Produkter for business (2196)

Katastrofeintervensjon

Katastrofeintervensjon

Brann Desinfeksjon Vannskade Usanitære lokaler Restaurering Dekontaminering
Virtuelt Kontor - Nyt alle fordelene ved å ha ditt eget KONTOR, UTEN Å HA ET.

Virtuelt Kontor - Nyt alle fordelene ved å ha ditt eget KONTOR, UTEN Å HA ET.

Med det virtuelle kontoret er bedriften din tilgjengelig for forretningspartnerne dine i Las Palmas de Gran Canaria, uten at du trenger å være fysisk til stede. Lei bare din virtuelle beliggenhet eller ditt virtuelle kontor. Dine kunder vil føle seg like godt ivaretatt i ditt virtuelle kontor som i ditt fysiske. Om ønskelig kan våre pålitelige og vennlige medarbeidere ta seg av all kommunikasjon med dine forretningspartnere.
UBO-register

UBO-register

Vennligst besøk den angitte lenken for mer informasjon om UBO-registrering.
Map&Market grunnleggende - Hvordan lese suksess i kortene?

Map&Market grunnleggende - Hvordan lese suksess i kortene?

Et kart sier mer enn 1000 lister: Med PTV Map&Market basic kan du presentere bedriftsdataene dine på en oversiktlig og transparent digitalt kart, og gjøre regionale sammenhenger synlige. Oppdag umiddelbart dine A-, B- og C-kunder, se omsetningssterke salgsområder eller ubenyttede salgs potensialer. Besvar viktige spørsmål for markedsføring, markedsforskning, salg og kontroll med et blikk på kartet.
CAPE PACK

CAPE PACK

Programvare for optimalisering av palletering, emballasje og pakking
Opplæring Basert på Aktiv Pedagogikk - For Bedrifter

Opplæring Basert på Aktiv Pedagogikk - For Bedrifter

Katalog over kurs basert på prinsippene for Aktiv Pedagogikk® for bedrifter. Et bredt utvalg av temaer dekket: innkjøp, salg, markedsføring, teamledelse, kreativitet & innovasjon, økonomi & bedriftsledelse, ERP & GPAO, Lean og problemløsning, Lean Construction, logistikk & forsyningskjede, prosjektledelse, kvalitet, menneskelige ressurser, hygiene, sikkerhet og bærekraft, bedriftskunnskap.
Kvalifisert arbeidskraft innen sivilbygging - Spesialisert personell

Kvalifisert arbeidskraft innen sivilbygging - Spesialisert personell

Kvalifisert arbeidskraft innen sivilbygging - Spesialisert personell
UK Ltd Selskapsregistrering - UK Ltd Selskapsregistrering for UK og Ikke-UK Innbyggere

UK Ltd Selskapsregistrering - UK Ltd Selskapsregistrering for UK og Ikke-UK Innbyggere

UK Ltd selskapsregistrering for UK og ikke-UK innbyggere kun £0,99 For UK Ltd selskapsregistrering +£50 UK regjering / Companies House gebyr. 100% gratis selskapsregistrering med utvalgte virtuelle kontorpakker.
Risikoledelse

Risikoledelse

Risikoanalyse, Risikostyringsplan
Liten konkurranseurne med plakatlomme og lås 300 x 300 x 300mm

Liten konkurranseurne med plakatlomme og lås 300 x 300 x 300mm

Denne konkurranseurnen eller stemmeurnen har ikke bare en avtakbar plakatlomme (A4 liggende størrelse), men også et låsbart lokk! Artikkelnummer: 701.0304
Feng Shui Rådgivning i München - Akkreditert Utdanningsinstitutt

Feng Shui Rådgivning i München - Akkreditert Utdanningsinstitutt

En Feng Shui-rådgivning støtter ved husplanlegging, både i forretnings- og privatliv. Området spenner fra romdesign etter Feng Shui, til Feng Shui på arbeidsplassen, og til husbygging etter Feng Shui. Feng Shui-senteret i München Regensburg gir også råd om Feng Shui i hagen og fokuserer på sunn balanse i alle områder. Den skapte harmonien mellom Yin og Yang gir ro, inspirasjon og fyller rommene med mer livsenergi. Som et anerkjent utdanningsinstitutt tilbyr Feng Shui-senteret også sertifiserte utdanninger for Feng Shui-rådgivere. Deltakerne forberedes grundig på utfordringene i livet som Feng Shui-rådgiver. Spesielt legges det stor vekt på en helhetlig og dyp forståelse, samt styrking av indre kraft. En spesiell egenskap ved Feng Shui-senteret er inkluderingen av systemisk rompsykologi. Dette gjør det mulig å løse destruktive romankerpunkter og aktivere konstruktive.
Administrativ for Studenter og Jobbsøkere

Administrativ for Studenter og Jobbsøkere

Opprettelse av CV Skriving av søknadsbrev Workshop for jobbsøking Hjelp til å finne praksisplass Skriving, utskrift, oppsett og innbinding av praksisrapporter Skriving av forretningsplan Hjelp med administrative prosesser Avtaleinngåelse Organisering av studentgrupper (gjennomgang av oppgaver…)
Oversettelsestjenester - Vi jobber med mer enn 200 språkpar.

