Produkter for management (78)

Rådgivning innen bedriftsledelse

Rådgivning innen bedriftsledelse

Støtte til opprettelse av virksomhet, jeg veileder deg i valget av den mest passende juridiske strukturen, i formaliseringsprosessen av prosjektet ditt, og hjelper deg med å overvinne alle administrative og regulatoriske hindringer. Ved å bygge en solid forretningsplan, en grundig markedsanalyse og ved å definere en effektiv vekststrategi, legger vi sammen grunnlaget for en bærekraftig suksess.
Community Manager - Digital Markedsføring

Community Manager - Digital Markedsføring

Optimaliser din online tilstedeværelse med vår tjeneste for sosiale medier (community management). Opprettelse og administrasjon av dine sosiale medier (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok...). Vårt byrå tar seg av opprettelsen av dine nettverk og deres håndtering, publisering og innhold, grafisk design, utvikling av digital strategi samt dens styring.
Opprettelse av nettside

Opprettelse av nettside

Opprettelsen av nettsteder er avgjørende for å etablere en sterk og engasjerende online tilstedeværelse. Hos Multimedian tilbyr vi tilpassede nettstedopprettelsestjenester som møter de unike behovene til din bedrift. Våre eksperter innen webdesign jobber tett med deg for å lage et nettsted som reflekterer merkevaren din og tiltrekker målgruppen din. Vi sørger for at nettstedet ditt ikke bare er estetisk tiltalende, men også optimalisert for søkemotorer, noe som garanterer maksimal synlighet. Ved å velge vår nettstedopprettelsestjeneste får du en komplett løsning som inkluderer design, utvikling og kontinuerlig vedlikehold. Vi bruker den nyeste teknologien og beste praksis i bransjen for å lage et nettsted som både er funksjonelt og tiltalende. Stol på Multimedian for å hjelpe deg med å etablere en online tilstedeværelse som skiller seg ut fra konkurrentene.
Sosiale Medier Håndtering - Nettbyrå

Sosiale Medier Håndtering - Nettbyrå

For å gjennomføre vårt arbeid, tilbyr vi skreddersydde digitale strategier som er komplette og sammenhengende med den aktuelle virksomheten. Slik kan vi tilby ulike tjenester som design av nettsider, håndtering av sosiale medier, samt grafisk design og reklamekopiering.
Planleggingsadministrasjon - Programvare

Planleggingsadministrasjon - Programvare

Dette modulen "Ressurser Human" gjør det mulig å håndtere informasjon om medarbeiderne i ditt eller dine selskaper: - Håndtering av medarbeidere - Håndtering av timeplaner - Håndtering av tjenester (timelister) Denne modulen inkluderer en GED (Elektronisk Dokumenthåndtering) som gjør det mulig å arkivere administrative dokumenter for hver medarbeider.
Agender - Ledelse

Agender - Ledelse

trykk av din annonse på omslaget innsetting av annonse sider inne i agendaen Format: 210 x 256 mm Papir: offset 100 gr chamois Layout: vertikal, 1 uke på 2 sider Innhold: 128 sider 16 sider info 109 sider kalendere 1 side katalog planlegging 2018 & 2019 8 språk: (GB-NL-F-D-E-I-AR-GA) Ferdigstilling: spiralbundet, perforerte hjørner Omslag: svart eller blå Coram På forespørsel: avtagbar katalog, sølvfutteral
Coaching for Ledere - Gratis Sesjon

Coaching for Ledere - Gratis Sesjon

Du er eller vil bli leder for et team på 2 til 50 personer. Jeg tilbyr deg å vinne en "gratis sesjon for ledere" som varer i 1 time (verdi 250 €). Du kan søke om en gratis sesjon for ledere for å vurdere din nåværende situasjon og bestemme løsningene for å nå dine mål. I løpet av 60 minutter med meg, vil vi sammen se på hvordan vi kan fjerne hindringene som står i veien for fremgangen din. Hvis du vinner denne gratis sesjonen for ledere, vil vi sammen ta opp: - Din nåværende situasjon i forhold til resultatene dine - Utfordringene som hindrer deg i å være der du ønsker å være - Dine mål for de kommende månedene og året, samt tiltakene du kan ta umiddelbart for å ta kontroll over situasjonen. Vi vil sammen identifisere coaching- eller opplæringsalternativene jeg kan tilby for å møte dine mål og ta det neste steget.
CRM Kommersiell Ledelse

