Produkter for business (2196)

Bedriftsteater - Teaterstykke, teambuilding verksted og skreddersydde skuespill

Bedriftsteater - Teaterstykke, teambuilding verksted og skreddersydde skuespill

Er du leder, HR-direktør, eller styrer du en kommunikasjonsavdeling? Ønsker du å presentere høydepunktene i selskapet ditt og formidle budskap til dine ansatte på en morsom og vennlig måte? Teater i møte tilbyr ulike tjenester basert på dine behov gjennom teaterstykker i bedrifter. Gjennom et interaktivt show med profesjonelle skuespillere fra La Réunion, kan en eller flere temaer tas opp: – forstå og integrere den nye generasjonen, – øke bevisstheten om funksjonshemming, – bekjempe kjønnsstereotyper, – bekjempe fordommer og diskriminering. Målet er å formidle et budskap og en refleksjon til dine ansatte for å utvikle bedre teamkoherens.
Eiendomsekspert for vurdering av bedrifter og kontorer - Ekspertise innen næringseiendom i Puy de Dôme

Eiendomsekspert for vurdering av bedrifter og kontorer - Ekspertise innen næringseiendom i Puy de Dôme

Ch ekspertise setter 20 års erfaring innen eiendomsvurdering og vurdering av profesjonelle eiendommer til din disposisjon. Denne erfaringen og våre kvalifikasjoner gjør oss i stand til å gi markedsverdien av din bedrift eller dine profesjonelle lokaler.
Engangsmissjoner

Engangsmissjoner

De punktvise oppdragene som tilbys av POS Conseil er varierte. Her er en oversikt, men listen er ikke uttømmende! - Styring av resultat - Faktureringssyklus, arbeidskapital - Implementering av forretningsgjennomgang - Gjennomgang og optimalisering av faste kostnader (generelle kostnader) - Gjennomgang av juridisk form - Forhandlinger med leverandører: Kostnadsreduksjon / Optimalisering av innkjøp - Svar på anbud - Beregning av kostnader - Opplæring i Office-pakken (Excel, Word, fra nybegynner til ekspert) - Utvikling av beslutningsstøtteverktøy - Automatisering av gjentakende oppgaver
Forretnings- / investeringslån eller prosjektfinansiering - Dette er et svar på din online finansieringsforespørsel.

Forretnings- / investeringslån eller prosjektfinansiering - Dette er et svar på din online finansieringsforespørsel.

Hei, Mitt navn er Mr. Sharma Peter (Direktør); Capital Finance & Investment Limited (CFI Limited). Vi ønsker å forhøre oss om finansieringen av prosjektet ditt. Hvis kapitalbehovet ligger innenfor vårt investeringsområde, vil det være en verdifull investering. Vi er dedikert til å gi deg de beste lånene som er designet for å imøtekomme behovene til din virksomhet, investering og bankinstrumenter for å gjennomføre strategiske transaksjoner med fokus på pålitelighet, god kommunikasjon, erfarne råd, og å gi en innsiktsfull og komfortabel familieopplevelse. Vennligst kontakt oss for våre prosedyrer, kun hvis du genuint søker forretnings-/investeringslån eller prosjektfinansiering, fordi tid er av essensen, da vi kan avslutte enhver avtale innen 5-7 bankdager. Med vennlig hilsen, Mr. SHARMA Peter / CFI Limited Direktør ----- Kontakt oss: Capital Finance & Investment Limited (CFI Limited) 3 Coolarne Rise, Camberley, Surrey, England, GU15 1NA Registreringsnummer: 08890180 E-post: info.
KeyNamics for MS Dynamics 365 - Start Keyfax fra MS Dynamics 365, kartlegge oppstart og returdata.

KeyNamics for MS Dynamics 365 - Start Keyfax fra MS Dynamics 365, kartlegge oppstart og returdata.

