Produkter for travel (408)

Logistikk & Transportorganisering

Logistikk & Transportorganisering

Logistikk og transportorganisering er essensielle tjenester for bedrifter som ønsker å optimalisere sin forsyningskjede. Pro SEND tilbyr en komplett løsning for logistikk og transportorganisering, inkludert håndtering av innkjøp, lagring, ordrebehandling og levering. Vi jobber tett med våre kunder for å forstå deres spesifikke behov og tilby skreddersydde løsninger. Med vår logistikk- og transportorganiseringstjeneste får du økt effektivitet og reduserte feil. Vårt erfarne team bruker avansert teknologi for å sikre maksimal presisjon og hurtighet i utførelsen. Stol på Pro SEND for dine behov innen logistikk og transportorganisering, og oppdag en tjeneste som kombinerer ekspertise og innovasjon.
Kaker

Kaker

Ved CBC & Business Treningssenter er vår misjon å utstyre deg med de mest effektive verktøyene og undervisningen for å vekke din kreativitet og drive deg mot nye horisonter i karrieren din.
Konsultasjon

Konsultasjon

Vi er bindeleddet mellom Afrika og resten av verden for alle selskaper som ønsker å etablere seg på det afrikanske kontinentet. Vi setter deg i kontakt med de riktige personene på stedet. Du får tilgang til et omfattende og pålitelig kontaktnettverk for å realisere prosjektene dine. Vi hjelper deg med å finne investorer og å skaffe lån fra afrikanske banker. Vi er spesielt spesialister på Kamerun, et land hvor vi har hjulpet selskaper med å utvikle seg i lang tid.
TANDEM / PRIMA FIBER

TANDEM / PRIMA FIBER

Forretningsplan for etablering av en fiberoptisk infrastrukturoperatør og tårn i et østafrikansk land.
påstander om kosttilskudd

påstander om kosttilskudd

Å hjelpe deg med å ta de riktige valgene når det gjelder påstander for å støtte din daglige markedsføring og forbli i samsvar med regelverket.
Profesjonelle logistikktjenester

Profesjonelle logistikktjenester

De profesjonelle logistikktjenestene til Conhexa er designet for å møte de varierte behovene til importører, eksportører, produsenter og distributører. Med dyp ekspertise innen kaldkjede-logistikk, garanterer vi full overholdelse av gjeldende forskrifter. Våre globale logistikkløsninger inkluderer tollbehandling og kvalitetskontroll, samt skreddersydde tjenester som emballasjehåndtering og merking. Ved å velge våre tjenester får du total trygghet, vel vitende om at produktene dine er i gode hender. Vår EDI-plattform optimaliserer forsyningskjeden din ved å tilby en transparent og automatisert datastream, noe som reduserer feil og øker effektiviteten. Enten du trenger lagring, transport eller skreddersydde tjenester, har vi kapasitet til å håndtere dine ferske, tørre og frosne produkter. Med en total lagringskapasitet på 45 000 paller i våre fryselager, tilbyr vi den fleksibiliteten og kontinuiteten som er nødvendig for å møte dine logistikkbehov.
Gestion Conseil

Gestion Conseil

Tjenesten for «Gestion Conseil» er dedikert til optimalisering av innkjøp og forbedring av interne prosesser i bedrifter. Ved å gi strategisk rådgivning, hjelper denne tjenesten bedrifter med å identifisere muligheter for kostnadsreduksjon samtidig som kvaliteten på produkter og tjenester opprettholdes. Ekspertene innen «Gestion Conseil» jobber tett med interne team for å utvikle skreddersydde strategier som møter de spesifikke behovene til hver bedrift. Denne tjenesten er spesielt gunstig for bedrifter som ønsker å strømlinjeforme driften sin og maksimere lønnsomheten. Ved å fokusere på effektivitet og åpenhet, gjør «Gestion Conseil» det mulig for bedrifter å styrke forholdet til leverandører og sikre en trygg og konkurransedyktig forsyning.
Elektronisk forretningsfakturering - Sky-løsning

