Produkter for business (276)

Internasjonalisering av virksomheter

Internasjonalisering av virksomheter

Lo Studio Righini gir bedrifter bistand innen regnskap, skatt, finans og organisasjon i prosessen med internasjonalisering, og tilbyr nødvendige verktøy for å nå målet, også i samarbeid med det internasjonale nettverket som JPA INTERNATIONAL er medgründer av. Kompetansen, kontaktene og erfaringene støtter entreprenøren i følgende aktiviteter: - Rådgivning og bistand i internasjonalisering og delokalisering av bedriften. - Bistand i vekstinitiativer på internasjonalt nivå og etablering av selskaper og joint ventures i utlandet, flytting av hovedkontor til utlandet og strukturering av grupper på transnasjonalt nivå. - Utarbeidelse av mulighetsstudier, grenseoverskridende vekstinitiativer og etablering av selskaper i utlandet. - Bistand i konsernforhold med utenlandske datterselskaper/morselskaper og konsernkontroll.
Zaino Top Oslo

Zaino Top Oslo

Funksjonell ryggsekk med sølvglidelås, romslig hovedrom, polstret lomme for PC, frontlomme, trolleystropp på baksiden og sidelomme for vannflaske eller paraply. Størrelse: 26 x 40 x 15 cm Materiale: R-PET 420D Emballasje: 20 stk Farge: grå, marineblå
Gaveeske Rust - Gaveeske Rust med Pedrito

Gaveeske Rust - Gaveeske Rust med Pedrito

RUST, Amaro conceptettuale er en naturlig bitter laget gjennom kald infusjon av en høy mengde einerbær, kinin og elderbær, fine sitrusskall, fikenpulp og ville og medisinske planter fra den mediterranske maquis, inkludert mynte og eukalyptus. Infusjonen av botaniske ingredienser i alkohol hviler i mørket i flere måneder. - For øyet fremstår den i en ravfarge - På nesen er den balsamisk, urtet; de bitre hintene av kinin blander seg med de balsamiske tonene av eukalyptus - Honningen fra sulla gir smaken et sofistikert preg - Vedvarende ettersmak med en avslutning av søte, mediterranske kryddernoter. Den silkeaktige smaken etterlater ganen ren og balansert. Kapasitet: 70cl - 30%vol med Pedrito og gaveeske
Merkeidentitet for den atypiske sesongovnen

Merkeidentitet for den atypiske sesongovnen

Alberto Olivieri's nye bakeri har som mål å være en moderne nytolkning av den klassiske bakeren: fokusert på viktigheten av råvarer, ønsker bakeriet å tilby sine kunder et sunt og ekte produkt som følger tilgjengeligheten og sesongmessigheten til ingrediensene. I utviklingen av merkeidentiteten foreslo HENRY & CO. flere navneløsninger for virksomheten. Blant disse ble bruken av eierens navn, Alberto Olivieri, valgt for å skape et tillitsforhold mellom kundene og ham. Alberto Olivieri bakeri ønsker faktisk å presentere seg som et imøtekommende og hverdagslig sted, som inspirerer tillit og fortrolighet. Valget av Alberto Olivieri's navn som merke har som mål å forsterke denne følelsen, og tilpasse virksomheten til den varme og imøtekommende personligheten til eieren.
100% Økologiske Bomullsnøkkelringer - 100% Økologiske Bomullsstoffsnøkkelringer Tilpasset med Dobbeltsidig Tekst

100% Økologiske Bomullsnøkkelringer - 100% Økologiske Bomullsstoffsnøkkelringer Tilpasset med Dobbeltsidig Tekst

Nøkkelringer i 100% høy kvalitet økologisk bomull, tilpasset med dobbeltsidige tekster eller logoer, forside/bakside til samme pris, ca. 13 x 3 cm, uten minimumsantall. Sertifisert stoff. Minimumsantall: fra 1 stk Tilpasning: broderi Priser: på forespørsel
Forretning - Somalia

