Produkter for travel (51)

Beskatning i Virksomhetsvurderinger

Beskatning i Virksomhetsvurderinger

sala M15 c/o ODCEC di Verona fra kl. 16:00 og 19:00 Komiteen for Bedriftsvurdering ved ODCEC i Verona har organisert konferansen: Skatt i bedriftsvurderinger Vår Angelo Tiziani deltar med innlegget: Skatt i metoder for vurdering som verdsetter bedriftsverdien Arrangementet er akkreditert av ODCEC i Verona og gir 3 poeng for kontinuerlig profesjonell utvikling.
Sirkulær økonomi prosjekt for Autogrill

Sirkulær økonomi prosjekt for Autogrill

Sirkulær økonomi prosjekt for Autogrill beskyttet av en konfidensialitetsavtale Grønn økonomi | Gjenbruk | Resirkulering
BtoMail og BtoLead: digitale tjenester

BtoMail og BtoLead: digitale tjenester

BTOLEAD og BTOMAIL er digitale tjenester designet for bedrifter som gjør det mulig å spore potensielle leads' aktiviteter på deres bedriftsnettsted og kjøpe e-postsentriske databaser kategorisert etter geografiske områder og typer økonomisk aktivitet. HENRY & CO. har vært involvert i å skape merkeidentiteten, designe de respektive nettstedene og nettplattformene, samt gi kunstnerisk retning for selskapet. HENRY & CO. har vært involvert fra starten av i å bygge BTOLEAD og BTOMAIL merkene, og har tatt en systematisk tilnærming i designet av logoene og all støttende visuell kommunikasjon. Ved å syntetisere de ikoniske og beskrivende elementene av tilbudene, nemlig brevet for BTOMAIL og målbrettet for BTOLEAD, skapte HENRY & CO. to enkle piktogrammer ledsaget av logotypen.
Revisor som Bedriftsrådgiver - Styring og Overholdelse

Revisor som Bedriftsrådgiver - Styring og Overholdelse

Kurset er et resultat av samarbeidet mellom ODCEC i Verona og Institutt for ledelse ved Universitetet i Verona, med mål om å møte og forberede studentene i utdannelsen til yrket som revisor. Det består av fem møter med ulike temaer: - Styring og tilpassede strukturer - Regnskap og bærekraftsrapportering - Bedriftsskatt - Økonomisk-finansiell planlegging og verdsettelse av selskap - Bedriftskrise og konkursprosedyrer Vår Matteo Tambalo er foredragsholder for det første møtet: Styring og tilpassede strukturer, med dypdykk i rollen til Dottore Commercialista som rådgiver for entreprenøren og som planlegger i fusjoner, LMBO, deling, salg, leie og overdragelse av selskap.
Internasjonalisering av virksomheter

Internasjonalisering av virksomheter

Lo Studio Righini gir bedrifter bistand innen regnskap, skatt, finans og organisasjon i prosessen med internasjonalisering, og tilbyr nødvendige verktøy for å nå målet, også i samarbeid med det internasjonale nettverket som JPA INTERNATIONAL er medgründer av. Kompetansen, kontaktene og erfaringene støtter entreprenøren i følgende aktiviteter: - Rådgivning og bistand i internasjonalisering og delokalisering av bedriften. - Bistand i vekstinitiativer på internasjonalt nivå og etablering av selskaper og joint ventures i utlandet, flytting av hovedkontor til utlandet og strukturering av grupper på transnasjonalt nivå. - Utarbeidelse av mulighetsstudier, grenseoverskridende vekstinitiativer og etablering av selskaper i utlandet. - Bistand i konsernforhold med utenlandske datterselskaper/morselskaper og konsernkontroll.
Renoveringer og Hjelp i Bedriftskriser