Oversettelsestjenester - Vi jobber med mer enn 200 språkpar.

Angira tilbyr profesjonelle oversettelsestjenester over hele verden. Vi jobber med mer enn 200 språkpar. Fagområdeekspertise: juridisk oversettelse, patenter, landbruk, dagligvarehandel, telekom, logistikk, IT, lokalisering, markedsføring og reklame, massemedia, metallurgi, maskinteknikk, olje og gass, bygg og anlegg, farmasi, medisin. Vi tilbyr oversettelsestjenester i samsvar med ISO 9001:2015 og ISO 17100 internasjonale standarder. Vi utfører terminologihåndtering, kilde- og oversettelsesbevis og gjennomgang innenfor en integrert tilnærming som har som mål å sikre høy kvalitet på de leverte tjenestene. 24/7 hotline og en personlig manager er tilgjengelig for våre kunder. Vi tilbyr også: • simultan- og konsekutivtolkning; • programvarelokalisering og språktesting; • lokalisering av UI og UI-strenger; • notarized oversettelse; • tekstforfatting; • videolokalisering, etterproduksjon. Minimum bestillingsmengde: 1000 ord Behandlingstid for opptil 10 sider: 1-2 virkedager Mål språk: armensk, azerbajdsjansk, hviterussisk, bulgarsk, kinesisk, kroatisk, tsjekkisk, dansk, nederlandsk, engelsk Mål språk: estisk, persisk (farsi), finsk, fransk, georgisk, tysk, gresk, hebraisk, hindi, ungarsk Mål språk: ingush, italiensk, japansk, kasakhisk, koreansk, kirmanjki, latvisk, malaysisk Mål språk: norsk, polsk, portugisisk, rumensk, russisk, serbisk, slovakisk, slovensk, spansk, svensk Mål språk: tyrkisk, ukrainsk, usbekisk, vietnamesisk
Personvernsrådgivning - Beskyttelse av Personopplysninger

Personvernsrådgivning - Beskyttelse av Personopplysninger

FORORDNING (EU) 2016/679 FRA EUROPA-PARLAMENTET OG RÅDET av 27. april 2016 om beskyttelse av fysiske personer med hensyn til behandling av personopplysninger, samt om fri bevegelse av slike opplysninger og som opphever direktiv 95/46/EF (generell forordning om databeskyttelse). Gjenstand og formål 1.Denne forordningen fastsetter regler for beskyttelse av fysiske personer med hensyn til behandling av personopplysninger, samt regler for fri bevegelse av slike opplysninger. 2.Denne forordningen beskytter rettighetene og de grunnleggende frihetene til fysiske personer, spesielt retten til beskyttelse av personopplysninger. 3.Fri bevegelse av personopplysninger innen Unionen kan ikke begrenses eller forbys av grunner knyttet til beskyttelse av fysiske personer med hensyn til behandling av personopplysninger.
Konsulenttjenester - for industriell automatisering

Konsulenttjenester - for industriell automatisering

Våre konsulenttjenester for leverandører og distributører av industriell automasjonsmaskinvare og programvare kan hjelpe deg med å nå dine mål. Med vår ekspertise og kunnskap om det britiske markedet, kan vi veilede deg gjennom prosessen og hjelpe deg med å navigere i utfordringene ved å drive virksomhet i et nytt miljø. Våre tjenester er skreddersydd for å møte de unike behovene til din virksomhet. Vi tilbyr: - Utvikling av markedsinngangsstrategi - Markedsundersøkelser - Konkurranseanalyse - Markedsførings- og salgsstøtte Evestico kan hjelpe deg med å identifisere de beste mulighetene for vekst og utvikle en plan for å nå dine mål.
Skrapmetall Resirkulering, Skrapmetall Forhandlere

