Produkter for travel (387)

JAKKE - TEKSTIL

JAKKE - TEKSTIL

Jakke laget av slitesterkt og pustende 300g/m2 soft shell-materiale. Moderne passform med sentral glidelås, sidelommer og praktisk brystlomme med glidelås og kontrastfargede glidelåshåndtak. Ståkrage med justerbar og avtagbar hette. Bunnkant med justerbar snor. Vind- og vannavvisende soft shell på utsiden, og varm mikro fleece-fôr i kontrastfarge. Tilgjengelig i størrelser XS, S, M, L, XL, XXL. Vind- og vannavvisende. Størrelser: XS, S, M, L, XL, XXL Trefoldig lag. Utsiden: Soft Shell, 100% polyester. Innside: 100% polyester mikro fleece. 300 g/m2 réf:20171 Antall trykkeområder:5 Trykk koder:N(8),P
Auditorium - For konferanser og arrangementer

Auditorium - For konferanser og arrangementer

Romslig sal for arrangementer og konferanser, med kapasitet på opptil 70 personer. Den har utmerket akustikk og alle nødvendige fasiliteter for presentasjoner, foredrag eller store workshops. Utstyrt med skjermer, høykvalitets lydsystemer, og mulighet for catering. Det naturlige lyset og den privilegerte beliggenheten bare noen minutter fra havet i forretningsdistriktet i Barcelona gjør det til det ideelle stedet for bedriftsarrangementer.
Cateringbord ZO OKTOBER 175 (175,3 X 29,2 cm)

Cateringbord ZO OKTOBER 175 (175,3 X 29,2 cm)

Banco de catering ZO OKTOBER 175 (175.3 X 29.2 cm). Banco de catering for 3 personer med 5 års garanti fra produsenten, med selvglidende ring som gjør bruken enkel og sikker for catering eller kollektive arrangementer. Andre egenskaper ved Banco de catering ZO OKTOBER 175 Mål: 175.3 x 29.2 x 46.4 cm Vekt: 8.75 Kg Materiale: Stål og ren polypropylen Bruk: Innendørs / Utendørs - Ren polyetylen, uten blandinger. Råmateriale av høy kvalitet med UV-beskyttelse. - Fleksibel mot støt. Motstandsdyktig under tunge belastninger. - Egnet for utendørs bruk. - Metallprofiler med dimensjonert tykkelse for å tåle ekstreme belastninger. - Uavhengig polypropylenklips for å holde benet i sammenfoldet posisjon. - Perfekt og varig feste. - Digitale sveiser i linje. Presise og uforgjengelige. - Pulverlakkert stål, motstandsdyktig mot støt og fuktighet. - Solid skruer og sveiser. - Høy tetthet av buer i den nedre flaten av bordplaten. Motstandsdyktig og uformelig. - Metallstrukturer designet for å optimalisere forholdet mellom vekt og styrke. Den maksimale anbefalte vekten som er angitt på hver produktside refererer til vekten "jevnlig fordelt" på overflaten av artikkelen. For å kjenne den maksimale anbefalte "konsentrerte" vekten, vennligst kontakt vår salgsavdeling.
Virtuelt Kontor - Nyt alle fordelene ved å ha ditt eget KONTOR, UTEN Å HA ET.

Virtuelt Kontor - Nyt alle fordelene ved å ha ditt eget KONTOR, UTEN Å HA ET.

Med det virtuelle kontoret er bedriften din tilgjengelig for forretningspartnerne dine i Las Palmas de Gran Canaria, uten at du trenger å være fysisk til stede. Lei bare din virtuelle beliggenhet eller ditt virtuelle kontor. Dine kunder vil føle seg like godt ivaretatt i ditt virtuelle kontor som i ditt fysiske. Om ønskelig kan våre pålitelige og vennlige medarbeidere ta seg av all kommunikasjon med dine forretningspartnere.
Nettbaserte spanskkurs - Spansk språk og kulturkurs.

Nettbaserte spanskkurs - Spansk språk og kulturkurs.

