Produkter for business (51)

Oiv Internasjonal Konferanse om Virksomhetsvurdering - Nye Standarder og Fremskritt

Oiv Internasjonal Konferanse om Virksomhetsvurdering - Nye Standarder og Fremskritt

Aula Magna Università Bocconi - Milano X Internasjonalt Seminar organisert av OIC - Italiensk Organ for Vurderinger. Blant de fremragende foredragsholderne er Prof. Mauro Bini, president og vitenskapelig direktør for ACB Vurderinger, som tar opp temaet "Hvorfor forretningsmodeller er viktige i vurdering". Det vil bli gitt simultanoversettelse til italiensk. Det er tildelt 8 studiepoeng fra ODCEC. For påmelding til seminaret klikk HER ACB Vurderinger er selskapet som vårt kontor er grunnlegger og promoter av, sammen med et unikt team av fagfolk og eksperter innen vurdering med tiår med erfaring.
Borsa Time off Sydney

Borsa Time off Sydney

Bæreveske med romslig hovedrom som også kan brukes som PC-veske. Frontlomme med borrelås, lange håndtak som går bakover for å feste den til tralle. Avtagbar og justerbar skulderrem etter brukerens behov. Størrelse: 41 X 34 X 15 cm Materiale: kationisk Pakke: 25 stk Farge: ottanio/svart
Sirkulær økonomi prosjekt for Nike Grind USA

Sirkulær økonomi prosjekt for Nike Grind USA

Sirkulær økonomi prosjekt for Nike Grind USA beskyttet av en konfidensialitetsavtale Grønn økonomi | Gjenbruk | Resirkulering
Visittkort, brevpapir, konvolutter og brosjyrer - materiale for å forbedre bedriftsbildet

Visittkort, brevpapir, konvolutter og brosjyrer - materiale for å forbedre bedriftsbildet

Visittkort, brevpapir, konvolutter og brosjyrer som snakker om deg Den bedriftsmessige profilen går også gjennom måten du presenterer deg selv på med de riktige og uunnværlige materialene som snakker om deg til kundene dine Visittkort i forskjellige formater Brevpapir for kommunikasjonen din Personlige konvolutter og mange andre nyttige og uunnværlige objekter, alle tilpasset din bedriftsidentitet
Bedriftscoaching

Bedriftscoaching

Vi støtter entreprenører og ledere gjennom individuelle mentoring- og business coaching-programmer. Våre hovedtjenester innen business coaching: - Individuelle og gruppeøkter for å definere og fokusere på spesifikke problemstillinger; - Oppfølgingsprogram for å implementere og lære nye metoder og løsninger, og effektivt håndtere konteksten.
ADVANCED ADVISORY - Avanserte Rådgivere for Bedrifter

ADVANCED ADVISORY - Avanserte Rådgivere for Bedrifter

Vår struktur vil søke etter de mest passende løsningene som kan hjelpe med å møte behovene til bedrifter.
C49 Bryggeriutstyr for Små/Mellomstore Bedrifter

C49 Bryggeriutstyr for Små/Mellomstore Bedrifter

Utstyret for produksjon av håndverksøl gir betydelige økonomiske fordeler: det reduserer i stor grad investeringer, energi- og arbeidskostnader, samt kostnader for rengjøringsmidler/desinfeksjonsmidler, noe som også er en positiv miljøfaktor. Det kan tilpasses behovene til hver enkelt kunde med hensyn til antall kar og antall tanker.
Grafikk og merkevarebygging - De designer din virksomhet, vi farger ideene dine.

Grafikk og merkevarebygging - De designer din virksomhet, vi farger ideene dine.