Elektronisk forretningsfakturering - Sky-løsning

eBIn Cloud Den ledende e-fakturaløsningen for behandling og arkivering av alle innkommende og/eller utgående B2B- og B2G-fakturaer i de formatene som er pålagt av e-faktura-reformen fra 2024. En moderne applikasjon for elektronisk fakturabehandling (API). Uansett hvilken bransje eller størrelse selskapet ditt har, kan du utstede, overføre, motta og behandle alle fakturaene dine elektronisk. eBIn Cloud er drevet av verdens ledende skykompani Amazon Web Services® (AWS). eBIn Cloud er en applikasjon (API) som omfatter flere fleksible tjenester, designet og utviklet for dematerialisering, validering, verifisering og sikring av elektroniske fakturaer. En fleksibel konfigurasjon av behandlingskjeder ved bruk av disse tjenestene (arbeidsflyter) gjør at eBIn Cloud kan tilpasse seg flere spesifikasjoner. Saas:Amazon Web Services Multi-format støtte:EDIFACT, XML CII, XML Factur-X Flerspråklig:EN, FR, RO, DL Arkivering:10 år Rapportering:Faktura Status Eksport:Innkommende, Utgående fakturaer Avansert søk:Flere kriterier
Fotografi av seminarer

Fotografi av seminarer

Jeg dekker seminaret ditt i sin helhet, jeg fremhever målet med dette arrangementet og markerer høydepunktene. Takket være min erfaring innen dette området, er jeg i stand til å fange høydepunktene fra arrangementene dine og skape varige minner for bedriften din. Enten det er for å dokumentere team-building aktiviteter, bevare øyeblikkene av samhold under seminarene, eller fremheve lagånden i bedriften din, vil jeg tilpasse meg dine behov og gi deg profesjonelle bilder.
Studie og rådgivning

Studie og rådgivning

Studie og rådgivning er essensielle tjenester for å optimalisere dine logistikkoperasjoner og forbedre effektiviteten i din forsyningskjede. MTA GOPIC FRANCE tilbyr skreddersydde studie- og rådgivningstjenester, tilpasset de spesifikke behovene til hver kunde. Vårt team av eksperter analyserer dine nåværende prosesser og foreslår innovative løsninger for å forbedre ytelsen og redusere kostnadene. Ved å samarbeide med oss, får du tilgang til dyp ekspertise og strategiske anbefalinger for å maksimere effektiviteten i dine operasjoner. Våre studie- og rådgivningstjenester gjør det mulig for deg å ta informerte beslutninger, noe som styrker din konkurranseevne i markedet. Stol på MTA GOPIC FRANCE for å hjelpe deg med å optimalisere din logistikkjede og nå dine forretningsmål.
Coaching in English

Coaching in English

Engelsk coaching tilbyr en personlig tilnærming for å mestre språket med en dedikert lærer. Gjennom individuell oppfølging og fullstendig nedsenking vil du utvikle dine ferdigheter i både muntlig og skriftlig engelsk. Med fokus på spesifikke mål og språklig perfeksjonering, vil disse øktene gjøre at du kan gjøre raske og effektive fremskritt. Denne coachingen er ideell for de som søker en privat og motiverende læringsmetode. Med fokus på individuell praksis og rask suksess, vil du være i stand til å utvikle dine nøkkelferdigheter i engelsk. Gjennom personlig motivasjon og privat læring, vil disse øktene gi deg en berikende læringsopplevelse, og forberede deg på å bruke engelsk med selvtillit i ulike sammenhenger.
Yrket som Webutvikler

Yrket som Webutvikler

Hva er en webutvikler? Webutviklere er webingeniører eller webutviklere som håndterer front-end og back-end (og alt som ligger imellom) av en applikasjon eller et nettsted. De kan jobbe med hvilken som helst stakk: mobile applikasjoner, web eller native. Front-end utviklere jobber med de synlige delene av en applikasjon eller et nettsted, inkludert funksjonene som brukerne interagerer med. Back-end utviklere håndterer de bakre aspektene, "skruer og bolter", som databaser og infrastruktur. I tillegg til front-end og back-end, har applikasjoner også et databaselag.
Fotografportefølje

