Produkter for travel (219)

Forretningsaktivitet

Forretningsaktivitet

Vi gjør livet ditt enklere. Levering, konfigurasjon og støtte for kassaapparater, sedelvaliderere, strekkodeskannere og mye mer.
Nettmarkedsføring - Vil du oppnå maksimale konverteringsresultater for virksomheten din med w

Nettmarkedsføring - Vil du oppnå maksimale konverteringsresultater for virksomheten din med w

Vi planlegger, designer og analyserer webmarkedsføringsstrategier som passer best for din virksomhet. Vi vurderer potensialet som tilbys av markedet, dine behov og mulighetene med ulike nettverktøy. Vi deler dine mål, og hjelper deg med å nå dem. Effektiviteten av online kommunikasjonskanaler avhenger av en webmarkedsføringsaktivitet basert på klare og definerte fokus, nært knyttet til din virksomhet. Våre SEM-teknikker vil få deg til å skille deg ut blant betalte kampanjer i søkemotorer; vi verdsetter investeringene i pay-per-click-kampanjer for å sikre synlighet og avkastning i form av rangering. Vi utnytter alle ressursene fra online kanaler.
Juridisk og Kontraktuell Rådgivning

Juridisk og Kontraktuell Rådgivning

Kontraktsrett for næringslivet (utarbeidelse av kontrakter og avtaler innen alle områder av næringsvirksomhet): Salgs- og oppdragsavtaler. Distribusjonskontrakter: agentur, leveranse, salgsrett, franchising. Garantier: garantier, selvstendige garantikontrakter, pant og heftelser, escrow-avtale, sikkerhetspakke, kredittoverdragelser og gjeldsovertakelser. Entrepriser og tjenestekontrakter. Kommersielle leieavtaler, rent-to-buy og leasing. Joint ventures, samarbeidsavtaler, nettverkskontrakter. Immaterielle rettigheter: varemerker og patenter, FoU, know-how, programvare, internett. Utleie og overdragelse av virksomhet (eller virksomhetsdel). Referansepartner Giorgio Aschieri
SPESIALE PROSJEKTER - Spesielle prosjekter innen finans, økonomi og eiendomsforvaltning

SPESIALE PROSJEKTER - Spesielle prosjekter innen finans, økonomi og eiendomsforvaltning

Finansiell-Forsikringsrådgivning Rådgivning innen rettsmedisinske vurderinger (CTP/CTU), spesielt i håndtering av tvister knyttet til derivater (Rente Swap – Opsjoner) Rådgivning i håndtering og/eller restrukturering av bankposisjoner, inkasso og saldoer/avskrivninger Organisatorisk og IT-rådgivning Rådgivning i anskaffelse av subsidierte lån i henhold til L. 394/81 og L. 133/04 Rådgivning for investeringer Etablering av selskaper Eiendomsinvesteringer > 500.000 € Formuesforvaltning > 300.000 € Dedikerte investeringsfond > 3.000.000 € Fiduciære kontoer > 50.000 € Formuesplanlegging Offshore forretningstjenester Krypterte kontoer > 1.000.000 € Securitisering Avansert strukturert finansiering
AVFALLSKLASSIFISERING og VIRTUELLE TESTER

AVFALLSKLASSIFISERING og VIRTUELLE TESTER

Vi identifiserer på forhånd muligheten for produksjonsavfall eller feil i produksjonsprosessen. Vi avdekker og analyserer samtidig utløsende faktorer. For å gripe inn raskt, forebygge eller redusere ineffektivitet og iverksette korrigerende tiltak. Vi utfører virtuelle tester, og optimaliserer dem før vi går videre til prototyping-fasen og fysiske tester. En tilnærming som sparer tid og ressurser, og sikrer maksimal effektivitet i prototypingen.
Kontor- og Bedriftsrengjøring

Kontor- og Bedriftsrengjøring

Six Lands tilbyr profesjonelle rengjøringstjenester, rettet mot hygienisk vedlikehold av miljøer med lavt smussnivå som krever høye hygienestandarder, som kontorer og bedrifter. 7/7, 24/24 tilpasses tjenesten helt etter behov.
KOMMUNIKASJONSUTVIKLING - PR - merkevarebevissthet - kommunikasjonsplanlegging