Spansk språk- og kulturkurs via HD-videokonferanse. Vi bringer klasserommet til deg, uten reise. Minimum 3 studenter, maksimum 8. Mer informasjon på vår nettside: aconline.es
Tekren Hodetelefoner - promotering hodetelefoner

Tekren Hodetelefoner - promotering hodetelefoner

Tekren-hodetelefoner. Trådløse in-ear hodetelefoner. Designet som merchandise. Med myk overflate, magnetisk feste og integrerte kontrollknapper i nakkebåndet. Med handsfree-funksjon, vibrasjonsvarsler og oppladbare via micro USB-kabel - inkludert -. Tilgjengelig i et variert utvalg av farger med matchende tilbehør. Passer for alle ørestørrelser, inkluderer 3 sett med øreputer i størrelsene S, M og L. Presentert i en attraktiv designboks.
Skatteadresse for Selskaper i Castellón - Fleksibelt Virtuelt Kontor

Skatteadresse for Selskaper i Castellón - Fleksibelt Virtuelt Kontor

Domiciliering av selskaper, kommersiell delegasjon og/eller skatteadresse i sentrum av Castellón for 29,95€/måned. Dine besøk, samtaler og korrespondanse håndteres av vårt sekretærpersonell. Den beste tjenesten for selvstendig næringsdrivende, fagfolk, små og mellomstore bedrifter, virksomheter og selskaper i Castellón. Personlig, skreddersydd og fleksibel tjeneste. Umiddelbar kontrahering. Et team av fagfolk til din tjeneste til best pris. Tilgang til kontorer og møterom i et profesjonelt og innbydende miljø.
Internasjonal handels- og logistikplattform - Innkjøpssenter, Forretningsmuligheter, Frakt- og kjøretøysutveksling

Internasjonal handels- og logistikplattform - Innkjøpssenter, Forretningsmuligheter, Frakt- og kjøretøysutveksling

Gjennom vår plattform for internasjonal handel og logistikk tilbyr vi alle bedrifter muligheten til å promotere produktene sine, finne forretningskontakter og dermed øke salget, forbedre kostnadene for råvarene og logistikken gjennom en lastebørs og kjøretøy. Vi jobber med 800 forskjellige sektorer/produkter/tjenester i 14 verktøy som produsenter, grossister, detaljister, handelsagenter, kjøpere, osv. I Innkjøpssentralen kan de informere oss om deres årlige innkjøpsbehov for råvarer, som vi vil samle og dermed forsøke å redusere prisene gjennom samlet innkjøp. Enhver behov fra deres bedrift kan de kommunisere til oss i seksjonen for Forretningsmuligheter. Vi stiller til disposisjon en lastebørs, kjøretøy og søk etter transportbedrifter slik at de kan informere andre om sine laster, ledige kjøretøy, finne transportører og be om pristilbud.
Regnskapssporing for din bedrift i Spania - Gratis og skreddersydd tilbud

Regnskapssporing for din bedrift i Spania - Gratis og skreddersydd tilbud

Overlat regnskapet ditt til vårt team av eksperter innen regnskap og skatt, de vil gi deg råd og nødvendig støtte for å optimalisere lønnsomheten til bedriften din. Vi tilbyr skreddersydde tjenester som bokføringsoppgaver, føring av regnskapsbøker, samt avslutning og innlevering av årsregnskap.
Konsulentnettsted til salgs + Google My Business - Konsulentnettsted + Google Maps-listing til salgs

Konsulentnettsted til salgs + Google My Business - Konsulentnettsted + Google Maps-listing til salgs

Selges: nettside for online forvaltning for Barcelona, Madrid, osv. Første posisjoner "forvaltning Barcelona". Uten tvil en stor mulighet for de som ønsker synlighet på internett og nye kunder. Kontakt via nettsiden. Kun interesserte i kjøp. Google Maps (Mybusiness) med mer enn 10 års erfaring kan inkluderes.
Tilpassede Bomullsekker - Et ekte verktøy for å vokse virksomheten din

Tilpassede Bomullsekker - Et ekte verktøy for å vokse virksomheten din

Enhver virksomhet, små og mellomstore bedrifter eller selskaper vet at det viktigste for å nå nye kunder er at de kjenner deg. Hvis de ikke vet navnet ditt, hva du selger, hvor du er eller hvordan de kan komme inn på nettsiden din, er det vanskelig å bli deres leverandør. Av denne grunn blir bedriftsmerchandise med tilpassede poser stadig mer brukt av alle typer virksomheter. De er et perfekt produkt for selskaper hvis merkevarepolitikk er å øke gjenkjennelsen og knytte den til nyttige, verdifulle og miljøvennlige produkter. Hos Alser, Reklamegaver er vi grossistleverandører og veldig rimelige. Vi lager designet og mockupen gratis, slik at du kan se hvordan din tilpassede pose vil se ut før du legger inn bestillingen. Be om et pristilbud fra oss og sammenlign våre priser.
Beskatning for bedrifter og enkeltpersoner i Spania - Gratis og skreddersydde tilbud

