Produkter for executive (15)

INNFLYTELSE - INNFLYTELSE

INNFLYTELSE - INNFLYTELSE

Viral og Fangende Kampanjer
Fast Executive-programmet for ledere av SMB-er

Fast Executive-programmet for ledere av SMB-er

Programmet Fast Executive er designet for ledere av SMB-er som ønsker å øke verdsettelsen av selskapet sitt betydelig på mindre enn 12 måneder. Dette programmet tilbyr en strategisk og operasjonell tilnærming for å oppnå rask vekst uten behov for direkte prospektering. Takket være en velprøvd metodikk kan deltakerne forvente en økning i omsetningen og en forbedring av verdsettelsen av selskapet sitt. Programmet veileder lederne gjennom en klar og forståelig prosess, og garanterer raske og målbare resultater. Ved å delta i Programmet Fast Executive får lederne tilgang til en 100% operasjonell vekstplan med garanterte resultater. Programmet dekker alle essensielle trinn, fra definisjon av strategi til utstedelse av intensjonsbrev, inkludert direkte tilnærming til selgere og signering av endelige avtaler. De nåværende økonomiske usikkerhetene gir unike oppkjøpsmuligheter, og dette programmet gjør det mulig for selskaper å utnytte disse mulighetene for å styrke sin posisjon i markedet. Med full kontroll over prosessene og ekspertise innen ekstern vekstingeniørkunst, er Programmet Fast Executive et kraftig verktøy for ethvert selskap som ønsker å vokse raskt.
Executive leadership coaching

Executive leadership coaching

Utvikle avanserte lederferdigheter med personlig coaching for ledere og managere.
Verktøyopprettelse

Verktøyopprettelse

Opprettelsen av varige verktøy vil være avgjørende for suksessen til POS-rådgivning. På Excel først og fremst, vil det være mulig å overføre dem online: - Etablering av analytisk regnskap i selskapet og kategorisering av regnskaps- og kontantoperasjoner - Opprettelse av et kostnadsverktøy - Opprettelse av budsjettprosessen: budsjettprognose, sammenligning med det faktiske resultatet og avslutning av resultatet for inneværende år - Bygging av dashbord som muliggjør måling av ytelse i henhold til den ønskede strategien - Opprettelse av et verktøy for identifisering av HR-mål for ansatte og distribusjon av bonus/økning - Opprettelse av en forretningsplan (Strategi + Finans) over flere år - Opprettelse av et månedlig rapporteringsverktøy for å styre sin aktivitet og beslutninger
Flyer Opprettelse

Flyer Opprettelse

Vårt byrå lager grafisk design for dine flyers. Dette kommunikasjonsverktøyet vil fremheve produktene dine og gi mulighet for å bli delt med et større publikum. Våre eksperter jobber tett med kundene våre for å skape unike og iøynefallende design som reflekterer selskapets merkevare og effektivt formidler budskapet. Flyeren er et ideelt markedsføringsverktøy for å promotere arrangementer, produkter, tjenester eller spesifikke kampanjer.
Utførelse av alle typer dokumenter

Utførelse av alle typer dokumenter

Arobace - Dokumentutførelsesstudio Arobace utmerker seg i utførelsen av alle typer dokumenter, fra brosjyrer til kakemonoer, samt konvolutter og begrensede serier. Vi integrerer oversettelsene dine i layouten din og tilpasser din grafiske profil til alle dokumentene dine. Våre tjenester garanterer konsistens, presisjon og kvalitet i resultatene for alle dine behov innen trykking og utførelse.
Ikke-elektriske arbeidsutførere H0B0 indeks HOV - E-læring

Ikke-elektriske arbeidsutførere H0B0 indeks HOV - E-læring

Ekspertise innen elektrisk sikkerhet: risikovurdering, tilpasset atferd i nærvær av installasjoner. Kjenne farene ved elektrisitet og være i stand til å analysere elektrisk risiko i sin aktivitet. Ha en tilpasset atferd under bevegelser og utvikling i et miljø med elektriske anlegg eller installasjoner. Innledende posisjoneringstest (type flervalgsspørsmål) Reformulering gjennom hele opplæringen Avsluttende evaluering type flervalgsspørsmål Utdeling av et opplæringsbevis som gjør det mulig for arbeidsgiveren å gi den tilsvarende autorisasjonen til deltakeren Veksling mellom presentasjon på videoprojektor og praktiske øvelser Bruk av deltakende metode ved å trekke på deltakernes kunnskap Pedagogiske støttematerialer i papir og digitalt format
Coaching DRIVE - Diagnostisere - Forske - Identifisere - Reise - Forankre

