Produkter for travel (2187)

Forespørsel om Fornyelse av Førerkort på Grunn av Tap, Tyveri eller - Førerkort

Forespørsel om Fornyelse av Førerkort på Grunn av Tap, Tyveri eller - Førerkort

Hvis du blir kontrollert av politiet og ikke kan fremvise førerkortet ditt, kan du få en bot av første klasse. Det er obligatorisk å ha førerkortet med seg. Ved tap må du levere en tapserklæring før du søker om nytt førerkort. NØDVENDIGE DOKUMENTER Signert mandat (klikkbar knapp for å gå til siden med alle cerfas) Den digitale foto-signaturen som er fått fra en godkjent fotograf eller ved å gå til en godkjent fotoboks, eller, hvis ikke tilgjengelig, et identitetsbilde En gyldig identitetsdokument Bostedsbevis som er mindre enn 6 måneder gammelt En tapserklæring vil bli utstedt slik at du kan kjøre mens du venter på ditt nye førerkort (erklæring gyldig i 2 måneder)
Handelsfinansiering & Arbeidskapital - Bedriftslån & Prosjektfinansiering Tilgjengelig

Handelsfinansiering & Arbeidskapital - Bedriftslån & Prosjektfinansiering Tilgjengelig

Cucina Finance (UK) Limited tilbyr personlige lån/bedriftslån/handelsfinansiering/import- og eksportlån/prosjektlån til selskaper av alle størrelser, fra enkeltpersoner, selskaper og handelsmenn globalt. Ingen sjargong, ingen skjulte gebyrer Enkel godkjenningsprosess Raske bedriftslån finansiert på bare 2-3 virkedager Lav rente på 2% Tidligere konkurs aksepteres Ingen kredittsjekker kreves CIS & KYC kreves for alle lånesøkere uavhengig av beliggenhet/land Låneperiode fra 1 år - 20 år maksimum Avdragsfri periode på 12 - 24 måneder for store bedriftslån/arbeidskapital Lånefinansiering er ikke begrenset til noe geografisk område eller land. For ytterligere detaljer, vennligst kontakt oss via e-post, telefon, Skype. Mellommenn/konsulenter/brokere er velkomne til å ta med sine kunder og er 100% beskyttet. CUCINA FINANCE (UK) LIMITED https://cucinafinance.com E-post: finance@cucinafinance.com Tlf nr: +44 (123) 388-5014 Whatsapp: +44 7425-381661
Telefonskriver tjenester for bedrifter - Telefonbesvarelse for SMB og mikrobedrifter

Telefonskriver tjenester for bedrifter - Telefonbesvarelse for SMB og mikrobedrifter

For deg som er TPE, PME, håndverker eller forhandler... dra nytte av en kvalitets tjeneste innen telefonservice og fjernsekretariat. Uansett hvilken bransje du tilhører, tilbyr Mediphone teleservices telefonmottak med ulike løsninger som kan passe dine behov for å sikre god drift av virksomheten din og bedriftens omdømme.
CRM & Salgsaktivering - Strategi og Integrering

CRM & Salgsaktivering - Strategi og Integrering

Å implementere et CRM-verktøy er et av de mest strukturerende prosjektene for en bedrift. Ved å samle all informasjonen du har om kundene og potensielle kunder, kan det hjelpe deg med å raskt øke salgsytelsen samtidig som du forbedrer kundeopplevelsen. Med tilgang til alle slags ytelsesindikatorer kan du kontinuerlig forbedre din markedsførings- og salgsstrategi.
Forretningsnettverk - Skape Eksponering for Din Virksomhet

Forretningsnettverk - Skape Eksponering for Din Virksomhet

Wikipedia definerer forretningsnettverk som en sosioøkonomisk aktivitet der grupper av likesinnede forretningsfolk gjenkjenner, skaper eller handler på forretningsmuligheter. Et forretningsnettverk er en type sosialt nettverk hvis eksistensgrunnlag er forretningsaktivitet. Det betraktes som en nettverksaktivitet som, når den følges, lar forretningspersonen eller enheten bygge nye forretningsforhold og generere forretningsmuligheter samtidig. Mange forretningsfolk hevder at forretningsnettverk er en mer kostnadseffektiv metode for å generere ny virksomhet enn reklame eller PR-innsats. Ønsker du å komme i kontakt med beslutningstakere for å promotere og selge produktene eller tjenestene dine? Teamet hos Intertrust Consulting har vært en del av flere forretningsnettverksaktiviteter siden det ble grunnlagt for over 17 år siden. Med alle våre kontakter over hele verden vil vi ikke nøle med å inkludere alle våre kunder i vår forretningsfamilie som deler nettverksaktiviteter.
Kataloger, prislister og håndbøker

