Produkter for software (1576)

FabGuard® Programvare

FabGuard® Programvare

Tidsriktig informasjon er avgjørende for å øke fabrikkens produktivitet og forbli konkurransedyktig i markedet. Presset for å forbedre lønnsomheten gjør det kritisk at en fabrikk er produktiv og fleksibel, samtidig som den øker utbytte og gjennomstrømning. FabGuard APC sparer både tid og penger i fabrikkdrift ved å utføre run-by-run (RbR) kontrollstrategier som driver prosessresultater for å oppnå mål uavhengig av dag-til-dag utstyr eller prosessdrift. APC-systemer samler produktmålinger og oppskriftinnstillinger som brukes til å beregne nye oppskriftinnstillinger som optimaliserer waferbehandling. Bruken av et APC-system maksimerer det totale produktutbyttet og øker fortjenesten ved å sikre at hver wafer presterer så nært sluttlinjemetrikker som mulig. Fordeler FabGuard APC øker utbyttet, reduserer kostnader og forbedrer produksjonen ved å gi optimale prosessinnstillinger for å kompensere for variasjoner i utstyr og miljø. Strategi og Flyt FabGuard APC gir deg...
PRORECIPE XT® Programvare - PRORECIPE XT® Programvare

PRORECIPE XT® Programvare - PRORECIPE XT® Programvare

ProRecipe XT® er et system utviklet for å håndtere prosessene for veiing og dosering. ProRecipe XT® gjør det enklere å kontrollere og overvåke prosessene takket være intuitiv betjening via berøringsskjerm. Det fungerer utmerket i næringsmiddel-, farmasøytisk- og kosmetikkindustrien. — Intuitiv overvåking og styring av reseptprosesser — Fleksibel integrasjon med produksjonssystemer — Garantert sporbar produktkvalitet — Oppfyller valideringskravene i farmasøytisk industri
Programvare for detaljveining - Applikasjoner for å få mest mulig ut av vektene dine

Programvare for detaljveining - Applikasjoner for å få mest mulig ut av vektene dine

Programvareløsninger tilpasset de individuelle behovene til detaljister og store distribusjonssentre: programmering av vekter, detaljhandelsledelse, lagerstyring, leveringsnotater og fakturering, grafisk design av etiketter og kvitteringer.
AVEVA LFM - Laserskanning programvare

AVEVA LFM - Laserskanning programvare

{"LFM Gateway":"LFM Gateway gir en unik tilkobling til terrestriske 3D-skannere. Applikasjonen kan importere data fra mobile, håndholdte eller luftbårne laserskanninger.","LFM Modeller":"Med LFM Modeller kan brukere lage intelligente 3D-modeller av eksisterende laserskannedata og eksportere modellene til en rekke 3D CAD-systemer med bare noen få klikk.","LFM NetView":"LFM NetView er en nettbasert applikasjon som er egnet for ingeniørfag og eiendomsforvaltning. Applikasjonen er tilgjengelig enten som en frittstående applikasjon eller som et nettleser-plugin, som gir gratis, sikker tilgang til enorme databaser med et ubegrenset antall skanninger.","LFM Server":"Med LFM Server kan brukere få tilgang til og arbeide med forhåndsregistrerte 3D laserskannedata, sammenligne den planlagte designen med eksisterende data, og bruke CAD-pakker fra AVEVA, Autodesk, Bentley eller Intergraph."}
BR'p Terminaler - Henting av bestillinger med betaling

BR'p Terminaler - Henting av bestillinger med betaling

Oppdag de essensielle funksjonene til våre interaktive terminaler, designet for å forbedre effektiviteten og bekvemmeligheten av dine Drive-tjenester. Hver terminal er utstyrt for å møte dine spesifikke behov: Uttaksterminal: Velg mellom en terminal med betaling med bankkort for en rask og sikker transaksjon, eller velg en terminal uten bankkortbetaling hvis du foretrekker å håndtere transaksjoner på en annen måte. Betalingsfleksibilitet: Våre uttaksterminaler aksepterer ulike betalingsmetoder for å imøtekomme alle dine kunder. Enten det er med restaurantkuponger eller bankkuponger, gjør vi betalingene enkle og sikre. Identifikasjons- og anropsterminaler: Forenkle identifikasjonen av kundene dine ved ankomst og la dem melde sin tilstedeværelse med våre anropsterminaler. Forenkle hvert trinn i uttaksprosessen for å sikre en problemfri kundeopplevelse.
Luftfrakt - Beste Logistikk tjenester over hele verden

