Produkter for business (2193)

Lagerdesign

Lagerdesign

Forsyningskjeder kan være kompliserte nok, det siste du trenger er mer kompleksitet fra et konsulentfirma. Vi har som mål å holde tilnærmingen vår enkel og levere reelle, håndgripelige resultater.
Ditt imperium i en ryggsekk

Ditt imperium i en ryggsekk

Ditt imperium i en ryggsekk er en beskrivende tittel for innholdet i dette verket. Hvordan kan man ha en tilstrekkelig og nyttig bagasje for en fremtidig forretningsskaping? Hvordan kan jeg få min virksomhet til å vokse? Hvordan tiltrekke potensielle kunder? Stan Leloup er en 29 år gammel fransk entreprenør som startet sin reise som 21-åring. Tidligere student ved ESSEC, ønsket han for enhver pris å forstå hvordan man enkelt kan tjene penger på Internett. Han opprettet derfor sitt første nettsted, Séduction Academy, som gjorde det mulig for menn å tiltrekke seg kvinner gjennom dette nettstedet (som var i forkant av datingnettsteder, som er svært populære i dag). Etter å ha følt at han hadde utforsket dette tilstrekkelig, bestemte han seg for å opprette et reklamebyrå på Facebook kalt "Marketing Mania", som siden har blitt et nettsted som tilbyr podcaster, kurs og veiledninger for å hjelpe entreprenører i karrieren.
Bygningsrengjøring

Bygningsrengjøring

Sameie Fellesarealer Trapper, heis
SKILT-BANNER-PANELER-MESSE MATERIALER - Grafikk og trykk på riktig materiale for dine behov

SKILT-BANNER-PANELER-MESSE MATERIALER - Grafikk og trykk på riktig materiale for dine behov

Lærer du deg en ny virksomhet og trenger et skilt? Organiserer du en utstilling og trenger et banner eller en stand-up? Vi kan hjelpe deg både med grafikken slik at du når ut til folk, og med de mer tekniske aspektene som valg av riktig materiale og montering av utendørs strukturer.
Bedriftsnettsteddesign for selskaper og frilansere - Skreddersydd nettstedsdesign i Barcelona for bedrifter

Bedriftsnettsteddesign for selskaper og frilansere - Skreddersydd nettstedsdesign i Barcelona for bedrifter

Skreddersydde nettsidedesign for bedrifter, selvstendig næringsdrivende og små og mellomstore bedrifter. Profesjonelt design av nettsteder tilpasset bedriftens profil, som formidler verdi og et solid inntrykk. Vi legger spesiell vekt på dine mål, målgruppe, innhold, form, arkitektur og funksjonalitet, uten å gå på bekostning av responsivt design. Løsninger innen skreddersydd webdesign, redesign av nettsteder, landingssider, mikrosider, optimalisering, SEO on-page, sosiale medier, kataloger, nyhetsbrev, nettpromotering, vedlikehold og forbedringsplaner.
Finansiering og Leasing

Finansiering og Leasing

Er du på jakt etter et lån til eiendom (også næringseiendom), forbrukslån eller leasing, så bestill en finansieringsrådgivning. Min kollega, en erfaren formuesrådgiver, vil sammen med deg samle inn nødvendige data, føre innledende samtaler med ulike banker og informere deg om resultatet i et senere møte. Hvis du er interessert i et av lånetilbudene, vil du, med støtte fra min kollega, avtale et møte i banken for å avklare alle detaljer. Kostnader påløper først ved låneavtale og avhenger av type og størrelse på finansieringssummen. Du vil selvfølgelig bli grundig informert om beløpets størrelse.
Tele-sekretariat formler og løsninger

Tele-sekretariat formler og løsninger

Håndtering av eksterne telefonvaktjenester for bedrifter - For en vellykket og tilpasset administrasjon av organisasjonskartet til din bedrift (små eller mellomstore bedrifter, håndverkere eller handelsfolk) ... Mediphone tele-tjenester tilbyr deg fordelaktige tjenester og løsninger for telefonsekretariat som sikrer god håndtering av dine samtaler med kundene. En komplett håndtering av eksterne telefonvaktjenester sikret av et erfarent team tilpasset dine behov.
Årlig kontoslutt - Vi vil gjøre den årlige avslutningen av kontoene til ditt selskap

Årlig kontoslutt - Vi vil gjøre den årlige avslutningen av kontoene til ditt selskap

