Produkter for management (62)

Prosjektledelse

Prosjektledelse

Vi kan håndtere ethvert skulpturelt prosjekt, fra budsjettering, valg av materialer, utførelsesprosess, planlegging, transport og montering.
Håndtering av Palletisert Last

Håndtering av Palletisert Last

Effektiv håndtering av palletert last, som sikrer sikker og tidsriktig levering.
Kvalitetskontroll

Kvalitetskontroll

Sikre de høyeste standardene for kvalitet med våre omfattende kvalitetskontrolltjenester. Hos Abilheira & Cunha Textiles Lda forstår vi at kvalitet er avgjørende i tekstilindustrien, og derfor har vi utviklet en streng kvalitetskontrollprosess som garanterer integriteten til hvert produkt vi produserer. Vårt team av erfarne fagfolk inspiserer hvert enkelt produkt nøye, og sikrer at det oppfyller våre strenge kvalitetskriterier før det når våre kunder. Våre kvalitetskontrolltjenester er designet for å gi trygghet, vel vitende om at hvert plagg er laget til perfeksjon. Vi bruker avanserte inspeksjonsteknikker og verktøy for å identifisere og rette opp eventuelle potensielle problemer tidlig i produksjonsprosessen, noe som minimerer defekter og sikrer konsistens. Ved å velge våre kvalitetskontrolltjenester investerer du i et rykte for kvalitet og pålitelighet. Stol på oss for å opprettholde kvaliteten på merkevaren din og levere produkter som kundene dine vil elske.
E-postmarkedsføring og levering - Følg de gode eksemplene på markedsførings-e-poster og kom i gang i dag!

E-postmarkedsføring og levering - Følg de gode eksemplene på markedsførings-e-poster og kom i gang i dag!

E-postmarkedsføring er en av de beste digitale markedsføringskanalene tilgjengelig når vi ønsker å forbedre og styrke forholdet til målgruppen vår. Hvem har vel ikke en e-postkonto i dag?
NETTCHAT TJENESTE - Live chat administrasjon og chatbot

NETTCHAT TJENESTE - Live chat administrasjon og chatbot

Bedrifter som selger sine produkter eller tjenester på nettet kan i dag drastisk optimalisere ytelsen sin ved å svare på de mange spørsmålene fra kundene sine ved hjelp av et online chatverktøy som kan installeres på nettsiden deres. Uansett hvilket online chatverktøy du bruker, vil du trenge et team for å svare direkte på spørsmål og forespørselene fra publikum. Etter å ha gått gjennom chatbot-trinnet og standardiserte svar, kan Ubinaweb bidra til å kommunisere med kundene og potensielle kunder. - Håndtering av ventetid. - Kategorisering av ventelister. - Prioritering av nøkkelkunder. - Balanse og overføring mellom support og salg. - Ressursforvaltning basert på rushtid. - Overholdelse av tidsrammer og frister satt av kunden. - Bruk av chatbots. - Bruk av standardiserte svar ("canned responses").
Scrum Product Owner-kurs