KOMMUNIKASJONSUTVIKLING - PR - merkevarebevissthet - kommunikasjonsplanlegging

Området fokuserer på å identifisere måter og utvikle budskapet som gjør det mulig for selskapet å oppnå målene for merkevarebevissthet og merkevareomdømme. Design tjenestene er drevet av å oppnå spesifikke markedsføringsresultater som har som mål å konsolidere over tid det bildet som best møter behovene i kundens marked.
bedriftsutvikling - bedriftsutvikling

bedriftsutvikling - bedriftsutvikling

Vi tilbyr rådgivningstjenester til bedrifter for å utvide deres marked og utvikle deres merkevare i Italia og/eller i utlandet ved å bruke ulike kanaler i forhold til typen produkt eller tjeneste. For mer informasjon, ikke nøl med å kontakte oss.
Grafisk design for din bedrift

Grafisk design for din bedrift

Full grafikk Logo, visittkort, bannere, skilt, tilpassede t-skjorter, flyers, menyer og mye mer
TJENESTER - PRIVATE OG BEDRIFTSTJENESTER

TJENESTER - PRIVATE OG BEDRIFTSTJENESTER

Private Etterforskninger Brudd på Ekteskapsplikter, Innsamling av Bevis for Utroskap, Etterforskning for Separasjon med Skyld, Fastsettelse av Underholdsbeløp, Barnefordeling, Kontroll av Mindreårige, Etterforskning mot Stalking, Pre-matrimonielle Etterforskninger, Pålitelighet av Hjemmehjelpere, Renholdere, Barnevakter, Arvstvister, Etterforskning for Kredittgjenvinning, Bedrifts Etterforskninger Royalty Revisjon, Innsamling av Bevis for Brudd på Konkurranseforbud, Beskyttelse av Patenter, Kamp mot Merkevareforfalskning, Oppsigelse for Misbruk av Permittering i henhold til Lov 104/92, Oppsigelse for Tyveri i Bedriften, Oppsigelse for Falsk Sykdom hos Ansatt, Etterforskning av Fravær, Miljø- og Telefonrensing, Søk og Rensing av Lytteutstyr og Mikrofoner, Urettferdig Konkurranse, Tekniske Rådgivninger, Pre-ansettelses Etterforskninger,
Liten format digitaltrykk for bedrifter, butikker, folk

Liten format digitaltrykk for bedrifter, butikker, folk

Trykkeriavdelingen og digitaltrykk i småformater. Trykkeriavdelingen, takket være den store erfaringen som er opparbeidet gjennom årene innen digitaltrykk i småformater, kan tilby et bredt utvalg av produkter og løsninger for å løse alle trykkeriproduksjonsbehov og møte de mest krevende kravene: magasiner, kataloger, bøker, billetter, mapper, etiketter, visittkort, flyers, brosjyrer, konvolutter, brevpapir, kalendere, postkort, invitasjoner, flyers. Bestem hva som er riktig for deg, bare ved å besøke vår nettbutikk. Trykkeriavdelingen tilbyr løsninger som kan hjelpe din bedrift, din virksomhet, din butikk eller din forening med å trykke alle disse viktige kommunikasjonsverktøyene for promotering og sponsing av ditt merke, produkt eller tjeneste.
Juridisk Domicil

Juridisk Domicil

Tjenesten for juridisk domicil er et tjenestepakke som inkluderer: bruk av vår adresse for domicil av den juridiske og postadresse for virksomheten; bruk av vår adresse på all deres offisielle dokumentasjon: brevpapir, visittkort, nettside, reklame materiale, osv.; mottak av vanlig, ekstraordinær og kommersiell post: brev, pakker, anbefalte sendinger, telegrammer, ekspressleveranser, osv.; videresending av mottatt post til en annen adresse via bud eller e-post. Tjenesten for juridisk domicil er rettet mot frilansere, selskaper og allerede etablerte eller nyetablerte selskaper, og gjør det mulig å bruke adressen til vårt kontor for å velge den juridiske adressen for sin virksomhet, ved å angi den direkte i notarialdokumentet for nyetablerte selskaper, mens for eksisterende selskaper må endringen av den juridiske adressen kommuniseres til de relevante myndighetene.
Lean Management

Lean Management

Lean Management og kontinuerlig forbedring er planleggingen av en prosess som tar sikte på å eliminere sløsing og forbedre effektiviteten i produksjonssystemet, gjennom identifisering av spesifikke problemer hos Kunden.
Strategisk Planlegging og Ledelseskontroll