For deg, på slutten av hvert regnskapsår, vil vi hos B&Si Service: - lage en individuell (konsolidert om nødvendig) årsregnskap basert på NFRSSME og IFRS for handelsregisteret hos Registreringsbyrået og for ledelsens behov; - fylle ut og sende inn de årlige selvangivelsene i henhold til loven om beskatning av inntekt for fysiske personer /ATINP/ og loven om beskatning av selskapsinntekt /CITA/; - fylle ut og sende inn nødvendige årlige statistiske skjemaer til Statistisk sentralbyrå.
Krisehåndtering

Krisehåndtering

Omstrukturering av kriseområdet, implementering av forbedringer
Registrering av aksjeselskap i Tsjekkia

Registrering av aksjeselskap i Tsjekkia

Vi gir råd om tsjekkisk selskapsrett og håndterer alle forretningsregistrerings- og inkorporeringssaker på vegne av våre kunder. Våre tjenester inkluderer: registrering av ditt aksjeselskap hos Handelsregisteret, registrering for skatteformål hos Skatteetaten, årlig adresse, årlige regnskapstjenester.
oversettelse av e-handelsnettsteder - VAD KATALOGER E-COMMERCE fransk engelsk oversettelser

oversettelse av e-handelsnettsteder - VAD KATALOGER E-COMMERCE fransk engelsk oversettelser

Byrå spesialisert i oversettelse, ATI Assistance Traduction Interprétariat, din unike partner for dine språklige behov. I hjertet av Europa tilbyr vårt oversettelsesbyrå sine tjenester til kunder så varierte som lokale SMB-er og multinasjonale selskaper. Med over 400 innfødte og profesjonelle oversettere, fordelt over hele verden og sertifisert som ATI-partnere, håndterer vi alle dine oversettelsesforespørsel med responsivitet, profesjonalitet og til best mulig pris/kvalitet. Våre team av oversettere tilbyr oversettelser på mer enn 40 språk. Vi er spesialister innen mange områder som oversettelse av nettsteder, oversettelse av e-handelsnettsteder, flerspråklige applikasjoner for utviklere, undertekster på engelsk, spansk, tysk, nederlandsk… Juridisk oversettelse: salgskontrakter, dommer, internasjonale patenter, stevninger, generelle salgsbetingelser… , vitenskapelig og teknisk oversettelse…
Konsultasjon - Konsultasjon for osteprodusenter

Konsultasjon - Konsultasjon for osteprodusenter

Tilnærming eller mester for osteprodusenter med teoretisk og praktisk opplæring. Forskning og studier av tradisjonelle teknologier og nye teknologier.
Messefotografi

Messefotografi

Messefotograf fra München. Messefotografi for den bærekraftige effekten av din messeopplevelse i München, Nürnberg og andre messeplasser. Messefotograf fra München. Messefotografi for den bærekraftige effekten av din messeopplevelse i München, Nürnberg, Stuttgart, Frankfurt, Berlin og i hele landet. Messebilder for din messe-PR.
BG, SBLC tilgjengelig for prosjekter, garantilån - Konsulter BG, SBLC tilgjengelig for prosjekter, garantilån

BG, SBLC tilgjengelig for prosjekter, garantilån - Konsulter BG, SBLC tilgjengelig for prosjekter, garantilån

Konsulenter Internasjonale Prosjekter, Garanti Lån. BG, SBLC tilgjengelig for prosjekter, garanti lån Vi er direkte internasjonale forretningsformidlere til anerkjente utstedere av BG (Bankgaranti), SBLC (Standby Letter of Credit) fra vurderte, anerkjente verdens topp 100 banker til hvilken som helst bank koordinater kunden velger. Vi tilbyr også et administrert BG-program hvor vi utsteder og monetiserer BG for deg. Ikke-rekurs finansiering er tilgjengelig på BG-er (bankgaranti), MTN-er (midlertidige noter), LTN-er (langtidsnoter), SBLC-er (standby letters of credit) på bare noen dager. Vi tilbyr også PPP (Private Placement Programs) til kunder som får godkjenning fra vårt compliance-team. E-post= directfundn@gmail.com
CoWorking - CoWorking etter behov.

CoWorking - CoWorking etter behov.

