Produkter for business (2196)

Forretningsoppfølging - Enterprise Resource Planning

Forretningsoppfølging - Enterprise Resource Planning

Forretningsovervåking Mål oppnåelsen av dine mål og prosjekter. Vurder kundetap og gevinster.
Outsourcing i utenrikshandel - Deltids eksportspesialist

Outsourcing i utenrikshandel - Deltids eksportspesialist

Tjeneste for outsourcing av eksportavdelingen for å øke internasjonalt salg. HVORFOR ER EXPORT SPECIALIST DEN BESTE LØSNINGEN FOR Å EXPORTERE? - Fordi selskapet ditt oppnår målbare resultater: våre eksportspesialister avslutter salg. - Fordi selskapet ditt sparer kostnader og tid: Co.Mark tilbyr egen metodikk og digitale analyseverktøy. - Fordi vi blir din internasjonale salgsarm: våre eksportledere jobber fra kontorene deres i teamet ditt. - Fordi vi tilbyr strategiske og operative verktøy utviklet gjennom mer enn 20 år.
Internasjonalisering - Støtte til internasjonaliseringsprosesser

Internasjonalisering - Støtte til internasjonaliseringsprosesser

Assistanse for åpning av nye kontorer (etablering, valg av land, administrasjon, prosedyrer) Søke etter partnere og underleverandører i det aktuelle landet Søke og administrere agenter og distributører Kontrakt Assistanse på messer og arrangementer på stedet Tolking og oversettelser på over 50 språk
Lønn og Sosial Forvaltning med Compta Conseil - De Sosiale Oppdragene til Regnskapsfirmaet Aurélie Dahan

Lønn og Sosial Forvaltning med Compta Conseil - De Sosiale Oppdragene til Regnskapsfirmaet Aurélie Dahan

Det sosiale og lønnsadministrasjon er en del av oppdragene som tilbys av Compta conseil. Compta conseil håndterer følgende sosiale oppgaver: lønnsslipper, kommunikasjon med sosiale organer, nominativ sosial erklæring (DSN), unik bidrag til yrkesopplæring og lærlingordninger. Aurélie Dahan håndterer også følgende sporadiske oppgaver: - Arbeidskontrakt, - Søke om ansettelsesstøtte, - Etablere ordninger for ansattes spareordninger, - Forskning, utvelgelse og optimalisering av sosiale dekninger for ansatte og ledere, - Oppsigelse av kontrakt, - Prosedyre ved sykdom eller arbeidsulykker, - Bistand under kontroller (Arbeidstilsynet, URSSAF).
IKT-rådgivning - Vi følger deg inn i den teknologiske verden

IKT-rådgivning - Vi følger deg inn i den teknologiske verden

Støtte til selskaper og ledere innen teknologisk rådgivning, med forslag til å øke produktiviteten og forbedre relasjoner hovedsakelig gjennom bruk av kommunikasjonsteknologier.
Lagerplass Utleie - Optimale lagerløsninger skreddersydd for din bedrift

Lagerplass Utleie - Optimale lagerløsninger skreddersydd for din bedrift

Leie lagerplass skreddersydd for behovene til din bedrift. Våre lager er moderne, sikre og utstyrt med teknologier som letter ressursforvaltningen. Vi tilbyr fleksible leievilkår og muligheten til å tilpasse plassen etter dine forretningsbehov. Takket være praktiske beliggenheter gir våre lager enkel tilgang til hovedtransportveier, noe som akselererer og forenkler logistikprosessene. Optimaliser lagerdriften din med våre profesjonelle løsninger.
Monteringssystemer - SLRACK

Monteringssystemer - SLRACK

Slrack tilbyr robuste og fleksible monteringssystemer for solcelleanlegg. Deres løsninger er enkle å installere, tilpasser seg ulike taktyper og sikrer en trygg festing av solmodulene. Slrack monteringssystemer er effektive og holdbare, ideelle for en pålitelig innhøsting av solenergi.
BANKFAGLIGHET FOR ENTREPRENØRER I FRANKRIKE - Investeringsanalyse og strategi, tilgang til internasjonale markeder

BANKFAGLIGHET FOR ENTREPRENØRER I FRANKRIKE - Investeringsanalyse og strategi, tilgang til internasjonale markeder