Strategisk Planlegging og Ledelseskontroll

Strategisk planlegging, budsjettering, styringsrapportering, investeringsvurdering - EOD er spesialisert på implementering av prosjektkontrollsystemer som har som mål å overvåke de viktigste KPI-ene for ledelse, økonomi og finans i virksomheten. Fra et operativt perspektiv utnytter EOD fullt ut potensialet i det eksisterende informasjonssystemet (generell regnskap, industrielt regnskap, styringssystem) for å skape grunnlaget for rapportering (styringsrapportering) som - når den er delt med kunden - vil bli utarbeidet og sendt månedlig. I tillegg til dette inkluderer tjenestene benchmarking med konkurrenter, økonomisk og finansielt budsjettering med påfølgende avviksanalyser.
Automatiserte lagre med palleoverføring - Design og bygging av automatiserte lagre for paller

Automatiserte lagre med palleoverføring - Design og bygging av automatiserte lagre for paller

Wise Ingegneria e Soluzioni Software studerer, designer, bygger og installerer maskiner og anlegg som opererer innenfor intern fabrikklogistikk. Vårt tilbud har som mål å optimalisere plassene, samt å håndtere og rasjonalisere bevegelsene av lastene gjennom en omfattende serie av anleggsløsninger tilpasset kundens behov. Industri 4.0 anvendt på industriell logistikk og intern bevegelse.
Tolkning av tegnspråk for døve

Tolkning av tegnspråk for døve

Tegnspråk er et språk som kommuniserer gjennom et kodet system av håndtegn, ansiktsuttrykk og kroppslige bevegelser. Det er en kommunikasjonsmetode preget av verbale aspekter (tegnene, nettopp) og ikke-verbale aspekter (intonasjonsuttrykkene). Tegnspråk utføres med bestemte tegn, laget med en eller begge hender, med en veldefinert betydning, akkurat som ord. Hver av dem har en eller flere betydninger. Tegnspråk utnytter den visuelle-gestuelle kanalen, derfor blir meldingen kommunisert med kroppen og oppfattet med synet.
Sammenlignende Engelsk Kurs - et kursus for å lære forskjellene mellom de viktigste variantene av engelsk

Sammenlignende Engelsk Kurs - et kursus for å lære forskjellene mellom de viktigste variantene av engelsk

Språkkurset i komparativ engelsk ved Language Master Academy er rettet mot de som allerede har en viss kjennskap til engelsk og ønsker å fordype seg i de fonetiske og grammatiske forskjellene som skiller de viktigste variantene av engelsk. Fra forskjellene mellom britisk og amerikansk engelsk (ordforråd, grammatikk, intonasjon) til britisk, amerikansk og australsk slang, og videre til kulturelle forskjeller og regionalismer fra språkområder som ofte er lite kjente, men som kan vise seg nyttige både i daglig samtale og i arbeidslivet.
Webkonsulenttjenester for bedrifter - vi hjelper deg med å få synlighet og kunder på nettet

Webkonsulenttjenester for bedrifter - vi hjelper deg med å få synlighet og kunder på nettet

Vi administrerer merkevaren din og bedriftsbildet ditt på nettet gjennom nettstedet ditt, bloggen din og sosiale mediesider.
Personvernsrådgivning - Beskyttelse av Personopplysninger

Personvernsrådgivning - Beskyttelse av Personopplysninger

FORORDNING (EU) 2016/679 FRA EUROPA-PARLAMENTET OG RÅDET av 27. april 2016 om beskyttelse av fysiske personer med hensyn til behandling av personopplysninger, samt om fri bevegelse av slike opplysninger og som opphever direktiv 95/46/EF (generell forordning om databeskyttelse). Gjenstand og formål 1.Denne forordningen fastsetter regler for beskyttelse av fysiske personer med hensyn til behandling av personopplysninger, samt regler for fri bevegelse av slike opplysninger. 2.Denne forordningen beskytter rettighetene og de grunnleggende frihetene til fysiske personer, spesielt retten til beskyttelse av personopplysninger. 3.Fri bevegelse av personopplysninger innen Unionen kan ikke begrenses eller forbys av grunner knyttet til beskyttelse av fysiske personer med hensyn til behandling av personopplysninger.
Internasjonalisering - Støtte til internasjonaliseringsprosesser

Internasjonalisering - Støtte til internasjonaliseringsprosesser

Assistanse for åpning av nye kontorer (etablering, valg av land, administrasjon, prosedyrer) Søke etter partnere og underleverandører i det aktuelle landet Søke og administrere agenter og distributører Kontrakt Assistanse på messer og arrangementer på stedet Tolking og oversettelser på over 50 språk
En-til-En Rådgivning