Scrum Product Owner-kurs

Kurset Scrum Product Owner er et svært dynamisk kursus, som vil udstyre dig med den viden, de færdigheder og de værktøjer, der er nødvendige for at skille dig ud som Product Owner. På denne måde vil du erhverve et sæt agile produktledelsespraksisser. For eksempel vil du lære at skabe en produktvision og definere produktmål. Derudover vil du være klar til at forfine product backlog og planlægge releases. Endda vil du kunne skelne mellem de forskellige begivenheder, artefakter, roller og forpligtelser i en agil initiativ. På denne måde vil du være klar til at hjælpe et agilt team med at levere mere værdi under sprints. Til sidst vil vores kursus i certificering som Scrum Product Owner også give dig mulighed for at tage en certificeringseksamen som Product Owner med selvtillid. Vores organisation har haft privilegiet at gennemføre mere end 200 agile kurser i forskellige lande siden 2013. Som følge heraf har kurset i certificering som Product Owner været en utrolig succes i at forberede fagfolk til Scrum-eksamener. Som resultat har vi modtaget utallige positive kommentarer fra vores studerende, der vidner om kursets effektivitet. Endda har vores engagement i at levere fremragende træning gjort os til en anerkendt leder inden for agil træning over hele verden. Formater og målgruppe for kurset Scrum Product Owner Kurset i certificering som Scrum Product Owner er tilgængeligt i to formater: både fysisk og virtuelt. Du kan derfor deltage i et af vores fysiske certificeringskurser for product owner i Lissabon, Amsterdam og Dubai. Men hvis du har en gruppe, kan vi organisere et dedikeret kursus i certificering som Scrum Product Owner på et sted efter eget valg. Vores kursus i certificering som Product Owner er rettet mod alle, der er interesseret i at udvikle deres viden og færdigheder inden for agil produktledelse, hvad enten de er product owners, produktledere, forretningsanalytikere eller teammedlemmer. På denne måde, hvis du leder efter en inspirerende måde at forbedre dine agile færdigheder og viden på, er dette kursus en værdifuld investering, der vil tage dig til det næste niveau! Hvad du får med kurset Scrum Product Owner For det første udvikler du viden og kompetencer som product owner For det andet udforsker du ansvarsområderne for product owner For det tredje lærer du at forfine product backlog Derudover lærer du at skabe en produktvision og planlægge releases Endda forbereder du dig til en certificering som Product Owner Til sidst modtager du en eksamensvoucher til certificeringen European Certified Agile Product Owner (EC-AglPO®) (afhængigt af kursusvalget)
Energi

Energi

Aktiviteter knyttet til Energi, utviklet av INDICE ICT & Management, er som følger: - Energieffektivitet, - EN ISO 16001:2009 – Energi Ledelsessystem, - Energi i Nettverk, - Fornybare energikilder (grønne produkter/tjenester), - Energieffektivitet. Rasjonalisere og optimalisere energiforbruket; Identifisere muligheter for diversifisering av energikilder, inkludert alternative energikilder; Stimulere til rasjonell og effektiv bruk av energiresurser; Øke bruken av fornybare energikilder, resirkulering og gjenbruk av prosessavfall. EN ISO 16001:2009 – Energi Ledelsessystem Implementering av Energi Ledelsessystemet, i henhold til standarden EN ISO 16001:2009.
MAXIRETAIL - Integrert Butikknettverksstyringssystem

MAXIRETAIL - Integrert Butikknettverksstyringssystem

O MAXIRETAIL er et integrert system for BackOffice og POS, helt utviklet av INFOS med teknologisk støtte fra Microsoft. Designet for å møte de daglige ledelsesbehovene til selskaper med egne butikker, butikkjeder og franchiserte butikker. Dets robusthet gir en behandlingseffektivitet, skalerbarhet og sikkerhet som veksten av din virksomhet vil kreve. Det fungerer både online og offline, noe som muliggjør en sentralisert ledelse samtidig som det opprettholder funksjonaliteten ved eventuelle tilkoblingsfeil. Brukergrensesnittet er vennlig og intuitivt, noe som muliggjør rask opplæring. ROI er garantert! Integrerbart med ethvert ERP: Integreres naturlig med noen av de ledende ERP-ene på markedet, med MULTI og Microsoft Dynamics NAV som fremtredende.
Vanning Management - Presisjonslandbruk

