Produkter for management (206)

COCKTAILVERKSTED - For enkeltpersoner og bedrifter

COCKTAILVERKSTED - For enkeltpersoner og bedrifter

Oppdag alle våre temaworkshops for en hyggelig tid med venner, familie eller kolleger. Vi tilbyr ulike pakker for grupper, skreddersydd etter dine ønsker.
Planleggingsadministrasjon - Programvare

Planleggingsadministrasjon - Programvare

Dette modulen "Ressurser Human" gjør det mulig å håndtere informasjon om medarbeiderne i ditt eller dine selskaper: - Håndtering av medarbeidere - Håndtering av timeplaner - Håndtering av tjenester (timelister) Denne modulen inkluderer en GED (Elektronisk Dokumenthåndtering) som gjør det mulig å arkivere administrative dokumenter for hver medarbeider.
Kl.10.nabou

Kl.10.nabou

Kl.10.nabou
Skreddersydd Forretningsledelse

Skreddersydd Forretningsledelse

- Kunde-, Prospekt-, Leverandør-, Kontaktperson- og Transportørfiler - Artikkelfiler, Håndtering av størrelser/farger, Relaterte og sammensatte artikler - Familier, Underfamilier, Enheter - Betalingsmetoder, Betalingsbetingelser, MVA-koder - Håndtering av serienumre og partier, Strekkoder - Registrering: Tilbud/Anbud, Bestillinger, Leveringsdokumenter, Fakturaer, Pro-forma - Salgspunkt, Kasse, Etter-salgstjeneste (SAV), CRM (Kundeoppfølging) - Lagerstyring, Inventar, Lagerbevegelser, Verdsetting - Prishåndtering, Enkle eller fler-kriterie rabatter, Kampanjer, Salg - Prislister, Kataloger, Import av leverandørpriser - Håndtering av lojalitetskort, Gavekort - Håndtering av ruter, Påminnelser, Abonnementsadministrasjon - Brukeradministrasjon, Håndtering av selgere/teknikere - Diverse statistikker, Omsetning, Prognoser - Prospektering, Markedsføringsverktøy, E-postmarkedsføring, Reklamekampanjer - Verktøy: Sending av e-poster, SMS, Eksport, Rettigheter
IT-Konsultasjon og Rådgivning

IT-Konsultasjon og Rådgivning

IT-konsulenttjenester gir ekspertveiledning og råd om teknologistrategi, planlegging og implementering. Det hjelper bedrifter med å tilpasse sin IT-infrastruktur og drift med sine overordnede mål og hensikter. Konsulenttjenester kan dekke ulike områder, som infrastrukturplanlegging, teknologivalg og digital transformasjon.
Håndtering av klimagassutslipp

Håndtering av klimagassutslipp

Seks styringsaksjer: • Mestre de lovgivningsmessige og regulatoriske aspektene knyttet til klimagasser • Kartlegge og kvantifisere de ulike utslippskildene • Definere en plan for reduksjon av utslipp på kort, mellomlang og lang sikt • Oppfylle lovpålagte krav • Kommunisere resultatene internt og eksternt • Definere en strategi for kjøp/salg av kvoter for selskaper underlagt EU ETS
Fiber nettverk

Fiber nettverk

Vi er et selskap som søker motiverte medarbeidere som kan styrke vårt team. Vi ser etter folk som kan jobbe som grunnarbeidere, veiarbeidere, og personer som kan betjene byggemaskiner (graver). Er du interessert i å jobbe med oss, vennligst ta kontakt via e-post: Alostabv@hotmail.com
CMC III Behandlingsenheter - IT-overvåking