Fotografportefølje

Hev ditt image med en slående fotografisk portefølje 1- En profesjonell fotografisk portefølje er ditt vindu ut mot verden: fremhev ditt håndverk og tiltrekk nye kunder med bilder som viser deg fra din beste side. 2- Fortell din historie og uttrykk din unike stil gjennom slående fotografier som reflekterer din ekspertise og lidenskap. Som profesjonell fotograf lager jeg skreddersydde porteføljer som fremhever ditt håndverk og hjelper deg med å sikre nye prosjekter.
Profesjonell Presentasjon - Forretningsplan

Profesjonell Presentasjon - Forretningsplan

Vi hjelper deg med å forberede en profesjonell og engasjerende presentasjon av forretningsplanen, ved å bruke grafer, tabeller og nøkkelinformasjon for å gjøre forslaget ditt klart og overbevisende.
Transportvirksomhet

Transportvirksomhet

Ledere, tjenesteleder, salgsrepresentanter, bedriftskomiteer, personalavdeling... Tiden deres er verdifull, og dere trenger en sjåfør som henter dere på et avtalt møtested for å ta dere til et viktig møte, til hotellet, eller for å rekke et tog eller fly så raskt som mulig? Vårt kjøretøy er tilpasset for å ta imot personer med nedsatt mobilitet i sittende stilling. Vi garanterer kvaliteten av en profesjonell kjøring i trygghet, til rimelige priser uten overraskelser! Ikke nøl med å kontakte oss for å organisere henting, og nyt en skreddersydd og kvalitetsreise. På forespørsel kan en detaljert faktura for reisen bli utstedt. Viktig og nyttig informasjon: for deres flyreiser er antallet bagasje tre håndbagasje eller to håndbagasje og en innsjekket bagasje.
Velkommen

Velkommen

Vårt selskap garanterer en rask innhenting av dine fordringer, og fungerer som en effektiv støtte for dine oppgaver innen ekstern regnskap. Vi utfører revisjoner av dine prosedyrer og gir deg råd for å øke effektiviteten i disse. For å oppnå dette vil vårt erfarne team gjøre din tilfredshet til vår høyeste prioritet. For å unngå de administrative byrdene knyttet til rekruttering, gir vårt selskap deg muligheten til å ha kvalifisert personale etter ditt behov uten skjulte kostnader, ingen byrågebyrer, ingen usikkerhetsbonus ved slutten av midlertidige kontrakter eller andre bonuser eller kostnader knyttet til rekruttering. Ring oss og beskriv oppdraget slik at vi kan imøtekomme dine forespørsel og sikre bærekraften i din virksomhet. Vi garanterer en investering som er både rimelig, effektiv og lønnsom.
Coaching / Opplæring 15H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Coaching / Opplæring 15H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Skreddersydd støtte innen ditt valgte område: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Verktøyopprettelse

Verktøyopprettelse

Opprettelsen av varige verktøy vil være avgjørende for suksessen til POS-rådgivning. På Excel først og fremst, vil det være mulig å overføre dem online: - Etablering av analytisk regnskap i selskapet og kategorisering av regnskaps- og kontantoperasjoner - Opprettelse av et kostnadsverktøy - Opprettelse av budsjettprosessen: budsjettprognose, sammenligning med det faktiske resultatet og avslutning av resultatet for inneværende år - Bygging av dashbord som muliggjør måling av ytelse i henhold til den ønskede strategien - Opprettelse av et verktøy for identifisering av HR-mål for ansatte og distribusjon av bonus/økning - Opprettelse av en forretningsplan (Strategi + Finans) over flere år - Opprettelse av et månedlig rapporteringsverktøy for å styre sin aktivitet og beslutninger
DEDIKERT SJÅFØR FOR BEDRIFTER