Vanning Management - Presisjonslandbruk

Hovedmålet med vannforvaltning, eller vanning, er å svare på spørsmålet om "når, hvor mye og hvordan man skal vanne". Det riktige svaret på dette spørsmålet vil gjøre det mulig å påføre akkurat og strengt den nødvendige vannmengden til plantene, på det nøyaktige tidspunktet og på en måte som er tilpasset den eksisterende jordtypen. I dag, takket være de mest avanserte teknologiene, kan vi med svært enkle og kostnadseffektive metoder redusere vannforbruket ved vanning betydelig. Hovedfokuset er konkret kunnskap om hvordan vannesystemet fungerer og forholdet mellom jord/vann/plante. Sekundære mål for vanning inkluderer forebygging, minimalisering og overvåking av miljøpåvirkninger forårsaket av vanning, ved å unngå tap av vann gjennom dyp infiltrasjon og utvasking av næringsstoffer og andre stoffer. Vanning er en plan, ikke et prosjekt!
Fakturering - Installasjonsfaktureringsprogramvare

Fakturering - Installasjonsfaktureringsprogramvare

En enkel og intuitiv faktureringsløsning uten høye vedlikeholdskostnader, slik at du kan fokusere all din oppmerksomhet og ressurser på det som virkelig betyr noe – din virksomhet!
Byggetjenester

Byggetjenester

Vi har arbeidere for ulike områder innen bygg og anlegg. Kontakt oss for mer informasjon.
Human Resources - Vi håndterer dine menneskelige ressurser som om de var våre egne

Human Resources - Vi håndterer dine menneskelige ressurser som om de var våre egne

Vi håndterer deres menneskelige ressurser som om de var våre egne, og vi hjelper deg med følgende tjenester: >Utarbeidelse og levering av lønnsoversikter (modell 10) >Utarbeidelse av den årlige oversikten over personalet >Behandling og utarbeidelse av ferieoversikter for ansatte >Årlig inntektsrapport for selvstendig næringsdrivende >Individuell registrering av ansatte >Registrering av ansatte i folketrygden >Behandling og utstedelse av lønn med fradrag >Behandling av betalinger til folketrygden og levering av de respektive betalingsdokumentene >Behandling av skatteoppgjør for kildeskatt
Golden Executive - Hvorfor velge Golden Executive

Golden Executive - Hvorfor velge Golden Executive

Vi satser på å skape verdi for din virksomhet ved å tilby et bredt og tilpasset tjenestesett, som tar hensyn til behovene til din bedrift. Finn ut hvorfor du bør velge oss! MISJON Vi jobber daglig med mål om å levere regnskapstjenester og ledelsesstøtte på en differensiert måte, med dedikasjon, ansvarlighet og fortreffelighet, og tilbyr innovative og teknologiske løsninger som tilfører verdi og styrker konkurransefortrinnene til prosjektene og virksomhetene til våre kunder og partnere. Golden Executive vil få tilgang til et allsidig og dynamisk Coworking-rom som tilpasser seg dine behov og egenskaper ved din virksomhet. I dette rommet vil du ha tilgang til et inspirerende delt arbeidssted, som fremmer deling og samskaping av ideer, i en fusjon mellom entreprenører, frilansere, oppstartsbedrifter, selskaper og programmerere... men, fremfor alt, et fellesskap med innovative og "utenfor boksen"-ideer.
Nettsted- og Innholdsadministrasjon

Nettsted- og Innholdsadministrasjon

- Last opp innhold til eksisterende nettsted ELLER - Opprettelse av et nytt nettsted (inkludert betalingsløsninger og integrering av sosiale medier) - Korrekturlesing og redigering - Overføring av opplæring i innholdsadministrasjon - Teknisk støtte etter bygging
Prosjektledelse

Prosjektledelse

Prosjektledelse
Prosjektledelse

Prosjektledelse

Prosjektledelse [Prosjektledelse]
Prosjektledelse

Prosjektledelse

Prosjektledelse
Prosjektledelse

Prosjektledelse

Prosjektledelse
Leverandørkjedeledelse

Leverandørkjedeledelse

Omfattende tjenester for forsyningskjedeledelse, som optimaliserer hver lenke i din logistikkjede.
Logistikkjedeledelse