Renoveringer og Hjelp i Bedriftskriser

Righini-studioet bistår sine kunder med håndtering av kriser i virksomheten og i alle faser og aktiviteter relatert til konkursprosedyrer, samt i enhver annen avtale eller prosedyre som har som mål å sanere selskapet, med spesifikk erfaring innen restrukturering av gjeld i forbindelse med saneringsplaner for kriserammede virksomheter. Avdelingen støttes av kompetansen til profesjonelle i studioet som arbeider innen juridiske og skattemessige områder, samt økonomi og finans. Studioet opererer på oppdrag fra selskapet, eller fra konkursretten, eller fra konkursforvaltere eller rettslige likvidatorer av foreløpige avtaler. Noen av aktivitetene utført av avdelingen er: bistand som juridisk, regnskapsmessig eller finansielt rådgiver, eller bekrefter, i tiltak for sanering og restrukturering av gjeld, eller i foreløpig avtale;
Roll Tokyo Ryggsekk

Roll Tokyo Ryggsekk

Moderne design med roll-top lukking med glidelås og spenne. Hovedrommet er svært romslig med en intern lomme for PC og en frontlomme med glidelås. Bakside med polstring utstyrt med en anti-tyveri lomme og en stropp for å feste den til trillekofferten. Polstrede og justerbare skulderstropper. Innvendig foret. Ideell for å følge reisende, men også profesjonelle i deres hverdag. Størrelse: 29 x 46 x 12 cm Materiale: PU Emballasje: 20 stk Farge: svart
Sirkulær økonomi prosjekt for Decathlon

Sirkulær økonomi prosjekt for Decathlon

Sirkulær økonomi prosjekt for Decathlon Italia beskyttet av konfidensialitetsavtale Grønn økonomi | Gjenbruk | Resirkulering
Oiv Internasjonal Konferanse om Virksomhetsvurdering - Nye Standarder og Fremskritt

Oiv Internasjonal Konferanse om Virksomhetsvurdering - Nye Standarder og Fremskritt

Aula Magna Università Bocconi - Milano X Internasjonalt Seminar organisert av OIC - Italiensk Organ for Vurderinger. Blant de fremragende foredragsholderne er Prof. Mauro Bini, president og vitenskapelig direktør for ACB Vurderinger, som tar opp temaet "Hvorfor forretningsmodeller er viktige i vurdering". Det vil bli gitt simultanoversettelse til italiensk. Det er tildelt 8 studiepoeng fra ODCEC. For påmelding til seminaret klikk HER ACB Vurderinger er selskapet som vårt kontor er grunnlegger og promoter av, sammen med et unikt team av fagfolk og eksperter innen vurdering med tiår med erfaring.
Rull Ryggsekk New York

Rull Ryggsekk New York

Design moderno con chiusura roll-top con zip e fibbia. Scomparto principale molto capiente con tasca interna porta PC e tasca frontale con zip. Retro imbottito dotato di tasca antiscippo e di passante per fissarlo al trolley. Spallacci imbottiti e regolabili. Interno foderato. Ideale per accompagnare il viaggiatore, ma anche il professionista nelle sue giornate. Dimensioni: 29 x 46 x 12 cm Materiale: PU Imballo: 20 pz Colore: verde militare
Nye kataloger for Km 0 keramikk

Nye kataloger for Km 0 keramikk

Ceramica Mediterranea er et italiensk selskap som produserer porselen steinware laget utelukkende av råmaterialer utvunnet og bearbeidet på Sardinia av lokal arbeidskraft. Den korte forsyningskjeden for utvinning og bearbeiding gjør at keramikk produsert av Ceramica Mediterranea kan betraktes som ekte km0-keramikk, preget av lokal utvinning og bearbeiding, som styrker økonomien og menneskelig kapital i området. I tillegg til forsyningskjeden inkluderer bærekraftsegenskapene til Ceramica Mediterranea: - et svært lavt vannforbruk i produksjonen av steinware takket være en tørrmaleteknikk; - bruken av solenergi for selvforbruk; - gjenvinning av varm luft fra ovnene og dens bruk som termisk energi; - reintegrering av avfall generert i produksjonssyklene.
Reiseveske Break Kart

Reiseveske Break Kart

Reiseveske med lange håndtak og justerbar og avtagbar skulderrem, lukking med glidelås. Også egnet som PC-veske og utstyrt med en liten innvendig lomme med glidelås. Størrelse: 45 X 32 X 23 cm Materiale: polyester 300D Pakke: 50 stk Farge: krem/blå
Cafedesart: luksusmøbler