Luftfrakt - Beste Logistikk tjenester over hele verden

Vi flytter lasten din raskt og sikkert gjennom våre omfattende luftfrakttjenester. Enten det er en hastesak eller en fjern destinasjon, viser vi hastighet og ekspertise.
Overvåkingsprogramvare - GT SoftGOT

Overvåkingsprogramvare - GT SoftGOT

GT SoftGOT er en HMI-programvare fra Mitsubishi Electric som lar deg utføre GOT-funksjoner fra en PC eller nettbrett.
Nedlastinger - Programvare

Nedlastinger - Programvare

Vår programvare støtter konfigurasjon, installasjon og idriftsettelse av våre enheter og hjelper med diagnostikk under drift og service.
Tilgangskontrolladministrasjonsprogramvare ATRIUM - ATRIUM® Tilgangskontroll

Tilgangskontrolladministrasjonsprogramvare ATRIUM - ATRIUM® Tilgangskontroll

Programvaren for tilgangskontroll, ATRIUM, redefinerer brukervennlighet og ytelse. ATRIUM gjør det mulig å administrere opptil 500 dører, (50 A22 Master i nettverk og 200 A22 Slave) for totalt 500 lesere for nærhetskort, tastaturer eller Schlage® dørhåndtak. Installeringen av disse enhetene er en lek med den gratis programvaren ATRIUM. Den innovative innebygde WEB-serveren ATRIUM er rask, enkel, intuitiv og sikker. Fra hvor som helst i verden kan du utføre oppgaver som; administrere brukere/kort, låse/låse opp dører umiddelbart og se systemhendelser. Den innebygde WEB-serveren gir umiddelbare resultater ved bruk av hvilken som helst nettleser, smarttelefon eller nettbrett. Kraftige funksjoner som direktesending av video, e-postvarsler og integrering av innbruddsalarmer er bare noen av de ekstraordinære fordelene med ATRIUM.
Tilpasset Spesialprogramvare

Tilpasset Spesialprogramvare

Våre brukerprogrammer har et brukervennlig grensesnitt tilpasset dine behov.
Lavid-F.I.S. Bestillingsapp

Lavid-F.I.S. Bestillingsapp

Programvare: Koble til dine eksterne ansatte via Android-app! Passer for installatører, sjåfører, servicemedarbeidere.
Bransjespesifikk ERP-programvare fra KUMAVISION basert på Microsoft Dynamics 365

Bransjespesifikk ERP-programvare fra KUMAVISION basert på Microsoft Dynamics 365

KUMAVISION AG er spesialisten for bransjeorienterte ERP- og CRM-systemer og realiserer praktiske løsninger for selskaper innen industri, handel, helsevesen og tjenester. KUMAVISION er den erfarne topp-partneren til Microsoft for ERP- og CRM-løsninger basert på Dynamics NAV, Dynamics CRM samt Dynamics 365. Business Intelligence-løsninger og sky-tjenester kompletterer porteføljen. Våre programvareløsninger er perfekt tilpasset de bransjespesifikke kravene. De har alle nødvendige funksjoner og er basert på velprøvde beste praksis-prosesser. Vi tilbyr bransjesoftware for: • Arkitektur- og ingeniørkontorer • Ordre-, serie- og prosjektprodusenter • Detaljhandel og filialhandel • Elektronikk- og høyteknologisk industri • Engros og utleie • Maskin-, anlegg- og utstyrsproduksjon • Medisinsk teknologi og helsevesen • Prosjektleverandører og ingeniørtjenester • Dekk- og bilreservedelshandel
LASERSOFTWARE

LASERSOFTWARE

KCAM® ER EN HØYUTVIKLET LASERSOFTWARE FOR LASERSKJÆRING OG -GRAVERING MED DIN LASERKUTTER Gjennom mange års utvikling og konstruktiv tilbakemelding fra kunder har KCAM® blitt en bransjeledende programvare for laserbearbeiding. Programvaren stiller inn materialeinnstillinger og programvareparametere innen komfortable brukergrensesnitt, og gir deg en rask start i verden av laser kuttere. Ved å bruke PDF-konverteringsverktøyet kan du enkelt koble deg til vanlige programvare som CorelDRAW, AutoCAD LT, Adobe Illustrator og mange flere. KCAM® utvikles kontinuerlig, og våre kunder har løpende tilgang til de nyeste programvareoppdateringene. Enten det er tykk akryl, tre, metaller eller tynne, delikate tekstiler: KCAM® gir deg raske og presise resultater for den nødvendige kontrollen av din laser kutter.
CountVision Cloud