Logistikkjedeledelse

Komplett tjenester for styring av forsyningskjeden, som optimaliserer hvert ledd i din forsyningskjede.
CAPM PMI Sertifiseringskurs

CAPM PMI Sertifiseringskurs

Kurset for sertifisering CAPM PMI er en fantastisk mulighet hvis du ønsker å fremme karrieren din og etablere deg som prosjektleder. Sertifiseringen CAPM® (Certified Associate in Project Management) som tilbys av PMI (Project Management Institute) er, først og fremst, en grunnleggende sertifisering for nye prosjektledere. Med andre ord viser innehaverne av sertifiseringen CAPM at de har grunnleggende kunnskaper om prosjektledelse. Med sertifiseringen CAPM vil du demonstrere din forståelse av grunnleggende prinsipper for prosjektledelse, og dermed skille deg ut som en certified associate in project management. Programmet for CAPM-kurset er først og fremst utformet for å forberede deg til CAPM-sertifiseringseksamen. Curriculumet er derfor tilpasset CAPM Examination Content Outline. Kurset CAPM – Certified Associate in Project Management er imidlertid mer enn bare et forberedelseskurs for eksamen. I tillegg er det også et praksisorientert kurs. På denne måten, etter å ha fullført mer enn 30 praktiske casestudier, vil du være i stand til å anvende prosesser, verktøy og teknikker for prosjektledelse i dine faktiske prosjekter. Videre tilpasser vårt CAPM-sertifiseringskurs seg de ulike læringsstilene og evnene til våre studenter. Dette sikrer at de virkelig drar nytte av kurset. Vår organisasjon har hatt privilegiet av å utdanne mer enn 15.000 studenter i 15 land siden 2006. Faktisk har kurset vært en utrolig suksess i å forberede fagfolk til CAPM-eksamen. Som et resultat har vi mottatt utallige positive tilbakemeldinger fra våre studenter som vitner om kursets effektivitet. Vårt engasjement for å tilby utdanning av høy kvalitet har gjort oss til en anerkjent verdensleder innen prosjektledelse. Til slutt ble XPM for første gang godkjent av Project Management Institute (PMI) som Registered Education Provider i 2008. Formater for sertifisering CAPM PMI Kurset for sertifisering CAPM – Certified Associate in Project Management er tilgjengelig i tre formater: fysisk, virtuelt og e-læring. Du kan derfor delta i et av våre fysiske kurs for Certified Associate in Project Management som vi holder på forskjellige steder, som Lisboa, Porto, Amsterdam og Dubai. Hvis du har en gruppe, kan vi imidlertid organisere et dedikert kurs på et sted etter eget valg. Vårt CAPM eLearning-kurs inkluderer alle ressursene du måtte trenge for å forberede deg til eksamen. Det inkluderer derfor hundrevis av eksamensspørsmål som er detaljert forklart, videoer og interaktive øvelser. I tillegg inneholder kurset hukommelsesspill, studienotater, ordlister, eksamenstips, maler og sjekklister. Det online CAPM-kurset er et selvstudieprogram, så du kan lære i ditt eget tempo. Hva du får med kurset for sertifisering CAPM PMI Får kunnskap om konseptene og prosessene innen prosjektledelse Utvikler ferdigheter for å organisere prosjektene dine Lærer teknikker for å håndtere alle faser av prosjektet, det vil si, starte, planlegge, gjennomføre, kontrollere og avslutte prosjekter Forbereder deg til sertifiseringseksamen CAPM PMI – Certified Associate in Project Management med selvtillit Mottar et sertifikat for 24 timers opplæring i prosjektledelse
Kurs for PMP PMI-sertifisering