CMC III Behandlingsenheter - IT-overvåking

Behandlingsenheten/Compact er den sentrale enheten i CMC III overvåkningssystemet. Opptil 32/4 eksterne sensorer/CAN-buss tilkoblingsenheter kan kobles til de integrerte sensorene. Enhetene kan kobles til datanettverket via Ethernet, konfigureres via Web/USB, kan sende alarmer via en e-postserver og koble til nettverksadministrasjonssystemet til et selskap via SNMP. Fordeler: Høy redundans på grunn av redundant strømforsyning. Høy fleksibilitet på grunn av modulært system. Utstyr: Piezo signalgenerator for akustisk informasjon, Tidsfunksjon takket være sanntidsklokke med NTP. Bruksområder: Overvåking av skap, rom og containere i IT-miljøet. Funksjonsprinsipp: Sentralt overvåkningssystem for CMC III. Automatisk regulering av aktuatorer. Farge Kabinett: RAL 7035 Farge Front: RAL 9005 Beskyttelseskategori IP i henhold til IEC 60 529: IP 30 Leveransen inkluderer: CMC III Behandlingsenhet, Brukermanual, Monteringsutstyr for montering på flater. Antall sensorer (maks.): 32 Mål Bredde: 138 mm Mål Høyde: 40 mm Mål Dybde: 132 mm Nominell driftsspenning: 24 V (DC) Antall sensorer (maks.): 32 Installasjonsdybde: 120 mm Driftstemperatur: Drift (miljø): +0 °C...+45 °C Luftfuktighet (ikke-kondensende): Drift (miljø): 5 % - 95 % Integrert infrarød tilgangssensor (maks. deteksjonsavstand 100 mm): Ja Integrert temperatursensor: Ja
CloudManage : Administrert Skyhosting for Bedrifter

CloudManage : Administrert Skyhosting for Bedrifter

CloudManage er den ideelle løsningen for bedrifter som søker sikker og administrert skyhosting. Med pålitelige ytelse, avansert sikkerhet og support 24/7, lar StrictlyHosting.be deg fokusere på din virksomhet mens vi håndterer infrastrukturen din.
Skreddersydde servere

Skreddersydde servere

Hos Multimedian tilbyr vi skreddersydde serverinstallasjonstjenester, enten de er administrative eller pedagogiske. Vårt team av eksperter jobber tett med deg for å forstå dine spesifikke behov og installere et serversystem som effektivt støtter driften din. Med oss kan du stole på en pålitelig serverinstallasjon som er tilpasset dine behov.
Nødhåndtering - ALX SYSTEMS - Tjenester

Nødhåndtering - ALX SYSTEMS - Tjenester

KRISENHÅNDTERING Fordi tid betyr noe Hjem Krisen håndtering KRISENHÅNDTERING Fordi tid betyr noe Kontekst I tilfelle en nødsituasjon, som en savnet person, gasslekkasje, atomproblem, branner, er tid og effektivitet kritiske faktorer for å anvende riktig reaksjon. Riktig informasjon til rett tid er avgjørende for å iverksette passende tiltak og vil betydelig redusere risikoen for å mislykkes i oppdraget. Alternativ løsning Effektive løsninger brukes allerede med suksess av myndighetene. Med ny teknologi kan hver prosess optimaliseres og forbedres for å bli helt effektiv. Vår løsning Gjennom ALX-systemet kan nødsituasjoner raskt føre til utplassering av UAV og annet utstyr for å samle informasjon, umiddelbart dele informasjonen med kontrollsenteret, med fordelen av å være helt fokusert på oppdraget i stedet for å ta seg av UAV-flyvningene. Eksempler på bruksområder Savnet person, i skogen, fjellene, … Branner Atomproblemer Gasslekkasjer
Multisite-strategi - Opprettelse av nettside

Multisite-strategi - Opprettelse av nettside

Grunnprinsippet i en multisite-strategi er å skape en konstellasjon av nettsteder i alle størrelser og formater (vitrineside, katalogside, skreddersydd side) dedikert til en bedrift for å øke dens nettverdi og dermed også dens organiske søkemotorrangering. Hvert perifert nettsted kan ha naturlig eller betalt synlighet (Adwords, Facebook-annonser, ...) og generere besøkende eller potensielle kunder, eller til og med skape et fellesskap. Multisite-konseptet vil dermed gjøre det mulig for bedrifter å multiplisere sin synlighet gjennom nettsteder dedikert til deres distributører, vitrine- eller katalogsider fokusert på deres produkter, tjenester eller bransje, samt andre nyhets- eller informasjonsnettsteder. Hvis hovedargumentet er den naturlige økningen av tilbakekoblinger (eksterne lenker som peker til en nettside) til bedriftens hovednettsted, må man heller ikke glemme muligheten til å utnytte disse områdene for å gjøre investeringen lønnsom gjennom annonser.
IT-støtte