Vi tilbyr deg tilgang til internasjonale markeder for å hjelpe deg med å utvikle virksomheten din globalt. Enten du ønsker å eksportere produktene dine til utlandet, etablere internasjonale partnerskap eller investere i fremvoksende markeder, har vi kompetansen og ressursene som trengs for å hjelpe deg med å lykkes. Hos Financisi er vi fast bestemt på å hjelpe deg med å realisere dine forretningsambisjoner med selvtillit og suksess. Bli med oss i dag og oppdag hvordan vår bankekspertise kan hjelpe deg med å nå nye høyder i virksomheten din.
Undersøkelse Web/Responsiv - Teknologi anvendt på markedsundersøkelser, bedrifter, akademisk og sosial

Undersøkelse Web/Responsiv - Teknologi anvendt på markedsundersøkelser, bedrifter, akademisk og sosial

Med e-NQUEST møter vi alle dine behov for datainnsamling, fra hvor som helst i verden, på hvilken som helst enhet. Tilgjengelighet og teknologi til tjeneste for markedsforskning, nå innen rekkevidde.
internasjonalisere ditt kosmetikkmerke - forutsi regulatoriske krav innen kosmetikk

internasjonalisere ditt kosmetikkmerke - forutsi regulatoriske krav innen kosmetikk

følge deg på veien til internasjonalisering av produktene dine, hjelpe deg med å forstå de ulike lovgivningene
Tilpasset Datainntastningstjeneste - Spesialistleverandør innen forretningsdataregistrering og behandling

Tilpasset Datainntastningstjeneste - Spesialistleverandør innen forretningsdataregistrering og behandling

Som et selskap for outsourcing av datainntasting, har vi som oppdrag å imøtekomme dine spesifikke behov. Vi sørger for at bøkene og dokumentene dine blir registrert i databasen din på en systematisk måte, noe som øker nøyaktigheten i dokumentasjonen. Vi tilbyr en høyt kvalifisert, kostnadseffektiv tjeneste som er direkte rettet mot behovene til våre kunder. Vår teknologidrevne tilnærming gjør oss i stand til å reagere raskt på nye muligheter og levere resultater av høy kvalitet.
BWM Active Tourer BVA - 216d Business

BWM Active Tourer BVA - 216d Business

ADA Express, et bilutleiefirma, er glade for å tilby sin BMW Active Tourer BVA fra 2017!! Kjøretøyet er svært godt utstyrt: -GPS -Klimaanlegg -Panoramatak -Radio / Bluetooth / USB / Jack/12V -Hastighetsregulator og hastighetsbegrenser -Frontradar og bakradar -Kontinuerlig filskiftevarsling -Airbag/ABS/ESP/Servostyring Dieselbil med automatgir, en ekte kjørekomfort.
Kurer Paris-Provins for bedrifter og enkeltpersoner

Kurer Paris-Provins for bedrifter og enkeltpersoner

Coursier Paris-Province, Ekspresslevering for bedrifter og privatpersoner - Bor du eller jobber du i Paris eller i provinsen og må transportere en pakke eller et dokument med hast eller store varer eller skjøre materialer til eller fra provinsen, men vet ikke hvilken løsning du skal velge? Leter du etter en rask, pålitelig og rimelig tjeneste? De dedikerte agentene for vår tjeneste "coursier Paris-province" og "transportør Paris-province" står til din disposisjon for skreddersydde, raske leveranser og presise fraktløsninger i all sikkerhet. Vi kjenner våre kunder og har tilpasset oss deres behov og krav. Vår tjeneste "coursier Paris Province" garanterer en dedikert levering for økonomisk transport når som helst.
En-til-En Rådgivning

En-til-En Rådgivning

Det nylige som vi alle har opplevd, har skapt forvirring, men har også akselerert en prosess med endring som alltid er i utvikling. Tilnærminger, atferd, prosedyrer har gjennomgått raske endringer: steder, tider, måter og arbeidsforhold har nødvendigvis blitt modifisert. Det er helt klart et uomtvistelig prinsipp: det er menneskelig kapital som bestemmer verdien og konkurranseevnen til en bedrift. Utover tallene og en uunngåelig rasjonell vurdering av status quo, må vi fokusere på de mest verdifulle kompetansene som må ivaretas: fremme veksten til mennesker, stimulere motivasjon, lytte til behov, ubehag, ambisjoner, og konkret anvende meritokratiet.
Bedriftstransaksjon

