Produkter for software (119)

Automatiserte Forretningsprosesser - EDI-løsning

Automatiserte Forretningsprosesser - EDI-løsning

eBDX Cloud tilbyr en rekke nettjenester innen områdene: kommunikasjon, oversettelse, validering, arkivering og revisjon. Disse nettjenestene, organisert i arbeidsflyten, gjør det mulig for deg å reagere nøyaktig på dine krav til elektronisk utveksling (EDI) for å oppnå den ønskede løsningen. eBDX Cloud integrerer alle internasjonale normer og standarder samt alle kommunikasjonsprotokoller definert i "Interoperabilitetscharteret". Våre tjenester er basert på tjenestene til den ledende skytilbyderen Amazon Web Service® (AWS), og garanterer dermed et høyt nivå av tilgjengelighet og sikkerhet. Semantisk norm: EDIFACT, XML, ODETTE, EANCOM, VDA, etc. Format: Tekst, excel, XML ERP: SAP, X3, Dynamics, BAAN, CLIPPER, SYLOB, ABAS, DIVALTO, INFODEV, SILVER-CS, etc.
Berøringsskjerm

Berøringsskjerm

Berøringsskjermen fra AUBERON TECHNOLOGIES tilbyr en enestående interaktiv opplevelse takket være sin avanserte multitouch-teknologi. Med en eksepsjonell berøringsdeteksjonsnøyaktighet og en herdet glassoverflate, er denne skjermen designet for å tåle intensiv bruk samtidig som den gir en jevn og intuitiv interaksjon. Enten det er for utdanningsapplikasjoner, informasjonskiosker eller interaktive presentasjoner, er berøringsskjermen et kraftig verktøy for å engasjere publikum og forbedre brukeropplevelsen. Med omfattende teknisk støtte og tre års garanti, kan du være trygg på kvaliteten og holdbarheten til denne skjermen.
Innkjøpshåndtering

Innkjøpshåndtering

Innkjøpsstyring er en innovativ løsning som muliggjør effektiv håndtering av innkjøp, noe som reduserer kostnadene og forbedrer lønnsomheten til bedrifter. Ved å integrere verktøy for oppfølging og analyse, gir denne løsningen full synlighet over hele innkjøpsprosessen, fra valg av leverandører til mottak av produkter. Bedrifter kan dermed ta informerte og strategiske beslutninger for å optimalisere sine utgifter. I tillegg letter Innkjøpsstyring samarbeidet med leverandører, og sikrer total åpenhet og smidig kommunikasjon. Bedrifter kan dermed styrke sine relasjoner med sine partnere og garantere en konstant og kvalitetsmessig forsyning. Denne løsningen er ideell for bedrifter som ønsker å forbedre sin operasjonelle effektivitet og redusere kostnadene.
Beskytt dine kreasjoner og verk

Beskytt dine kreasjoner og verk

Beskyttelsen av dine kreasjoner og verk er essensiell i en verden der originalitet ofte blir satt på prøve. Med vår tjeneste kan du sikre at ideene, designene og kunstverkene dine er beskyttet mot enhver uautorisert bruk. Vi tilbyr en enkel og effektiv løsning for å registrere kreasjonene dine, slik at du kan fokusere på det du gjør best: å skape. Takket være vår plattform kan du enkelt registrere verkene dine og få bevis på din fortrinnsrett, noe som er avgjørende i tilfelle tvist. Ved å velge vår tjeneste, sikrer du at kreasjonene dine er trygge og at du har eksklusive rettigheter til dem.
Google Anmeldelser Modul - For Prestashop 1.7.7.x og 8.x

Google Anmeldelser Modul - For Prestashop 1.7.7.x og 8.x

Fremhev dine Google-anmeldelser (Google Min Bedrift) med vår Prestashop-modul på din hjemmeside. Den fremhever 5 anmeldelser (grensen for Googles API) samt den totale vurderingen av bedriften din. Den gir besøkende tilgang til alle anmeldelsene dine og lar dem til og med legge igjen en ny anmeldelse.
Yrket som programvarearkitekter