IT-støtte

IT-støttetjenester tilbyr teknisk assistanse til brukere, løser deres teknologirelaterte problemer og gir hjelpestøtte. Det inkluderer feilsøking av maskinvare- og programvareproblemer, bistand med systemkonfigurasjoner og opplæring av brukere.
Opprettelse av nettside

Opprettelse av nettside

Opprettelsen av nettsteder er avgjørende for å etablere en sterk og engasjerende online tilstedeværelse. Hos Multimedian tilbyr vi tilpassede nettstedopprettelsestjenester som møter de unike behovene til din bedrift. Våre eksperter innen webdesign jobber tett med deg for å lage et nettsted som reflekterer merkevaren din og tiltrekker målgruppen din. Vi sørger for at nettstedet ditt ikke bare er estetisk tiltalende, men også optimalisert for søkemotorer, noe som garanterer maksimal synlighet. Ved å velge vår nettstedopprettelsestjeneste får du en komplett løsning som inkluderer design, utvikling og kontinuerlig vedlikehold. Vi bruker den nyeste teknologien og beste praksis i bransjen for å lage et nettsted som både er funksjonelt og tiltalende. Stol på Multimedian for å hjelpe deg med å etablere en online tilstedeværelse som skiller seg ut fra konkurrentene.
S.A. FORVALTNING AV ET KONSULENTKONTOR

S.A. FORVALTNING AV ET KONSULENTKONTOR

SPESIALIST PÅ VURDERING AV SMYKKER, ANTIKVITETER, KUNSTGJENSTANDER, GULLSMEDKUNST, GAMLE SMYKKER, URVERK, PRESISJONSMEKANIKK. GAMMEL, REGELMESSIG OG TROFAST KUNDEGRUPPE BESTÅENDE AV STORE BELGISKE OG LUXEMBOURGSKE FORSIKRINGSSELSKAPER SOM ETTER TYVERI MANDATERER BUREAUET TIL Å UTFØRE OPPDRAGET. DEN KONSISTENTE KVALITETEN PÅ TJENESTENE SIDEN 1989 GJØR DETTE BUREAUET TIL EN UUNNVÆRLIG DEL AV DEN FRANSKTALENDE REGIONEN. AKTIVITETEN ER KNYTTET TIL TYVERIER, OG DENNE ER I ØKNING OG REFLEKTERER REALITETEN I SAMFUNNET VÅRT. DET ER IKKE NØDVENDIG Å VÆRE EKSPERT ELLER GULLSMED FOR Å DRIVE BUREAUET. FOR ØYEBLIKKET REFUSERER DEN DELEGERTE ADMINISTRATOREN OPPDRAG PÅ GRUNN AV MANGLENDE TID, DET ER ENKELT Å INTEGRERE DISSE FORESPØRSLENE OG VIDERE ØKE AKTIVITETEN, OMSETNINGEN OG LØNNSOMHETEN. OVERDRAGELSEN VIL SKJE MED STØTTE FRA SELGEREN SOM VIL OVERFØRE SIN KOMPETANSE. GRUNNEN TIL OVERDRAGELSEN ER KNYTTET TIL ALDER. BEGJÆR PRIS PÅ 345.000 €.
Optimy - Programvare for forvaltning av samfunnsinvesteringer

Optimy - Programvare for forvaltning av samfunnsinvesteringer

Optimy er programvaren laget for å gi maksimal synlighet til merkevaren din og forbedre innvirkningen din. Ønsker selskapet ditt å engasjere seg i samfunnet? I så fall må du være godt utstyrt for å håndtere prosjektene på best mulig måte. Optimy støtter innsatsen din: programvaren hjelper deg med å samle inn forslag, velge de beste blant dem, følge prosjektet fra A til Å og evaluere tilbakemeldingene.
HTTPS Hosting - Ditt Nettprosjekt