DEDIKERT SJÅFØR FOR BEDRIFTER

I forbindelse med et arrangement organisert av ditt selskap i Paris (seminar, kongress, deltakelse på arrangementer som Fashion Week, Le Bourget Air Show, Sial, Première Vision..), vil Service Chauffeur Paris stille en koordinator til disposisjon som alltid vil være tilgjengelig for deg, dine medarbeidere, dine gjester eller dine kunder. Han vil være grensesnittet mellom deg og sjåførene og håndtere uforutsette hendelser og endringer i siste liten, ikke nøl med å kontakte Service Chauffeur Paris. Hvis du ønsker å redusere reiseutgiftene for dine medarbeidere, eller hvis du ønsker å ta imot en viktig kunde, vil Service Chauffeur Paris finne den beste løsningen ved å tilpasse seg dine krav og gi maksimal fleksibilitet for å imøtekomme dine forventninger.
Administrativt Råd Urbaniseringsprosjekt - Assistanse i Urbaniseringsprosjekter

Administrativt Råd Urbaniseringsprosjekt - Assistanse i Urbaniseringsprosjekter

Våre Tjenester for Tillatelsesassistanse 1. Rådgivning og Forberedelse av Søknader Vi gir råd om nødvendige dokumenter og spesifikke krav for hver type tillatelse. Vi forbereder søknadene dine, og sørger for at de er komplette og i samsvar med forskriftsmessige standarder. 2. Innsending og Oppfølging av Tillatelser Vi tar oss av innsendingen av tillatelsessøknader til de relevante myndighetene. Vi følger opp fremdriften av søknadene dine, svarer på eventuelle spørsmål fra myndighetene og utfører nødvendige tiltak for å fremskynde prosessen. 3. Regelverksmessig Overholdelse Vårt team sørger for at alle aspekter av prosjektet ditt overholder lokale, regionale og nasjonale lover og forskrifter. Vi hjelper deg med å unngå bøter og forsinkelser ved å sikre total overholdelse. 4. Kontakt med Myndighetene Vi opprettholder nære relasjoner med de ulike planleggings- og bygningmyndighetene.
Ginkgo Rom - Komfortabelt rom med eget bad

Ginkgo Rom - Komfortabelt rom med eget bad

Nyt et komfortabelt rom med en varm atmosfære. Ideelt for et par som søker ro, eller for forretningsmenn/forretningskvinner som ønsker å tilbringe en natt i en uvanlig setting. Rommet, som består av et hovedrom og et privat bad (med badekar), har utsikt over den franske parken. Det ligger i første etasje av slottet med heis. Dette rommet tilbyr alle nødvendige tjenester for et behagelig opphold: wifi, TV, håndklær, badekåper, toalettartikler, … Leie av et rom gir tilgang til velværeområdet: sauna, hammam, sensorisk dusj, samt svømmebasseng og boblebad (unntatt om vinteren). Frokost er inkludert.
Revisjoner og Rådgivning

Revisjoner og Rådgivning

Basert på vår erfaring med hundrevis av selskaper, er vi stolte av å dele vår kunnskap og våre ferdigheter for å nå de fastsatte målene og skape en positiv endring i din virksomhet. Vi hjelper våre kunder i alle størrelser og fra alle bransjer med å løse deres mest presserende problemer, gi dem en ramme og sammen sette en kurs. Analysen av deres kommunikasjons- og markedsføringsstrategier, både online og offline, samt de tiltakene som er iverksatt, vil avdekke styrker og svakheter i selskapet deres som, uten en grundig undersøkelse, potensielt kan forbli usett, selv om de er godt synlige for publikum. Våre eksperter gir innsikt i de store utfordringene i dag for å gripe mulighetene i morgen.
SIP TERMINAL