En-til-En Rådgivning

Det nylige som vi alle har opplevd, har skapt forvirring, men har også akselerert en prosess med endring som alltid er i utvikling. Tilnærminger, atferd, prosedyrer har gjennomgått raske endringer: steder, tider, måter og arbeidsforhold har nødvendigvis blitt modifisert. Det er helt klart et uomtvistelig prinsipp: det er menneskelig kapital som bestemmer verdien og konkurranseevnen til en bedrift. Utover tallene og en uunngåelig rasjonell vurdering av status quo, må vi fokusere på de mest verdifulle kompetansene som må ivaretas: fremme veksten til mennesker, stimulere motivasjon, lytte til behov, ubehag, ambisjoner, og konkret anvende meritokratiet.
tjenester - tjenester for Bedrifter og Privatpersoner

tjenester - tjenester for Bedrifter og Privatpersoner

{"Indagini Prematrimoniali":"Før-Ekteskapelige Etterforskninger","Determinazione Assegno Mantenimento":"Fastsettelse av Underholdsbidrag","Affidamento Figli":"Barnefordeling","Indagini Private":"Private Etterforskninger","Royalty Auditing":"Royalty Revisjon","Consulenze Tecniche":"Tekniske Rådgivninger","Raccolta Prove per la Violazione del Patto di Non Concorrenza":"Innsamling av Bevis for Brudd på Konkurranseforbud","Indagini Pre-Assunzionali":"Før-ansettelses Etterforskninger","Lotta alla Contraffazione del Marchio":"Kamp mot Merkevareforfalskning","Ricerca e Bonifica Cimici e Microspie Ambientali":"Søk og Rensing av Lydopptakere og Miljømikrofoner","Bonifiche ambientali e telefoniche":"Miljø- og Telefonrensing","Affidabilità Badanti, Colf, Baby Sitter":"Pålitelighet av Hjemmehjelpere, Rengjøringspersonell, Barnevakter","Indagini Aziendali":"Bedrifts Etterforskninger","Indagini per il Recupero del Credito":"Etterforskning for Kredittgjenvinning","Tutela dei Brevetti":"Beskyttelse av Patenter","Indagini Anti Stalking":"Anti-Stalking Etterforskning","Concorrenza Sleale":"Urettferdig Konkurranse","Controllo Minori":"Kontroll av Mindreårige","Licenziamento per Furto in Azienda":"Oppsigelse for Tyveri i Bedriften","Licenziamento per Finta Malattia del Dipendente":"Oppsigelse for Falsk Sykdom hos Ansatt","Licenziamento per Uso Scorretto dei Permessi ex Legge 104/92":"Oppsigelse for Misbruk av Permittering i henhold til Lov 104/92","Eredità Controverse":"Arvstvister","Violazione dei Doveri Coniugali":"Brudd på Ekteskapsplikter","Raccolta Prove Infedeltà Coniugale":"Innsamling av Bevis for Utroskap","Indagini per Separazione con Addebito":"Etterforskning for Separasjon med Skyld","Investigazioni Assenteismo":"Etterforskning av Fravær"}
Metall Detektor Kalibrering - Validering av Røntgensystemer

Metall Detektor Kalibrering - Validering av Røntgensystemer

Kalibrering og validering av metaldetektorer, røntgensystemer for inspeksjon - For vårt selskap innebærer sertifisering og kalibrering av instrumenter verifisering av korrekt funksjon uavhengig av merke og/eller modell, med henvisning til forskrifter og anbefalinger, avhengig av den produksjonskonteksten der instrumentene opererer. Dette forutsetter kunnskap om både egenskapene og funksjonen til alle instrumentene som skal verifiseres og sertifiseres, inkludert: - ISO-standarder - lover om lovgivende metrologi for godkjente instrumenter i henhold til nasjonale forskrifter og CE MID-godkjenning - anbefalinger, retningslinjer, spesifikasjoner, publisert av sertifiseringsorganer (f.eks. BRC) og av dagligvarehandelen (f.eks. Tesco, Marks&Spencer).
Hypotekariske relasjoner - Pantelånsrapport

Hypotekariske relasjoner - Pantelånsrapport

Den nasjonale ipokatastrale rapporten, utført per navn, gir innsikt i de juridiske og konkursmessige handlingene som har involvert subjektet og som gjelder eiendommer eller eiendeler registrert på hans navn. Forskjellen fra den katastervise, gjelder den bevismessige karakteren som tilhører tinglysningskontoret og ikke katasterarkivet, noe som er grunnen til at det kun er gjennom den ipokatastrale visningen at man kan verifisere den faktiske eierskap av en eiendom av et subjekt. Undersøkelsen gir derfor nyttige og grunnleggende informasjoner i tilfelle av aktiviteter rettet mot gjeldsinnkreving, gjennom vurdering av debitorens økonomiske situasjon.
Integrerte betalingssystemer - Integrerte systemer for salg og automatiske betalinger

