremheve stedet ditt og produksjonene dine for å vise hvem du er, og for å få unike, kvalitetsbilder som er tilpasset dine kommunikasjonsbehov. Vi validerer på forhånd interessen for bildene for å fremheve bedriften din, samtidig som vi respekterer identiteten din: belysning av lokalet ditt, rettene dine, bak kulissene, teamet ditt... alt uten å forstyrre tjenesten din. Jeg leverer raskt det avtalte antallet bilder.
Bedriftsrengjøring

Bedriftsrengjøring

Spesialist på rydding av ulike typer boliger, inkludert hus, leiligheter, kjellere og lagringsbokser. Vær oppmerksom på at vi er utstyrt for å tømme rom effektivt, og vi tar ansvar for håndteringen av gjenstander og møbler du ønsker å kvitte deg med. Dette er vår garanti for effektivitet. I tillegg til vår rydde-tjeneste forplikter vi oss til å minimere avfall ved å gi en ny sjanse til gjenstander som fortsatt kan brukes. Vi leverer gjenbrukbare artikler til lokale organisasjoner eller resirkuleringssentre. Hvis vi kun finner avfall under vårt oppdrag, sørger vi for å transportere og avhende det på en ansvarlig måte, ved å sende det til godkjente avfallsplasser eller passende behandlingssentre. Dette gjør at vi kan være på alle fronter, både når det gjelder avhending og resirkulering.