Kataloger, prislister og håndbøker

Produktkataloger, reise, kunst, prislister og manualer - flerspråklig i papir- eller digitalformat Vår produksjon av kataloger dekker alle sektorer: – Produktkataloger – Reise-kataloger – Kunstkataloger – Teknisk dokumentasjon – Bruksanvisninger – Prislister – Bedriftspresentasjoner. Hvert produkt kan lages for distribusjon i trykt kopi eller for bruk på elektroniske enheter med integrering av bildegallerier, videoer, pop-up-vinduer, lenker.
Oversettelse fra fransk til ukrainsk

Oversettelse fra fransk til ukrainsk

Oversettelse fra fransk til ukrainsk og fra ukrainsk til fransk av profesjonelt oversettelsesfirma. Vi jobber med mer enn 200 språkpar. Fagområdeekspertise: IT, Lokalisering, Markedsføring og Reklame, Massemedia, Sosial og Politisk Journalistikk, Juridisk Oversettelse, Forsikring, Metallurgi, Maskinteknikk, Olje og Gass, Bygg og Anlegg, Farmasøytisk, Medisin. Vi tilbyr oversettelsestjenester i samsvar med ISO 900 og ISO 17100 internasjonale standarder. Vi utfører terminologihåndtering, kilde- og oversettelsesgjennomgang innenfor en integrert tilnærming som har som mål å sikre høy kvalitet på de leverte tjenestene. Vi tilbyr også: - Simultan- og Konsekutivtolkning - Oversettelse av Juridiske Dokumenter - Programvarelokalisering og Språktesting - Markedsføringsoversettelse - Oversettelse av Teknisk og Brukerdokumentasjon - Lokalisering av UI og UI-strenger - Notarized Oversettelse - Copywriting.
tjenester - tjenester for Bedrifter og Privatpersoner

tjenester - tjenester for Bedrifter og Privatpersoner

{"Indagini Prematrimoniali":"Før-Ekteskapelige Etterforskninger","Determinazione Assegno Mantenimento":"Fastsettelse av Underholdsbidrag","Affidamento Figli":"Barnefordeling","Indagini Private":"Private Etterforskninger","Royalty Auditing":"Royalty Revisjon","Consulenze Tecniche":"Tekniske Rådgivninger","Raccolta Prove per la Violazione del Patto di Non Concorrenza":"Innsamling av Bevis for Brudd på Konkurranseforbud","Indagini Pre-Assunzionali":"Før-ansettelses Etterforskninger","Lotta alla Contraffazione del Marchio":"Kamp mot Merkevareforfalskning","Ricerca e Bonifica Cimici e Microspie Ambientali":"Søk og Rensing av Lydopptakere og Miljømikrofoner","Bonifiche ambientali e telefoniche":"Miljø- og Telefonrensing","Affidabilità Badanti, Colf, Baby Sitter":"Pålitelighet av Hjemmehjelpere, Rengjøringspersonell, Barnevakter","Indagini Aziendali":"Bedrifts Etterforskninger","Indagini per il Recupero del Credito":"Etterforskning for Kredittgjenvinning","Tutela dei Brevetti":"Beskyttelse av Patenter","Indagini Anti Stalking":"Anti-Stalking Etterforskning","Concorrenza Sleale":"Urettferdig Konkurranse","Controllo Minori":"Kontroll av Mindreårige","Licenziamento per Furto in Azienda":"Oppsigelse for Tyveri i Bedriften","Licenziamento per Finta Malattia del Dipendente":"Oppsigelse for Falsk Sykdom hos Ansatt","Licenziamento per Uso Scorretto dei Permessi ex Legge 104/92":"Oppsigelse for Misbruk av Permittering i henhold til Lov 104/92","Eredità Controverse":"Arvstvister","Violazione dei Doveri Coniugali":"Brudd på Ekteskapsplikter","Raccolta Prove Infedeltà Coniugale":"Innsamling av Bevis for Utroskap","Indagini per Separazione con Addebito":"Etterforskning for Separasjon med Skyld","Investigazioni Assenteismo":"Etterforskning av Fravær"}
forretningsdomicil - selskaper, selvstendige næringsdrivende eller foreninger

forretningsdomicil - selskaper, selvstendige næringsdrivende eller foreninger

Mottak av dine brev, pakker og anbefalte brev, med e-postvarsling om ankomsten av din post og pakker. Tre planer basert på dine behov: henting / skanning / videresending.
Forretningstaxi