Moderne skrivebordsløsning for deg og prosjektet ditt.
Møbelimport fra Kina

Møbelimport fra Kina

Import av møbler fra Kina av franskmenn. Importer møblene dine fra Kina til hotellet, restauranten, kasinoet, butikken, coworking, arrangementet, merket osv. Det er mange alternativer tilgjengelig i Kina.
E-Projekt GFI

E-Projekt GFI

E-Project-GFI møter kravene fra byggherrer om å ha en pålitelig løsning for å håndtere den finansielle oppfølgingen av kontrakter, kontrollere kostnader og digitalisere betalinger. E-Project-GFI møter kravene fra byggherrer om å ha en pålitelig løsning for den finansielle forvaltningen av kontrakter og for å håndtere situasjoner og operasjoner. E-Project-GFI®, deler finansiell informasjon på en konfidensiell måte i SaaS-modus for operasjoner med mer enn 200 kontrakter. E-Project-GFI® garanterer overholdelse av beregningsreglene som gjelder i henhold til regelverket for finansielle markeder (anskaffelsesloven, de ulike CCAG, finansielle og regnskapsmessige forskrifter,...).
Dokumentasjon

Dokumentasjon

Sjekk tilgjengeligheten vår og bestill datoen og tiden som passer deg.
Bedrifts e-postfiler PRP - Île-de-France

Bedrifts e-postfiler PRP - Île-de-France

E-postdatabase for bedrifter i Ile de France Liste over e-poster fra alle bedrifter, alle bransjer, P.R.P.. Tilbudet er reservert for profesjonelle for BtoB markedsføringskampanjer. 378823 e-poster E-postfil for bedrifter PRP Inkluderer fylkene: Paris 75, Seine et Marne 77, Yvelines 78, Essonne 91, Hauts de Seine 92, Seine Saint Denis 93, Val de Marne 94, Val d’Oise 95 Antall: 378.823 E-POSTER (renset, kontrollert, verifisert og validert) 378.823 navn, adresse, postnummer, by, fasttelefon, yrkeskategori 75057 Navn og etternavn på lederen 80263 Faksnummer 57539 Mobilnummer 127587 NAF-kode 68670 RCS-nummer 61825 SIRET-nummer 82320 Oppgitt antall ansatte Oppdatert: Hver måned I e-postfilen har hver potensiell kunde sin komplette adresse og sin profesjonelle e-postadresse. E-postmarkedsføring er effektiv, rask, kostnadseffektiv og gir også mulighet for regelmessig kommunikasjon og informasjon.
Vemas.NET SEM - Bransjeløsningen for seminarleverandører

Vemas.NET SEM - Bransjeløsningen for seminarleverandører

Åpne seminarer, bedriftsopplæring og videreutdanning krever, spesielt for tilbydere av et omfattende seminarutvalg, en omfattende administrasjon og en gjennomtenkt seminaradministrasjonsprogramvare. Vår bransjeløsning Vemas.Seminar er rettet mot alle selskaper som tilbyr åpne seminarer, bedriftsopplæring og videreutdanning. I tillegg til standardfunksjoner som en felles intern kalender, seminarromadministrasjon samt opprettelse av e-poster eller seminar dokumenter, muliggjør også felles fakturering transparente omsetningsanalyser. Alle viktige seminar komponenter kan inkluderes med automatisk integrasjon i selskapets hjemmeside i bransjeløsningen.
finansielle tjenester - lån og boliglån

finansielle tjenester - lån og boliglån

king servizi tilbyr sine kunder en rekke finansielle produkter innen kreditt, med særlig fokus på finansiering gjennom cessioni del quinto av lønn og betalingsdelegasjon. De viktige kommersielle avtalene inngått med de ledende kredittinstitusjonene, som er ledende innen finansiering med cessione del quinto og betalingsdelegasjon, gjør det mulig å ha en portefølje av produkter av absolutt gyldighet, supplert med produkter som personlige lån og boliglån. Personalet hos king servizi står til deres disposisjon for å svare på eventuelle forespørsel. Finansiering til privatpersoner: LÅN: Personlige Lån Gjeldskonsolideringslån CESSIONI DEL QUINTO: På lønn for private, offentlige og statlige ansatte På pensjon Lån med veksel BOLIGLÅN
Systemintegrasjon

