Produkter for management (4526)

Antisklipe tape KOMFORT 50 mm x 18 3 m svart - Advarselmerking

Antisklipe tape KOMFORT 50 mm x 18 3 m svart - Advarselmerking

Skrapete antiskli tape med klebrig bakside. Motstandsdyktig mot slitasje. Enkel montering på glatte overflater. Reduserer betydelig faren for å skli. Skal brukes spesielt på kanten av trapper, laste ramper i gangsoner, ved innganger, på maskinfotsteg osv. Testet i henhold til antiskli standard EN 13 552. På lager: 6 Produktnr: 4048
70 LT Plastisk Null Avfall Resirkuleringsbøtte for Batteriavfall - Plastisk Null Avfall Resirkuleringsbeholdere

70 LT Plastisk Null Avfall Resirkuleringsbøtte for Batteriavfall - Plastisk Null Avfall Resirkuleringsbeholdere

Råmaterialet som brukes er motstandsdyktig mot sollys, varme og kulde. Produktene har egenskapen til interpenetrasjon. propylene Overholder Miljøverndepartementets standarder monoblock original råmateriale Deksel som passer for alle farger klistremerkeapp Produktkode: TK-70-GDKP
Telefonsekretariatledelse - Nosycom tilbyr deg en telefonmottakelse tilpasset dine behov

Telefonsekretariatledelse - Nosycom tilbyr deg en telefonmottakelse tilpasset dine behov

Uansett hvilken bransje selskapet ditt tilhører, tilbyr Nosycom sine tjenester for eksternisering av telefonmottak. Våre telefonskrivere kan enkelt tilpasse seg dine retningslinjer for å sikre veksten av virksomheten din. Ta vare på bedriftens image ved å overlate håndteringen av innkommende samtaler til et erfarent byrå som vårt.
HD SERIE UTENDØRS RØYK VÆSKE - 5L

HD SERIE UTENDØRS RØYK VÆSKE - 5L

UTENDØRS RØYKVÆSKE HD SERIE - 5L
Levering eller Henting på lageret

Levering eller Henting på lageret

Levering eller henting på lageret gir en uovertruffen fleksibilitet for kundene, og lar dem velge det alternativet som passer best for deres behov. Denne tjenesten er spesielt fordelaktig for de som foretrekker å hente bestillingene sine når det passer dem, og unngår dermed leveringskostnader. Ved å tilby dette alternativet kan bedrifter tiltrekke seg en bredere kundebase, inkludert de som bor i nærheten av lageret. I tillegg gir muligheten for levering på stedet et ekstra lag av bekvemmelighet for kunder som foretrekker å motta produktene sine direkte på døren. Dette gjør det mulig for bedrifter å imøtekomme en rekke kundepreferanser, noe som øker tilfredsheten og lojaliteten. Ved å kombinere disse to alternativene kan bedrifter tilby en personlig og problemfri handleopplevelse.
Protherm CVE - CVO

Protherm CVE - CVO

Industrial air conditioners for electrical enclosures in indoor and outdoor applications Cooling capacity from 360W to 5600W, the largest on the market, with 9 sizes available Power supply 115V, 230V and 400V/460V Operating range operating at sites with temperatures between: +20/+55 °C (CVE) -20/+55 °C (CVO, CE) -40 °C (CVO, UL) Protection Degree IP54 / Type12
Skolen «Superior»

Skolen «Superior»

Vi har utviklet en bedriftsfilosofi. Verken teori, verken metafysikk, langt mindre moral. Den er pragmatisk og estetisk: vi søker etter hvorfor og til hva «handlingen» er, det dynamiske grunnlaget for bedriften, opprinnelsen til «transformasjonen», kjernen i verdiskapingen. Det er det det handler om, det er bedrift: å transformere rå virkelighet, tilpasse den, modulere den, finjustere den, forme den, komponere den, tilpasse den, utvikle den… generere verdi, en radikalt menneskelig uttrykk for frihet og perfeksjon. Nå kommuniserer vi den. Deltakerne i programmene våre blir overrasket fordi de vanligvis ikke er klar over at bedriften krever sammenheng, konsistens og sammenhold, en følelse av enhet og helhet, og fremfor alt, de vet ikke hvordan det oppnås. Det gjøres slik, ved å vite hva det er. Det utfolder seg i intensive seminarer på 4 timer for å oppdage nøkkelkomponentene for bedriftens suksess og hvordan man kan artikulere dem i en ren organisasjon, uten ornamenter.
KUNDENSPEZIFISCHER IT-SUPPORT OG INFRASTRUKTURTJENESTER