CRM Kommersiell Ledelse

Øk salget ditt ved å sentralisere all informasjon om potensielle kunder i Odoo CRM. Flere muligheter er tilgjengelige for deg: - følge opp potensielle kunder - dele informasjon med teamene dine - enkelt analysere salgsprosessene dine og mer... I tillegg er Odoo CRM integrert med andre moduler: - Signatur: for signering av kontrakter - Salg: for oppretting av tilbud - Fakturering: for å omgjøre tilbud til fakturaer - E-postmarkedsføring: for sending av målrettede e-poster til potensielle kunder eller klienter
Blogg - Profesjonelle Tjenester for Oppretting og Håndtering av Bedriftsblogger

Blogg - Profesjonelle Tjenester for Oppretting og Håndtering av Bedriftsblogger

Vår tjeneste for opprettelse og administrasjon av blogg er den perfekte løsningen for å etablere din autoritet i din bransje og engasjere publikum med relevant og kvalitetsinnhold. Vi forstår viktigheten av regelmessig, informativ og engasjerende innhold for å fange interessen til publikum og forbedre din organiske søkemotoroptimalisering. Vårt team av spesialiserte skribenter og innholdsforvaltere jobber tett med deg for å utvikle en innholdsstrategi som er i tråd med dine merkevaremål. Fra skriving av SEO-optimaliserte artikler til håndtering av kommentarer, samt analyse av innholdsytelse, tar vi oss av alt. Vi sørger for at din bedriftsblogg blir en uunnværlig ressurs for dine kunder og potensielle kunder, og dermed styrker din posisjon og synlighet på nettet.
UASLite

UASLite

UASlite er et program for lagring og analyse av data, designet for å håndtere dataene som er innhentet med SDT340. - Generer datatrær og tildel sensorer i sanntid på SDT340 - Analyser tidsbølgen og spekteret (FFT) av de innsamlede dataene med delta-kursorer og periodiske kursorer - Bestem statistiske datatrender med tilstandsindikatorene (4CI) fra SDT
Skipr

Skipr

Skipr er en mobilitetsløsning i SaaS-modus for profesjonelle. Vi gjør det mulig for våre kunder og brukere å administrere, planlegge, reservere og betale for sin mobilitet. Fra kjøp av togbillett, til låsing av en delt sykkel, samt betaling av drivstoff og parkering, er Skipr din sentraliserte mobilitetsløsning fra start til slutt. Vi gir bedrifter muligheten til å tilby smart mobilitet til sine ansatte: › Et sentralisert tilgang til alle relevante mobilitetsløsninger › En samlet faktura, som reduserer den administrative byrden, inkludert momsrefusjon › Håndtering av retningslinjer på ansattnivå › Strukturerte rapporter og omfattende data om mobilitet. (f.eks. CO2-rapport)
Nettstedopprettelse - Tilpasset design og utvikling av nettsteder

Nettstedopprettelse - Tilpasset design og utvikling av nettsteder

Vår kompetanse innen webdesign gir liv til dine konsepter i digital form. Vi utvikler unike online-opplevelser for å nøyaktig representere merkevaren din og engasjere besøkende. Ved å starte med en grundig analyse av dine behov og målgruppen din, og ved å gå gjennom hvert trinn, fra design til kundens interaksjon, sikrer vår tilnærming at vi skaper eksepsjonelle nettsteder som reflekterer din visjon, fanger brukernes oppmerksomhet og oppnår dine forretningsmål. I tillegg, i dag, går et velfungerende nettsted utover bare å være til stede på nettet: det fungerer som et kraftig verktøy for salg, markedsføring og datanalyse, og maksimerer dermed selskapets online forretningspotensial. Analyse og strategi / Design og UX / Utvikling / Innholdsproduksjon / Mobiloptimalisering / SEO / Lansering / Måling og analyse / Optimalisering
Optimy - Programvare for forvaltning av samfunnsinvesteringer

Optimy - Programvare for forvaltning av samfunnsinvesteringer

Optimy er programvaren laget for å gi maksimal synlighet til merkevaren din og forbedre innvirkningen din. Ønsker selskapet ditt å engasjere seg i samfunnet? I så fall må du være godt utstyrt for å håndtere prosjektene på best mulig måte. Optimy støtter innsatsen din: programvaren hjelper deg med å samle inn forslag, velge de beste blant dem, følge prosjektet fra A til Å og evaluere tilbakemeldingene.
Lede med Ro - Hvordan Utvikle Relasjonell Intelligens for Effektiv Ledelse

