Produkter for travel (169)

Lytte, observere, problematisere

Lytte, observere, problematisere

Utvikle lytte- og observasjonsferdigheter gjennom støttende aktiviteter. Bli kjent med verktøy, analysemodeller og leserammer. Praktisere casestudier hentet fra hverdagen.
NÆRINGSSENTER - LEADENHALL-BYGNINGEN - Betjente Kontorer

NÆRINGSSENTER - LEADENHALL-BYGNINGEN - Betjente Kontorer

SERVCORP ADRESSEPAKKE Er din forretningsadresse plassert i City of London? Oppdater din bedriftsoppføring med en prestisjefylt Servcorp-adresse. SERVCORP ADRESSEPAKKE Imponer dine samarbeidspartnere og kunder med en berømt forretningsadresse i London, eller velg en fra 155 steder over hele verden. Servcorp adressepakke gir din bedrift en anerkjent adresse for visittkort, brevpapir og offisielle oppføringer. For en brøkdel av kostnaden av et kontor i London, kan du nyte prestisjen og respekten av en eksklusiv forretningsadresse og fullstendig posthåndteringstjeneste. Vår forretningsadressepakke tilbyr en rekke praktiske funksjoner til rimelige og fleksible månedlige priser. Hva er en forretningsadresse? Din prestisjefylte forretningsplassering i hjertet av London Eller hvor som helst på 155 globale steder Post- og budhåndteringstjenester Postvideresending^ Kostnadsfri tilgang til våre verdensomspennende coworking-områder I opptil en time per dag Tilgang til Servcorp Onefax En sikker...
Forretningsplan - Coaching

Forretningsplan - Coaching

Utvikling av en solid finansplan Vi hjelper deg med å utvikle en detaljert finansplan som inkluderer inntektsprognoser, utgifter, kontantstrøm og nøkkeltall for finansiell ytelse. Dette viser den finansielle levedyktigheten til virksomheten din. Fremheving av ditt unike verdiforslag Vi fremhever de unike aspektene ved virksomheten din, som ditt verdiforslag, konkurransefortrinn og nøkkeldifferensierere, for å vise hvordan virksomheten din er attraktiv for investorer eller potensielle partnere.
WebStart Hosting: Pålitelige løsninger for små bedrifter

WebStart Hosting: Pålitelige løsninger for små bedrifter

WebStart-planen er ideell for små bedrifter og personlige nettsteder. Den tilbyr pålitelig ytelse, forbedret sikkerhet, og teknisk støtte 24/7, til en konkurransedyktig pris. Host nettstedet ditt med StrictlyHosting.be og sikre en stabil og sikker online tilstedeværelse.
Entreprenørskapstøtte fra Youcall

Entreprenørskapstøtte fra Youcall

Youcall posisjonerer seg som en foretrukket partner for entreprenører, og tilbyr komplette og skreddersydde løsninger for opprettelse og utvikling av virksomheter. Takket være en tverrfaglig ekspertise, garanterer Youcall resultater av høy kvalitet og optimal kundetilfredshet. Selskapet forplikter seg til å overholde tidsfrister, budsjetter og levere tjenester av høy kvalitet, samtidig som det har som mål å transformere sektoren for entreprenørstøtte med innovative og bærekraftige løsninger.
Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Hjelpe selskaper i Storbritannia med å sette opp et distribusjonssenter innenfor Den europeiske union med mål om å forenkle distribusjonen av bestillingene til og fra deres EU-kunder. Tjenesten: Jeg tilbyr fra et sentralt servicested en omdirigeringstjeneste, ommerking av pakkene som ankommer fra Storbritannia og videresending av disse med de riktige dokumentene til kundene i Den europeiske union, slik at det ikke er nødvendig for hvert selskap å ha sitt eget lager i Den europeiske union. Og ta seg av momsrapportering, lokale avgifter og skatter.
Teamarbeid

Teamarbeid

Kommunikasjon til tjeneste for relasjonen. Jobbe sammen om et prosjekt.
Oppretting av maler - kommunikasjonsmaterialer - Visittkort, brevpapir, e-postsignaturer

Oppretting av maler - kommunikasjonsmaterialer - Visittkort, brevpapir, e-postsignaturer

Gi et profesjonelt og sammenhengende bilde av bedriften din med våre tilpassede maler for kommunikasjonsmateriell hos UPARTNER. Vi designer maler for en rekke medier som visittkort, brevpapir, konvolutter og andre bedriftsdokumenter. Ved å integrere din visuelle identitet og distinkte grafiske elementer, gir vi deg klare maler som sikrer en enhetlig og profesjonell presentasjon i hver interaksjon. Med våre skreddersydde løsninger kan du være trygg på at bedriften din skiller seg ut og etterlater et varig inntrykk på kundene og partnerne dine.
Bedriftscoaching Pakke