Coaching DRIVE - Diagnostisere - Forske - Identifisere - Reise - Forankre

Coaching for ledere En innledende samtale (45 min - uten forpliktelse) 20 timer med coaching (fysisk og/eller digitalt) Økter på 1 time og 30 minutter til 2 timer hver 14. dag med oppsummeringsrapport. En DRIVERS testrapport En MBTI profilrapport (valgfritt) og en 2-timers oppfølgingssamtale. Støttemateriell for verktøyene i trinn 3 (NVC, forhandling, håndtering av motsetninger, offentlig tale) En avsluttende samtale Utarbeidelse av handlingsplan Veikart for beste praksis En oppsummeringssamtale etter 6 måneder
ADS Kampanjestyring - ADS Kampanjestyring

ADS Kampanjestyring - ADS Kampanjestyring

Vårt byrå tilbyr spesialiserte tjenester for håndtering av annonseringskampanjer (ADS) for å maksimere din avkastning på investering og nå dine markedsføringsmål. Vi utvikler skreddersydde annonseringsstrategier, lager slagkraftige annonser, og optimaliserer kontinuerlig kampanjene dine på ulike plattformer som Google Ads, Facebook Ads og Instagram Ads. Gjennom grundig analyse av ytelsen og regelmessige justeringer, sikrer vi økt synlighet og høy engasjement. Overlat håndteringen av dine ADS-kampanjer til oss for å dra nytte av spisskompetanse og optimal effektivitet.
SMS-kampanje

SMS-kampanje

Vårt byrå tar seg av opprettelsen og lanseringen En SMS-kampanje gjør det mulig for bedrifter å kommunisere raskt og effektivt med kundene sine gjennom målrettede tekstmeldinger (kampanjetilbud, påminnelser, enkle varsler eller invitasjoner). Vårt byrå håndterer kampanjens administrasjon, skriving og tilpasning av meldingene, samt sending og analyse av resultatene. Våre eksperter hjelper deg med å segmentere publikumet ditt, utforme slagkraftige meldinger og planlegge utsendelsene for å maksimere kampanjens effekt.
Google AdWords-kampanje

Google AdWords-kampanje

Vårt byrå lager og administrerer din bedrifts Google Adwords-kampanje daglig.
Finansieringssøk

Finansieringssøk

Søket etter tilskudd er lite kjent blant de fleste bedriftsledere. Faktisk er den naturlige reaksjonen ofte i Frankrike å blande sammen tilskudd og sosiale ytelser, eller å tro at bransjen ikke gir mulighet for tildeling av slike tilskudd. I praksis er virkeligheten en helt annen: det finnes mange ulike ordninger: regionale tilskudd, energistøtte gjennom CEE, … POS Conseil er her for å støtte deg gjennom hele finansieringsprosessen.
Gjentakende oppdrag

Gjentakende oppdrag

De gjentakende oppgavene er oppdatering, samt analyser som selskapet trenger for å styre sin virksomhet på en minimal måte! Implementering og kontroll av mål med ytelsesindikatorer Innledning og bevisstgjøring om begrepet margin Identifisering av forbedringsmuligheter for lønnsomhet Analyse av lager Styring av likviditet Rådgivning, oppfølging, korrigerende tiltak
Engangsmissjoner

Engangsmissjoner

De punktvise oppdragene som tilbys av POS Conseil er varierte. Her er en oversikt, men listen er ikke uttømmende! - Styring av resultat - Faktureringssyklus, arbeidskapital - Implementering av forretningsgjennomgang - Gjennomgang og optimalisering av faste kostnader (generelle kostnader) - Gjennomgang av juridisk form - Forhandlinger med leverandører: Kostnadsreduksjon / Optimalisering av innkjøp - Svar på anbud - Beregning av kostnader - Opplæring i Office-pakken (Excel, Word, fra nybegynner til ekspert) - Utvikling av beslutningsstøtteverktøy - Automatisering av gjentakende oppgaver
Oppstartsfasen

Oppstartsfasen

Denne første fasen er avgjørende i studiet av din virksomhet! Den består av en revisjon og analyse av den eksisterende organisasjonen: - Statusrapport: Analyse av aktiviteten over flere år, opplæring i virksomheten - Analyse av omsetning og marginer på forskjellige akser (Aktiviteter / Produkter / Leverandører) - Definisjon av DAS (strategisk aktivitetsområde) og målorganisasjon - Definisjon av standardtider, kostnadsdrivere, og analytisk oppdeling av aktiviteten - Definisjon av faktureringspunkter og gjennomgang av prisliste - Definisjon av nøkkelindikatorer KPI (Finans, drift) - Intervju med partnere (tredjeparter, medarbeidere, ledere) - Analyse av kostnadsplasser - Beregning av break-even-punkt - Råd og anbefalinger - Identifisering av datainnhenting (aktiviteter, prosjekter, tall, hovedbok)