Systemintegrasjon

Integrasjon av systemer Meldings- og samarbeidstjenester SharePoint – Intranett/Extranett Lagring NAS/SAN Perimeter sikkerhet Sky (Privat / Hybrid) Skreddersydd støtte Administrerte tjenester Skyadministrasjon Nettverksadministrasjon Servere og lagring Drift i datasenter HelpDesk Outsourcing Løsninger Sky (SaaS) Lagring Systemovervåking (Lokal/Fjern) Sky (SaaS) Exchange 2010 / Zimbra IP Telefoni CISCO SaaS Microsoft Backup og gjenoppretting – CDP Analyse og rådgivning av nettverket Studier av WIFI-dekning, WIMAX, Radiolinker Nettverk LAN, WAN, intranett, Ytelses- og trafikkadministrasjon av nettverket Grafisk presentasjon og inventar av hele nettverket Kommunikasjon og e-post Routing og switching, VPN, WIFI, ADSL, Frame Relay. Exchange, Blackberry, Groupwise WIFI, Wimax, Radiolinker. Nettverk Overvåking og kobling av nettverk LAN, WAN, Internett
Servitør

Servitør

Servitør
Kontor til Leie

Kontor til Leie

Kontor til leie
tidsstyring og aktivitetsrapportering

tidsstyring og aktivitetsrapportering

Kontroll av faktisk arbeidstid Beregning av arbeidede timer Håndtering av overtid Automatiser tidsregistreringen med godkjenningsarbeidsflyten. Ingen flere fysiske stemplingsur.
Optimy - Programvare for forvaltning av samfunnsinvesteringer

Optimy - Programvare for forvaltning av samfunnsinvesteringer

Optimy er programvaren laget for å gi maksimal synlighet til merkevaren din og forbedre innvirkningen din. Ønsker selskapet ditt å engasjere seg i samfunnet? I så fall må du være godt utstyrt for å håndtere prosjektene på best mulig måte. Optimy støtter innsatsen din: programvaren hjelper deg med å samle inn forslag, velge de beste blant dem, følge prosjektet fra A til Å og evaluere tilbakemeldingene.
Organisasjonsmodell i henhold til lovdekret 231/01 - Rådgivning rettet mot implementering av 231-organisasjonsmodellen

Organisasjonsmodell i henhold til lovdekret 231/01 - Rådgivning rettet mot implementering av 231-organisasjonsmodellen

D.lgs. 231/01 definerer det administrative ansvaret til virksomheten og/eller selskapet for lovbrudd begått av administratorer, ledere, ansatte i interesse eller til fordel for enheten selv. Ansvar (og dermed straff) kan utelukkes eller i det minste reduseres hvis enheten viser effektiv og konkret anvendelse av en organisasjons-, ledelses- og kontrollmodell i henhold til D.lgs. 231/01, og har etablert et Tilsynsorgan (OdV), som har fått i oppgave å overvåke dette. S&P Coop tilbyr følgende tjenester, hvis hovedfaser for bygging av modellen kan knyttes til følgende aktiviteter: - Risikaanalysefase; - Identifisering av forebyggende tiltak; - Utformingsfase for de forebyggende tiltakene og deres implementering; - Opplærings-, informasjons- og distribusjonsfase for Organisasjons- og Kontrollmodellen; - Sjekkfase av prosedyrene og revisjon; - Etableringsfase for Tilsynsorganet (OdV)
Map&Market grunnleggende - Hvordan lese suksess i kortene?

Map&Market grunnleggende - Hvordan lese suksess i kortene?

Et kart sier mer enn 1000 lister: Med PTV Map&Market basic kan du presentere bedriftsdataene dine på en oversiktlig og transparent digitalt kart, og gjøre regionale sammenhenger synlige. Oppdag umiddelbart dine A-, B- og C-kunder, se omsetningssterke salgsområder eller ubenyttede salgs potensialer. Besvar viktige spørsmål for markedsføring, markedsforskning, salg og kontroll med et blikk på kartet.
CAPE PACK

CAPE PACK

Programvare for optimalisering av palletering, emballasje og pakking
Opplæring Basert på Aktiv Pedagogikk - For Bedrifter

Opplæring Basert på Aktiv Pedagogikk - For Bedrifter

Katalog over kurs basert på prinsippene for Aktiv Pedagogikk® for bedrifter. Et bredt utvalg av temaer dekket: innkjøp, salg, markedsføring, teamledelse, kreativitet & innovasjon, økonomi & bedriftsledelse, ERP & GPAO, Lean og problemløsning, Lean Construction, logistikk & forsyningskjede, prosjektledelse, kvalitet, menneskelige ressurser, hygiene, sikkerhet og bærekraft, bedriftskunnskap.