Bedriftscoaching Pakke

Gi aktørene i selskapet en personlig oppfølging. Som oppdragsgiver investerer du i deres velvære, balanse og personlige utvikling. Personlige og profesjonelle mål defineres sammen med dine ansatte. Deres tilfredshet er synonymt med glede og engasjement overfor selskapet. Dette alternativet kan fordelaktig kombineres med en vurdering av de ansatte i selskapet, som vil gi en klarere idé om pakken som bør vurderes.
Skipr

Skipr

Skipr er en mobilitetsløsning i SaaS-modus for profesjonelle. Vi gjør det mulig for våre kunder og brukere å administrere, planlegge, reservere og betale for sin mobilitet. Fra kjøp av togbillett, til låsing av en delt sykkel, samt betaling av drivstoff og parkering, er Skipr din sentraliserte mobilitetsløsning fra start til slutt. Vi gir bedrifter muligheten til å tilby smart mobilitet til sine ansatte: › Et sentralisert tilgang til alle relevante mobilitetsløsninger › En samlet faktura, som reduserer den administrative byrden, inkludert momsrefusjon › Håndtering av retningslinjer på ansattnivå › Strukturerte rapporter og omfattende data om mobilitet. (f.eks. CO2-rapport)
Cloud VPS Starter: Sikker og Fleksibel VPS Hosting

Cloud VPS Starter: Sikker og Fleksibel VPS Hosting

Cloud VPS Starter fra StrictlyHosting.be tilbyr en ideell administrert VPS-løsning for små bedrifter og utviklere i Belgia og over hele Europa. Nyt pålitelige ytelse, forbedret sikkerhet og teknisk støtte 24/7, alt i et fleksibelt og skalerbart sky-miljø.
Forenklet aksjeselskap (SARL-S)

Forenklet aksjeselskap (SARL-S)

Den forenklede aksjeselskap (SARL-S) er en variant av SARL som tilbyr større tilgjengelighet for entreprenører, spesielt takket være en redusert aksjekapital. Ved å velge å opprette en SARL-S, får du fordel av en lettelse i strukturen som forenkler opprettelsen av virksomhet, samtidig som du beholder fordelene fra den tradisjonelle SARL, som begrensning av ansvar for aksjonærene. Denne juridiske formen er spesielt godt egnet for små bedrifter og enkeltpersonforetak som ønsker å komme raskt i gang på markedet. SARL-S gjør det mulig å forenkle administrative prosesser og redusere oppstartskostnader, noe som gjør det til et attraktivt alternativ for unge entreprenører og oppstartsbedrifter. I tillegg tilbyr den stor fleksibilitet når det gjelder ledelse og fordeling av overskudd, noe som gjør det mulig for aksjonærene å tilpasse seg markedets utvikling. Ved å velge en SARL-S, velger du en moderne og tilgjengelig struktur, ideell for å realisere dine entreprenørprosjekter med full trygghet.
Kontor / rom til leie

Kontor / rom til leie

Rom tilgjengelig for leie per dag, uke, måned eller år. Stor fleksibilitet Alt inkludert: wifi, rengjøring, strøm, oppvarming Kundemottak - resepsjon
VÅRE TILLEGGSTJENESTER

VÅRE TILLEGGSTJENESTER

L’Atelier Cambier er ikke bare en bedrift bestående av arbeidere. Det er også en struktur av menn og kvinner, investert i sitt fag og som dedikerer seg til gjennomføringen av prosjektene deres — selv de største. I denne sammenhengen tilbyr vi også andre tjenester som ikke kan listes andre steder, men som gir deg en kort oversikt over våre kapasiteter. Kabling For alle dine kabelforberedelser av alle slag, kutting og avmantling av disse. L’Atelier Cambier er også villig til å hjelpe deg med tilkoblinger eller tilknytning til en terminal. Søm L’Atelier Cambier bistår deg også med dine tilpasninger, produksjon eller reparasjon av klær gjennom sin sømavdeling. Vi tar oss også av dine stoffmasker, og garanterer overholdelse av helseforskriftene.
Plattformuavhengig system: Miles - Ett system for å håndtere forretningsstrømmer og kontrakttyper

Plattformuavhengig system: Miles - Ett system for å håndtere forretningsstrømmer og kontrakttyper