KUNDENSPEZIFISCHER IT-SUPPORT OG INFRASTRUKTURTJENESTER

Det hele er større enn summen av delene IT er komplekst. For å få nødvendig støtte må bedrifter samarbeide med dusinvis av partnere. FacIT FixIT forenkler dette problemet, fordi vi tilbyr en universell og integrert IT-støtte. Våre tjenester er modulære og tilpassbare, hver enkelt er unik og skreddersydd for behovene til våre kunder. Vi tilbyr omfattende IT-støtte med bare én kontaktperson, og dette i nært samarbeid med våre pålitelige partnere, som hver har spesifikk ekspertise. Med vår kombinerte kunnskap og ferdigheter har vi et omfattende kompetanseområde som strekker seg fra umiddelbar problemløsning til utvikling av et langsiktig strategisk prosjekt. Enkelt sagt, vi jobber i synergi med våre partnere. Vi lytter til bekymringene til våre kunder, analyserer dem og handler raskt. Vårt mål er å støtte deg i å oppnå operasjonell toppytelse, som fører til bedre kvalitet, høyere tilgjengelighet og lavere kostnader.
GAVEKORT

GAVEKORT

ØK KJØPEKRAFTEN DIN Billettsystem og fordeler til CSE-priser for alle selvstendige. Uansett hvilken status du har: selvstendig næringsdrivende, SASU, SARL, frilansere med lønningssystem…
Skreddersydd CRM

Skreddersydd CRM

Vi lager ditt skreddersydde CRM basert på dine behov. Alle våre løsninger leveres som SaaS webapplikasjoner, så det er ikke nødvendig å laste ned noe som helst.
Konseptutvikling

Konseptutvikling

+ Vi forstår deres behov og forventninger og utvikler en omfattende spesifikasjon angående tekniske, økonomiske, økologiske og juridiske krav. + Vi undersøker markedet for å identifisere og klassifisere konkurrenter, målgrupper og trender for dere. + Vi vurderer den tekniske gjennomførbarheten av deres konsepter, inkludert nødvendige teknologier og ressurser. + Vi lager konsepter og prototyper for å visualisere og evaluere ulike løsningsalternativer. + Vi finner proaktivt potensielle risikoer og utvikler strategier for å unngå dem. + Vi analyserer kostnadene ved konseptene og sammenligner dem med nytten for deres sluttkunder. + Vi lager detaljerte prosjektplaner som inkluderer tidsplaner, milepæler, ressursbehov og arbeidsoppgaver. + Vi holder dere regelmessig informert for å få deres tilbakemelding og godkjenning.
Events Production Company London

Events Production Company London

Stage Set Productions is a bespoke event production company based in London, specialising in crafting exceptional, one-of-a-kind event settings for both corporate and private clients. We provide everything from custom-built bars and unique furniture designs to stunning mirror dance floors and tailored stage designs, ensuring that each element aligns with your vision. Our approach is rooted in collaboration; we work closely with you to create completely personalised and memorable set-ups, meticulously installed to guarantee your event's success. We understand that the first impression of an event is crucial, and the look and feel of the environment play a significant role in setting the tone. As a fully bespoke service, your event will stand out—whether it’s a wedding, a corporate function, or a private party, your guests will experience something entirely unique, unlike anything they’ve seen before.
Security Services

Security Services

TMS Protection is a recognised and trusted provider of first-class security and supervision services. With a UK presence spanning over a decade, we have developed a recognisable customer base and a solid reputation for delivering reliable and effective services which we are now expanding into Europe with our Alicante office
Rettslig åpning av boliger ved myndighetsordre

Rettslig åpning av boliger ved myndighetsordre

Clar Cerrajeros tilbyr tjenester for rettslig åpning av boliger etter ordre fra de kompetente myndighetene. Denne tjenesten utføres i samsvar med lovbestemte prosedyrer og garanterer trygg og profesjonell tilgang i Valencia. Vårt team av eksperter er forberedt på å håndtere enhver situasjon med diskresjon og effektivitet, og sørger for at alle lovkrav er oppfylt. Ved å velge Clar Cerrajeros får du en pålitelig partner i rettslige prosesser for åpning av boliger.
Installasjon av Elektroniske Låser for Hoteller