Forretningstaxi

Vi har spesialisert oss på å hente forretningsreisende fra flyplassene i regionen og kjøre dem til deres avtaler: presist, pålitelig og raskt! Som bedriftskunde har du følgende fordeler med vår tjeneste BUSINESS TAXI: - Direkte henting nær utgangen av flygeterminalen, dvs. korte avstander - Ingen lange ventetider, BUSINESS TAXI kjører deg direkte til målet - Forfriskninger venter på deg i taxien - Som fastkunde kan du få en samlet faktura, noe som sparer deg for tid i regnskapet og gir deg oversikt over alle turene Vi gjør alt for at reisen til avtalen din skal gå så smidig som mulig. Selvfølgelig overvåker vi kontinuerlig din faktiske ankomsttid via internett for å sikre at henting skjer uten ventetid for deg.
Map&Guide desktop - Alt under kontroll

Map&Guide desktop - Alt under kontroll

Ruteplanleggeren PTV Map&Guide desktop har omfattende tilleggsegenskaper som går utover enkel ruteplanlegging. Du kan blant annet visualisere kundeadresser eller foreta individuelle rutejusteringer. Takket være den integrerte ruteplanleggeren med bompengeberegning har du alltid transportkostnadene i tankene.
Forretningsutvikling - M&A, Joint Venture, Kapitalinnhenting, Investeringsforvaltning, Due Diligence

Forretningsutvikling - M&A, Joint Venture, Kapitalinnhenting, Investeringsforvaltning, Due Diligence

EOD tilbyr tjenester som hjelper bedrifter, private investorer og institusjonelle investorer (kredittinstitusjoner og private equity-fond) med å vurdere risikoene og utnytte mulighetene i ekstraordinære finansielle transaksjoner, ved å lette prosessen og fokusere på de kritiske faktorene for å håndtere den påfølgende integrasjonsfasen på best mulig måte. EOD utfører tjenester innen forretningsdue diligence (innsamling, analyse og tolkning av markeds-, kommersielle, økonomiske og finansielle data som tilbys av målbedriften). EOD utvikler også strategiske og kommersielle analyser av bransjen og målbedriften; identifiserer de viktigste kritiske aspektene, mulige synergier og tiltak som skal implementeres for å håndtere prosessen med post-deal integrasjon på best mulig måte. EOD utfører også såkalte "Independent Business Reviews" for kredittinstitusjoner, private investorer og institusjonelle investorer, med mål om å identifisere den økonomiske og finansielle situasjonen til virksomheten.
Sikker lagring og møbellagring

Sikker lagring og møbellagring

Du ønsker ikke å skille deg fra eiendelene og møblene dine, men på grunn av mangel på plass, er du ute av stand til å beholde dem hjemme. Ikke bekymre deg, WE MOVE har en sikker løsning på dette problemet. Et lagringsrom vil bli gjort tilgjengelig for deg i et sikkert lager, og dette for den perioden du ønsker.
B2B Nettstedsutviklingsbyrå | Lisboa Portugal - B2B Nettstedsutviklingsbyrå

B2B Nettstedsutviklingsbyrå | Lisboa Portugal - B2B Nettstedsutviklingsbyrå

B2B-nettsideutviklingsbyråer spesialiserer seg på å lage skreddersydde nettplattformer for forretnings-til-forretnings-interaksjoner. Disse byråene forstår de unike behovene til B2B-selskaper, med fokus på funksjoner som brukervennlige grensesnitt, sikker databehandling og integrasjon med bedriftsystemer. De tilbyr tjenester som nettsidedesign, utvikling og vedlikehold, ofte med e-handelsfunksjonaliteter, CRM-integrasjon og analyseverktøy.
virtuelt forretningsnettverk - tilknytning mellom fagfolk

virtuelt forretningsnettverk - tilknytning mellom fagfolk

Du kjenner sikkert til Dynabuy, BNI, eller Protéine, nettverkene som koster over 100€ per måned, uten å regne med frokoster/måltider? Vel, vi tilbyr priser som er proporsjonale med størrelsen på bedriften, og alt skjer via videokonferanse, med fagfolk fra hele Frankrike. Tids- og kostnadsbesparelser i stedet for å reise, tidsbesparelser for oss i investering, alle vinner! Kom raskt og abonner på min LinkedIn-side: https://www.linkedin.com/showcase/lereseaudesreseaux/?viewAsMember=true
Bedriftsvurdering