Flere forretningsområder samlet i en enkelt løsning Et hybrid system for både Flåte (B2B) og Detaljhandel (B2C) Tradisjonelle grenser forsvinner... captive-selskaper tilbyr fullserviceleasing til små og mellomstore bedrifter, mens leasingfirmaer lanserer privatleasing for detaljkunder. Du kan unngå fallgruvene ved å administrere en blandet detaljhandel/flåteportefølje: Miles håndterer begge kontraktstyper i ett system med varierte prosesser der det er nødvendig (kredittsjekk / onboarding, fakturering / innkreving). Total produktfleksibilitet Administrer enhver type kontrakt: tradisjonelle leasingkontrakter inkludert tjenester finansieringskontrakter vedlikeholdskontrakter korttidskontrakter mobilitetsbudsjettkontrakter ... Én løsning, flere enheter Leveres til back-office-brukere gjennom et smart og moderne utseende Rich Internet Application-brukergrensesnitt Leveres til front-office-brukere (Detaljhandel: selgere, meglere / Flåte: Flåteledere & sjåfører) gjennom Miles nettportaler ...
INCI-registrering til PCPC

INCI-registrering til PCPC

Å ha et internasjonalt nomenklatur for kosmetiske ingredienser (INCI) navn for hver ingrediens er absolutt obligatorisk for hvert personlig pleieprodukt, slik at kundene kan identifisere produktets innhold før de foretar et kjøp. Det kan imidlertid skje at du bruker en ingrediens som er så unik, sjelden eller hentet fra avsidesliggende steder at den ennå ikke har et internasjonalt nomenklatur for kosmetiske ingredienser navn. I så fall, for å kunne bruke den i et produkt i Europa eller Storbritannia, må den registreres via Personal Care Products Council. Ved å gå gjennom søknadsprosessen med PCPC, vil en ingrediens motta et unikt INCI-navn som systematisk genereres og internasjonalt identifiseres. La våre eksperter veilede deg gjennom denne prosessen og optimalisere sjansene dine for at det nye INCI-navnet blir godkjent.
Sosialt Ansvar

Sosialt Ansvar

Mål = Implementere beste praksis innen miljøbeskyttelse (ISO 26000)
Single Xeon Pro : Høyytelses Dedikert Server

Single Xeon Pro : Høyytelses Dedikert Server

Single Xeon Pro fra StrictlyHosting er en dedikert server designet for optimal ytelse og avansert sikkerhet. Den er tilpasset bedrifter med intensive beregningsbehov, og garanterer maksimal tilgjengelighet takket være robust maskinvare og teknisk støtte 24/7.
Elektronisk fakturering obligatorisk fra 2026 i B2B

Elektronisk fakturering obligatorisk fra 2026 i B2B

Fra 1. januar 2026 vil elektronisk fakturering bli obligatorisk for alle belgiske selskaper som opererer B2B. Denne utviklingen har som mål å modernisere og forenkle faktureringsprosessene, samtidig som den forbedrer transparensen og effektiviteten i kommersielle transaksjoner. Selskapene må tilpasse systemene sine for å overholde dette nye kravet, noe som representerer en mulighet til å optimalisere sine finansielle operasjoner og redusere administrative kostnader.
Prosjektutviklingshjelp

Prosjektutviklingshjelp

Prosjektutviklingsstøtte er en nøkkeltjeneste for bedrifter som ønsker å realisere sine ideer og omdanne dem til suksess. Ved å velge denne tjenesten får du støtte fra eksperter som hjelper deg med å strukturere prosjektet ditt, identifisere finansieringsmuligheter og sette opp de nødvendige verktøyene for gjennomføringen. Denne tjenesten gjør det mulig for deg å maksimere sjansene for suksess og gjennomføre prosjektene dine under de beste forholdene. Prosjektutviklingsstøtte dekker et bredt spekter av områder, som utarbeidelse av finansielle planer, søk etter tilskudd og etablering av strategiske partnerskap. Ved å omgi deg med erfarne fagfolk sikrer du en effektiv styring av prosjektet ditt og optimaliserer ressursene dine. Prosjektutviklingsstøtte er derfor en strategisk investering for enhver bedrift som ønsker å innovere og utvikle seg på markedet.
NÆRINGSSENTER - Canary Wharf - Betjente Kontorer