Med oss oversetter kundene sin forretningsstrategi til et konkret merkeimage, med intuitive visuelle identifikasjonssystemer, i tråd med de fastsatte målene. Vi tror at for å kommunisere godt, er det nødvendig med et effektivt og originalt design. Med oss handler det ikke bare om plakater, bøker, kataloger, brosjyrer, men også hele bedriftsimagen til en kunde må utformes på en vinnende måte. Vi jobber med bedriftsreklame, både for enkeltprodukter og hele produktlinjer, ved å kombinere tekniske strategier med estetikk. Vi gir slipp på vår kreativitet og uttrykker den i nye medier, for å kommunisere deres identitet overalt. Vi kan samarbeide med deg om redesign av din bedriftsimage, lage en visuell identitetsmanual, og utvikle logo og navn for din nye virksomhet eller produkt.
FORRETNINGSUTVIKLING - internasjonalisering - markedsundersøkelse - eksportoppstart

FORRETNINGSUTVIKLING - internasjonalisering - markedsundersøkelse - eksportoppstart

Utvikling av ny virksomhet for internasjonalisering og åpning av nye salgskanaler. Vi blir salgs- og eksportavdelingen i outsourcing ved å tilby ledere med erfaring innen salgsledelse i strukturerte selskaper og eksperter innen eksportledelse. Tjenesten fører selskapet til å skaffe nye kunder i utlandet takket være støtten fra vårt nettverk av sertifiserte partnere i 42 land over hele verden.
BEDRIFTSKONSULTASJON - Økonomisk, finansielt, selskaps-, administrativt og kontraktsmessig rådgivning

BEDRIFTSKONSULTASJON - Økonomisk, finansielt, selskaps-, administrativt og kontraktsmessig rådgivning

Konsultasjoner innen skatte- og juridisk område Interne juridiske konsultasjoner i kontoret spesialisert innen sivil-straff, selskapsrett, bank, konkurs og notarielle tjenester Forsikringskonsultasjoner Spesialiserte konsultasjoner innen internasjonalisering av bedrifter Konsultasjoner i ledelse og administrasjon av ansatte Bredt spekter av etablerte bankforhold, også på ledelsesnivå med eventuelle partnerkonfidensielle Vurderinger for tilgang til Sentralgarantifondet (MCC) med praksis håndtert fullt internt Fasilitert finansiering med kontinuerlig oppdatering fra de viktigste bransjeforeningene (Sabatini, utlysninger, regionale lover, europeiske fond)
Nettmarkedsføring - Vil du oppnå maksimale konverteringsresultater for virksomheten din med w

Nettmarkedsføring - Vil du oppnå maksimale konverteringsresultater for virksomheten din med w

Vi planlegger, designer og analyserer webmarkedsføringsstrategier som passer best for din virksomhet. Vi vurderer potensialet som tilbys av markedet, dine behov og mulighetene med ulike nettverktøy. Vi deler dine mål, og hjelper deg med å nå dem. Effektiviteten av online kommunikasjonskanaler avhenger av en webmarkedsføringsaktivitet basert på klare og definerte fokus, nært knyttet til din virksomhet. Våre SEM-teknikker vil få deg til å skille deg ut blant betalte kampanjer i søkemotorer; vi verdsetter investeringene i pay-per-click-kampanjer for å sikre synlighet og avkastning i form av rangering. Vi utnytter alle ressursene fra online kanaler.
Arbeidssikkerhet, Bedriftsorganisering, Prosjekter

Arbeidssikkerhet, Bedriftsorganisering, Prosjekter

Styringssystemer, Opplæring og Trening Avtale mellom Stat og Selvstyrte Regioner - Arbeidssikkerhet, Bedriftsorganisering, Finansierte Prosjekter Tjenester til Private Bedrifter, Offentlige Etater, Profesjonelle Sikkerhet og Helse på arbeidsplasser oppdrag som ekstern R.S.P.P. utarbeidelse av risikovurderingsdokument (D.V.R.) spesifikke vurderinger av kjemisk risiko, støy, vibrasjon, elektromagnetiske felt, kunstig optisk stråling, AtEx, risiko for arbeidsrelatert stress, manuell håndtering av laster vurdering av elektrisk risiko og lyn utforming av bedrifts- og byggeplassskilt vurdering av biologisk risiko og eksponering for hardtrestøv, kreftfremkallende og biologiske agenter CE-merking Opplæring og Trening for Arbeidsgivere, Arbeidere, Profesjonelle Mattrygghet Sikkerhet på Byggeplasser Kvalitets-, Sikkerhets- og Miljøstyringssystemer Brannforebygging Arbeidsmedisin Personvern Finansierte prosjekter Kvalitetsstyringssystemer for Sveising ISO 3834
360-graders forvaltning av varer