Kurs for PMP PMI-sertifisering

Kurssertifisering PMP er først og fremst en eksepsjonell mulighet for opplæring hvis du ønsker å oppnå PMP® (Project Management Professional) sertifiseringen fra PMI (Project Management Institute). Ved å oppnå PMP-sertifiseringen vil du demonstrere din dyktighet innen prosjektledelse, i tillegg til dine evner til å anvende internasjonale beste praksiser i ledelsen av ditt arbeid. På denne måten er dette en fantastisk mulighet hvis du ønsker å fremme karrieren din innen prosjektledelse og etablere deg som en topp profesjonell innen feltet. Formater for kurssertifisering PMP PMI Kurssertifisering PMP project management professional er tilgjengelig i tre formater: fysisk, virtuell, samt e-læring. Du kan delta i et av våre fysiske kurs som vi har tilgjengelig på flere steder som for eksempel Lisboa, Porto, Amsterdam og Dubai. Hvis du derimot har en gruppe, kan vi organisere et dedikert kurssertifisering PMP project management professional for din gruppe på et hvilket som helst sted du foretrekker. Hva du får med kurssertifisering PMP PMI For det første forbereder du deg til PMP (PMI) sertifiseringseksamen med sikkerhet og selvtillit For det andre får du innsikt i typen spørsmål som stilles på eksamen, samt hvordan du bør tilnærme deg spørsmålene I tillegg får du et deltakerbevis for 35 timer med opplæring i prosjektledelse Til slutt vil du få hjelp til å forberede søknaden din til PMP (PMI) sertifiseringen
ADWORDS KAMPANJESTYRING - Å være redd for å investere i kampanjer er å være redd for å doble salget

ADWORDS KAMPANJESTYRING - Å være redd for å investere i kampanjer er å være redd for å doble salget

Disse annonsene vises i henhold til de søkte vilkårene: nøkkelord, og vises kun når de er mest relevante, noe som genererer mer kvalifisert trafikk til nettstedet ditt, som fører til forespørsel om tilbud, påmelding til nyhetsbrev, samt kjøp av produktet/tjenesten.
FACEBOOK-HÅNDTERING ELLER ANNET SOSIALT NETTVERK - Bygg relasjoner med kundene dine på sosiale medier

FACEBOOK-HÅNDTERING ELLER ANNET SOSIALT NETTVERK - Bygg relasjoner med kundene dine på sosiale medier

Det er ikke nok å overbevise folk om å følge siden vår på et bestemt sosialt nettverk. Det er nødvendig å bygge et forhold til dem, holde dem interessert og glade for merket.
Opplæring

Opplæring

Opplæringen gjennomføres i henhold til sertifiseringskravene fra DGERT - Direção-Geral do Emprego e das Relações de Trabalho, som har anerkjent kvaliteten på opplæringstilbudet fra Índice innen ulike utdannings- og opplæringsområder. Índice tilbyr opplæringstjenester innen følgende intervensjonstyper: - Innledende Kvalifisering – langvarig innledende opplæring som har som mål å heve den skole- og yrkesfaglige kvalifikasjonen til unge, og fremme deres sysselsetting. - Livslang Læring – innledende opplæring og videreutdanning av kort eller lang varighet, med mål om å heve den skole- og/eller yrkesfaglige kvalifikasjonen til voksne, og bidra til utviklingen av kompetanser som er kritiske for økonomisk og bedriftsmessig modernisering, samt tilpasningsevnen til arbeidstakere. ** Klikk for å se mer **
Multimedia

Multimedia

Prosjektet Upgrade XXI har som hovedmål å øke salget for enheten, ved å nå ut til mer fjerntliggende markeder og gjøre produktene/tjenestene mer attraktive og synlige for potensielle kunder. Prosjektet Upgrade XXI består av: - Å definere eller revidere strategien til enheten og identifisere dens bedriftsidentitet; - Å lage eller oppdatere bedriftens image, slik at dette nye bildet tydelig identifiserer hele organisasjonen og kan formidle til potensielle kunder hva som ønskes; - Opprettelse eller oppgradering av nettside / nettbutikk / elektronisk katalog, samt hele den promotering, kommersielle og administrative strukturen, slik at organisasjonen blir mer synlig for kundene og skiller seg ut fra konkurrentene.
IKT-løsninger