Beskatning for bedrifter og enkeltpersoner i Spania - Gratis og skreddersydde tilbud

Optimaliser skatten for bedriften din. Våre skatterådgivere gir deg råd og tar seg av dokumentene som skal presenteres for den spanske skattemyndigheten: selskapsbeskatning, inntektsskatt, skatt på økonomiske aktiviteter, merverdiavgiftsrapportering, osv. Våre skatteeksperter tar også hånd om beskatningen av enkeltpersoner i Spania: søknad om skattemessig bosted, inntektsskatt, innlevering av Modell 720, rådgivning om ordningen for innvandrere kjent som "Beckham".
Taxi Santander Bilbao

Taxi Santander Bilbao

Fastpris taxi fra Santander til Bilbao. Transport fra Bilbao lufthavn til Santander. Velkomsttjeneste med navnet ditt på et nettbrett. Vi tilpasser oss dine behov og preferanser.
Skatterådgivning - Skatte- og avgiftsrådgivning

Skatterådgivning - Skatte- og avgiftsrådgivning

Høyt kvalifiserte fagfolk innen skatterådgivning vil gi deg informasjon, assistanse, råd, punktlighet og de beste mulige alternativene for din virksomhet, enten du er en fysisk eller juridisk person.
Programvareselskap

Programvareselskap

Anfix er en plattform for bedrifts- og regnskapsadministrasjon i skyen, designet for å lette hverdagen til små og mellomstore bedrifter, selvstendig næringsdrivende og regnskapsførere. Med et intuitivt grensesnitt og avanserte verktøy, gjør Anfix det mulig å administrere regnskap, fakturering og økonomi på en effektiv og sikker måte fra hvor som helst. Blant de viktigste funksjonene, skiller automatiseringen av repetitive oppgaver seg ut, som oppretting av fakturaer, bankavstemming og generering av finansielle rapporter, noe som bidrar til å spare tid og redusere menneskelige feil. Plattformen er designet for å overholde skatteregler og tilby oppdatert informasjon i sanntid, noe som gir brukerne full kontroll over inntektene og utgiftene sine. I tillegg gir Anfix verktøy for samarbeid med regnskapsførere, noe som letter informasjonsutveksling og forenkler kommunikasjonen i prosessen med regnskapsadministrasjon. Med sitt fokus på enkelhet og fleksibilitet, har Anfix blitt en ideell løsning for de som ønsker å forbedre effektiviteten i sine regnskaps- og administrative prosesser, uten tekniske komplikasjoner. Oppsummert kombinerer Anfix teknologi og erfaring for å tilby en helhetlig løsning for bedriftsadministrasjon i skyen, som hjelper bedrifter med å ta informerte beslutninger, optimalisere ressursene sine og vokse med selvtillit.
Modulært Kafé Bar Prosjekt

Modulært Kafé Bar Prosjekt

Det modulære kafébarprosjektet fra MModos er en innovativ løsning for de som søker et attraktivt og funksjonelt rom for å servere mat og drikke. Denne modulen er designet for å bli installert raskt, noe som gjør at bedriftsledere kan åpne dørene på kort tid. Med et moderne design og materialer av høy kvalitet, tilbyr vår kafébar en koselig atmosfære både for kunder og ansatte. I tillegg er den helt tilpassbar, noe som gjør at eierne kan tilpasse rommet til sine spesifikke behov. Ved å velge MModos, sikrer du deg et produkt som ikke bare er funksjonelt, men også estetisk tiltalende, noe som forbedrer opplevelsen for kundene dine.
Sushi: 10 Biter