HTTPS Hosting - Ditt Nettprosjekt

Google Search Console kunngjorde dette 18. august 2017: Hvis nettstedet ditt ikke er i HTTPS innen utgangen av oktober 2017, kan det vises en sikkerhetsadvarsel når du får tilgang til nettstedet ditt, spesielt på kontaktskjemaet eller ved sikker pålogging. De fleste bedrifter med en konto på Google Search Console har derfor mottatt en melding som understreker viktigheten av å migrere nettstedet sitt til en sikker HTTPS-versjon. Med tanke på at Google Chrome nå står for nesten 60 % av markedsandelen for nettlesere, er det lett å forestille seg hvilken innvirkning denne oppdateringen kan ha på kvalifiserte skjemaer, både når det gjelder organisk søk og annonseringskampanjer.
TIDSHÅNDTERING - Modul for håndtering av teamets timeplaner

TIDSHÅNDTERING - Modul for håndtering av teamets timeplaner

Forenkle planleggingen og oppfølgingen av timeplanene til teamet ditt med vår innovative HR-modul. Her er hva vi tilbyr for å revolusjonere tidsstyringen i organisasjonen din: - Enkel planlegging av komplekse timeplaner tilpasset teamene dine. - Digital signatur av arbeidede timer. - Rask godkjenning av HR-lederen. - Nøyaktig oppfølging av arbeidede timer, inkludert overtid. - Smidig overføring av data til ditt sosiale sekretariat. Disse nøkkelfunksjonene er en del av vår HR-modul, som for øyeblikket er under utvikling, designet for å møte de spesifikke behovene til HR-ledere.
Grunnformel - En enkel og umiddelbar løsning til 350€/ekskl. MVA

Grunnformel - En enkel og umiddelbar løsning til 350€/ekskl. MVA

Utvid kundebasen din med en responsiv og slagkraftig onepage-nettside! Denne pakken gir deg muligheten til å fange oppmerksomheten til besøkende med et banner. Deretter vil en beskrivelse av virksomheten din og tjenestene eller produktene dine fremheve selskapet ditt. Et bildegalleri er også tilgjengelig for å gjøre nettstedet ditt enda mer attraktivt. Til slutt vil en seksjon med kontaktinformasjonen din og et kart for geolokalisering gjøre det enkelt for dine (fremtidige) kunder å kontakte deg. Vårt tilbud inkluderer: hosting og domenenavn (1 år gratis), en sikker HTTPS-tilkobling, skreddersydd støtte, optimalisering for mobile enheter, SEO-vennlig oppsett og ubegrensede endringer. Få virksomheten din til å blomstre uten videre forsinkelse!
HR Ressursforvaltning ERP

HR Ressursforvaltning ERP

Administrer ansatte effektivt med Odoo HR-modulen. Samle all informasjon om dine ressurser på ett sted. HR-programvaren som Odoo tilbyr kan hjelpe deg i hver fase: - rekruttering - kontraktsadministrasjon - oppfølging av arbeidstimer - ferieadministrasjon - årlig evaluering Og mer, motta varsler for alle nye ferieforespørsel, ytelsesforespørsel, søknader, evalueringer ...
Nettside for oppstartsselskaper

Nettside for oppstartsselskaper

Spesielt for mindre oppstartsbedrifter som leter etter en enkel, smidig nettside hvor de kan poste for å promotere virksomheten sin på nettet. Som et live visittkort med den nyeste informasjonen om bedriften din. Du får en innlogging som lar deg alltid tilpasse dine egne tekster og bilder, men du er begrenset i designmuligheter og kompleksitet. Hver pakke kommer med veiledning om bruken av innloggingen din.
Lede gården din

Lede gården din

Programvaren som lar deg styre gården din. Beslutningsstøtteverktøy for salg av kornlagrene dine osv.
Å være daglig leder eller styremedlem: yrkets risikoer

Å være daglig leder eller styremedlem: yrkets risikoer

Å inneha stillingen som leder eller administrator i et selskap innebærer viktige ansvar og potensielle risikoer. Ledere må navigere i et komplekst juridisk rammeverk, sikre overholdelse av forskrifter og ta strategiske beslutninger som kan ha betydelig innvirkning på selskapet. Å forstå disse risikoene og implementere passende styringstiltak er avgjørende for å beskytte interessene til selskapet og interessentene.
Stresshåndtering - Hvordan bedre håndtere indusert stress, mitt og andres?