Forretning - Somalia

Fersk fisk og billig
Programvare for restauranter

Programvare for restauranter

Programvaren for restauranter er en komplett løsning for å håndtere alle de daglige operasjonene i en restaurantvirksomhet. Dette verktøyet lar deg overvåke bestillinger, håndtere betalinger og optimalisere arbeidsprosessene, noe som forbedrer effektiviteten og kundetilfredsheten. Med vår programvare kan du få en klar oversikt over driften din og ta informerte beslutninger for å utvikle virksomheten din. I tillegg er vår tekniske støtte alltid tilgjengelig for å sikre optimal drift av systemet. Velg programvaren for restauranter for å forenkle administrasjonen av virksomheten din.
Måltidskupongavdeling - Papir og Elektronisk

Måltidskupongavdeling - Papir og Elektronisk

Med Lunch Divisionen har EP S.p.A. gjennom årene, takket være sin kundebase bestående av offentlige og private institusjoner, små, mellomstore og store bedrifter, utviklet et nettverk av lokaler, nøye utvalgt over hele landet, som har som mål å tilfredsstille de personlige behovene til enkeltbrukere gjennom gastronomiske variasjoner, religiøse forskjeller, rimelige priser samt kvaliteten på tjenesten i henhold til UNI EN ISO 9000-standardene og gjennom daglige kontroller utført stikkprøvemessig av vårt personale over hele landet. Med denne tjenesten, i tillegg til enkelheten ved lunsjpausen, kommer de skattemessige fordelene som både kunden og brukeren av tjenesten mottar gjennom gjeldende nasjonal lovgivning (art. 285 d.p.r. 207/2010). Utviklingen av teknologi samt dynamikken i E.P. S.P.A. har gjort det mulig å utvikle hele administrasjonen av papirvoucheren med et "KORT" som fungerer som elektronisk måltidskupong.
Nøye utvalgte leverandører og konfidensialitet for hver produktlinje

Nøye utvalgte leverandører og konfidensialitet for hver produktlinje

En fleksibel forretningsstruktur som kombinerer erfaring og kreativitet, inngående kunnskap om markeder og trender på den ene siden, og leverandører, materialer og behandlinger på den andre. Dette betyr at vi nøye kan vurdere gjennomførbarheten av hvert designprosjekt, og styre det mot suksess. Vår forretningsavdeling følger kunder som allerede har sin egen stil, marked og trender, og forenkler optimaliseringen av prosesser gjennom valg av de beste mulige stoffene og de mest passende typene behandlingsprosesser. Vår proaktive forretningsavdeling tilbyr eksklusive rådgivningstjenester om design og trender til kunder som trenger dem gjennom hele produksjonsprosessen. Med blikket rettet mot trender i verdens motekapitaler, kan dette teamet garantere
KARTER Lær Herreveske - KARTER BUSINESS

KARTER Lær Herreveske - KARTER BUSINESS

24-timers veske laget av glatt fullkorns kalveskinn, med Alcantara-fôr og hypoallergene palladium-tilbehør. Mål 41,4 x 32,2 x 7 cm Artikkelen er helt produsert og pakket i Italia på håndverksmessig måte.
Matutstyrbyrået