NÆRINGSSENTER - Canary Wharf - Betjente Kontorer

Verdens fineste fullt møblerte, IT-utstyrte kontorleiligheter i førsteklasses bedriftslokasjoner. KONTORER I LONDONS NÆRINGSOMRÅDE Servcorps betjente kontorer ligger i nøkkelområder for næringsliv og sentre i over 155 globale lokasjoner, inkludert boutique-plasseringer i Londons finanssentrum. Sett den rette tonen og gjør et godt inntrykk på kundene dine og forretningsforbindelsene uten å betale skjorta av deg. Våre konkurransedyktige leieavtaler sikrer at kostnadene dine forblir lave. I et konkurransedyktig, globalt marked tilbyr vi en komplett og praktisk løsning for forretningsplassering. Servcorps konkurransedyktige priser er skreddersydd for å minimere dine faste kostnader og sikre at du beholder fleksibilitet over forretningsforpliktelsene dine. Dra nytte av: - Deltids- eller heltidstilbud tilgjengelig på alle Servcorp-kontor lokasjoner globalt - Ditt valg av fantastiske lokasjoner i førsteklasses næringssentre - Mobile kontorløsninger med private eller delte alternativer - Fleksibel leie...
Internasjonal Forretning - De 11 Divisjonene

Internasjonal Forretning - De 11 Divisjonene

TRBAs sunne ambisjon har resultert i åpningen av et datterselskap i Frankrike. Dette utvider vår rekkevidde utover våre nasjonale grenser. Som et resultat er vi alltid nær dine byggeplasser. Den operative plassen til vårt franske datterselskap TRBA SAS, som ligger i industriparken Douai-Dorignies, er en stor ressurs og gjør at vi kan koordinere og utføre arbeidet ditt på best mulig måte.
Opprettelse av selskap i Belgia

Opprettelse av selskap i Belgia

Opprettelsen av et selskap i Belgia innebærer flere viktige trinn, inkludert utarbeidelse av en finansplan og den juridiske stiftelsen av selskapet. Entreprenører kan velge mellom ulike juridiske former, som SRL eller SA, hver med sine egne krav til aksjekapital og administrativ struktur. Opprettelsesprosessen blir lettere ved bruk av notarielle tjenester for utarbeidelse av vedtektene og registrering hos "Banque-Carrefour des Entreprises". Dette regulatoriske rammeverket sikrer et solid grunnlag for utviklingen av virksomheten din.
Sette mål og evaluere

Sette mål og evaluere

Sett realistiske mål, formuler dem, og forvent ikke at medarbeiderne dine kan lese tankene dine. Bygg retningslinjer sammen og støtt selvvurdering.
Cisco Catalyst Access Points 9117 - Cisco Trådløst Nettverk

Cisco Catalyst Access Points 9117 - Cisco Trådløst Nettverk

Med Catalyst 9117-serien kan du sikre fjernarbeidere eller mikro-kontorer. Hver Cisco Aironet- eller Catalyst-tilgangspunkt kan fungere som et OfficeExtend-tilgangspunkt (OEAP). Med en OEAP vil en ansatt hjemme eller i et midlertidig mikro-kontor ha tilgang til selskapets SSID og selskapets nettverk uten å måtte sette opp en VPN eller ha avansert teknisk kompetanse. Tilgangspunktene i Catalyst 9117-serien, kombinert med Cisco Digital Network Architecture (Cisco DNA), er bedriftsklasseprodukter som vil møte dine nåværende og fremtidige behov. De utgjør det første steget i oppgraderingen av nettverket ditt for å bedre dra nytte av alle funksjoner og fordeler med Wi-Fi 6.
Trykking av dine reklame materialer

Trykking av dine reklame materialer

Trykk på ulike medier av annonsene og reklamen dine på kortest mulig tid.
Intervju i The Banker - INTIX @ Financial Times / The Banker

Intervju i The Banker - INTIX @ Financial Times / The Banker

Oppdag intervjuet med INTIX CMO André Casterman av Joy Macknight, redaktør for transaksjonsbank og teknologi i The Banker – Financial Times.
Organisere effektive, deltakende og produktive møter (ja, ja...)

Organisere effektive, deltakende og produktive møter (ja, ja...)

Ingen unødvendig prat, rammer og møtemål... og metoder tilpasset møtets mål!
Hvite plastvisittkort (PVC)

Hvite plastvisittkort (PVC)

Visittkort i hvit PVC-plast er mye mer holdbare enn kort som bruker vanlig papir. Denne typen materiale gjør visittkortene i plast motstandsdyktige samtidig som de forblir fleksible, perfekt for å bli lagt i en lommebok uten å bli skadet, noe som gjør dem gjenbrukbare.
Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Hjelpe selskaper i Storbritannia med å sette opp et distribusjonssenter innenfor Den europeiske union med mål om å forenkle distribusjonen av bestillingene til og fra deres EU-kunder. Tjenesten: Jeg tilbyr fra et sentralt servicested en omdirigeringstjeneste, ommerking av pakkene som ankommer fra Storbritannia og videresending av disse med de riktige dokumentene til kundene i Den europeiske union, slik at det ikke er nødvendig for hvert selskap å ha sitt eget lager i Den europeiske union. Og ta seg av momsrapportering, lokale avgifter og skatter.