Skrapmetall Resirkulering, Skrapmetall Forhandlere

Hvis du har skrapmetall å selge og resirkulere, og leter etter de beste skrapprisene lokalt i Kent, trenger du ikke lete lenger enn Reclamet. Vi tilbyr den beste prisen for ditt skrap, sammen med en profesjonell og vennlig service, og skrapinnsamling er tilgjengelig for det lokale området. Metaller er verdifulle materialer som kan resirkuleres gang på gang uten å forringe egenskapene deres. Skrapmetall har verdi, noe som motiverer folk til å samle det for salg til resirkuleringsoperasjoner. I tillegg til et økonomisk insentiv, er det også et miljømessig imperativ i resirkulering av skrapmetaller. Vi kan hjelpe din bedrift med å resirkulere skrapmetallene dine, vi tilbyr en innsamlingstjeneste for kommersielle og industrielle kunder. Reclamet er en fullt lisensiert avfallstransportør og autorisert behandlingsanlegg (ATF) basert i Birchington, Thanet, Kent. Garanti for topp priser, umiddelbar betaling via bank eller BREAD-kort. Ring i dag på: 01843 823554 / 01843 823224 eller send e-post til: enquiries@reclamet.co.uk
Midlertidig Innkjøpssjef - For Små og Mellomstore Produksjonsbedrifter

Midlertidig Innkjøpssjef - For Små og Mellomstore Produksjonsbedrifter

Midletidig ledelse av innkjøpsfunksjonen. For mange selskaper er noen dager i uken tilstrekkelig.
3. VERDSETTELSER OG TAKSTERINGER - Vi verdsetter alle kategorier av eiendeler. Bevegelige og Ubevegelige Eiendommer

3. VERDSETTELSER OG TAKSTERINGER - Vi verdsetter alle kategorier av eiendeler. Bevegelige og Ubevegelige Eiendommer

Når du trenger en verdsettelse av eiendeler, kan vi hjelpe deg. Vi har bred erfaring og dokumentert kapasitet til å verdsette alt fra inventar til komplette anlegg. Vårt team av takstmenn har gjennomført prosjekter i nesten alle bransjer og for ulike formål. Forskjellen fra tradisjonelle takseringstjenester er vår kontinuerlige salg av maskiner, utstyr og eiendommer, som gjør at vi kjenner de reelle markedsverdiene. Vi verdsetter: - Komplette produksjonslinjer. - Industribygg og kontorer - Verdsettelse av lager - Maskiner for offentlige arbeider og industri - Tomt for industriell bruk - Industrielle anlegg. For: - Private selskaper - Konkursforvaltere - Fusjoner, oppkjøp, eiendomsoverdragelser. - Garantier for Skatteetaten og Folketrygden - Søknad om finansiering - Finansiell revisjon. - Børsnoteringer. - Lønnsomhetsstudier.
Flyplass- og Togstasjonsoverføringer

Flyplass- og Togstasjonsoverføringer

Du reiser bekymringsfritt med ALLO VTC ROISSY CDG: ingen taksameter som går, ingen tilleggskostnader, og du slipper å vente på tur i taxikøen. Ankommer du flyplassen? En sjåfør venter på deg med et navneskilt ved tollutgangen, og vi tar med bagasjen din til bilen. Skal du til flyplassen? Planlegg ankomsten av en sjåfør hjemme hos deg eller på hotellet ditt. Vi tilbyr en diskret og personlig høykvalitetstjeneste med en privat sjåfør. Er flyet ditt forsinket? Ingen panikk, vi tilpasser tidspunktet for transporten din til flyets ankomst. Husk å oppgi flynummeret ditt når du bestiller. Bestilling på noen få klikk. Flere bestillingsmetoder til din disposisjon: - Bestilling via telefon - Bestilling via e-post - Bestilling via internett eller mobil
Teknisk assistanse

Teknisk assistanse

Vi tilbyr skreddersydde tekniske løsninger og støtte som gir økonomisk verdi til våre kunder og en vellykket opplevelse for våre konsulenter. Våre eksperter støtter kundene våre og gir dem den riktige tjenesten gjennom hele prosjektperioden.
Utvalg - Ansattopplæring

Utvalg - Ansattopplæring

Ved regnskapskontoret numerica har vi erfaring til å velge personalet som vil støtte din økonomiavdeling, og vi tar også ansvar for opplæringen av ditt personale i henhold til dine spesifikke behov og krav.
Innsamling av midler

Innsamling av midler

Du leter etter investorer for å utvikle prosjektet ditt eller oppstarten din. Du ønsker å styrke egenkapitalen din og integrere en investor i prosjektet ditt som kan støtte og hjelpe deg. Du trenger råd og støtte i prosessen og i jakten på investorer.
Råvarer