Bedriftstransaksjon

Vi gir betydning til bedriftsarv.
CARTLY Bedrift

CARTLY Bedrift

CARTLY Business er en omfattende plattform for digitale visittkort skreddersydd for større organisasjoner og bedrifter. Den er designet for å imøtekomme virksomheter med minimum 50 ansatte og opptil 5000, og tilbyr en skalerbar og tilpassbar løsning for digital nettverksbygging. CARTLY Business gir omfattende funksjoner som avansert analyse for sporing av engasjement, masseopprettelse og -administrasjon av kort, forbedret sikkerhet med tilgangskontroller, og sømløs integrasjon med bedriftsystemer. Denne tjenesten legger til rette for enkel deling og oppdatering av kontaktinformasjon på tvers av selskapet, noe som fremmer et sammenhengende merkevarebilde og sikrer at nettverksbygging er både effektivt og innflytelsesrikt. Med CARTLY Business kan selskaper utnytte en moderne tilnærming til profesjonelle interaksjoner, og fremme forbindelser i en digitalt fokusert verden.
Håndtering av bedrifts telefonsekretariat - Outsourcing av utgående samtalehåndtering av Nosycom

Håndtering av bedrifts telefonsekretariat - Outsourcing av utgående samtalehåndtering av Nosycom

For mange bedrifter kan håndtering av telefonsekretariatet være en forvirrende og nervepirrende oppgave. Dette betyr at utgående samtaler ofte er noe bedrifter vil gå glipp av eller håndtere feil. Å outsource håndteringen av dine utgående samtaler kan rette opp i denne situasjonen og la deg fokusere på det som er viktigst: å sikre virksomhetens velstand.
Støtte for nettstedadministrasjon - Mer enn et byrå, vi er din partner

Støtte for nettstedadministrasjon - Mer enn et byrå, vi er din partner

UPARTNER er her for å veilede deg i hvert steg, ved å gi deg råd og verktøy som er nødvendige for å sikre at nettstedet ditt fungerer som det skal. Vi hjelper deg med å etablere en effektiv forvaltningsstrategi, ved å tilby skreddersydde løsninger for å møte dine spesifikke behov. Enten det gjelder regelmessig oppdatering av innholdet ditt, optimalisering av søkemotorresultater eller løsning av tekniske problemer, er vi her for å støtte og hjelpe deg. Dra nytte av en solid partner for vellykket forvaltning av nettstedet ditt, som gjør det mulig for deg å maksimere potensialet og nå dine mål på nettet.
Telekom / IT-outsourcing - Outsourcing i Marokko

Telekom / IT-outsourcing - Outsourcing i Marokko

Eksternalisering Telekom / IT: Vi hjelper deg med å realisere dine eksternaliseringprosjekter for å skape verdi og optimalisere kostnadene dine. Kvalitet, Responsivitet og Ytelse er våre retningslinjer for å sammen bygge løsningen som passer for deg.
Våre Konsulenttjenester

Våre Konsulenttjenester

Konsulenttjenester - Prosjektoppdrag og Interimledelse
Strategiske Tjenester

Strategiske Tjenester

Hos BDG Consulting GmbH forstår vi at det å utforme en robust selskapsstrategi er avgjørende for suksess. Vår skreddersydde tilnærming går dypt inn i kjernen av selskapets identitet. Vi tilbyr omfattende strategisk utvikling, strategiske workshops og kontinuerlig strategisk tilsyn. Våre metoder inkluderer å stille kritiske spørsmål for å definere kjerneemner, måle relevante faktorer og utvikle strategiske alternativer. Våre tjenester omfatter også følgende: - Utvikling av selskapsstrategi - Strategisk workshop - Strategisk overvåking av selskapets utvikling - Bistand med strategiske beslutninger og styremøter - Forretningsplan og mye mer! Å jobbe med en sterk og bærekraftig strategi er intenst og hardt arbeid, og vi foretrekker å ta beslutningstakerne utenfor de vanlige kontormiljøene for dette. Hvis du er interessert i vår bistand, vennligst ta kontakt og la oss ha en innledende samtale basert på dine individuelle behov.
Verktøyopprettelse

Verktøyopprettelse

Opprettelsen av varige verktøy vil være avgjørende for suksessen til POS-rådgivning. På Excel først og fremst, vil det være mulig å overføre dem online: - Etablering av analytisk regnskap i selskapet og kategorisering av regnskaps- og kontantoperasjoner - Opprettelse av et kostnadsverktøy - Opprettelse av budsjettprosessen: budsjettprognose, sammenligning med det faktiske resultatet og avslutning av resultatet for inneværende år - Bygging av dashbord som muliggjør måling av ytelse i henhold til den ønskede strategien - Opprettelse av et verktøy for identifisering av HR-mål for ansatte og distribusjon av bonus/økning - Opprettelse av en forretningsplan (Strategi + Finans) over flere år - Opprettelse av et månedlig rapporteringsverktøy for å styre sin aktivitet og beslutninger
Leverandørkjede Rådgivning