Sushi: 10 Biter

2 laks nigiri, 2 futomaki med surimi, avokado, kremost og sesam, 2 laks og kremost maki, 2 avokado maki, og 2 surimi maki, ost og avokado. Inkluderer soyasauspakke, mini wasabi og spisepinner. SKU:8436010988434 SUSHITA er det ledende selskapet i Spania innen produksjon og distribusjon av sushi og frosne asiatiske produkter. Siden 1999 har vi spesialisert oss på å tilby høykvalitets frossen sushi engros, ved å bruke avanserte fryseteknikker som flytende nitrogen for å bevare ferskheten og de organoleptiske egenskapene til produktene våre. Våre tilbud inkluderer: - Frossen sushi engros for restauranter - Sushi for bedrifts catering - Sushi i store mengder for arrangementer - Frosne gyoza, samosa og dim sum - Sushi for selskaper: Tilpassede frosne sushi-løsninger - Gourmet frossen sushi for catering - Tradisjonelle asiatiske sauser for å akkompagnere sushi og andre asiatiske retter Hos SUSHITA er vi forpliktet til å tilby overlegen kvalitet på frosne matvarer, fra store mengder sushi til spesialiserte produkter som gyoza og dim sum. Med fokus på bærekraft og innovasjon bruker vi utvalgte råvarer, som bærekraftig fanget laks og ris med sertifisert opprinnelse, for å sikre kvalitet i hvert av produktene våre. Vårt effektive logistikknettverk garanterer daglig levering innen 48 timer, og opprettholder ferskheten og kvaliteten som våre kunder fortjener. Kontakt oss så vi kan hjelpe deg med å skape uforglemmelige kulinariske opplevelser!
DL Nexus - Programvare for Multi-Site Bedriftsnettverk

DL Nexus - Programvare for Multi-Site Bedriftsnettverk

Programvareplattform for styring av nasjonale og/eller internasjonale ekspresstransportnettverk med behov for å koble sammen flere kontorer og agenter til et sentralisert system for sanntidsdatabaser, og fastsette retningslinjene og reglene som organisasjonen skal følge. Applikasjon designet for å håndtere ekspressforsendelser, dokumenter, pakker, postdistribusjon og spesialtjenester, fra det øyeblikket en tjenesteordre opprettes til prosessen avsluttes med levering, og dekker fullt ut de operative og administrative aspektene.
USB-MINNE - TEKNOLOGI OG TILBEHØR

USB-MINNE - TEKNOLOGI OG TILBEHØR

16GB USB-minnepinne med vridningsmekanisme, kropp av bambus og metallklips. Presentert i en individuell, resirkulert pappeske. Bambus Ref:6229 Antall trykkeområder:1 Trykkoder:D(4),L1
Oversettelsestjenester for juridiske tekster