De fleste Keyfax-integrasjoner er utviklet og eid av leverandøren av boligforvaltningssystemet. Etter at systemet er tatt i bruk, når teknisk support henvendelser oppstår for å løse et problem mellom systemene, har Omfax-supportteamet ofte lite å gå på, og minimal dokumentasjon. Derfor har Omfax utviklet KeyNamics. Dette er en fullt dokumentert MS Dynamics-integrasjon som gir et solid grensesnitt til Keyfax, og som enkelt kan utvides. Med KeyNamics kan kundene: Endre data inn i eller ut av Keyfax ved oppstart og fullføring. Velge hvilken versjon av Keyfax som skal lanseres: Keyfax for ansatte, eller Keyfax Online. Umiddelbart justere hvordan data blir kartlagt tilbake til MS Dynamics CRM. KeyNamics støtter følgende brukergrensesnitt: Unified Interface. Dynamics 365 for Outlook-klient (COM-tillegg). Mobilapp. Dynamics 365 sender Keyfax navnet og adresseopplysningene, men kan også konfigureres til å sende annen data den har. Når skriptet er fullført, blir dataelementer kartlagt fra Keyfax tilbake til Dynamics-skjema feltene.
synko Pharma: Bransjeløsningen for forhandlere og produsenter - Basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central

synko Pharma: Bransjeløsningen for forhandlere og produsenter - Basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central

synko Pharma er den integrerte bransjeløsningen for forhandlere og produsenter av legemiddelprodukter. Den utvider systemstandarden fra Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision) med bransjespesifikke funksjonaliteter. Du får dermed en IT-løsning på en globalt anvendt systemstandard som passer perfekt til din bedrift. Med synko Quality får du i tillegg en fullt integrert IT-løsning for kvalitetskontroll og -sikring i din bedrift, som er innebygd i Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision). synko Components er den integrerte bransjeløsningen for industriell distribusjon og engros basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision). Dra nytte av vår langvarige erfaring innen farmasi, klientkommunikasjon og sanntids sporbarhet av partier. Optimaliserte forretningsprosesser: Fullt integrert kvalitetssikring Fornøyde kunder: Forbedring av kundeservice, bedre leverandørvurdering, tettere kundeforhold Effektive arbeidsflyter: Optimalisering og støtte av forretningsprosessene, rask og sikker utførelse av oppgavene Optimaliserte lager: Bedre kontroll over varelageret Transparent selskap: Sterk integrasjon av de ulike forretningsområdene, høyeste grad av åpenhet
Informasjon og Forskning

Informasjon og Forskning

For at du skal få en presis oversikt over de økonomiske forholdene til kundene og forretningspartnerne dine på forhånd, skaffer vi kredittvurderinger og rapporter for deg. Vi stoler, blant annet, på tjenestene til våre langvarige partnere som SCHUFA, Creditsafe og D&B. Med en kredittvurdering kan du profesjonelt vurdere betalingskapasiteten til kundene dine før det er for sent. Utfør sjekken nå og ta kontakt med oss!
Administrative formaliteter - opprettelse av virksomhet

Administrative formaliteter - opprettelse av virksomhet

Vi hjelper deg med alle administrative prosedyrer knyttet til opprettelsen av din bedrift, som registrering hos relevante myndigheter, utarbeidelse av vedtektene, publisering av den juridiske kunngjøringen osv.
Selskapsetablering - Åpne Din Virksomhet i Tyrkia

Selskapsetablering - Åpne Din Virksomhet i Tyrkia

Du kan finne de nåværende prosedyrene for selskapsetablering for 2022 og veikartet relatert til etablering av et selskap i en enkel og klar forklaring i vår artikkel nedenfor. Ved å følge forslagstrinnene, som er viktige i denne sammenhengen, vil du få informasjon om hvordan du etablerer et selskap trinn for trinn. I tillegg vil du få informasjon om kostnadene ved selskapsetablering, hva som kan gjøres online i den digitale verden og løsningene. Av den grunn, mens du gjør alt dette, i etableringen av selskapet; Hva du bør være oppmerksom på Hvilken type selskap som bør foretrekkes, Etablering av virtuell kontorbedrift, I tillegg til etablering av e-handelsbedrift, vil du få kort, men beskrivende informasjon om mange emner som sosiale medier, nettsider og patenttransaksjoner.
HOSPITALITETSTJENESTER - Leveringstjenester av alle slag for hotellvirksomheter