Cafedesart: luksusmøbler

Cafedesart er et merke av Deco og moderne møbler fra F.lli Bianchini, et historisk møbelsnekkerfirma fra Verona møbelområdet med over 50 års historie. Selskapet kontaktet HENRY & CO. for å starte en omfattende bærekraftreise, i stand til å berøre og transformere kort- og langsiktig strategi, kunstnerisk retning, markedsføring, kommunikasjon og design for å kommunisere og promotere bærekraftig luksus. Begynnelsen av samarbeidet så HENRY & CO.-teamet engasjert i å studere utviklingen av Deco-stilen gjennom tiårene. Denne studien gjorde det mulig for selskapet å være oppdatert på utviklingen av smaker og trender i møbelverdenen, samt å analysere utviklingen av selve konseptet luksus de siste årene. Forskningen la grunnlaget for videre markedsanalyse, som inkluderte en detaljert studie av konkurrenter og deres posisjonering.
Tokyo reise kube

Tokyo reise kube

Zaino 2 i 1, dobbel funksjon med moderne design, svært romslig, bakside og polstrede skulderstropper, lomme med glidelås på baksiden for skjulte skulderstropper, lomme med glidelås foran, doble bærehåndtak. Fôret innvendig og utstyrt med undertøy og klesholdere. De ettertraktede egenskapene til denne artikkelen gjør den ekstremt funksjonell for de som reiser ofte, både for fornøyelse og for arbeidsbehov. Størrelse: 34 x 50 x 18 cm Materiale: PU Emballasje: 15 stk Farge: svart
Forhandlet Sammensetning i Bedriftskrise - Ekspert Forhandler

Forhandlet Sammensetning i Bedriftskrise - Ekspert Forhandler

Avdelingen for Restrukturering og Krisehåndtering (med partnerne Alberto Righini og Giorgio Aschieri, sammen med Alessandro Dalla Sega) har håndtert aktiviteten som ekspertforhandler i kriser i bedrifter i henhold til art. 12 i CCII (oppdraget ble tildelt Alberto Righini av den aktuelle kommisjonen ved CCIAA i Venezia). Restruktureringen gjaldt en gruppe selskaper (holdingselskap og operativt selskap), aktive innen byggebransjen og med en gjennomsnittlig omsetning på omtrent 25 millioner Euro. Forhandlingene, som pågikk i seks måneder og ble gjennomført samlet for gruppen, hadde et samlet positivt utfall. Holdingselskapet oppnådde faktisk, under den forhandlede sammensetningen, en avtale med alle kreditorene, som også ble undertegnet av eksperten i henhold til art. 23 første ledd bokstav c) i CCII.
Bærekraftplan

Bærekraftplan

Nio Cocktails er en italiensk oppstart som er født fra en enkel idé: å bringe ferdigblandede cocktails hjem for å glede dine kvelder. Ingen bekymringer, ingen stress: bare litt is. Ut fra denne enkle ideen har NIO Cocktails vært i stand til å skape en ny dimensjon av cocktails, som ikke lenger kun serveres på baren, men som enkelt kan lages og nytes hjemme. Med mål om å utarbeide en plan for bærekraftig utvikling av selskapet, kontaktet Nio Cocktails HENRY & CO. for å veilede dem på en vei mot vekst og bevissthet rundt bærekraft. HENRY & CO.-teamet besøkte fasilitetene, engasjerte seg med nøkkelpersoner, og skisserte en felles vei gjennom Circular Design Thinking. Resultatet av dette arbeidet materialiserte seg i to dokumenter: en bærekraftplan, som skisserer søyler, temaer, mål, fordeler og tidslinjer for de fremmet bærekraftige aktivitetene, og et oppsummeringsmanifest.
Juridisk og Kontraktuell Rådgivning

Juridisk og Kontraktuell Rådgivning

Kontraktsrett for næringslivet (utarbeidelse av kontrakter og avtaler innen alle områder av næringsvirksomhet): Salgs- og oppdragsavtaler. Distribusjonskontrakter: agentur, leveranse, salgsrett, franchising. Garantier: garantier, selvstendige garantikontrakter, pant og heftelser, escrow-avtale, sikkerhetspakke, kredittoverdragelser og gjeldsovertakelser. Entrepriser og tjenestekontrakter. Kommersielle leieavtaler, rent-to-buy og leasing. Joint ventures, samarbeidsavtaler, nettverkskontrakter. Immaterielle rettigheter: varemerker og patenter, FoU, know-how, programvare, internett. Utleie og overdragelse av virksomhet (eller virksomhetsdel). Referansepartner Giorgio Aschieri
Arbeidsbenker - Stasjonære, Mobile og Moduler