Oversettelsestjenester for juridiske tekster

LinguaVox er et oversettelsesbyrå med mer enn 25 års erfaring, spesialisert på oversettelse av juridiske tekster for bedrifter, advokatfirmaer og enkeltpersoner som krever presisjon og konfidensialitet i sine juridiske dokumenter. Vi har kvalitetssertifiseringer ISO 9001, ISO 17100 og ISO 18587, som garanterer fremragende oversettelsestjenester. Tjenester for oversettelse av juridiske tekster Vi tilbyr presise og konfidensielle oversettelser av et bredt spekter av juridiske dokumenter, inkludert: - Kontrakter og forretningsavtaler - Notarielle dokumenter - Testamenter og arvedokumenter - Fullmakter - Rettsdokumenter og søksmål - Dommer - Vedtekter - Konfidensialitetsavtaler - Immaterielle rettighetsdokumenter - Fødsels-, ekteskaps- og dødsattester - Innvandringsdokumenter - Juridiske rapporter - Dokumenter for overholdelse av forskrifter - Interne regler - Bedriftspolitikker - Juridiske revisjonsdokumenter - Lisensavtaler - Dokumenter for fusjoner og oppkjøp - Arbeidsrettsdokumenter - Skatterett dokumenter - Miljørettsdokumenter - Familierett dokumenter - Strafferett dokumenter - Sivilrett dokumenter - Handelsrett dokumenter - Forvaltningsrett dokumenter - Internasjonal rett dokumenter - Sjørett dokumenter - Konkurranserett dokumenter - Forsikringsrett dokumenter - Bankrett dokumenter - Eiendomsrett dokumenter - Telekommunikasjonsrett dokumenter - Transportrett dokumenter - Energirett dokumenter - Helsevesenrett dokumenter - Utdanningsrett dokumenter - Idrettsrett dokumenter - Forbrukerrett dokumenter - Databeskyttelsesrett dokumenter Bredt spekter av språk Vårt team av spesialiserte oversettere jobber på mer enn 150 språk, inkludert alle de offisielle språkene i Den europeiske union: - Tysk - Bulgarsk - Tsjekkisk - Kroatisk - Dansk - Slovakisk - Slovensk - Spansk - Estisk - Finsk - Fransk - Gresk - Ungarsk - Engelsk - Irsk - Italiensk - Latvisk - Litauisk - Maltesisk - Nederlandsk - Polsk - Portugisisk - Rumensk - Svensk I tillegg tilbyr vi oversettelser på andre språk som kinesisk, japansk, koreansk, arabisk, russisk, tyrkisk, norsk, serbisk og ukrainsk. Juridisk oversettelse og sertifisering av dokumenter I Spania tilbyr vi tjenester for juridisk oversettelse av dokumenter, utført av autoriserte oversettere akkreditert av Utenriksdepartementet, Den europeiske union og samarbeid. Disse oversettelsene har juridisk gyldighet og aksepteres av alle myndigheter og offisielle organer i Spania. Videre tilbyr vi sertifiserte oversettelser av juridiske dokumenter som er anerkjent av myndighetene i USA, Storbritannia og andre land. Disse oversettelsene oppfyller de spesifikke kravene i hver jurisdiksjon, og sikrer aksept i internasjonale juridiske og administrative prosesser. Forpliktelse til kvalitet Våre sertifiseringer ISO 9001, ISO 17100 og ISO 18587 reflekterer vårt engasjement for kvalitet og kundetilfredshet. Disse standardene sikrer at våre oversettelsesprosesser oppfyller de høyeste internasjonale standardene, og garanterer presisjon, konsistens og konfidensialitet i hvert prosjekt. Hvorfor velge LinguaVox - Dokumentert erfaring med oversettelse av juridiske tekster - Team av oversettere spesialisert på juridisk terminologi - Dekning på mer enn 150 språk - Overholdelse av strenge kvalitetsstandarder - Konfidensialitet og sikkerhet i håndtering av dokumenter Stol på LinguaVox for oversettelse av dine juridiske dokumenter og sikre presisjon og gyldighet i dine juridiske kommunikasjoner på internasjonalt nivå.
CANNAELITE CBD PRODUKTER OG TJENESTER - Alt du trenger for din CBD-virksomhet

CANNAELITE CBD PRODUKTER OG TJENESTER - Alt du trenger for din CBD-virksomhet

Vi er din pålitelige profesjonelle leverandør av CBD-produkter. Vi tilbyr et bredt katalog av 100 % økologiske og sertifiserte produkter. Vi overholder gjeldende lover. Hos oss har du også fagfolk som vil holde kontakten med deg for å gjøre hele prosessen enklere, avklare spørsmål eller gi deg råd.
registrert eiendomsforvalter

registrert eiendomsforvalter

Gestoryperito&Comunidades Rincón ble grunnlagt av Esther Montserrat Más Cabrera med et felles mål: Å tilfredsstille kravene fra våre kunder. Vårt mål er å fremme, kjøpe, selge, leie og bygge alle typer eiendommer, samt alle typer urbane og landlige eiendommer, samt å etablere og administrere sameier i Málaga og provinsen personlig og i resten av Spania på nett. http://COMUNIDADESRINCON.COM Vi har et bredt tilbud av eiendommer med nye boliger og brukte boliger, hytter og gårder over hele provinsen, utleie og overdragelser, alt med de beste økonomiske garantiene på markedet, opptil 100% av et lån og boliglån slik at du kan anskaffe dem. Vi tilbyr tjenester for etablering og forvaltning av sameier, rettsoppnevnte verdivurderinger, skatterådgivning, arbeidsrett, regnskap, energirådgivning og forsikringer generelt.
Personlig rådgivning - Med mulighet for at arbeidet kan designes i våre lokaler

Personlig rådgivning - Med mulighet for at arbeidet kan designes i våre lokaler

Vårt personale er tilgjengelig for våre kunder for å gi råd om utførelsen av deres arbeid. I tillegg tilbyr vi muligheten for at oppdragene kan designes i våre lokaler, dersom de ikke har skanneutstyr. Gjennom fjernforbindelse kan teamet vårt vise deg fremdriften i arbeidet ditt i sanntid, samt at vi sender resultatet for din godkjenning/modifikasjon via telefon eller e-post.
Leadgenerering med AI - Vi genererer kontakter for din virksomhet på LinkedIn og WhatsApp