Råvarer

KREA-COGITO tilbyr et bredt utvalg av råvarer, fra petroleumsprodukter som EN950 10PPM og JET FUEL A1 til mineraler som gull og coltan, samt matvarer som ris og sukker, og kjøtt som fjærfe. Vi er forpliktet til å levere produkter av høy kvalitet og stor tilgjengelighet for å møte behovene til våre kunder.
Gjeldshåndtering

Gjeldshåndtering

Vi koordinerer alle tiltak for deg for å optimalt håndtere dine forpliktelser, slik at du får et klart bilde av din driftsituasjon.
Informasjonsmemorandum - M&A TOP Partner - Salgsmemorandum - M&A TOP Partner

Informasjonsmemorandum - M&A TOP Partner - Salgsmemorandum - M&A TOP Partner

Eksposene utarbeidet av M&A TOP Partner er detaljerte, omfattende, meningsfulle og, fremfor alt, objektivt utarbeidet, slik at eksterne M&A-konsulenter og banker, blant andre, også gjerne benytter seg av dem. Oppgaven til selskapspresentasjonen er å presentere selskapet på en vellykket måte for å muliggjøre tidsriktig og målrettet beslutningstaking fra tredjepart.
Alternativ Finansiering - Finansiering og Refinansiering av Eiendeler

Alternativ Finansiering - Finansiering og Refinansiering av Eiendeler

ACTENE-kontoret er en av partnerne til Chetwode, en europeisk spesialist innen industriell finansiering. Siden 2003 har Chetwode støttet små og mellomstore bedrifter (SMB) og mellomstore industribedrifter i deres vekstprosjekter, ved å etablere alternative finansieringsløsninger (leasing, salg og leasing, pantelån).
Mestring av din bedriftsnettsted med Prestashop – Nivå 1 - Profesjonell Opplæring

Mestring av din bedriftsnettsted med Prestashop – Nivå 1 - Profesjonell Opplæring

En skreddersydd opplæring for å lære å mestre din Prestashop-nettside. Du vil dermed kunne styrke virksomheten din gjennom din e-handelsnettsted!! Mål: Etter opplæringen vil deltakerne være i stand til å: - Konfigurere sin Prestashop - Administrere sitt produktkatalog - Håndtere bestillingene på nettstedet - Styrke sin nettbutikk gjennom søkemotoroptimalisering og sosiale medier
Læringsadministrasjonssystem - Nettlæringsplattform, Fjernundervisningssystem, Tjenester for bedrifter

Læringsadministrasjonssystem - Nettlæringsplattform, Fjernundervisningssystem, Tjenester for bedrifter

Plattformen «Unicraft» — dette er et moderne læringsadministrasjonssystem for opplæring av ansatte. Dette systemet har en moderne UX/UI og er også veldig enkelt og praktisk å bruke. Unicraft-plattformen gir arbeidsgivere mulighet til: - Å strukturere et enkelt kunnskapsgrunnlag som finnes i virksomheten: kunnskap, erfaring, know-how og teknologi. - Å tildele personaliserte treningsprogrammer og administrere fri tilgang til tilgjengelig materiale. - Å utdanne hver ansatt til å utføre sine funksjoner korrekt ved hjelp av de mest effektive treningsverktøyene og teknikkene. - Å overvåke forståelsen av materialet hos hver ansatt i sanntid. - Å holde full opplæringshistorikk og kompetanseutvikling for hver ansatt. - Å analysere resultatene av ansattopplæring, identifisere og gi belønninger til de beste ansatte. - Å spre ny kunnskap raskt i virksomheten og holde selskapets teknologi alltid oppdatert. - 24-timers tilgang fra enhver enhet.
Resepsjonist

Resepsjonist

Resepsjonist
UI/UX APPLIKASJONSDESIGN - SKALER IDEENE DINE MED VÅRE EKSPERTER

UI/UX APPLIKASJONSDESIGN - SKALER IDEENE DINE MED VÅRE EKSPERTER

Når brukerne kommer i kontakt med produktet ditt, begynner de sin reise med brukergrensesnittet, og det med en opplevelse som gir det endelige inntrykket. Det gjør brukergrensesnittet til "døren" gjennom hvilken brukerne opplever merkevaren din og hele løsningen du bringer til markedet. Å forstå og analysere brukernes atferd er nøkkelen til nye muligheter for virksomheten din, noe som gjør løsningene dine mer attraktive og dermed mer lønnsomme. Vi verdsetter virksomheten din så vel som brukerne dine og utvikler modne og effektive UX-praksiser. Teamet vårt av dyktige designere omdanner kravene dine til effektive og ønskelige resultater.