360-graders forvaltning av varer

SP Trans har base i Forretningssenteret i Quadrante Europa i Verona, et viktig kompleks som ligger i krysset mellom Brenner (Nord-Sør) og Serenissima (Vest-Øst) motorveiene, samt de tilsvarende jernbanelinjene. Dette er stedet hvor Fraktsenteret, Tollkontoret, Generelle Varehus, Intermodal Jernbaneterminal og Agri-Food Senteret ligger: en strategisk posisjon for den internasjonale kureren og tollagenten, figurer som spiller en grunnleggende rolle i korrekt utførelse av de byråkratiske prosedyrene knyttet til utveksling av varer i verden.
Bedriftslogoer - Unike Logoer for Bedrifter og Sosiale Medier

Bedriftslogoer - Unike Logoer for Bedrifter og Sosiale Medier

Logoen din snakker om arbeidet ditt og må være unik for å skille arbeidet ditt fra konkurrentene. Logoen din er deg, kjærligheten du legger i arbeidet ditt, svetten og kvaliteten som kommer ut av det. De som ser logoen din, skal føle glede når de assosierer den med produktet ditt. Vi lager den for deg, arbeidet gjør du.
Matutstyrbyrået

Matutstyrbyrået

FEA Srls er et italiensk selskap med over 30 års erfaring, spesialisert på innovative løsninger for internasjonalisering og avansert teknisk utvikling. Vi opererer som strategisk partner for selskaper som ønsker å utvide sin tilstedeværelse i globale markeder, og tilbyr høykvalitets tjenester skreddersydd for deres behov. :: Hva vi tilbyr FEA støtter bedrifter i alle faser av deres vekstreise med et komplett spekter av tjenester: Temporary Export Manager (TEM) - Profesjonell rådgivning for ekspansjon til nye markeder. - Markedsanalyse, utvikling av inngangsstrategier og håndtering av internasjonale relasjoner. - Tjenester for kontraktsforhandling og optimalisering av eksportprosesser. Produktdesign og Utvikling - Avansert prototyping og teknisk validering. - Utarbeidelse av tekniske manualer i samsvar med internasjonale standarder. - Skreddersydde løsninger for å redusere kostnader og forbedre operativ effektivitet. Kommersiell Rådgivning - Strategisk planlegging for bedriftsvekst. - Benchmarking og analyse av målmarkeder. - Støtte til penetrering av nye markeder med tilpassede strategier. Våre fordeler - Solid erfaring: Et team av eksperter med tverrfaglige ferdigheter innen mekatronikk, HO.RE.CA., bilindustri og industriell design. - Skreddersydde løsninger: Tjenester tilpasset de spesifikke behovene til hver kunde. - Innovasjon: Bruk av avanserte teknologier, som 3D-printing og digital prototyping. - Operativ fleksibilitet: Tilgang til spesialiserte ressurser uten kostnadene ved en intern avdeling. - Internasjonal tilstedeværelse: Globalt nettverk av kvalifiserte partnere og samarbeidspartnere. Bransjer vi jobber med FEA opererer med suksess i en rekke bransjer: - HO.RE.CA. og Storkiosk: Utvikling av utstyr og strategier for det internasjonale markedet. - Bilindustri og Luftfart: Prototyping og design av høypresisjonskomponenter. - Bærekraft og Teknologisk Innovasjon: Støtte i utvikling og kommersialisering av grønne løsninger. Våre suksesser Vi har støttet mange selskaper i utviklingen av strategiske prosjekter og internasjonal vekst, og bidratt til håndgripelige resultater, som økning i omsetning og penetrering av nye markeder. Våre suksesshistorier inkluderer samarbeid med ledende selskaper innen emballasje og restaurantdrift. Hvorfor velge FEA? Å samarbeide med FEA betyr å få tilgang til en pålitelig partner som kombinerer teknisk kompetanse, kommersielle strategier og en personlig tilnærming for å sikre konkrete resultater. Kontakt FEA Srls Juridisk adresse: Via Cà Dolfin, 37, 36061 Bassano del Grappa (VI) Operativ adresse: Via Generale dalla Chiesa, 94, 36030 Sarcedo (VI) Telefon: +39 0445 1631519 E-post: info@0039fea.it Nettsted: www.0039fea.it
KJØP OG INNKREVING AV KREDITTER