Matutstyrbyrået

FEA Srls er et italiensk selskap med over 30 års erfaring, spesialisert på innovative løsninger for internasjonalisering og avansert teknisk utvikling. Vi opererer som strategisk partner for selskaper som ønsker å utvide sin tilstedeværelse i globale markeder, og tilbyr høykvalitets tjenester skreddersydd for deres behov. :: Hva vi tilbyr FEA støtter bedrifter i alle faser av deres vekstreise med et komplett spekter av tjenester: Temporary Export Manager (TEM) - Profesjonell rådgivning for ekspansjon til nye markeder. - Markedsanalyse, utvikling av inngangsstrategier og håndtering av internasjonale relasjoner. - Tjenester for kontraktsforhandling og optimalisering av eksportprosesser. Produktdesign og Utvikling - Avansert prototyping og teknisk validering. - Utarbeidelse av tekniske manualer i samsvar med internasjonale standarder. - Skreddersydde løsninger for å redusere kostnader og forbedre operativ effektivitet. Kommersiell Rådgivning - Strategisk planlegging for bedriftsvekst. - Benchmarking og analyse av målmarkeder. - Støtte til penetrering av nye markeder med tilpassede strategier. Våre fordeler - Solid erfaring: Et team av eksperter med tverrfaglige ferdigheter innen mekatronikk, HO.RE.CA., bilindustri og industriell design. - Skreddersydde løsninger: Tjenester tilpasset de spesifikke behovene til hver kunde. - Innovasjon: Bruk av avanserte teknologier, som 3D-printing og digital prototyping. - Operativ fleksibilitet: Tilgang til spesialiserte ressurser uten kostnadene ved en intern avdeling. - Internasjonal tilstedeværelse: Globalt nettverk av kvalifiserte partnere og samarbeidspartnere. Bransjer vi jobber med FEA opererer med suksess i en rekke bransjer: - HO.RE.CA. og Storkiosk: Utvikling av utstyr og strategier for det internasjonale markedet. - Bilindustri og Luftfart: Prototyping og design av høypresisjonskomponenter. - Bærekraft og Teknologisk Innovasjon: Støtte i utvikling og kommersialisering av grønne løsninger. Våre suksesser Vi har støttet mange selskaper i utviklingen av strategiske prosjekter og internasjonal vekst, og bidratt til håndgripelige resultater, som økning i omsetning og penetrering av nye markeder. Våre suksesshistorier inkluderer samarbeid med ledende selskaper innen emballasje og restaurantdrift. Hvorfor velge FEA? Å samarbeide med FEA betyr å få tilgang til en pålitelig partner som kombinerer teknisk kompetanse, kommersielle strategier og en personlig tilnærming for å sikre konkrete resultater. Kontakt FEA Srls Juridisk adresse: Via Cà Dolfin, 37, 36061 Bassano del Grappa (VI) Operativ adresse: Via Generale dalla Chiesa, 94, 36030 Sarcedo (VI) Telefon: +39 0445 1631519 E-post: info@0039fea.it Nettsted: www.0039fea.it
Tilpassede vesker og tilbehør produsent

Tilpassede vesker og tilbehør produsent

Egendefinerte Vesker og Tilbehør Produsent Hos Focus Sports spesialiserer vi oss på å lage vesker og tilbehør av høy kvalitet som passer perfekt til din bedrifts identitet. Enten du er i sports-, trenings-, mote- eller reklamebransjen, sikrer vår produksjonsekspertise at produktene dine skiller seg ut i markedet. Våre Tjenester for Produksjon av Egendefinerte Vesker Vi tilbyr et bredt utvalg av vesker designet for holdbarhet, funksjonalitet og stil: - Treningsvesker: Romslige, lette og ideelle for idrettsutøvere og treningsentusiaster. - Duffelvesker: Allsidige og holdbare, perfekte for reise og sport. - Ryggsekker: Ergonomiske design med rikelig lagringsplass for daglig bruk. - Tote-vesker: Stilige og miljøvennlige alternativer for uformell eller reklamebruk. - Reisevesker: Høykvalitets, robuste vesker for forretning eller fritid. Egendefinert Tilbehør for Din Bedrift I tillegg til vesker produserer vi caps, hatter og annet tilbehør for å komplementere produktlinjen din: - Caps & Hatter: Trendy og tilpassbare design for sport, streetwear eller uformell bruk. - Annet Tilbehør: Tilleggsprodukter som forbedrer produktutvalget og merkevarens appell. Hvorfor Velge Focus Sports? Vi er forpliktet til å levere eksepsjonelle produkter skreddersydd til din bedrifts behov: - Full Tilpasning: Tilpass materialer, farger, størrelser, design, logoer, etiketter og emballasje. - Materialer av Høy Kvalitet: Alle produkter er laget med premium stoffer og holdbare komponenter. - Lave Minimumsbestillingsmengder (MOQ): Perfekt for oppstartsbedrifter og små virksomheter. - Bærekraftige Alternativer: Vi tilbyr miljøvennlige materialer for å støtte grønne initiativer. - Konkurransedyktige Priser: Rimelige produksjonsløsninger uten å gå på kompromiss med kvaliteten. - Rask Leveringstid: Pålitelig produksjon og leveringsplaner for å møte dine frister. Perfekt for Hver Behov Enten du ser etter egendefinerte treningsvesker for treningsentusiaster, reklamevesker for markedsføringskampanjer, eller stilige caps for et moteorientert publikum, har vi det du trenger. Vårt team jobber tett med deg for å sikre at hvert produkt gjenspeiler din bedrifts visjon. Din Globale Produksjonspartner Hos Focus Sports betjener vi kunder over hele verden, noe som gjør oss til et pålitelig valg for virksomheter av alle størrelser. Fra små oppstartsbedrifter til etablerte merker, hjelper vi deg med å lage produkter som gir et varig inntrykk. La oss Skape Sammen! Klar til å realisere ideene dine? Samarbeid med Focus Sports, det pålitelige navnet innen produksjon av egendefinerte vesker og tilbehør, og la oss hjelpe deg med å vokse din merkevare. Kontakt oss i dag for å komme i gang!
Regnskapsprogramvare