Bedriftsvurdering

Å opprette en bedrift krever mye av grunnleggerne: tid og kompetanse! Det er vanskelig å ha alle nødvendige ferdigheter for å starte et slikt prosjekt: Juridisk kunnskap (selskapsrett og skatt); Markedsføringskunnskap; Sosial kunnskap (lederens ordning og personalledelse); IT-kunnskap; Regnskaps- og finanskunnskap; Relasjonell kompetanse; Osv… Ønsker du å få hjelp til å etablere selskapet ditt for å unngå konsekvensene av beslutninger tatt uten dyp juridisk kunnskap. Du leter etter en partner som kan hjelpe deg med å organisere og styre prosjektet ditt; i stand til å støtte deg i dine administrative prosesser og søk etter finansiering.
Konverteringsoptimalisering - CRO Nettbedrift

Konverteringsoptimalisering - CRO Nettbedrift

Med konverteringsoptimalisering får du mer avkastning fra dine nettsidebesøkende! Call to action fra besøkende til kunde! Våre CRO-konverteringsspesialister gir deg gjerne råd, og hva e-business og e-markedsføring kan bety for din organisasjon! Definisjon: Konverteringsoptimalisering, også kjent som CRO, er en syklisk prosess med en samling aktiviteter som har som mål å maksimere antall konverteringer på en nettside eller applikasjon fra besøk til lead eller kjøp. 1. Lokke og oppfordre nettsidebesøkende til kjøp. 2. Bygge inn psykologiske trinn på en nettside (salgsstrategier). 3. Justere utformingen av en nettside. 4. Plassere en tydelig call-to-action. 5. Tilpasse brukervennligheten på en nettside. 6. Øke hastigheten på nettsiden. * Kundeservice for å håndtere spørsmål og klager på en adekvat måte. Google-topprangering og konvertering går alltid hånd i hånd for å maksimere den endelige avkastningen (return on investment ROI).
Tidsregistrering for selskaper, bedrifter, små og mellomstore virksomheter, tidsregistrering for smarttelefoner som app

Tidsregistrering for selskaper, bedrifter, små og mellomstore virksomheter, tidsregistrering for smarttelefoner som app

Det enkle tidsregistreringssystemet fra Ideler IT-Service GmbH gir deg et kostnadseffektivt alternativ for registrering av arbeidstimer i selskapet ditt.
Eventfotografi: Konferansefotografi

Eventfotografi: Konferansefotografi

Eventfotograf fra München med spesialisering innen eventfotografi for vitenskapelige konferanser, bedriftsmøter, politiske arrangementer og internasjonale kongresser.
Tolketjenester - Vi tolker på 50+ språk

Tolketjenester - Vi tolker på 50+ språk

Vi tilbyr tolketjenester innen følgende områder: konferanse, juridisk, forhandling, telefon, messer og arrangementer, sosial- og helsesektor.
Reiser for arbeid og hjem - Risikoforebygging

Reiser for arbeid og hjem - Risikoforebygging

For sikkerheten til ditt personale må risikoene ved reiser mellom oppdrag og hjem til arbeid identifiseres og vurderes for å oppdatere ditt unike dokument. #uniktDokument #vurderingAvYrkesrisiko #reiserMellomOppdragOgHjemTilArbeid #sikkerhetOgHelsePåArbeid #forebyggingAvYrkesrisiko #bedrifter #småOgMellomstoreBedrifter #iprpbzh #DREETS #DDETS #bretagne #morbihan #csp56
Bedrifts-e-poster Frankrike - E-poster til Alle Bedrifter

Bedrifts-e-poster Frankrike - E-poster til Alle Bedrifter

Leter du etter e-postadressene til profesjonelle i Frankrike? Vi tilbyr en e-postdatabase med alle selskaper for å lykkes med dine B2B-salgsprospekter - Komplett e-postpakke for selskaper + over 2.824.700 e-poster E-postfil for selskaper i Frankrike - 2.824.700 e-poster En vellykket salgsprosess avhenger utvilsomt av en god prospektfil. Antall ved siste oppdatering: 2.824.700 Navn, adresse, postnummer, by, fasttelefonnummer, tilgjengelig faks, yrkeskategori 2.824.700 E-poster 319.700 RCS-nummer - SIRET-nummer - Antall ansatte Antallet e-poster er oppgitt som veiledning på grunn av kontinuerlige oppdateringer. I tillegg er e-postene verifisert, kontrollert og validert av Cleaner Pro for å garantere oppdaterte, pålitelige og aktive data. Hvert e-postfelt inneholder navnet på selskapet, adresse, postnummer, by, fasttelefon, aktivitetskategori.
Logo Design for Bedrifter - Vi designer logoer for alle typer kunder.