Arbeidsbenker - Stasjonære, Mobile og Moduler

Arbeidskomfort og praktiskhet - Med FAMEPLA arbeidsbenker kan du trygt jobbe med verktøy og praktisk oppbevare utstyr. Arbeidsbenkene er tilgjengelige i forskjellige farger, med ulike bæreevner, motstandsdyktige, 40 mm/50 mm tykke bøk-multiplexplater, MDF- eller laminatplater. Robust konstruert, fungerer den som en allsidig arbeidsplass innen tre- og metallbearbeiding. Rammen på arbeidsbenkene er laget av vannlakkert stålplater. Den tre-fargede multiplexplaten er slipt og naturimpregnert, noe som gir deg et robust underlag for ulike aktiviteter. Skuffeblokken på arbeidsbenken er tilgjengelig med et variert antall lett uttrekkbare enkle eller fulluttrekk-skuffer. Perforerte plater med forskjellige tilbehør samt belysning gjør arbeidsplassen din funksjonell og egnet for enhver aktivitet.
FORRETNINGSUTVIKLING - internasjonalisering - markedsundersøkelse - eksportoppstart

FORRETNINGSUTVIKLING - internasjonalisering - markedsundersøkelse - eksportoppstart

Utvikling av ny virksomhet for internasjonalisering og åpning av nye salgskanaler. Vi blir salgs- og eksportavdelingen i outsourcing ved å tilby ledere med erfaring innen salgsledelse i strukturerte selskaper og eksperter innen eksportledelse. Tjenesten fører selskapet til å skaffe nye kunder i utlandet takket være støtten fra vårt nettverk av sertifiserte partnere i 42 land over hele verden.
BEDRIFTSKONSULTASJON - Økonomisk, finansielt, selskaps-, administrativt og kontraktsmessig rådgivning

BEDRIFTSKONSULTASJON - Økonomisk, finansielt, selskaps-, administrativt og kontraktsmessig rådgivning

Konsultasjoner innen skatte- og juridisk område Interne juridiske konsultasjoner i kontoret spesialisert innen sivil-straff, selskapsrett, bank, konkurs og notarielle tjenester Forsikringskonsultasjoner Spesialiserte konsultasjoner innen internasjonalisering av bedrifter Konsultasjoner i ledelse og administrasjon av ansatte Bredt spekter av etablerte bankforhold, også på ledelsesnivå med eventuelle partnerkonfidensielle Vurderinger for tilgang til Sentralgarantifondet (MCC) med praksis håndtert fullt internt Fasilitert finansiering med kontinuerlig oppdatering fra de viktigste bransjeforeningene (Sabatini, utlysninger, regionale lover, europeiske fond)
SPESIALE PROSJEKTER - Spesielle prosjekter innen finans, økonomi og eiendomsforvaltning

SPESIALE PROSJEKTER - Spesielle prosjekter innen finans, økonomi og eiendomsforvaltning

Finansiell-Forsikringsrådgivning Rådgivning innen rettsmedisinske vurderinger (CTP/CTU), spesielt i håndtering av tvister knyttet til derivater (Rente Swap – Opsjoner) Rådgivning i håndtering og/eller restrukturering av bankposisjoner, inkasso og saldoer/avskrivninger Organisatorisk og IT-rådgivning Rådgivning i anskaffelse av subsidierte lån i henhold til L. 394/81 og L. 133/04 Rådgivning for investeringer Etablering av selskaper Eiendomsinvesteringer > 500.000 € Formuesforvaltning > 300.000 € Dedikerte investeringsfond > 3.000.000 € Fiduciære kontoer > 50.000 € Formuesplanlegging Offshore forretningstjenester Krypterte kontoer > 1.000.000 € Securitisering Avansert strukturert finansiering