Regnskapsprogramvare

Vår regnskapsprogramvare er designet for å forenkle prosessen med økonomisk styring av din bedrift. Med vår programvare kan du registrere finansielle transaksjoner på en tidsriktig og nøyaktig måte, overvåke de finansielle resultatene og generere detaljerte rapporter. Dette lar deg ta informerte beslutninger basert på data og forbedre den samlede drifts effektiviteten. Vår regnskapsprogramvare er svært tilpassbar, noe som lar deg skreddersy den til de spesifikke behovene til din bedrift. Med et intuitivt grensesnitt og avanserte funksjoner gir vår programvare deg en helhetlig oversikt over dine finansielle operasjoner, og hjelper deg med å ta mer informerte og strategiske beslutninger. Oppdag hvordan vår regnskapsprogramvare kan transformere din bedrift og føre den til suksess.
Tjeneste for registrering og aktivering til MEPA - Registrering ANAC FVOE

Tjeneste for registrering og aktivering til MEPA - Registrering ANAC FVOE

Tjeneste for registrering og aktivering til MEPA - Støtte for deltakelse i anbud - Validering av ANAC-profiler og oppretting av FVOE - Registrering i det nasjonale registeret for miljøforvaltere
Opprettelse av nettsteder

Opprettelse av nettsteder

Vi designerer nettstedet ditt med tanke på dine behov, preferanser, men fremfor alt mål. Vitrinesider, slanke, raske og funksjonelle Strukturerte e-handelsløsninger UX som alltid forbedres
Sertifisering av Kjønnsbalanse - Kjønnsbalanse

Sertifisering av Kjønnsbalanse - Kjønnsbalanse

Sertifiseringen for likestilling er et symbol på bedriftens samfunnsansvar, samt en oppsummering av verdier og prinsipper i organisasjonen. Med Sertifiseringen for likestilling får du flere fordeler: tiltrekking av unge talenter, bedre merkevareomdømme, tilgang til finansieringslinjer dedikert til temaet mangfold og inkludering. Å redusere kjønnsforskjellen er det første steget mot å bli en rettferdig, inkluderende og sosialt ansvarlig bedrift.
ISO 9001 Kvalitetsrådgivning - Kvalitetsstyringssystem UNI EN ISO 9001 for å skape verdi

ISO 9001 Kvalitetsrådgivning - Kvalitetsstyringssystem UNI EN ISO 9001 for å skape verdi

