Produkter for travel (16)

Elektronisk Kvittering: Revolusjonen innen Digitalisering av Salg

Elektronisk Kvittering: Revolusjonen innen Digitalisering av Salg

Den elektroniske kvitteringen representerer et viktig skritt fremover i digitaliseringen av detaljhandelen. Dette innovative systemet muliggjør utstedelse av kvitteringer i digitalt format, noe som reduserer bruken av papir og bidrar til en mer bærekraftig og ansvarlig forvaltning. Med vår tjeneste for elektronisk kvittering kan du sikre maksimal transparens i transaksjonene og forenkle den skattemessige kontrollen. Systemet er perfekt integrert med "kasseapparater", og sikrer en jevn synkronisering mellom salg og skattemessige registreringer. Å ta i bruk den elektroniske kvitteringen forbedrer ikke bare bildet av din bedrift, men tilfredsstiller også behovene til et marked som i økende grad er orientert mot innovasjon og bærekraft. Velg vår tjeneste og ta et skritt mot fremtiden for din virksomhet!
Nøye utvalgte leverandører og konfidensialitet for hver produktlinje

Nøye utvalgte leverandører og konfidensialitet for hver produktlinje

En fleksibel forretningsstruktur som kombinerer erfaring og kreativitet, inngående kunnskap om markeder og trender på den ene siden, og leverandører, materialer og behandlinger på den andre. Dette betyr at vi nøye kan vurdere gjennomførbarheten av hvert designprosjekt, og styre det mot suksess. Vår forretningsavdeling følger kunder som allerede har sin egen stil, marked og trender, og forenkler optimaliseringen av prosesser gjennom valg av de beste mulige stoffene og de mest passende typene behandlingsprosesser. Vår proaktive forretningsavdeling tilbyr eksklusive rådgivningstjenester om design og trender til kunder som trenger dem gjennom hele produksjonsprosessen. Med blikket rettet mot trender i verdens motekapitaler, kan dette teamet garantere
Forretningsaktivitet

Forretningsaktivitet

Vi gjør livet ditt enklere. Levering, konfigurasjon og støtte for kassaapparater, sedelvaliderere, strekkodeskannere og mye mer.
Juridiske Tjenester - Finansielle - Støtte til Finansielle - Juridiske - Skatteaktiviteter

Juridiske Tjenester - Finansielle - Støtte til Finansielle - Juridiske - Skatteaktiviteter

Internasjonal kontraktsrett Spesialisert juridisk rådgivning Løpende juridisk støtte Lokale skattetjenester Innovativ og alternativ finansiering Euro-prosjektering
Forretningsutvikling - M&A, Joint Venture, Kapitalinnhenting, Investeringsforvaltning, Due Diligence

Forretningsutvikling - M&A, Joint Venture, Kapitalinnhenting, Investeringsforvaltning, Due Diligence

EOD tilbyr tjenester som hjelper bedrifter, private investorer og institusjonelle investorer (kredittinstitusjoner og private equity-fond) med å vurdere risikoene og utnytte mulighetene i ekstraordinære finansielle transaksjoner, ved å lette prosessen og fokusere på de kritiske faktorene for å håndtere den påfølgende integrasjonsfasen på best mulig måte. EOD utfører tjenester innen forretningsdue diligence (innsamling, analyse og tolkning av markeds-, kommersielle, økonomiske og finansielle data som tilbys av målbedriften). EOD utvikler også strategiske og kommersielle analyser av bransjen og målbedriften; identifiserer de viktigste kritiske aspektene, mulige synergier og tiltak som skal implementeres for å håndtere prosessen med post-deal integrasjon på best mulig måte. EOD utfører også såkalte "Independent Business Reviews" for kredittinstitusjoner, private investorer og institusjonelle investorer, med mål om å identifisere den økonomiske og finansielle situasjonen til virksomheten.
Programvare for restauranter

Programvare for restauranter

Programvaren for restauranter er en komplett løsning for å håndtere alle de daglige operasjonene i en restaurantvirksomhet. Dette verktøyet lar deg overvåke bestillinger, håndtere betalinger og optimalisere arbeidsprosessene, noe som forbedrer effektiviteten og kundetilfredsheten. Med vår programvare kan du få en klar oversikt over driften din og ta informerte beslutninger for å utvikle virksomheten din. I tillegg er vår tekniske støtte alltid tilgjengelig for å sikre optimal drift av systemet. Velg programvaren for restauranter for å forenkle administrasjonen av virksomheten din.
Midlertidig Ledelse - Interim Ledelse, Krisestyring, Deltids CFO, Deltids Leder

Midlertidig Ledelse - Interim Ledelse, Krisestyring, Deltids CFO, Deltids Leder

EOD, gjennom enheten for Temporary Management, tilbyr fleksibel og høyt spesialisert lederstøtte i tiltak for kriserammede selskaper, som spenner fra sikring til implementering av strategiske tiltak i industrielle planer, med mål om å overvinne vanskelige faser. EOD kan påta seg ulike typer oppdrag, avhengig av formålet med tiltaket eller prosjektet, og dermed ha forskjellige ansvarsområder: fra leder som støtter styret (spesielt i roller som Chief Financial Officer eller Chief Restructuring Officer), til styremedlemmer med fullmakter og delegasjoner for ordinær og/eller ekstraordinær forvaltning.
Kommersiell Retning - Tjenester for Forretningsutvikling