KJØP OG INNKREVING AV KREDITTER

I over 30 år har vi støttet bedrifter i alle sektorer med håndtering av deres aktive syklus, ved å utvikle, blant de mange tjenestene vi tilbyr, tilpassede prosesser for å forhindre forsinkede betalinger, inndrive utestående fordringer samt inndrive skatt. Vi tilbyr rådgivning innen kredittledelse og tilbyr også IT-løsninger for håndtering av kontantstrøm.
HOTELL OG RESORT - Hoteller, resorthoteller og B&B

HOTELL OG RESORT - Hoteller, resorthoteller og B&B

Overføring til de viktigste hotellfasilitetene.
PROSJEKT 'PIT STOP' - Fordi å stoppe et øyeblikk kan bety å starte raskere mot suksess

PROSJEKT 'PIT STOP' - Fordi å stoppe et øyeblikk kan bety å starte raskere mot suksess

Bedriftscheck-up er et verktøy for å hjelpe bedrifter med å forstå om de er klare til å møte utfordringene i det italienske eller utenlandske markedet, og omorganisere ressursene sine for å konkurrere bedre og nå de fastsatte målene. Å umiddelbart forstå hvilke styrker og svakheter man har, gjør det mulig for bedriften å omforme ideer til nye produkter og tjenester som kan tilbys på markedet.
UNIBOX Gjennomsiktig Beholder - Et 'must-have' for enhver bedrift!

UNIBOX Gjennomsiktig Beholder - Et 'must-have' for enhver bedrift!

Famepla UNIBOX Klarsichtbeholdere er en perfekt løsning for å lagre mange artikler. UNIBOX Klarsichtbeholdere tillater: • rene produkter og enkel lagerkontroll • støvfri synlig lagring • bokser som kan tippes ut og tas ut av huset, noe som gjør det enkelt å fylle • bokser som kan stables individuelt og er egnet for veggmontering eller UNIBOX-vogner • 5 størrelsesvarianter tilgjengelig for å lagre forskjellige deler. UNIBOX synlig lagerregal i metall med klarsichtbeholdere laget av robust plast. Sammenleggbare bokser for klar, støvbeskyttet lagring av smådeler. Finnes i en stativ-, vegghylle eller vogn.
Teknisk Dokumentasjon

Teknisk Dokumentasjon

Technolab Communication er spesialist på utarbeidelse av bruksanvisninger, bruks- og vedlikeholdsinstruksjoner, samt utarbeidelse og forvaltning av kataloger for reservedeler, produksjon av bilder og tekniske tegninger. Den tekniske dokumentasjonen, som vanligvis distribueres i elektronisk eller papirformat, blir utviklet av Technolab Communication innen ulike kompetanseområder: • utarbeidelse av bruksanvisninger for bruk og vedlikehold • utarbeidelse og forvaltning av kataloger for reservedeler • produksjon av bilder, illustrasjoner og teknisk tegning for reservedeler og teknisk dokumentasjon. Technolab innhenter, i full autonomi, all nødvendig informasjon for korrekt utvikling av den tekniske dokumentasjonsaktiviteten. Denne aktiviteten benytter avansert utstyr og metoder, samt profesjonelt kvalifisert personale. Utarbeidelsen av den tekniske dokumentasjonen utføres av personale som har utviklet teknisk kunnskap gjennom mange års erfaring.
Vår Franchising - Vår styrke er med deg