Leadgenerering med AI - Vi genererer kontakter for din virksomhet på LinkedIn og WhatsApp

Har du noen gang kjørt annonser på Google eller Meta? Hvis ja, hvor mye budsjett har du brukt for å få lite profilerte kontakter? Fra i dag, takket være bruken av kunstig intelligens og en vinnende kommunikasjonsstrategi, genererer vi i ADevolution 100% målrettede kontakter via LinkedIn og WhatsApp. Du trenger ikke lenger å bruke budsjett på kampanjer som ikke gir resultater. Snakk med en av våre dedikerte konsulenter som vil forklare hvordan vår tjeneste for automatisert kontaktgenerering via AI fungerer.
Apotekkontoradministrasjon - Omfattende rådgivning for bedrifter

Apotekkontoradministrasjon - Omfattende rådgivning for bedrifter

Avanza Economistas er et rådgivningsfirma hvis filosofi er å tilby det beste alternativet til apoteket, gjennom omfattende økonomisk rådgivning innen alle områder av sektoren der spesialisert støtte er nødvendig, og tilbyr løsninger innen skatt, regnskap, arbeidsliv eller helse. - Eksperter på ledelse av apotek, skatte- og regnskapsrådgivning. - Helselovgivning, nye åpninger, flyttinger, salg av apotek, utvidelse av åpningstider, klager til myndighetene, sanksjoner. - Helhetlig rådgivning for apoteket, utføring av lønnsomhetsstudier og marginanalyser. - Utarbeidelse av skatteerklæringer og oppgjør (periodiske, månedlige, kvartalsvise og årlige) for de skattene apoteket er forpliktet til å levere. - Regnskapsledelse, utarbeidelse av regnskapet på en personlig måte og i kontinuerlig kontakt med apoteket, for riktig oppdatering og overholdelse av regnskapslovgivningen.
LUFTFOTOGRAFI MED DRONER FOR BEDRIFTER

LUFTFOTOGRAFI MED DRONER FOR BEDRIFTER

Et selskap må formidle en følelse av tillit til kundene sine gjennom bildene det presenterer, og en av de mest effektive måtene å gjøre dette på er å ha en feilfri audiovisuell presentasjon.
Arbeidsmiljø og konfliktmegling

Arbeidsmiljø og konfliktmegling

 Transformasjon av et negativt arbeidsmiljø.  Reduksjon av fravær og stress  Oppdagelse av de menneskelige (atferdsmessige) eller organisatoriske (forhold) faktorene som ligger til grunn for situasjonen.  Analyse av virkningen som den spesifikke situasjonen har på folks atferd.  Øke tilfredsheten på arbeidsplassen og den profesjonelle effektiviteten til ledere og ansatte, ved å øke deres potensial og optimalisere arbeidsklimaet.
Pakke Tilbud for Trykking av Bedriftspapir - Visittkort - Presentasjonsmapper - Brevpapir

Pakke Tilbud for Trykking av Bedriftspapir - Visittkort - Presentasjonsmapper - Brevpapir

Bedriftsstasjonær trykkpakke, som tilbyr alt du trenger for å presentere et sammenhengende og profesjonelt merkevarebilde. Visittkort, Presentasjonsmapper – Dokumentholdere og Brevpapir, Grafisk design av elementene.
MICE

MICE

Suksessen til et arrangement avhenger av tilstedeværelsen av et sterkt selskap bestående av et tverrfaglig team utdannet innen de ulike arbeidsområdene. INDIGO DMC Group er en innovativ leder innen møter, insentiver, konferanser og arrangementer, med godkjenning fra staten som OPC (Profesjonell Kongressarrangør), fra Turistdepartementet i Junta de Andalucía (MA/00022).
Eiendomsmeglere Alicante Azulcasa - Luksusvilla Alicante Azulcasa

Eiendomsmeglere Alicante Azulcasa - Luksusvilla Alicante Azulcasa

Ligger ved siden av det nye Seneca-torget, med alle fordelene ved å bo i sentrum av Alicante.