IKT-løsninger

Universet av applikasjonsløsninger innen IKT, utviklet av INDICE, er svært variert når det gjelder sluttkunde og type løsning. Vi fremhever forvaltningsprogramvaren INQ.net. Denne programvaren er ekstremt fleksibel og ikke "standard", noe som betyr at den tilpasser seg alle organisasjoner og dekker de avdelingene/prosessene som kunden ønsker. Konseptet med nettverksplattform forutsetter at løsningen vil bli brukt av mer enn én organisasjon, med sikte på ikke bare å tilby tjenester gjennom bruk av Internett, men også å fremme deling av beste praksis, benchmarking og bruk av Internett som kommunikasjonskanal mellom flere aktører. Tjenester: - Nettverksplattform, - EGovernment, - ELearning, - EHealth, - ETourism, - PortalVerde, - INQ.Net forvaltningssystemer, - Back-office-løsninger, - Front-office-løsninger.
MULTI - ERP-løsning utviklet av INFOS

MULTI - ERP-løsning utviklet av INFOS

O MULTI er et integrert system for bedriftsledelse, utviklet med tanke på virkeligheten i dagens næringsliv, bestående av selskaper og konsern som driver virksomhet innen ulike sektorer og har fysisk tilstedeværelse i forskjellige geografiske områder. Den sterke erfaringen og spesialiseringen til INFOS innen ulike bransjer har gjort det mulig å utvikle moduler og tilleggsegenskaper tilpasset virkeligheten i disse, noe som resulterer i spesifikke ERP-løsninger: - MULTI Distribusjon - MULTI Industri - MULTI Tekstil - MULTI Bekledning - MULTI Sko Multi-Språk, Multi-Valuta, Multi-Selskap, Multi-Bruker: utviklet og oppdatert basert på de nyeste teknologiene og beste praksis, gjør MULTI det mulig med global, vertikal og internasjonal ledelse. Robusthet, Modularitet, Skalerbarhet, Konsolidering, Brukervennlighet: vår løsning optimaliserer prosessene dine, øker effektiviteten og produktiviteten, og gir en dokumentert ROI.
INNHOLDSKAPING - Jeg lager kvalitetsinnhold basert på SEO.

INNHOLDSKAPING - Jeg lager kvalitetsinnhold basert på SEO.

>Jeg lager og oppdaterer innhold på nettsteder – nyheter og spesialtilbud, slik at nettstedet blir bedre rangert i søkemotorene (Google), og vises blant de første resultatene i de organiske søkene gjort av potensielle kunder. >Jeg lager innhold til kataloger, brosjyrer, flyers, osv.
KUNDESERVICE OG STØTTE - Innkommende og utgående samtaler

KUNDESERVICE OG STØTTE - Innkommende og utgående samtaler

«Vær alltid der, alltid hjelp» KUNDESERVICE OG KUNDESTØTTE Vi har alle sagt eller hørt setningen: «produktet deres er bra, men det som mangler er servicen». Utover å løse problemer på en enkel, rask og effektiv måte, handler det om å tilby en unik opplevelse til kundene dine når de kontakter deg. Ubinaweb utvikler sine tjenester med en ekstremt høy standard for kundeservice. For det er ikke lenger nok å ha fornøyde kunder; hvis du virkelig vil at virksomheten din skal skille seg ut, må du skape dedikerte og entusiastiske fans: - Personlig kontakt, - Effektiv håndtering fra første kontakt, - Ultra-kvalitetsbehandling, - Bekreftelse av tilfredshet. DEFINISJON AV UBINAWEB-TJENESTER - Outsourcing av call center, kundestøtte og kundeservice. - Underleverandør av call sentre, kundestøtte, kundeservice og telefon salg.