CountVision Cloud

CountVision Cloud lar deg drifte CountVision uten ekstra IT-infrastruktur og tilpasse omfanget av programvaren til dine behov når som helst. Betjening skjer via en nettleser. CountVision Cloud gir deg muligheten til å drifte CountVision uten ekstra IT-infrastruktur og tilpasse omfanget av programvaren til dine behov når som helst. Betjening skjer via en nettleser. - Alle CountVision-funksjoner tilgjengelige - Ingen anskaffelseskostnader for maskinvare og programvare - Ingen interne administrasjonskostnader - Alltid oppdatert med den nyeste versjonen - Alltid de nyeste funksjonene tilgjengelige - Plug&Play-kompatibel med NZR-systemteknikk - Hvis du ønsker å integrere dine eksisterende tellere (alternativ produsent), ta kontakt med oss på forhånd. Sikkerhet: Dine data lagres og behandles utelukkende i Tyskland i Open Telekom Cloud. Telekoms datasentre er også sertifisert etter ISO 27001.
pro-Portal: Byggeplassadministrasjon Programvare

pro-Portal: Byggeplassadministrasjon Programvare

pro-Portal er en byggeplass- og prosjektledelsesprogramvare som forenkler kommunikasjonen og koordineringen mellom aktørene i byggeprosjekter. Den integrerer sømløst data fra pro-Report og fungerer på alle enheter via nettleseren. Programvaren tilbyr omfattende analysemuligheter, fleksible utvidelser og månedlige leiealternativer for å gjøre prosjektledelsen effektiv. Funksjoner som mangelhåndtering, instruksjoner og etterbestillinger blir akselerert og sentralt administrert. __ • BYGGEPROSJEKTLEDELSE MED PRO-PORTAL Et sentralt portal for prosjektledelse som er tilgjengelig for alle involverte! Med pro-Portal blir byggeprosjektledelsen og -kommunikasjonen betydelig mer effektiv. Alle prosjektmedlemmer har tilgang til byggeprosjektledelsesprogramvaren og kan enhetlig følge fremdriften samt håndteringen av mangler i portalen. Portalen er brukervennlig og lett tilgjengelig via nettleseren! Byggeprosjektledelsesprogramvare pro-Portal fra Gripsware Byggeplassledelsesprogramvare pro-Portal fra Gripsware • PROGRAMVARE FOR PROSJEKTLEDELSE I BYGG Denne programvaren optimaliserer byggeplassledelsen. Med pro-Portal kan oppgaver som mangelhåndtering, instruksjoner og etterbestillinger behandles raskere og mer effektivt. Programvaren gjør det mulig å involvere alle prosjektaktører med direkte tilgang og administrere tilgang og rettigheter for å oppnå optimale resultater.
Aktivitetstidshåndtering - Programvare

Aktivitetstidshåndtering - Programvare

Velg en analytisk oppfølging av arbeidstiden med Kelio Analytics Fordelene: - Full integrasjon med Kelio - Planlegging av oppgaver - Verdsetting av tidene gjennom kostnadsberegning Håndtering av aktivitetstider gjør det mulig å følge fordelingen av arbeidstiden etter aktivitet, tjeneste, kostnadssenter, prosjekt eller kunde. Alle disse dataene som samles inn om aktivitetstidene, gjør det mulig å etablere en effektiv analytisk regnskap for å optimalisere organisasjonen din og analysere lønnsomheten din. Kelio tilbyr mange muligheter for registrering av aktiviteter av ansatte eller ledere: - Stemplingsenheter / stemplingsmaskin. - Intranett. - Smarttelefon. - USB-skanner koblet til terminalen. - Selvstendig skanner. - Nærleser dedikert til en aktivitet. Kelio-programvaren for håndtering av aktivitetstider kan brukes i tillegg til tilbudet om håndtering av ansattes tid. Kombinert med Kelio HR-planleggingsprogramvare, gjør Kelio Analytics det mulig å organisere og vise.
Assist - Programvare og Apper for Å Håndtere Støtte og Ettermarkedstjenester