Logo Design for Bedrifter - Vi designer logoer for alle typer kunder.

Logodesign oppsummerer den bærende ideen visuelt. Logodesign er det første steget i bedriftens branding, og derfor et svært viktig grafisk element for selskapet. Med logoen blir bedriften/produktet ditt gjenkjent overalt, enten det er på internett, i trykk eller på produktet. Logoen skaper det første inntrykket av bedriften din. Bedriftens symbol eller logo vises vanligvis i all organisasjonens kommunikasjon; det er grunnlaget for alt som er synlig utad. En bedrift uten logo er knapt troverdig, men fremstår heller som ansiktsløs og vanskelig å nærme seg i kommersiell forstand. Hvis vi starter fra bunnen av og målet er en kvalitetslogo som varer over tid og styrker bedriftens merkevare, må vi bli bedre kjent med selskapet ditt. Logodesign tar vanligvis fra noen dager til et par uker. Du får den ferdige logoen alltid i produksjonsklare filer, som gjør at den kan trykkes på hvilken som helst overflate og i hvilken som helst størrelse.
Undersøkelser og Spørreskjemaer

Undersøkelser og Spørreskjemaer

Design og analyse i henhold til de nyeste psykometriske og statistiske teknikkene. Vi tar oss av formuleringen av elementene og vurderer også parametere som tilgjengelige ressurser, kostnader og distribusjonsmetode.
Forretningsprosessrådgivning - Forbedring av måtene et selskap opererer på

Forretningsprosessrådgivning - Forbedring av måtene et selskap opererer på

Forretningsprosess er en kjede av sammenhengende og sekvensielle oppgaver og måter å løse dem på (algoritme), som har som mål å oppfylle en bestemt forretningsfunksjon eller skape et produkt. Forretningsprosessen begynner med fremkomsten av forespørselen og avsluttes med dens tilfredsstillelse. Vi tilbyr følgende tjenester: utvikling av forretningsprosesser for et nytt selskap, analyse av forretningsprosesser, forbedring av effektiviteten til en spesifikk forretningsfunksjon, innføring av en ny type aktivitet eller en ny enhet, optimalisering av forretningsprosesser (BPO), omstrukturering av forretningsprosesser (BPR), automatisering av forretningsprosesser, digital transformasjon av selskapet, konsultasjoner om forretningsprosessledelse. Vi har et erfarent team av forretningsanalytikere og bred kommersiell og funksjonell ekspertise.
Timebaserte Tjenester

Timebaserte Tjenester

Sjåførtjenester på Kypros belastes med timepriser. Alt fra forretningsmøter til concierge-tjenester.
Bedriftsfrokost, frokostbuffet - bedrifts catering frokost, møte frokost

Bedriftsfrokost, frokostbuffet - bedrifts catering frokost, møte frokost

Forretningsfrokost, skreddersydd frokost i buffetstil eller dekket frokost.
Bedrifts-OL - Lagånd & godt humør garantert!

Bedrifts-OL - Lagånd & godt humør garantert!

Leken teambuilding-program som inkluderer spill og turneringer for en halvdag med vennlig og tilgjengelig eventyr for alle dine medarbeidere, uansett profil. Hver aktivitet ledes av en instruktør som vil dele sin entusiasme samtidig som han/hun tilbyr mini-utfordringer per team for å styrke gruppesammenholdet. Stort utvalg av aktiviteter som kan tilpasses etter sesong og antall deltakere. Etter olympiadene arrangeres en prisutdeling for å gratulere og belønne det vinnende laget!
CE-merke rådgivning for medisinske enheter - Medisinske enheter og in vitro diagnostiske enheter

CE-merke rådgivning for medisinske enheter - Medisinske enheter og in vitro diagnostiske enheter

FORORDNINGER (EU) 2017/745 og 746 Medisinske Enheter og In Vitro Diagnostiske Medisinske Enheter
Kassesystemer for mellomstore bedrifter fra HelloCash, Vectron eller Wincor Nixdorf

Kassesystemer for mellomstore bedrifter fra HelloCash, Vectron eller Wincor Nixdorf

Kassesystemer for mellomstore bedrifter fra selskaper som Wincor Nixdorf, HelloCash, Sumup, Phillips, Panasonic, 4POS, Pair, Zebra, Vectron, NCR, Datalogic, DB, Hyundai og mange flere...