Installasjon av Elektroniske Låser for Hoteller

Clar Cerrajeros installerer elektroniske låser på hoteller for å sikre effektiv og sikker tilgangskontroll. Disse låsene gjør det mulig for gjester å få enkel og sikker adgang ved hjelp av kort eller koder, noe som garanterer en behagelig og moderne opplevelse. Elektroniske låser er ideelle for hoteller som ønsker å tilby sine kunder toppmoderne teknologi og øke sikkerheten. Vår installasjonstjeneste er rask og profesjonell, noe som sikrer at hotellet ditt alltid er oppdatert med de nyeste sikkerhetsløsningene.
Schlosser in Valencia für Haushalte und Unternehmen

Schlosser in Valencia für Haushalte und Unternehmen

Clar Cerrajeros bietet spezialisierte Schlosserdienste in Valencia sowohl für Haushalte als auch für Unternehmen an. Von der Installation von Sicherheitsschlössern bis hin zur Türöffnung ist unser Team darauf geschult, alle Ihre Sicherheitsbedürfnisse zu erfüllen. Unsere Dienstleistungen sind darauf ausgelegt, die Sicherheit Ihres Zuhauses oder Unternehmens zu verbessern und Ihnen die Gewissheit zu geben, dass Ihre Lieben oder Ihr Geschäft geschützt sind. Vertrauen Sie auf unsere Expertise, um die besten Sicherheitslösungen für Ihr Zuhause oder Unternehmen zu finden.
Prosjektledelse og konstruksjon

Prosjektledelse og konstruksjon

Fra konstruksjon til endelig levering har vi alt under kontroll. Også presis utførelse og full kostnadskontroll? Selvfølgelig!
Åpning av låste skap og skuffer

Åpning av låste skap og skuffer

Har du en låst skap eller skuff? Clar Cerrajeros tilbyr en rask og effektiv tjeneste for åpning av skap og skuffer i Valencia, ideelt for kontorer, treningssentre og skoler som trenger umiddelbar hjelp. Vårt team av eksperter vil sørge for en rask og problemfri åpning, slik at du kan fokusere på arbeidet ditt uten å bekymre deg for låste gjenstander. Med vår tjeneste kan du være trygg på at skapene og skuffene dine blir åpnet raskt og sikkert.
Bygningsautomasjon, energilagring, PV-anlegg & fotovoltaikk

Bygningsautomasjon, energilagring, PV-anlegg & fotovoltaikk

Bli selvforsynt med et høykvalitets solcelleanlegg, energilagringsløsning og intelligent bygningsautomatisering i storområdet Neuweiler, Böblingen, Calw, Sindelfingen, Nagold. Våre solcelleanlegg tilbyr ren energi for bedrifter og hjem. Gjennom autonome solcelleanlegg med lagring kan du bruke overskudds solenergi fleksibelt - når som helst du trenger det.
LUKSUS TRANSPORTTJENESTE

LUKSUS TRANSPORTTJENESTE

Luksus VTC sjåførtjeneste, skreddersydd for å møte alle dine behov. Enten det er for dine forretningsreiser, flyplasstransporter eller en privat sjåførtjeneste, velg eksellens i Paris eller andre steder.
eBSEG Mobil Kjøleløsning

eBSEG Mobil Kjøleløsning

eBSEG Mobile Queuing Solution (i tillegg til ditt tradisjonelle køsystem) er et flott alternativ for bedrifter som ønsker å minimere kunders ventetid inne i filialen og forbedre kundetilfredsheten. eBSEG køløsning er designet for å gi kundene dine muligheten til å: - Sjekke hvilken filial som er tom/overfylt, noe som gjør at folk kan fordele seg bedre på filialene. - Bestille et kønummer før de drar til filialen, og dra til filialen først når de er nødvendige. - Få varsler om det nåværende kønummeret i køen og estimert tid for ditt kønummer.
GetShifts

GetShifts

Experience the ultimate agency management solution with GetShifts. Our comprehensive platform automates every aspect of shift and staff management, saving you time and resources. With real-time updates and intuitive features, GetShifts streamlines scheduling, timesheets, and invoicing, empowering you to focus on growing your business. Automate your operations and unlock efficiency with GetShifts powerful, all-in-one platform.
La Collab Connect

La Collab Connect

For å administrere dine frilans-talenter med: - Utvelgelse og plassering av spesialiserte frilansere - Koble talenter med bedrifter - Løsningen for frilansadministrasjon for din utvidede bedrift
Tjenester for Skattesamarbeid