Assist - Programvare og Apper for Å Håndtere Støtte og Ettermarkedstjenester

Assist er programvaren dedikert til selskaper som tilbyr installasjons-, teknisk assistanse-, vedlikeholds- og reparasjonstjenester for anlegg og maskiner. Den tilhørende appen utviklet for Android- og iOS-plattformer gjør det mulig å administrere teknikerens aktiviteter mobil - også offline - for produksjon av digitale intervensjonsrapporter og innsamling av alle nødvendige data for fakturering av intervensjoner. Assist kan integreres med tredjeparts forvaltningssystemer og - via API - har utviklet mange tilkoblinger for eksterne tjenester. Systemet fremstår som en solid, integrert og tilpasningsdyktig plattform i bruken.
Easire® Elements – Programvare med Objektkontroll

Easire® Elements – Programvare med Objektkontroll

Gi liv til objekter! Koble ekte objekter med digitalt innhold og gjør innholdet rundt et objekt digitalt opplevbart og forståelig. For effektiv kunnskapsoverføring, egnet for flere brukere.
Programvare 'GAEB Konverter'

Programvare 'GAEB Konverter'

Programvare for oppretting, redigering og gjennomgang av anbud i GAEB-format, tilbudsgenerering, registrering og utdata av målinger (også i REB-format .d11), fakturering.
perbit Software

perbit Software

Det pålitelige HR-verktøyet for bedrifter i alle størrelser - Selvforklarende og klart til bruk: perbit er en omfattende HR-programvare som forenkler alle personalprosesser i din bedrift.
SMARTCOLLECT Software - Databehandlingsprogramvare

SMARTCOLLECT Software - Databehandlingsprogramvare

SMARTCOLLECT, programvaren for datastyring, forenkler innhentingen av måledata samtidig som den gjør den mer pålitelig og analyserer dataene med fokus på energistyring. Med SMARTCOLLECT kan du samle inn, registrere, visualisere og protokollere automatisk alle viktige data for forbruk av elektrisitet, vann, gass eller varme. Et moderne grafisk brukergrensesnitt gjør bestillingen intuitiv og enkel, selv om antallet målepunkter er stort. Den modulære strukturen gjør det veldig enkelt å utvikle funksjoner og målepunkter når som helst.
Detaljhandelsprogramvare

Detaljhandelsprogramvare

Skreddersydde løsninger for detaljhandelen og kjedebutikker for å effektivt støtte prosesser i et heterogent miljø. De brukes til å kartlegge enhetslandskapet, overvåke arbeidsprosesser og analysere salgsdata og kundeadferd.
Programvare for tilpasning av kort

Programvare for tilpasning av kort

CARDPRESSO-programvaren lar deg tilpasse kortene dine i stor grad. Den fungerer med mange skrivermerker.
3DEXPERIENCE, PLM-løsningen fra DPS Software

3DEXPERIENCE, PLM-løsningen fra DPS Software

3DEXPERIENCE-plattformen (3DX) er en skybasert PLM-løsning for alle prosesser innen produktutvikling og produksjon. 3DEXPERIENCE-plattformen tilbyr digital kontinuitet for hele produktutviklingsprosessen innen ingeniørfag og produksjon, samt for alle for- og etterfølgende prosesser i virksomheten. Den forbinder mennesker, ideer, data og løsninger i et enkelt samarbeidende miljø og gir selskaper – fra oppstartsbedrifter til store foretak – helt nye muligheter for innovasjon, produksjon og handel. Plattformen fungerer som en sentral informasjonskilde og dermed som grunnlag for resultatorienterte prosesser og enhetlig registrering av alle aktiviteter. Fritt konfigurerbar og skalerbar, kobler plattformen enkeltpersoner, team, avdelinger og eksterne medarbeidere sikkert sammen for å omdanne ideer til innovative produkter, tjenester og opplevelser.
Programvareutvikling, Innebygd programvare, Sanntids operativsystemer, Firmware, Applikasjonsutvikling, Nettapplikasjoner

Programvareutvikling, Innebygd programvare, Sanntids operativsystemer, Firmware, Applikasjonsutvikling, Nettapplikasjoner