Stresshåndtering - Hvordan bedre håndtere indusert stress, mitt og andres?

{"- Mettre en œuvre les conditions pour éliminer vos principales sources de stress,":"- Implementere forholdene for å eliminere dine viktigste stresskilder,","- Élimination des impacts du stress (tensions, pathologies induites…).":"- Eliminering av stresspåvirkninger (spenninger, stressrelaterte sykdommer…).","Bénéfices :":"Fordeler:","Objectifs de la formation :":"Mål for opplæringen:","- Comprendre les mécanismes du stress,":"- Forstå mekanismene bak stress,","- Meilleure utilisation de ses ressources mentales pour gérer les situations complexes,":"- Bedre utnyttelse av mentale ressurser for å håndtere komplekse situasjoner,","- Autonomie et sérénité face au changement,":"- Selvstendighet og ro i møte med endringer,","- Développement de vos « Soft Skills » (capacités d’adaptation, d’innovation, de sérénité et de résilience),":"- Utvikling av dine « myke ferdigheter » (tilpasningsevne, innovasjon, ro og motstandskraft),","Cette formation comprend 2 classes virtuelles de 1h30 (= 3h de distanciel synchrone) et 3 modules d’e-learning (= 6h de distanciel asynchrone : questionnaire pour établir votre profil, coaching vidéo et expérience interactive).":"Denne opplæringen består av 2 virtuelle klasser på 1 time og 30 minutter (= 3 timer med synkron fjernundervisning) og 3 e-læringsmoduler (= 6 timer med asynkron fjernundervisning: spørreskjema for å etablere din profil, videocoaching og interaktiv opplevelse).","Contenu :":"Innhold:","- Accompagner votre entourage dans les situations stressantes.":"- Støtte dine nærmeste i stressende situasjoner.","- Caractériser votre profil de « stresseur » pour sortir plus rapidement d’une réaction de stress,":"- Karakterisere din « stressprofil » for å komme raskere ut av en stressreaksjon,"}
Livskvalitet i Fjernarbeid - Hvordan opprettholde engasjement uten å forringe Livskvaliteten på Arbeidsplassen (QWL)?

Livskvalitet i Fjernarbeid - Hvordan opprettholde engasjement uten å forringe Livskvaliteten på Arbeidsplassen (QWL)?

{"Objectifs de la formation :":"- Mobilisere sine mentale ressurser for å tilnærme seg hjemmearbeid under de beste forholdene, lære å « håndtere » egne bekymringer og fordommer,\n- Skape forholdene for en god Kvalitet på Livet i Hjemmearbeid for sine kolleger: tilpasse parametrene for Kvalitet på Livet til spesifikasjonene for fjernarbeid,\n- Identifisere svake signaler på sårbarhet og ta hensyn til individuelle behov,\n- Kommunisere effektivt på avstand for å engasjere eller gi tilbakemelding.\n\nBénéfices :\n- Opprettholde nivået av engasjement og operasjonell ytelse i en fjernkontekst,\n- Bevare Kvalitet på Livet og psykologisk sikkerhet for teamene på avstand,\n- Svare på anbefalingene fra den Nasjonale Interprofesjonelle Avtalen om ledelse av hjemmearbeid.\n\nContenu :\nDenne opplæringen består av 4 moduler på 2 timer i virtuell klasse + 30 minutter med oppsummering på avstand. En intern bedriftsversjon i fysisk format er også tilgjengelig (kontakt oss)."}
Trafikkstyring - BL 45A/F