Lede med Ro - Hvordan Utvikle Relasjonell Intelligens for Effektiv Ledelse

{"-Réalisée en distanciel, cette formation comprend 4 modules de 2 heures en classe virtuelle (formation distancielle synchrone) + 30 minutes de bilan à distance.":"- Gjennomført digitalt, inkluderer denne opplæringen 4 moduler på 2 timer i virtuell klasse (synkron nettbasert opplæring) + 30 minutter med oppsummering på avstand.","- Adopter un style de communication non conflictuel et stimulant pour ses interlocuteurs (développement de l’objectivité, du sens de la nuance…)":"- Ta i bruk en ikke-konfliktfylt og stimulerende kommunikasjonsstil for sine samtalepartnere (utvikling av objektivitet, sans for nyanser…)","Bénéfices :":"Fordeler:","Objectifs de la formation :":"Mål for opplæringen:","- Identifier ses « boutons rouges » (aversions, peurs, croyances limitantes…) pour rendre du recul et mieux communiquer avec son équipe,":"- Identifisere sine « røde knapper » (aversjoner, frykt, begrensende tro…) for å få avstand og bedre kommunisere med teamet sitt,","- Pratique d’une communication sereine et ouverte au sein de son équipe (construction d’un plan d’actions personnel),":"- Praktisering av en rolig og åpen kommunikasjon innen teamet (utvikling av en personlig handlingsplan),","Contenu :":"Innhold:","- Développement de la « sécurité psychologique » de ses coéquipiers (facteur N°1 d’explication de la performance opérationnelle selon les études).":"- Utvikling av « psykologisk sikkerhet » for sine kolleger (faktor nr. 1 for å forklare operasjonell ytelse ifølge studier).","- Adapter sa communication aux émotions de son collaborateur pour l’aider à agir de façon efficace,":"- Tilpasse kommunikasjonen til følelsene til medarbeideren for å hjelpe dem med å handle effektivt,"}
For & På Vegne Av Ledelse (EPCM, EPCM+®)

For & På Vegne Av Ledelse (EPCM, EPCM+®)

{"EPCM":"EPCM:\nNøkkelfunksjonene i EPCM-kontraktsoppsettet (Engineering, Procurement and Construction Management) er at De Smet Engineers & Contractors arbeider \"for regning og ordre\" av investoren. DSEC's forpliktelser er begrenset til de tjenestene som leveres, men gir likevel kundene fullt pålitelig assistanse gjennom hele gjennomføringen av prosjektet. Selv om EPCM gir høy fleksibilitet for investoren, må denne imidlertid stole på sine egne evner til å dekke risikoer knyttet til investerings tidsplan, ytelse og budsjett.\n\nEPCM+®:\nBevisst på problemene som er iboende i EPC- og EPCM-kontraktsalternativer, tilbyr De Smet Engineers & Contractors det beste mulige kompromisset som møter full åpenhet og fleksibilitet som kreves av investorer, samtidig som de gir nødvendige garantier når det gjelder tidsfrister, tekniske prestasjoner og budsjett.\n\nDette opplegget kalles EPCM+® da det tilbyr sikkerheten til en EPC kombinert med fleksibiliteten til en EPCM, med DSEC som arbeider \"For & På Vegne\" av investoren som i en klassisk EPCM-kontrakt, men som i tillegg gir garantier som kan være lik EPC-oppsettet:\n- Sikre teknisk ytelse av anlegget gjennom en \"make good\"-klausul;\n- Levere prosjektet innenfor det godkjente budsjettet;\n- Respektere den totale prosjekt tidsplanen.\nEPCM+® er en fleksibel løsning som gir investoren et bredt valg av utstyr innenfor det godkjente budsjettet og kvalitetsstandardene. I motsetning til EPC-modellen kan det gjøres endringer i prosjektspesifikasjonene uten langvarige endringsordreprosedyrer."}
CMMS - Computerized Maintenance Management System

CMMS - Computerized Maintenance Management System

CMMS programvareløsning levert som SaaS Cloud. Tilgjengelig på web og mobil.
S.A. FORVALTNING AV ET KONSULENTKONTOR