Vår Franchising - Vår styrke er med deg

Å åpne en spesialbutikk for salg av te, kaffe, krydder og tilbehør fra hele verden kan bli en utmerket forretningsmulighet. Orodorienthe importerer ulike produkter direkte fra produsentlandene, så vi kan tilby konkurransedyktige priser for det italienske markedet. Vi minner om at det å åpne en butikk av denne typen betyr å åpne en "nisjebutikk" som ikke nødvendigvis må være en "stor" butikk, tvert imot, og den trenger ikke nødvendigvis å være plassert i sentrum av en by. Alt dette resulterer i lavere driftskostnader. Alle våre tjenester for de som blir affiliate, er helt gratis og inkluderer: – Rådgivning om oppstart av virksomheten – Kurs i tilberedning og smaking av te – Kurs i tilberedning og smaking av kaffe – Kurs om bruk av krydder i matlaging Og mye mer! For mer informasjon, vennligst besøk nettstedet vårt.
Kommersielle oversettelser til og fra arabisk

Kommersielle oversettelser til og fra arabisk

Forretningsoversettelse er en av de fremste tjenestene som tilbys av IlT. Våre oversettere er sterkt fokusert på kvalitet og oppmerksomme på lokaliseringen av tekstene til målspråket – enten det er arabisk eller italiensk – og, dersom oversettelsen av kontrakter og kommersielle avtaler krever det, kan de også sørge for bekreftelse og legalisering av de aktuelle dokumentene. IlTraduttoreArabo: et team av profesjonelle oversettere for å sikre din suksess i de arabiske markedene.
Våre Tjenester - Cons-Itaco Internasjonalt Industrielt Nettverk

Våre Tjenester - Cons-Itaco Internasjonalt Industrielt Nettverk

Vi tilbyr mange tjenester innen ulike områder, alle preget av en høy teknologisk og infrastrukturell komponent.
Kjøp på det Kinesiske Markedet

Kjøp på det Kinesiske Markedet

Forretningsendring innen #internasjonalisering gir bedrifter høyt kvalifiserte kjøpsmuligheter på det kinesiske markedet for: 1. Ferdige produkter, halvfabrikata og råvarer 2. 'Skreddersydde' produksjoner av varer basert på prøver, tekniske spesifikasjoner og/eller komponenter.
Beskatning i Virksomhetsvurderinger

Beskatning i Virksomhetsvurderinger

sala M15 c/o ODCEC di Verona fra kl. 16:00 og 19:00 Komiteen for Bedriftsvurdering ved ODCEC i Verona har organisert konferansen: Skatt i bedriftsvurderinger Vår Angelo Tiziani deltar med innlegget: Skatt i metoder for vurdering som verdsetter bedriftsverdien Arrangementet er akkreditert av ODCEC i Verona og gir 3 poeng for kontinuerlig profesjonell utvikling.
Revisor som Bedriftsrådgiver - Styring og Overholdelse

Revisor som Bedriftsrådgiver - Styring og Overholdelse

Kurset er et resultat av samarbeidet mellom ODCEC i Verona og Institutt for ledelse ved Universitetet i Verona, med mål om å møte og forberede studentene i utdannelsen til yrket som revisor. Det består av fem møter med ulike temaer: - Styring og tilpassede strukturer - Regnskap og bærekraftsrapportering - Bedriftsskatt - Økonomisk-finansiell planlegging og verdsettelse av selskap - Bedriftskrise og konkursprosedyrer Vår Matteo Tambalo er foredragsholder for det første møtet: Styring og tilpassede strukturer, med dypdykk i rollen til Dottore Commercialista som rådgiver for entreprenøren og som planlegger i fusjoner, LMBO, deling, salg, leie og overdragelse av selskap.
Internasjonalisering av virksomheter