Tjenester for Skattesamarbeid

Vi implementerer et integrert system for forvaltning av lokale skatter som gjør at vi kan øke inntektene samtidig som vi forbedrer innbyggernes tilfredshetsindeks. Dette oppnår vi takket være kvalitetsmessig personlig og telefonisk service, samt ved å optimalisere varsler og akselerere behandlingene av klager. Vi etablerer et spesialisert og nært menneskelig team som anvender en høyt bevist metodikk som utvider grunnlaget for skatteobjekter med en lavere forvaltningskostnad enn det den lokale enheten har hvis den forvalter uten CPP. Vi klarer å integrere all informasjon om tredjeparter og territorium, inkludert Register, Byutvikling, Skattevedtak og tildeling av Lisenser. Alt dette er basert på et unikt informasjonssystem. Vi kan ta direkte ansvar for inspeksjon, skatteforvaltning og innkreving, samt behandling av klager og sanksjoner i de lokale administrasjonene. Samtidig som de tidligere nevnte tjenestene, med en skreddersydd design for hver administrasjon som CGI samarbeider med, tilbyr selskapet en kraftig integrasjonskapasitet med miljøer for Elektronisk Forvaltning.
Free Debt Advice

Free Debt Advice

At Money Wellness we’re passionate about improving your financial wellbeing, with free advice and support to help you live more and stress less. We are not here to judge, we are here to help and there is always a solution available.
E-postkampanjehåndtering

E-postkampanjehåndtering

Vi håndterer kommunikasjonen din via e-post fra A til Å. Fullstendig kampanjestyring / Automatisert kampanje og autoresponder / Oppvarming av sendere og IP / Implementering av tilpassede løsninger / Teknisk og strategisk revisjon / Konkurranseanalyse og full rapport.
DevOps Engineering

DevOps Engineering

DevOps Engineering hjelper kunder ved å utnytte dyp domeneekspertise, mestring av smidige teknikker og anvendelse av beste praksis gjennom programvareutviklingssyklusen for å oppfylle deres spesifikke forretningskrav og mål. Våre høyt kvalifiserte spesialister innen programvareutvikling håndterer hver fase av prosjektet ditt, fra konseptualisering til implementering. Vi samler inn og vurderer alle krav og data i nært samarbeid med våre kunder for å etablere en felles visjon for produktet. I henhold til de etablerte kravskriteriene designes funksjonelle prototyper av systemet, inkludert dens generelle arkitektur og teknologiske grunnlag. En fullt fungerende bedriftsapplikasjon utvikles ved å bygge programvareløsningen ved hjelp av den valgte metodikken og programmeringsspråket. Vårt team tester grundig alle deler av det utviklede produktet, og våre kunder godkjenner før distribusjon. Det fullførte bedriftsproduktet er klart til bruk etter at det er lansert og eventuelle distribusjonsproblemer er løst. DevOps Engineerings eksperter vedlikeholder og finjusterer den utgitte løsningen for å sikre at den er fullt funksjonell og feilfri.
Markedsanalyse

Markedsanalyse

Markedsanalyse er en essensiell tjeneste for selskaper som ønsker å utvide sin virksomhet til nye land. Denne rapporten gir detaljert informasjon om mulighetene og potensielle kunder i et målmarked, noe som gjør det mulig for selskaper å ta informerte beslutninger om sin ekspansjonsstrategi. Med denne analysen kan selskaper sikre seg at de går inn i markeder med høy lønnsomhetspotensial. Denne tjenesten er ideell for selskaper som ønsker å presentere sine produkter og tjenester for potensielle partnere i nye markeder. Ved å bruke Markedsanalyse kan selskaper minimere risikoen for feil i sin internasjonaliseringsprosess og maksimere sitt suksesspotensial. Denne rapporten er et uvurderlig verktøy for ethvert selskap som ønsker å utvide sin virksomhet internasjonalt.
Transport av last

Transport av last

Vasileiadis Shipping Agency tilbyr frakttjenester som inkluderer transport av 40'' og 20'' containere. Selskapet samarbeider med store transportfirmaer for å sikre trygg og punktlig levering av lasten din til enhver destinasjon. Frakttjenestene er utformet for å møte kundenes behov over hele verden.
kantree

kantree

Kantree er en virkelig fleksibel arbeidsstyringsplattform som frigjør den kollektive intelligensen i bedriften din. Det er den alt-i-ett-løsningen for å organisere, planlegge og administrere arbeidet i hele virksomheten din. Det er møtet mellom en database og et visuelt prosjektstyringsverktøy. Det erstatter uhensiktsmessige regneark og tonnevis av e-poster med en dynamisk og brukervennlig samarbeidsplattform for å forbedre kommunikasjonen og effektiviteten i teamene dine. Kantree brukes både i små og mellomstore bedrifter samt i store selskaper, og tilpasser seg alle yrker. Det er et unikt verktøy for dine behov innen organisering og samarbeid i hele selskapet.