Vi dekker hele utviklingsområdet fra kravanalyse, konsept og arkitekturdesign, implementering, verifisering og validering til frigivelse og vedlikehold. - Utvikling av individuelle programvareløsninger eller portering av eksisterende systemer under Windows, Unix og som innebygde systemer med sanntidsoperativsystemer - Koding i høynivåspråk for optimal portabilitet på flere plattformer, både for innebygde systemer og for standardprogramvare, f.eks. i C/C++, Java, C#, PHP eller Python - Implementering av kontroll- og reguleringsmodeller med Matlab/Simulink, Labview, ASCET - Tilkobling til ulike bussystemer, f.eks. CAN, LIN, MOST, FlexRay, PROFIBUS/-NET, EIB/KNX - Styring av avanserte skjermer som f.eks. LCD, OLED, TFT og berøringspaneler
EcholoN - Programvare for Feltserviceledelse - FSM

EcholoN - Programvare for Feltserviceledelse - FSM

Teknikere i feltet er ofte alene på jobb. Støtt derfor arbeidet og produktiviteten til dine feltmedarbeidere med den mobile applikasjonen fra EcholoN. Enten det gjelder registrering av arbeidstid, materialforbruk eller en digital servicerapport. Alt kan gjøres på stedet og rapporteres tilbake til systemet. Dermed unngås den tidkrevende etterregistreringen av papirbaserte servicerapporter helt. Håndteringen av de etterfølgende arbeidsflytene, som for eksempel fakturering, kan variere avhengig av bransje og type feltarbeid. EcholoN tilbyr blant annet en mobil tilkobling til din bedrifts egen kunnskapsdatabase (Knowledge Base) og kommunikasjon med kolleger og planleggere i sanntid.
CRM Programvare Sky

CRM Programvare Sky

djooze.crm kobler deg direkte til kundene dine på en fleksibel måte. Dokumenter, notater, oppgaver, tilbud og avtaler organiseres effektivt. Skybasert og tilgjengelig på Mac og Windows.
PC-Kontor ERP Programvare

PC-Kontor ERP Programvare

Kommersiell komplettløsning - Varebehandling, Finansregnskap, CRM, Kasse, Vectron, Casio, Webshop-integrasjon, Tekstbehandling m.m. modulært system PC-BÜRO SQL for Windows er et enhetlig system for finansregnskap, varebehandling, CRM, controlling, produksjonsplanlegging, personaladministrasjon - provisjonsregnskap, PC-kasse og CASIO/Vectron kassemodul uten behov for interne overføringsgrensesnitt og uten dobbeltregistrering av primærdata. Gjennom bransjeuavhengighet tilbyr PC-BÜRO et enormt bruksområde, individuelle innstillinger av brukeren er mulig.
Konstruksjon og Programvare

Konstruksjon og Programvare

Ofte kommer kundene våre til oss med et utkast eller til og med en ferdig konstruksjon. Vi benytter utelukkende bransjestandarder for å kunne lese og viderebehandle konstruksjonstegninger i de vanlige dataformatene, og deretter lage tilsvarende maskindata. DATAFORMAT iges step dxf dwg PROGRAMVARE Solid Works Think 3 MegaCAD 3D 2014 Filer på opptil 20 MB kan du sende oss via e-post. For større datamengder stiller vi gjerne en tilgang til rådighet for datadeling. SIKKERHET FØRST Datautvekslingen på våre servere er sikret med et sertifikat, noe som betyr at alle data overføres kryptert. Dine data er kjære og viktige for oss, derfor forlater de aldri våre sikrede servere. Sikkerhet er viktig.
Tidsregistreringsprogramvare

Tidsregistreringsprogramvare

Ordre tidsregistrering Hver arbeidsprosess knyttes til en ordre. Prosjekt tidsregistrering Valgfri ordrenummer gjør det mulig å opprette prosjekter. Samlet evaluering av ordre gjør det mulig å samle enkeltordrer til et prosjekt. Full kontroll over kostnader Med noen få knappetrykk får du oversikt over timer og kostnader knyttet til en ordre. Se umiddelbart hvor effektiv en ordre var. Se utførte arbeidsoppgaver. Hvis ordrene dine varierer fra hverandre, er MFEZEIT akkurat det rette for deg. Timer registreres i forbindelse med ordren, og du har alltid oversikt over kostnadene. Ansattdata Ferie, sykdom, arbeid med beregning (AmB), arbeid uten beregning (Aob), fordelingsarbeid (Vz), fleksitidsanalyse, overtid og mye mer. Disse dataene kan også eksporteres til Excel for videre bruk. To individuelle timesatser per ansatt gir full transparens.