SIP TERMINAL

FANVIL V67
Opplæring for Bedriftsgründere og Kjøpere - Bedriftsopplæring

Opplæring for Bedriftsgründere og Kjøpere - Bedriftsopplæring

Slik at hver gründer er rustet til å møte utfordringene som venter.
Digital Byrå & E-handel

Digital Byrå & E-handel

Basert på en kompetanse oppnådd gjennom mer enn 18 års vellykket erfaring innen eBusiness, er vår ambisjon å tilby effektive, innovative og kvalitetsløsninger til bedrifter og institusjoner, slik at de raskt kan utvikle sin virksomhet (salg, kunder, omdømme) gjennom nye medier. Å følge opp og lykkes sammen krever en dyp forståelse av din virksomhet, dine verdier, dine ambisjoner, dine behov og dine ressurser. Vi vil være lyttende, og våre eksperter vil ha ett mål: å gi deg de beste løsningene og støtte deg i utviklingen av dine digitale prosjekter.
PERSONLIG KREDITT - Gjeldssanering, personlig lån og renoveringer, boliglån

PERSONLIG KREDITT - Gjeldssanering, personlig lån og renoveringer, boliglån

Enten du trenger et lån for å finansiere et personlig eller profesjonelt prosjekt, har vi løsningene for deg. Med vår del-/pro-kredittjeneste får du skreddersydd støtte for å skaffe de midlene du trenger under de beste forholdene. Hvis du har flere lån pågående og ønsker å forenkle din økonomiske forvaltning, er vår tjeneste for samling av lån her for deg. Samle alle lånene dine i ett for å redusere månedlige betalinger og oppnå økonomisk ro. For dine personlige prosjekter tilbyr vi personlige lån og arbeidstilskudd tilpasset dine behov. Enten du ønsker å renovere hjemmet ditt, finansiere studier eller dra på reise, har vi personlige låneløsninger for å hjelpe deg med å realisere prosjektene dine. Hvis du er huseier og ønsker å investere i eiendom, tilbyr vi boliglån for å finansiere kjøpet av eiendommen din.
Profesjonelle Intervjuer

Profesjonelle Intervjuer

SYLNESS, nært deg Frankrike - Monaco - Guyana - Guadeloupe - Martinique Outsource din profesjonelle vedlikeholdskampanje Det er å oversette din vilje til å gi all verdi til denne HR-tjenesten ved å overlate den til en profesjonell innen menneskelige ressurser.
Lokal nettsted-SEO – Google Min Bedrift - Tjenester for ytelsesoptimalisering og nett-SEO

Lokal nettsted-SEO – Google Min Bedrift - Tjenester for ytelsesoptimalisering og nett-SEO

Optimaliser synligheten til bedriften din lokalt med Bizflows lokale søkemotoroptimaliseringstjeneste. Ved å bruke Google My Business oppretter og administrerer vi bedriftsprofilen din på Google, noe som forbedrer tilstedeværelsen din i lokale søk og på Google Maps. Takket være vår ekspertise vil bedriften din vises mer relevant for brukere som søker i nærheten, noe som kan føre til økt trafikk og konverteringer for bedriften din. Med vår lokale søkemotoroptimaliseringstjeneste kan du styrke posisjonen din i ditt lokale marked og tiltrekke flere potensielle kunder til bedriften din. For et alt-i-ett-tilbud, oppdag også våre tjenester innen nettsideopprettelse, vedlikehold, sikkerhet, domenenavn og markedsføring. Bizflow, Bygg din tilstedeværelse, Drive din handel.
Lenovo 15,6" Bedriftslaptop

Lenovo 15,6" Bedriftslaptop

15,6 tommers LENOVO PRO bærbar PC
Standard- eller spesialprodukter

Standard- eller spesialprodukter

Negocept er din foretrukne partner for sourcing av leverandører av standardprodukter og spesialtilpassede produkter i Kina. Spesialisert på skreddersydd innkjøp, tilbyr Negocept en komplett og personlig tjeneste for å finne de beste produsentene som oppfyller dine spesifikke krav.