S.A. FORVALTNING AV ET KONSULENTKONTOR

SPESIALIST PÅ VURDERING AV SMYKKER, ANTIKVITETER, KUNSTGJENSTANDER, GULLSMEDKUNST, GAMLE SMYKKER, URVERK, PRESISJONSMEKANIKK. GAMMEL, REGELMESSIG OG TROFAST KUNDEGRUPPE BESTÅENDE AV STORE BELGISKE OG LUXEMBOURGSKE FORSIKRINGSSELSKAPER SOM ETTER TYVERI MANDATERER BUREAUET TIL Å UTFØRE OPPDRAGET. DEN KONSISTENTE KVALITETEN PÅ TJENESTENE SIDEN 1989 GJØR DETTE BUREAUET TIL EN UUNNVÆRLIG DEL AV DEN FRANSKTALENDE REGIONEN. AKTIVITETEN ER KNYTTET TIL TYVERIER, OG DENNE ER I ØKNING OG REFLEKTERER REALITETEN I SAMFUNNET VÅRT. DET ER IKKE NØDVENDIG Å VÆRE EKSPERT ELLER GULLSMED FOR Å DRIVE BUREAUET. FOR ØYEBLIKKET REFUSERER DEN DELEGERTE ADMINISTRATOREN OPPDRAG PÅ GRUNN AV MANGLENDE TID, DET ER ENKELT Å INTEGRERE DISSE FORESPØRSLENE OG VIDERE ØKE AKTIVITETEN, OMSETNINGEN OG LØNNSOMHETEN. OVERDRAGELSEN VIL SKJE MED STØTTE FRA SELGEREN SOM VIL OVERFØRE SIN KOMPETANSE. GRUNNEN TIL OVERDRAGELSEN ER KNYTTET TIL ALDER. BEGJÆR PRIS PÅ 345.000 €.
Cloud VPS Starter: Sikker og Fleksibel VPS Hosting

Cloud VPS Starter: Sikker og Fleksibel VPS Hosting

Cloud VPS Starter fra StrictlyHosting.be tilbyr en ideell administrert VPS-løsning for små bedrifter og utviklere i Belgia og over hele Europa. Nyt pålitelige ytelse, forbedret sikkerhet og teknisk støtte 24/7, alt i et fleksibelt og skalerbart sky-miljø.
Handels- og investeringsfond tilgjengelig

Handels- og investeringsfond tilgjengelig

Vi tilbyr selskapsutvidelse eller store oppstartsselskaper, energiprosjekter og gruveprosjekter, samt import-/eksportfinansieringsprosjekter globalt. Vi kan tilby finansiering for store kapitalprosjekter i hvilken som helst del av verden. Hvis du har et prosjekt som trenger finansiering, gir vi også økonomisk støtte til enkeltpersoner med prosjekter. Vi utsteder også finansielle instrumenter som KREDITTBREV, BANKGARANTI OSV. Vi driver med kryptovaluta-handel og investering; enhver kryptovaluta-investering som settes i vår besittelse av enkeltpersoner eller firmaer vil være underlagt 20 % fortjeneste månedlig for enkeltpersonen eller firmaet. Kontakt oss nå på: globalfunding@financeat.net
Trafikkstyring - BL 45A/F

Trafikkstyring - BL 45A/F

BL 45A/F barrierene er fra teknologien til BL 4x-serien og er assosiert med tilbehør anbefalt av det franske tunnelsenteret (CETU). Barrierene BL 45A/F er spesielt godt egnet for å sikre veier som broer, tunneler, kryss, fjelloverganger, osv. Hovedfordeler: - Stenge av brede kjørefelt - Lave vedlikeholdskostnader Investering for lang livssyklus Svingbar base Den svingbare basen plasserer barrierene parallelt med kjørefeltene for å lette kjøring og periodiske tester uten å påvirke trafikken. Denne enheten begrenser også skader forårsaket av et lett støt ved å frigjøre barrierens rotasjon via svikt av en tilpasset del. Positionssensorer indikerer husets posisjon. Automatisk låsing Bommen forblir låst i åpen posisjon takket være et robust mekanisk system som tillater en fast låsing av armen. Denne funksjonaliteten garanterer at bommen holdes i åpen posisjon selv i sterk vind. Applikasjoner: - Trafikkstyring - Broer og tunneler
Energis.Cloud - Energiadministrasjonsprogramvare

Energis.Cloud - Energiadministrasjonsprogramvare

Energis.Cloud er en databasert energistyringsprogramvare som gir deg, som aktør innen energisektoren, innsikt i energiforbruket og all relaterte data. Programvaren er designet for å fremme de viktigste aktivitetene til energiledere, fasilitetsledere, bærekraftsledere og porteføljeforvaltere, samtidig som den gir bedre forståelse til bygningens brukere. Energis.Cloud øker verdien og den operative produktiviteten til bygningene dine, samtidig som den forbedrer ditt miljøvennlige omdømme og lønnsomhet.
Kl.10.nabou