HOSPITALITETSTJENESTER - Leveringstjenester av alle slag for hotellvirksomheter

Olatu-Horma er et tjenesteselskap som gjør det mulig for restauranter og gastronomiske foreninger å få tilgang til produktene, tjenestene og ressursene dere trenger. I samarbeid med andre selskaper som jobber i vår bransje, tilbyr vi en helhetlig tjeneste for å gjøre ting enklere for våre kunder.
Logistikkoutsourcing - Logistikkoutsourcing er applikasjonen for din bedrift

Logistikkoutsourcing - Logistikkoutsourcing er applikasjonen for din bedrift

Logistikkselskapet forplikter seg til å levere varer fra/til "hvor som helst i verden". I dette tilfellet brukes ofte "intermodal transport", det vil si systemer for godstransport gjennom flere statlige grenser ved hjelp av flere transportformer med et enkelt transportdokument. Deltakelsen til godseieren i denne prosessen er begrenset til kontrakten med logistikkselskapet. Logistikkselskapet driver med tollbehandling av kundenes varer, og tar også imot varene fra kundene for sikker oppbevaring i sitt lager (lagre). Logistikkselskapet tilbyr konsolidering (akkumulering), fullføring, emballering, kvalitetsinspeksjon, merking, fakturering, registrering og andre tjenester. Logistikkselskapet gir også kundene informasjon om lasten deres, uavhengig av om den er under transport eller i lageret (hvor lasten befinner seg, hva som skjer med den, osv.).
Mal for Forretningsplan for Kanalpartnere

Mal for Forretningsplan for Kanalpartnere

Å bygge en forretningsplan for kanalpartnere fra bunnen av kan være en utfordring. Hva er de beste praksisene? Hvilke spørsmål vet du ikke at du bør stille? Hvordan kan du være sikker på at forretningsplanen for partnerne dine vil møte behovene til både selskapet ditt og forretningspartneren? Hvis bare det fantes en mal! Både Sertifikat i Kanal Salg og Sertifikat i Kanalledelse inkluderer moduler om felles forretningsplanlegging med partnere. Dette inkluderer maler for forretningsplanlegging med kanalpartnere, verktøy og veiledning som du kan bruke for å gjennomføre effektive felles forretningsplanleggingsøkter med partnerne dine. Viktigst av alt, kan du være sikker på at den nye forretningsplanen for kanalpartnerne dine vil møte globale beste praksiser.
Gassmåling og Belufting - Bruk ECLs gassmålingstjeneste for å sikre bedriften din

Gassmåling og Belufting - Bruk ECLs gassmålingstjeneste for å sikre bedriften din

ECL gir deg gjennom et samarbeid med EWS-gruppen muligheten til å redusere risikoene knyttet til åpning og lossing av containere, og dermed sikre sikkerheten til fraktpersonalet og varene dine. Gassmålespesialistene fra EWS har mange års erfaring og de beste kvalifikasjonene innen prøvetaking, måling, analyse og rapportering av resultater som følger av gassmåling. Disse rapportene er en av hovedkomponentene i din RI&E (Risikoidentifisering og Evaluering). Dersom gassmålingen avdekker en overskridelse av tillatt gass- eller dampinnhold i en container, er det planlagt at ulike ventilasjonsmetoder skal brukes for å oppnå en balanse som gjør luften inne i containeren ufarlig. Den anvendte fremgangsmåten avhenger av ulike faktorer. Både typen
Girkasse - Manuell Girkasse

Girkasse - Manuell Girkasse

Manuell Girboks Reparasjon og Vedlikeholdstjeneste
Handelsfinansiering og Arbeidskapital - Bedriftslån og Prosjektfinansiering Tilgjengelig

Handelsfinansiering og Arbeidskapital - Bedriftslån og Prosjektfinansiering Tilgjengelig