Leverandørkjede Rådgivning

Vi hjelper både logistikktjenesteleverandører og virksomhetene og organisasjonene de betjener med å utvikle forsyningskjede- og logistikstrategier. Vi tilbyr en nøkkelferdig tjeneste fra design og utvikling av strategien til implementering og tidlig livsstøtte.
EB Strategic Services-Forretningsrådgivning

EB Strategic Services-Forretningsrådgivning

I EB Strategic Services hjelper vi teknologiselskaper og SMB-er med å akselerere sin ekspansjon. Med vår erfaring innen forretningsstrategier og kanalutvikling, kobler vi deg med nøkkelpartnere og kunder, samtidig som vi minimerer risiko og maksimerer resultater. Løsninger som driver din virksomhet I EB Strategic Services tilbyr vi spesialiserte tjenester designet for å akselerere veksten av din bedrift, optimalisere din ekspansjon og sikre solide og bærekraftige resultater. Ekspansjonsstrategier Vi utvikler skreddersydde planer for å lette din vekst i nye markeder. Kanalforvaltning Vi skaper og forvalter partnernettverk som maksimerer dine forretningsmuligheter. Strategisk rådgivning Vi gir deg råd i hver fase, og sikrer en effektiv og vellykket ekspansjon.
BYGG DIN VIRKSOMHET - Utfordrende forretningsmodeller

BYGG DIN VIRKSOMHET - Utfordrende forretningsmodeller

Vi analyserer grundig markedet ditt og får det til å "snakke" ved å identifisere utviklingsområder med stort potensial som er i tråd med dine mål. Vi utfordrer forretningsmodellen din, vi (gjen)legger de solide grunnlagene for ditt markedsføringskonsept, og vi gir deg muligheten til å oppnå lønnsom vekst.
INDUSTRIELL SIKKERHETSSKILTNING - Sikkerhets- og hygiene skilt for å redde liv

INDUSTRIELL SIKKERHETSSKILTNING - Sikkerhets- og hygiene skilt for å redde liv

Systemer for sikkerhets- og hygienemerking i industrien: - Gulvmerking - Merkestolper - Merking av lukkede rom - Rørmerking - Spesialmerking - Prosjekter for rørmerking - Retractable posts – Veggmonterte utvidbare bånd
Nettsted Opprettelse - Din utstillingsside for din virksomhet

Nettsted Opprettelse - Din utstillingsside for din virksomhet

Lag en nøkkelferdig nettside for alle yrkesområder, profesjonell og funksjonell. Tilbudet om opprettelse inkluderer blant annet: *Domene + hosting Opprettelse av maks 15 sider Bloggside Bildegallerier Legge til sosiale medier-knapper + Kundeanmeldelser 1 profesjonell e-post + 10 videresendinger SEO-modul Oppretting av Google my business Skreddersydd design Brukeropplæring Dette tilbudet tilpasses prosjektet du ønsker å sette i gang.
Matematisk optimalisering: Programvareutvikling

Matematisk optimalisering: Programvareutvikling

Utvikling av optimaliseringsprogramvare Programvareutvikling for å løse komplekse optimaliseringsproblemer innenfor områdene operations research, optimaliseringsregning, bedriftsplanlegging, matematisk optimalisering eller lineær optimalisering.
SEM

SEM

I Focus Duck styrker vi din tilstedeværelse i søkemotorer og sosiale medier, slik at potensielle kunder raskt og effektivt kan finne deg.
Studie og rådgivning

Studie og rådgivning

Studie og rådgivning er essensielle tjenester for å optimalisere dine logistikkoperasjoner og forbedre effektiviteten i din forsyningskjede. MTA GOPIC FRANCE tilbyr skreddersydde studie- og rådgivningstjenester, tilpasset de spesifikke behovene til hver kunde. Vårt team av eksperter analyserer dine nåværende prosesser og foreslår innovative løsninger for å forbedre ytelsen og redusere kostnadene. Ved å samarbeide med oss, får du tilgang til dyp ekspertise og strategiske anbefalinger for å maksimere effektiviteten i dine operasjoner. Våre studie- og rådgivningstjenester gjør det mulig for deg å ta informerte beslutninger, noe som styrker din konkurranseevne i markedet. Stol på MTA GOPIC FRANCE for å hjelpe deg med å optimalisere din logistikkjede og nå dine forretningsmål.