Internasjonalisering av virksomheter

Lo Studio Righini gir bedrifter bistand innen regnskap, skatt, finans og organisasjon i prosessen med internasjonalisering, og tilbyr nødvendige verktøy for å nå målet, også i samarbeid med det internasjonale nettverket som JPA INTERNATIONAL er medgründer av. Kompetansen, kontaktene og erfaringene støtter entreprenøren i følgende aktiviteter: - Rådgivning og bistand i internasjonalisering og delokalisering av bedriften. - Bistand i vekstinitiativer på internasjonalt nivå og etablering av selskaper og joint ventures i utlandet, flytting av hovedkontor til utlandet og strukturering av grupper på transnasjonalt nivå. - Utarbeidelse av mulighetsstudier, grenseoverskridende vekstinitiativer og etablering av selskaper i utlandet. - Bistand i konsernforhold med utenlandske datterselskaper/morselskaper og konsernkontroll.
Renoveringer og Hjelp i Bedriftskriser

Renoveringer og Hjelp i Bedriftskriser

Righini-studioet bistår sine kunder med håndtering av kriser i virksomheten og i alle faser og aktiviteter relatert til konkursprosedyrer, samt i enhver annen avtale eller prosedyre som har som mål å sanere selskapet, med spesifikk erfaring innen restrukturering av gjeld i forbindelse med saneringsplaner for kriserammede virksomheter. Avdelingen støttes av kompetansen til profesjonelle i studioet som arbeider innen juridiske og skattemessige områder, samt økonomi og finans. Studioet opererer på oppdrag fra selskapet, eller fra konkursretten, eller fra konkursforvaltere eller rettslige likvidatorer av foreløpige avtaler. Noen av aktivitetene utført av avdelingen er: bistand som juridisk, regnskapsmessig eller finansielt rådgiver, eller bekrefter, i tiltak for sanering og restrukturering av gjeld, eller i foreløpig avtale;
Forhandlet Sammensetning i Bedriftskrise - Ekspert Forhandler

Forhandlet Sammensetning i Bedriftskrise - Ekspert Forhandler

Avdelingen for Restrukturering og Krisehåndtering (med partnerne Alberto Righini og Giorgio Aschieri, sammen med Alessandro Dalla Sega) har håndtert aktiviteten som ekspertforhandler i kriser i bedrifter i henhold til art. 12 i CCII (oppdraget ble tildelt Alberto Righini av den aktuelle kommisjonen ved CCIAA i Venezia). Restruktureringen gjaldt en gruppe selskaper (holdingselskap og operativt selskap), aktive innen byggebransjen og med en gjennomsnittlig omsetning på omtrent 25 millioner Euro. Forhandlingene, som pågikk i seks måneder og ble gjennomført samlet for gruppen, hadde et samlet positivt utfall. Holdingselskapet oppnådde faktisk, under den forhandlede sammensetningen, en avtale med alle kreditorene, som også ble undertegnet av eksperten i henhold til art. 23 første ledd bokstav c) i CCII.
CMF Greentech - Kunstnerisk Retning

CMF Greentech - Kunstnerisk Retning

CMF Greentech - Kunstnerisk Retning Bedriftsidentitet logoer brosjyrer kataloger forskjellige informasjonsmaterialer (tekniske ark, manualer, ...) opprettelse og administrasjon av selskapets nettside Markedsføring og Kommunikasjon - administrasjon av kampanjer - administrasjon av sosiale medier - innsamling av kontakter Messer og Arrangementer utstillingsstander kommunikasjonsmaterialer koordinering av pressekontor innsamling av kontakter