Cucina Finance (UK) Limited tilbyr personlige lån/bedriftslån/handelsfinansiering/import- og eksportlån/prosjektlån til selskaper av alle størrelser, fra enkeltpersoner, selskaper og handelsmenn globalt. Ingen sjargong, ingen skjulte gebyrer Enkel godkjenningsprosess Raske bedriftslån finansiert på bare 2-3 virkedager Lav rente på 2% Tidligere konkurser aksepteres Ingen kredittsjekker kreves CIS & KYC kreves for alle lånesøkere uavhengig av beliggenhet/land Låneperiode fra 1 år - 20 år maksimum Avdragsfri periode på 12 - 24 måneder for store bedriftslån/arbeidskapital Lånefinansiering er ikke begrenset til noe geografisk område eller land. For ytterligere detaljer, vennligst kontakt oss via e-post, telefon, Skype. Mellommenn/konsulenter/brokere er velkomne til å ta med sine kunder og er 100% beskyttet. CUCINA FINANCE (UK) LIMITED https://cucinafinance.com E-post: finance@cucinafinance.com Telefon: +44 (123) 388-5014 Whatsapp: +44 7425-381661
DTP - Desktop publishing-tjenester

DTP - Desktop publishing-tjenester

Vi gjør mer enn bare å oversette. Vi mener at for at arbeidet vårt skal være komplett, må det være nøyaktig ikke bare når det gjelder innhold, men også når det gjelder visuell stil. Derfor er profesjonell dokumentkomposisjon, redigering og trykketjenester også tilgjengelige, slik at den ferdige oversettelsen er klar til bruk, og du sparer tid og penger, fordi en tjenestepakke alltid er et billigere alternativ. Gi oss enkelt hvilket som helst materiale å oversette, så vil du motta oversettelser som perfekt samsvarer med din bedriftsidentitet og stilen til dine kildematerialer. 24/7 hotline og en personlig manager er tilgjengelig for våre kunder. Vi tilbyr også: • simultan- og konsekutivtolkning; • oversettelse av juridiske dokumenter; • programvarelokalisering og språktesting; • notarized oversettelse; • tekstforfatting; • videolokalisering, etterproduksjon.
Optimy - Programvare for håndtering av donasjoner og sponsorater

Optimy - Programvare for håndtering av donasjoner og sponsorater

Optimy er en programvare for håndtering av donasjoner og sponsorater. Designet spesielt for stiftelser og tilskuddsforvaltere, er det deres beste verktøy. Verktøyet støtter alle trinn i prosjektledelse, fra søk etter prosjekter som skal finansieres til evaluering av resultater, inkludert utvelgelse og ledelse av prosjektene.
Visittkort

Visittkort

profesjonelt utseende arbeidet gjør vi for deg alle tjenester er inkludert i prisen fagmessig utformet høyglanslakkert og ripebestandig gratis trykk på baksiden Visittkort i kredittkortformat, 85 x 55 mm, 275 g kartong, forsiden trykket i flere farger og høyglanslakkert. Ved baksidesalternativ er baksiden trykket i ensfarget svart.
LEGG TIL EN MEDEIER - Kjøretøyregistrering

LEGG TIL EN MEDEIER - Kjøretøyregistrering

Hvis du ønsker å legge til en av følgende personer på ditt registreringsbevis, vil dette bli ansett som en endring av innehaver Barn Forelder Ekteskap/samboerskap Annen person etter eget valg (for eksempel: en venn) Kun adressen til hovedinnehaveren vil bli nevnt hvis de 2 personene ikke bor på samme adresse. NØDVENDIGE DOKUMENTER: Signert mandat NØDVENDIGE DOKUMENTER Bostedsbevis som er mindre enn 6 måneder gammelt Skjema cerfa nr. 13750 som brukes til registreringssøknad Originalt registreringsbevis (vognkort) Bevis på gyldig teknisk kontroll hvis kjøretøyet er over 4 år gammelt, med mindre det er unntatt fra kontroll Ekteskapsattest eller familiebok (hvis ekteskap eller barn) Gyldig identitetsbevis Forsikringsbevis for kjøretøyet Førerkort for alle berørte personer
Kundemotivasjon og orientering