Trafikkstyring - BL 45A/F

BL 45A/F barrierene er fra teknologien til BL 4x-serien og er assosiert med tilbehør anbefalt av det franske tunnelsenteret (CETU). Barrierene BL 45A/F er spesielt godt egnet for å sikre veier som broer, tunneler, kryss, fjelloverganger, osv. Hovedfordeler: - Stenge av brede kjørefelt - Lave vedlikeholdskostnader Investering for lang livssyklus Svingbar base Den svingbare basen plasserer barrierene parallelt med kjørefeltene for å lette kjøring og periodiske tester uten å påvirke trafikken. Denne enheten begrenser også skader forårsaket av et lett støt ved å frigjøre barrierens rotasjon via svikt av en tilpasset del. Positionssensorer indikerer husets posisjon. Automatisk låsing Bommen forblir låst i åpen posisjon takket være et robust mekanisk system som tillater en fast låsing av armen. Denne funksjonaliteten garanterer at bommen holdes i åpen posisjon selv i sterk vind. Applikasjoner: - Trafikkstyring - Broer og tunneler
Fult autonom nettstedopprettelse - Nettstedopprettelse

Fult autonom nettstedopprettelse - Nettstedopprettelse

Nettsidene laget av Web Solution Way benytter seg av Open source-teknologien PHP og har et CMS utviklet internt. Dette universelle språket PHP, som brukes av de fleste profesjonelle utviklere, har den fordelen at det ikke er knyttet til en enkelt aktør, og om nødvendig kan man enkelt kontakte en annen webmaster for å overta et nettsted. CMS (content management system) er verktøyet som gjør at du kan være selvstendig i administrasjonen av nettstedet ditt; det er intuitivt, klart, enkelt å bruke og tillater tillegg av en rekke tilpassbare moduler. Det er også utviklet med tanke på standardene for søkemotoroptimalisering, inkludert lettelse av koden som muliggjør raskere nedlasting av nettstedet (et prioritert element for søkemotoroptimalisering).
LONWORKS® Gateway - TCB-IFLN642TLE - Administrasjons- og kommunikasjonsgrensesnitt

LONWORKS® Gateway - TCB-IFLN642TLE - Administrasjons- og kommunikasjonsgrensesnitt

Dette grensesnittet gjør det mulig å koble Toshiba RAV eller DRV klimaanlegg til et LonWorks® nettverk (64 innendørs enheter eller gruppe av innendørs enheter per grensesnitt). Kobledd direkte til TCC-Link-nettverket, er dette grensesnittet 100 % i samsvar med LonMark. 12 kontrollvariabler og 17 kontrollvariabler er tilgjengelige på hver innendørs enhet. Flere og flere bygninger har et sentralisert teknisk styringssystem som håndterer både belysning, ventilasjon, brannbeskyttelse og oppvarming. Toshiba tilbyr ulike kommunikasjonsgrensesnitt som gjør DRV- og RAV-systemene kompatible med de viktigste GTC-språkene.
Ultranalysis® Suite 3 - Kraftig • Analytisk • Allsidig

Ultranalysis® Suite 3 - Kraftig • Analytisk • Allsidig

Ultranalysis® Suite 3 er en allsidig applikasjon for å administrere, utvikle trender og analysere data fra ultralyd og vibrasjoner. Organiser strategien din for tilstandsmonitorering med Ultranalysis® Suite 3. Ultranalysis tilbyr en kraftig fleksibilitet for å administrere enhver kombinasjon av eiendeler, fra noen hundre til flere tusen. En eiendomsdatabase er din veikart for tilstandsmonitorering. UAS3 er kompatibel med SDT270, SDT340 og LUBExpert, og gir deg den nødvendige fleksibiliteten til å administrere enhver kombinasjon av eiendeler og oppgaver. Du kan administrere dataene på ditt eget språk; UAS3 er tilgjengelig på syv språk: engelsk, fransk, nederlandsk, tysk, italiensk og russisk. Det har aldri vært enklere å organisere programmet ditt for tilstandsmonitorering som med UAS3. UAS3 inkluderer en verktøykasse for lagre som hjelper til med å diagnostisere feil på lagrene.
Håndtering av arbeidskonflikter

Håndtering av arbeidskonflikter

Uten boksehansker, men gi dem den nødvendige behandlingstiden og viktigheten... uten overdrivelse! Etablere tilbakemeldingssystemer og konfliktløsning for å ta opp usagte bekymringer.