...Forbrukerne er klare for digitalt engasjement i handelsrommet. Mobile enheter brukes ofte i kjøpsprosessen, og mulighetene for å hjelpe til med å utdanne, informere og underholde er uendelige. I tillegg kan innsamling av data i disse nøkkeløyeblikkene være et utrolig læringsverktøy for merkene. Vi bruker digitale markedsføringstaktikker for å hjelpe til med å omdanne nysgjerrighet til handling.
...Markedsstudier er nødvendige for å ta riktige beslutninger før man gjør store investeringer.
Innhenting av relevant informasjon krever eksperter som vet hvordan man velger og tolker statistiske data og markedsinformasjon.
I dag finnes det mye informasjon på internett, men det er mer komplisert å få tak i sannferdig, oppdatert og spesifikk informasjon knyttet til din virksomhet...
...), forsoning av problemer med data.* Identifisering og anskaffelse av nye datakilder.* Løsning av dataintegritetsproblemer gjennom forretnings- og tekniske aktører.* MDM (Master Data Management) / EIM (Enterprise Information Management) / DQ (Data query)* Opprettelse av verdidata, opprettelse og vedlikehold av forretningsmetadata, referanser.
Digital skilting med kunstig intelligens.
Mål:
Å påvirke kundens kjøpsbeslutning på salgsstedet med digital skilting med kunstig intelligens.
Hvordan vi oppnår dette:
Ved å innhente mønstre av kunnskap om de ulike variablene som påvirker kunden på salgsstedet, og basert på innsamlede data fokusere handlinger: for eksempel
Interne forhold i selskapet som: lager, salg, produkter...