Kundemotivasjon og orientering

 Forbedring av individuell produktivitet og kommersiell handling.  Legge til rette for motivasjonsendring på arbeidsplassen og i relasjoner med kunder.  Oppnå engasjement fra ledere, mellomledere og ansatte med den bedriftskulturen.  Forbedre selskapets konkurransefortrinn basert på menneskelig kapital.  Styrke kommunikasjonsevner hos personalet og overføring av bedriftskulturen til markedet.
Finansieringsleasing

Finansieringsleasing

Skreddersydde leasingløsninger for kommersielt brukte investeringsgoder
Cisco Catalyst Access 9800-L - Cisco Trådløst Nettverk

Cisco Catalyst Access 9800-L - Cisco Trådløst Nettverk

Catalyst Access 9800-L fra Cisco er en fast trådløs kontroller for SMB-er. Rik på funksjoner, er Catalyst Access 9800-L klar til å støtte dine kritiske operasjoner og transformere brukeropplevelsen. Sikre enheter og brukere med Cisco Catalyst Access 9800-L. Den trådløse infrastrukturen blir den sterkeste forsvarslinjen med analyse av kryptert trafikk og SD-tilgang. Kontrolleren har innebygd sikkerhet: sikker oppstart, kjørebeskyttelse, bilde-signering, integritetskontroll og autentisitet av maskinvare. Ciscos avanserte trådløse inntrengingsforebyggingssystem (aWIPS) er en omfattende trådløs sikkerhetsløsning som bruker Cisco Unified Access-infrastrukturen for å oppdage, lokalisere, dempe og inneholde svindlere og trusler både kablet og trådløst. Maks antall tilgangspunkter: 250, 500 (med ytelseslisens) Maks antall klienter: 5000, 10000 (med ytelseslisens) Maks båndbredde: 5 Gbps, 10 Gbps (med ytelseslisens)
Hvordan begynne å selge produktet ditt - i utenlandske markeder ved å engasjere en utenlandsk global salgsstyrke

Hvordan begynne å selge produktet ditt - i utenlandske markeder ved å engasjere en utenlandsk global salgsstyrke

Hvor raskt og vellykket produktet ditt vil bevege seg i et hvilket som helst utenlandsk marked, vil i stor grad avhenge av hvordan du velger å selge dem - enten gjennom utenlandske uavhengige salgsrepresentanter, utenlandske direkte salgsstyrker eller en Global Employer of Record-løsning. Etter mange års erfaring med å hjelpe globale selskaper med å ha en fjern rekkevidde med minimal investering, har Acumen International oppdaget og dermed utpekt en innovativ løsning som kan hjelpe produksjonsselskaper som ditt til å bli kvitt nødvendigheten av å velge det minste av to onder - utenlandske uavhengige salgsrepresentanter eller utenlandske direkte salgsstyrker. Denne løsningen - Global Employer of Record - inkorporerer de beste funksjonene fra de to tradisjonelle markedsføringsmetodene, samtidig som den tilbyr en rekke egne unike styrker. Gjennom vår Global Employer of Record-løsning vil du kunne engasjere ansatte som vil være dedikert til å selge produktene dine, øke ditt globale salg og øke inntektene.
Cisco Catalyst Aironet 2800 - Cisco Trådløst Nettverk

Cisco Catalyst Aironet 2800 - Cisco Trådløst Nettverk

Aironet 2800-serien er utstyrt med fleksibel teknologi. Den gir ditt trådløse nettverk muligheten til å nå dine stadig skiftende forretningsmål. Disse toppmoderne tilgangspunktene støtter den banebrytende standarden 802.11ac Wave 2. De baner vei for innovasjoner som vil hjelpe deg med å møte dagens behov og fremtidige mål.
AI Utviklingsselskap - Automatiser din forretningsprosess med våre dokumenterte AI rådgivningstjenester

AI Utviklingsselskap - Automatiser din forretningsprosess med våre dokumenterte AI rådgivningstjenester

Vi tilbyr førsteklasses AI-konsulentløsninger som gir verdifulle innsikter og strategier. Våre tilbud hjelper deg med å forbedre virksomheten din på en bærekraftig måte.
Hva er en kontorsjef?