Kommersiell Retning - Tjenester for Forretningsutvikling

Organisering, dimensjonering og vurdering av salgsstyrken Forbedring av salgsytelsen Utvikling av nye salgskanaler Revisjon av ledelsesmodeller, prosesser og verktøy som støtter salget (felt, front og back office) Omforming av kompensasjons- og insentivsystemene for salgsstyrken Utarbeidelse og analyse av budsjett
Strategisk Planlegging og Ledelseskontroll

Strategisk Planlegging og Ledelseskontroll

Strategisk planlegging, budsjettering, styringsrapportering, investeringsvurdering - EOD er spesialisert på implementering av prosjektkontrollsystemer som har som mål å overvåke de viktigste KPI-ene for ledelse, økonomi og finans i virksomheten. Fra et operativt perspektiv utnytter EOD fullt ut potensialet i det eksisterende informasjonssystemet (generell regnskap, industrielt regnskap, styringssystem) for å skape grunnlaget for rapportering (styringsrapportering) som - når den er delt med kunden - vil bli utarbeidet og sendt månedlig. I tillegg til dette inkluderer tjenestene benchmarking med konkurrenter, økonomisk og finansielt budsjettering med påfølgende avviksanalyser.
Bedriftsledelse - Tjenester for Bedriftsledelse

Bedriftsledelse - Tjenester for Bedriftsledelse

Omorganisering av virksomheten Strategisk vurdering Scenarioanalyse og utarbeidelse av mellomlangsiktige planer Definering og utvikling av nye go-to-market strategier Forretningsplanlegging (oppstart eller revitalisering av eksisterende initiativer) Generasjonsskifte Ledelses- og organisasjonsrådgivning Økonomistyring
Internasjonalisering - Støtte til internasjonaliseringsprosesser

Internasjonalisering - Støtte til internasjonaliseringsprosesser

Assistanse for åpning av nye kontorer (etablering, valg av land, administrasjon, prosedyrer) Søke etter partnere og underleverandører i det aktuelle landet Søke og administrere agenter og distributører Kontrakt Assistanse på messer og arrangementer på stedet Tolking og oversettelser på over 50 språk
Industrielle planer - Forberedelse av industrielle planer, forretningsplaner og påfølgende gjennomføring

Industrielle planer - Forberedelse av industrielle planer, forretningsplaner og påfølgende gjennomføring

Industriell planlegging er prosessen der man definerer selskapets langsiktige mål og utarbeider handlinger i form av ressurser, operasjoner og atferd som gjør det mulig å nå disse målene. EOD hjelper sine kunder med å gi konkrete former til prosjektene sine, ved å bistå dem med å fokusere på forretningsmetrikker, flerårige økonomisk-finansielle resultater, organisatoriske elementer, og skape en håndgripelig og målbar forbindelse mellom den nåværende situasjonen og den fremtidige. Tjenestene til EOD spenner fra vurdering av rimelighet og robusthet i det industrielle prosjektet som allerede er bygget av kunden, til nyopprettelse av en industriell plan og dens påfølgende implementering og/eller overvåking. I tilfelle den industrielle planen er rettet mot et prosjekt for bedriftsrekonstruksjon, gjør EODs nettverk det mulig å bistå kundene i å definere en komplett prosess rettet mot å løse krisen.
Bedriftsservere

Bedriftsservere

Den mest utbredte standarden for design og infrastruktur av datasentre er ANSI/TIA-942. Standarden inkluderer retningslinjer for sertifisering ANSI/TIA-942 Ready, som bekrefter samsvar med en av de fire kategoriene av datasentre definert etter nivåene av redundans og feiltoleranse. Nivå 1: grunnleggende infrastruktur på stedet. Et nivå 1 datasenter tilbyr begrenset beskyttelse mot fysiske hendelser. Det tilbyr komponenter med enkeltkapasitet og en unik, ikke-redundant distribusjonsbane. Nivå 2: infrastruktur på stedet med komponenter med redundant kapasitet. Dette datasenteret har forbedret beskyttelse mot fysiske hendelser. Det tilbyr komponenter med redundant kapasitet og en unik, ikke-redundant distribusjonsbane.
Markedsføring - Merkevare - Markedsføringstjenester

Markedsføring - Merkevare - Markedsføringstjenester

Merkevarebygging & merkevarestrategi Posisjonering / repositionering av merkevaren Kommunikasjonsstrategi (emballasje, merkeidentitet, reklame, nett, sosiale medier) Tilpasning / finjustering av markedsmiksen Oppsett / revisjon av produktporteføljen Utvikling av nye produktkonsepter Distribusjonssystemer Konkurransesystemer Kort- / mellomtidsprognoser Analyse av kundetilfredshet Pris- og produktprøving SWOT-analyse Markedsplanlegging Bistand til messer og arrangementer
Tjenester for Bedrifter og Offentlig Forvaltning - Prosjektutvikling - PNRR

Tjenester for Bedrifter og Offentlig Forvaltning - Prosjektutvikling - PNRR

Registrering av varemerker og logoer for bedrifter SCM (supply chain management) CRM Ledelseskurs Støtte til PNRR-tilbud og finansiering for bedrifter og offentlig forvaltning Ledelses- og organisasjonsstøtte for bedrifter og offentlig forvaltning i PNRR-sammenheng
Bedrifter og Profesjonelle

Bedrifter og Profesjonelle

Alt du trenger, leverer vi. Kopimaskiner, Multifunksjonsmaskiner, Skrivere, Fakser, Skannere, Makulatorer, Kalkulatorer, Projektorer, Plottere, Tilbehør.