Kl.10.nabou

Kl.10.nabou
HubSpot Løsningstjenester - LÅS OPP SUKSESS MED HUBSPOT-LØSNINGER

HubSpot Løsningstjenester - LÅS OPP SUKSESS MED HUBSPOT-LØSNINGER

Hos Elixir er vi Digitale Forretningsingeniører. Vår enestående ekspertise innen både forretnings- og tekniske aspekter av HubSpot-løsninger, kombinert med vår helhetlige tilnærming, sikrer at du får mest mulig ut av din HubSpot-investering. - HubSpot Konsultasjon: Markedsføring, Salg & Tjenester - HubSpot Implementeringer - HubSpot Onboarding: Markedsføring, Salg & Tjenester
COCKTAILVERKSTED - For enkeltpersoner og bedrifter

COCKTAILVERKSTED - For enkeltpersoner og bedrifter

Oppdag alle våre temaworkshops for en hyggelig tid med venner, familie eller kolleger. Vi tilbyr ulike pakker for grupper, skreddersydd etter dine ønsker.
Digitalisering - Digital infrastruktur

Digitalisering - Digital infrastruktur

Ditt digitale økosystem hviler på 4 solide søyler: Hver dag blir digitale løsninger mer fremtredende, enten det er gjennom deres effektivitet eller evne til å forenkle. Hver funksjon i selskapet ditt styrkes av en digital løsning. Dine arbeidsverktøy forvandles til aktører i din profesjonelle suksess. For å optimalisere disse resultatene er det viktig å bringe sammenheng og styrke til ditt digitale økosystem. Vi hjelper deg med dette gjennom fire søyler, alle ideelt sikret. Det er nå nødvendig å forholde seg til begreper som cyberkriminalitet, hacking og andre forsøk på inntrengning i din digitale infrastruktur. Vi gjør alt vi kan og bruker den nyeste sikkerhetsteknologien for å beskytte deg mest mulig mot disse cyberangrepene. I hver av våre intervensjoner blir et sikkerhetsaspekt implementert for å gjøre det mulig for deg å utføre arbeidet ditt trygt og med fullstendig ro.
Back Office-håndtering av din virksomhet

Back Office-håndtering av din virksomhet

Sjekk tilgjengeligheten vår og bestill datoen og tiden som passer deg.
Event Management

Event Management

Planlegger du å organisere et arrangement? Du kan stole på våre erfarne team for å sikre velkomst, sikkerhet på stedet, kontroll og håndtering av inn- og utgående besøkende. Alt dette med et smil for et vellykket arrangement.
Bedriftsstruktur - Forretningsplan - Opprettelse av selskaper

Bedriftsstruktur - Forretningsplan - Opprettelse av selskaper

Youcall International hjelper deg med alle prosesser for å realisere dine forretningsambisjoner. "Du har en idé, et prosjekt, en ambisjon. Sammen gjør vi din bedrift til en realitet" - Akselerering av vekst: ved å optimalisere hvert steg av prosjektet ditt - Sikker strategi: ved å ta beslutninger basert på grundig analyse. - Forenklet tilgang til finansiering: takket være grundig forberedelse og tilpassede strategier. Med omfattende støtte og kontinuerlig hjelp, hjelper jeg deg med å omforme din visjon til håndgripelig suksess
Administrativ Rådgivning - Opprettelse av Virksomhet

Administrativ Rådgivning - Opprettelse av Virksomhet

Youcall International tilbyr tjenester for støtte i den daglige driften av din bedrift. Administrativ oppfølging i hverdagen (bedriftsconcierge), utarbeidelse og verifisering av dine forretningskontrakter, utarbeidelse av salgsbetingelser, søk etter leasing, bilutleie, etablering av partnerskap, bedriftslobbying, diverse
Opprettelse av selskap i Frankrike

Opprettelse av selskap i Frankrike

Opprettelsen av et selskap i Frankrike er et avgjørende skritt for enhver entreprenør som ønsker å etablere seg på det franske markedet. Denne prosessen innebærer flere administrative, juridiske og finansielle trinn som krever spesiell oppmerksomhet. Ved å velge å opprette et selskap i Frankrike, drar du nytte av et stabilt juridisk rammeverk og et dynamisk marked, gunstig for utviklingen av din virksomhet. Enten du velger en SARL, en SAS eller en annen juridisk form, er det essensielt å forstå implikasjonene av hver struktur for å ta det mest passende valget for prosjektet ditt. Frankrike tilbyr mange fordeler til entreprenører, inkludert skatteinsentiver og støtte til innovasjon. I tillegg har landet et nettverk av partnere og tjenesteleverandører som kan hjelpe deg med opprettelsen av din bedrift. Ved å omgi deg med gode råd, kan du navigere trygt gjennom de administrative prosedyrene og fokusere på utviklingen av din virksomhet. Opprettelsen av et selskap i Frankrike er derfor en mulighet som bør utnyttes for enhver bedrift som ønsker å etablere seg varig i Europa.