Hva er en kontorsjef?

Det er en multifasettert aktør, en ekte sveitsisk armékniv for bedriften som kan få tildelt oppgaver så varierte som styring av administrative operasjoner, generelle tjenester, forberedelse av rapporter eller intern organisering. Gitt mangfoldet av oppgaver, er de nødvendige ferdighetene svært varierte, fra allsidighet til selvstendighet, samt reaksjonsevne, organisasjonssans og fleksibilitet. Office manageren må også ha gode relasjonelle egenskaper og en perfekt forståelse av de ulike yrkene i selskapet, da dette er en tverrfaglig funksjon som kan bli bedt om å jobbe sammen med HR-avdelingen og den administrative og finansielle ledelsen, til og med som midlertidig direktør.
Personalledelse og lederskap

Personalledelse og lederskap

 Generere en ny kultur for lederskap i lederteamet, som formidles til resten av organisasjonen.  Endre atferden til medlemmene i lederteamet mot en ledelsesstil som tar hensyn til selskapets verdier.  Kjenne til de organisatoriske forholdene og de motiverende nøklene for lederteamet som fremmer atferdsendring.  Utvikle individuelle og kollektive lederskapskapasiteter.  Fremme operativ effektivitet.
E-posthosting - Bedrifts e-posthosting - E-posthosting - Bedrifts e-posthosting med alt-i-ett StartUp Internet Business

E-posthosting - Bedrifts e-posthosting - E-posthosting - Bedrifts e-posthosting med alt-i-ett StartUp Internet Business

Vi lager en komplett oppstartspakke for nye virksomheter - Signatur i e-post, digitale visittkort på domene, logoopprettelse / behandling, integrasjon med Gmail, mikro-nettside og mye mer med 2-3 dagers gjennomføring og svært små investeringer.
Facebook Workshop - Praktisk Facebook Workshop fra Profilen

Facebook Workshop - Praktisk Facebook Workshop fra Profilen

{"Específicamente dirigido a":"Spesielt rettet mot","Aprender a crear y gestionar una FanPage":"Lære å opprette og administrere en FanPage","Familiarizarse aprendiendo sus características y principales diferencias entre Perfil y Página":"Bli kjent med og lære om funksjonene og hovedforskjellene mellom Profil og Side","Objetivos":"Målsettinger","Conocer los fundamentos y origen de Facebook con enfoque profesional":"Bli kjent med grunnleggende prinsipper og opprinnelse til Facebook med profesjonelt fokus","Comercios, tiendas, pymes y micropymes, profesionales independientes, autónomos, emprendedores; gestorías, asesorías, despachos, academias, responsables de gerentes de negocios, de espacios colectivos, de asociaciones, etc. En definitiva, responsables de actividades con fines comerciales o proyección profesional y de atención al público.":"Butikker, små og mellomstore bedrifter, frilansere, selvstendige næringsdrivende, gründere; byråer, rådgivningstjenester, kontorer, akademier, ledere av forretningsledere, fellesrom, foreninger osv. Kort sagt, de som er ansvarlige for aktiviteter med kommersielle formål eller profesjonell utvikling og kundeservice.","Acercarnos sin miedo y con confianza a la Configuración de Facebook":"Nærme oss Facebook-innstillingene uten frykt og med selvtillit"}
Juridisk oppdrag for Compta Conseil-kontoret - De juridiske oppdragene til regnskapsfirmaet Aurélie Dahan

Juridisk oppdrag for Compta Conseil-kontoret - De juridiske oppdragene til regnskapsfirmaet Aurélie Dahan

Compta conseil tilbyr deg juridiske oppdrag, fra opprettelsen av prosjektet ditt til omstrukturering i løpet av selskapets livssyklus: valg av juridisk form, opprettelse av selskap, årlig juridisk sekretariat og vedtektsendringer.