UNI EN ISO 9001:2015 Kvalitetsledelsessystemer Krav Rådgivning i utviklingen, adopsjonen, implementeringen og gjennomføringen av Kvalitetsledelsessystemet (SGQ) i samsvar med standarden UNI EN ISO 9001. Verifisering av Organisasjonens Kontekst og Risikostyring; verifisering av aktiviteter, prosesser, roller og funksjoner; identifisering av overholdelse, dokumentert, av gjeldende forskrifter; utarbeidelse av selskapets politikk og første identifisering av mål og tilhørende indikatorer; identifisering og definisjon av måter å håndtere interne prosesser i selskapet og tilhørende ansvar; utvikling og adopsjon av Kvalitetsledelsessystemet; opplæring av ansatte; interne revisjoner med gjennomgang; assistanse under Revisjon av Sertifiseringsorgan; opprettholdelse og implementering av SGQ
KJØP OG INNKREVING AV KREDITTER

KJØP OG INNKREVING AV KREDITTER

I over 30 år har vi støttet bedrifter i alle sektorer med håndtering av deres aktive syklus, ved å utvikle, blant de mange tjenestene vi tilbyr, tilpassede prosesser for å forhindre forsinkede betalinger, inndrive utestående fordringer samt inndrive skatt. Vi tilbyr rådgivning innen kredittledelse og tilbyr også IT-løsninger for håndtering av kontantstrøm.
Enea Skattefradrag - Enea Skattefradrag. Behandlingstid for forespørsel: 24 timer

Enea Skattefradrag - Enea Skattefradrag. Behandlingstid for forespørsel: 24 timer

Her kan du be om å få utfylt og sendt inn all dokumentasjon for å få Enea skattefradrag på opptil 65 %. Svarstid: 24 timer For mer informasjon, kontakt nummer 0773 643534.
Oppstart av innkjøpsfunksjonen - For små og mellomstore produksjonsbedrifter

Oppstart av innkjøpsfunksjonen - For små og mellomstore produksjonsbedrifter

Det er en operativ og teamkonsultasjon, prosjektet vil bli fullt håndtert fra start til slutt, og vi vil gå inn i detaljene.
KOMMUNIKASJONSUTVIKLING - PR - merkevarebevissthet - kommunikasjonsplanlegging

KOMMUNIKASJONSUTVIKLING - PR - merkevarebevissthet - kommunikasjonsplanlegging

Området fokuserer på å identifisere måter og utvikle budskapet som gjør det mulig for selskapet å oppnå målene for merkevarebevissthet og merkevareomdømme. Design tjenestene er drevet av å oppnå spesifikke markedsføringsresultater som har som mål å konsolidere over tid det bildet som best møter behovene i kundens marked.
Sammenlignende Engelsk Kurs - et kursus for å lære forskjellene mellom de viktigste variantene av engelsk

Sammenlignende Engelsk Kurs - et kursus for å lære forskjellene mellom de viktigste variantene av engelsk

Språkkurset i komparativ engelsk ved Language Master Academy er rettet mot de som allerede har en viss kjennskap til engelsk og ønsker å fordype seg i de fonetiske og grammatiske forskjellene som skiller de viktigste variantene av engelsk. Fra forskjellene mellom britisk og amerikansk engelsk (ordforråd, grammatikk, intonasjon) til britisk, amerikansk og australsk slang, og videre til kulturelle forskjeller og regionalismer fra språkområder som ofte er lite kjente, men som kan vise seg nyttige både i daglig samtale og i arbeidslivet.
Privat Taxi Tjeneste - Flyplasser, Havner, Fjell og Kystområder

Privat Taxi Tjeneste - Flyplasser, Havner, Fjell og Kystområder

NCC Resort Transfers: for dine vintermål, velg en eksklusiv tjeneste for Luksus Utleie med Sjåfør i Torino med personlig og kvalifisert sjåfør. Med Pogliano Utleie med Sjåfør når du hotell & Spa for dine fjellferier med en eksklusiv NCC Torino luksustjeneste i avslapning. Shoppingtjeneste: med privat sjåførtjeneste er det ingen stress, NCC Torino Pogliano kjører på blokkeringdager, i prioriterte felt og i ZTL-områder. Flyplasstransfer: Privat sjåfør for overføringer i klassekjøretøy til/fra de viktigste flyplassene i Torino (Caselle Flyplass) og Milano (Milano Flyplass). NCC Torino, Pogliano Utleie med Sjåfør: en eksklusiv luksustjeneste med personlig og kvalifisert sjåfør.
Elektronisk Faktura - Elektronisk Fakturering - Fiscoeasy Elektronisk Faktureringsprogram