Integrerte betalingssystemer - Integrerte systemer for salg og automatiske betalinger

Integrert betalingssystem med automatisk innkreving uten operatørintervensjon
Bedriftsprofiler - Rekrutteringstjenester - Bedriftsprofiler

Bedriftsprofiler - Rekrutteringstjenester - Bedriftsprofiler

Database over salgsagenter og selgere Gjennom årene har vi bygget opp en database over salgsagenter, selgere og kommersielle profiler som opererer i ulike markedsektorer. Det er ikke bare en liste med navn, men ekte CV-er som vi mottar gjennom spontane søknader og svar på forskningsannonser. Hvorfor velge oss? Vi stiller oss til disposisjon for våre kunder: - database over kommersielle agenter og kommersielle profiler i sektoren med erfaring; - rekrutterere spesialisert i utvelgelse av kommersielle agenter og kommersielle profiler; - erstatning av kandidater i tilfelle avbrudd i den avtalte prøvetiden.
Bedriftslogoer - Unike Logoer for Bedrifter og Sosiale Medier

Bedriftslogoer - Unike Logoer for Bedrifter og Sosiale Medier

Logoen din snakker om arbeidet ditt og må være unik for å skille arbeidet ditt fra konkurrentene. Logoen din er deg, kjærligheten du legger i arbeidet ditt, svetten og kvaliteten som kommer ut av det. De som ser logoen din, skal føle glede når de assosierer den med produktet ditt. Vi lager den for deg, arbeidet gjør du.
Elektronisk Faktura - Elektronisk Fakturering - Fiscoeasy Elektronisk Faktureringsprogram

Elektronisk Faktura - Elektronisk Fakturering - Fiscoeasy Elektronisk Faktureringsprogram

FAKTURAER Mottak av Elektroniske Fakturaer Fiscoeasy tilbyr et HUB og et Reservert Område kalt Faktura Skranke for: - å se de elektroniske fakturaene som hver Kunde mottar fra sine leverandører - å bekrefte deres gyldighet før Fiscoeasy registrerer dem i regnskapet; - å konsultere alle elektroniske fakturaer med et enkelt klikk. Faktura Skranke gjør det mulig å se elektroniske fakturaer når som helst, uten å måtte logge inn på sin egen e-post hver dag, og uten risiko for at innboksen blir full og hindrer mottak. Faktura Skranke lar deg ha alle mottatte fakturaer i Cloud i .pdf-format og utføre enhver søk. Utsendelse av Elektroniske Fakturaer I Faktura Skranke kan vårt nye program for å utstede Elektroniske Fakturaer, kalt Faktura Web, brukes til å lage fakturaen på en enkel og intuitiv måte, håndtere innbetalinger, analysere omsetningen og hele prosessen.
branding - ledelse av bedriftsmerket

branding - ledelse av bedriftsmerket

Koordinert bildeservice, håndtering av bedriftsmerket med alle grafiske og digitale variasjoner.
Nasjonalt Eiendomsregister - Nasjonalt Eiendomsregister på nett på bare noen minutter

Nasjonalt Eiendomsregister - Nasjonalt Eiendomsregister på nett på bare noen minutter

Visura Catastale Nazionale gjør det mulig å få Visura Catastale for alle eiendommer – både tomter og bygninger – registrert på en fysisk eller juridisk person (selskap) med en enkelt forespørsel. Med Visura Catastale Nazionale vil du motta en liste over alle provinser og kommuner hvor det finnes eiendommer knyttet til den angitte personen i søket, med antall eiendommer identifisert fordelt på kommune, samt eiendomsvurderinger for provinsene der den angitte personen eier eiendommer. I Visura Catastale Nazionale er rettighetene til eiendomsskatt inkludert for et maksimum av 3 provinser og maksimalt 20 eiendommer per provins. Dersom resultatet viser mer enn 3 provinser eller mer enn 20 eiendommer per provins, vil det bli sendt en forespørsel om tillegg for kun de eiendomsskatter som overskrider grensen. Eiendomsskattene er lik € 0,90 for hver 10 eiendommer eller brøkdel av 10, og € 0,90 per provins.