Elektronisk Faktura - Elektronisk Fakturering - Fiscoeasy Elektronisk Faktureringsprogram

FAKTURAER Mottak av Elektroniske Fakturaer Fiscoeasy tilbyr et HUB og et Reservert Område kalt Faktura Skranke for: - å se de elektroniske fakturaene som hver Kunde mottar fra sine leverandører - å bekrefte deres gyldighet før Fiscoeasy registrerer dem i regnskapet; - å konsultere alle elektroniske fakturaer med et enkelt klikk. Faktura Skranke gjør det mulig å se elektroniske fakturaer når som helst, uten å måtte logge inn på sin egen e-post hver dag, og uten risiko for at innboksen blir full og hindrer mottak. Faktura Skranke lar deg ha alle mottatte fakturaer i Cloud i .pdf-format og utføre enhver søk. Utsendelse av Elektroniske Fakturaer I Faktura Skranke kan vårt nye program for å utstede Elektroniske Fakturaer, kalt Faktura Web, brukes til å lage fakturaen på en enkel og intuitiv måte, håndtere innbetalinger, analysere omsetningen og hele prosessen.
HOTELL OG RESORT - Hoteller, resorthoteller og B&B

HOTELL OG RESORT - Hoteller, resorthoteller og B&B

Overføring til de viktigste hotellfasilitetene.
PROSJEKT 'PIT STOP' - Fordi å stoppe et øyeblikk kan bety å starte raskere mot suksess

PROSJEKT 'PIT STOP' - Fordi å stoppe et øyeblikk kan bety å starte raskere mot suksess

Bedriftscheck-up er et verktøy for å hjelpe bedrifter med å forstå om de er klare til å møte utfordringene i det italienske eller utenlandske markedet, og omorganisere ressursene sine for å konkurrere bedre og nå de fastsatte målene. Å umiddelbart forstå hvilke styrker og svakheter man har, gjør det mulig for bedriften å omforme ideer til nye produkter og tjenester som kan tilbys på markedet.
UNIBOX Gjennomsiktig Beholder - Et 'must-have' for enhver bedrift!

UNIBOX Gjennomsiktig Beholder - Et 'must-have' for enhver bedrift!

Famepla UNIBOX Klarsichtbeholdere er en perfekt løsning for å lagre mange artikler. UNIBOX Klarsichtbeholdere tillater: • rene produkter og enkel lagerkontroll • støvfri synlig lagring • bokser som kan tippes ut og tas ut av huset, noe som gjør det enkelt å fylle • bokser som kan stables individuelt og er egnet for veggmontering eller UNIBOX-vogner • 5 størrelsesvarianter tilgjengelig for å lagre forskjellige deler. UNIBOX synlig lagerregal i metall med klarsichtbeholdere laget av robust plast. Sammenleggbare bokser for klar, støvbeskyttet lagring av smådeler. Finnes i en stativ-, vegghylle eller vogn.
Vedlikehold

Vedlikehold

Planlagt vedlikehold av produksjonsmaskiner er et forebyggende tiltak som sikrer større sikkerhet, ytelse og levetid for utstyret. Dette resulterer i en merkbar reduksjon av kostnadene, ettersom man eliminerer – eller i det minste forsinker – de direkte kostnadene ved kjøp av reservedeler eller nye maskiner, samt de indirekte kostnadene knyttet til mulig produksjonsstans.
Juridiske Tjenester - Finansielle - Støtte til Finansielle - Juridiske - Skatteaktiviteter

Juridiske Tjenester - Finansielle - Støtte til Finansielle - Juridiske - Skatteaktiviteter

Internasjonal kontraktsrett Spesialisert juridisk rådgivning Løpende juridisk støtte Lokale skattetjenester Innovativ og alternativ finansiering Euro-prosjektering