Yrket som programvarearkitekter

Hva er en Programvarearkitekt? Programvarearkitekten er ansvarlig for utformingen eller overholdelsen av modellen for programvarearkitektur som muliggjør riktig funksjon av informasjonssystemet i en organisasjon. Programvarearkitekten er en IT-ekspert som er ansvarlig for å lage og følge opp modellen for programvarearkitektur. Han eller hun skiller seg fra IT-arkitekten som jobber med maskinvare. Oppgaver, ferdigheter, utdanningsnivå og fremtidsutsikter: vi forteller deg alt om yrket som Programvarearkitekt. Hva er oppgavene til en programvarearkitekt? Programvarearkitekten jobber tett med IT-utviklerne som bruker hans eller hennes arkitektur for å lage programvaren. Programvarearkitekten kan engasjere seg i programmeringsfasen og følge utviklernes arbeid. Definere prinsippene for programvareutforming av prosjektet;
Bedriftsledelsessoftware - Optimaliser Bedriften Din med Høyytelses Ledelsessoftware

Bedriftsledelsessoftware - Optimaliser Bedriften Din med Høyytelses Ledelsessoftware

Enten du er en liten eller mellomstor bedrift, hjelper vår intuitive og kraftige programvare deg med å automatisere og sentralisere prosessene dine for en forenklet og effektiv styring. Nøkkelfunksjoner: Integrert ERP: Sentraliser styringen av regnskap, lager, personalressurser og mye mer i ett samlet system. Avansert CRM: Forbedre kundeforholdene dine med verktøy for salgsoppfølging, kundestøtte og markedsføringskampanjestyring. Finansiell Styring: Følg økonomien din nøyaktig med omfattende regnskapsverktøy, fakturering og utarbeidelse av finansielle rapporter. Personaladministrasjon: Forenkle rekruttering, lønnshåndtering, opplæring og vurdering av ansattes prestasjoner. Produksjons- og Logistikkstyring: Optimaliser produksjons- og distribusjonsprosessene dine med avanserte planleggings- og oppfølgingsverktøy.
PROGRAMVARE + DATAMASKIN 2019 BMW Komplett PC-programvare UTEN VCI - Motorsykler og Tungtransport

PROGRAMVARE + DATAMASKIN 2019 BMW Komplett PC-programvare UTEN VCI - Motorsykler og Tungtransport

siste produkt på nett 2019 Versjon av BMW-programvaren: med bærbar PC, alt installert, datamaskinen i super stand, renovert og klar til bruk, selges uten VCI-grensesnitt, selges med datamaskin og BMW-programvare 2019, den nyeste versjonen, selges med datamaskin, alt klart til å brukes ved mottak med din VCI. I veldig god stand med bekreftet renovert batteri med garanti. INSTALLERT PROGRAM ** -P Flerspråklig programmeringsdatabase: støtter programmering av BMW motorsykler og elektriske kjøretøy. og programvareversjonens kinesiske database lagt til DR. GINI B020 Den nyeste programvaren for koding for eldre B.M.W-biler, diagnostikk og programmering. Støttede språk:
SaaS-programvare

SaaS-programvare

Fang veksten i e-handel ved å skape opplevelsen som passer for deg Wishibam er programvaren SaaS valgt av de store aktørene innen fysisk handel for å fange veksten i e-handel gjennom sitt butikknettverk. Vi tilpasser oss dine detaljhandelsutfordringer for å skape opplevelsen som møter forventningene til dine forbrukere.
Applikasjonssikkerhet

Applikasjonssikkerhet

IT-sikkerhetstjenester
Mobile Money - Programvare for konsolidering av mobile transaksjoner

Mobile Money - Programvare for konsolidering av mobile transaksjoner

Målrett finansielle regulatorer med en enhetlig løsning for å håndtere mobile transaksjoner.
ITAN-programvare for trafikkstyring på byggeplassen

ITAN-programvare for trafikkstyring på byggeplassen

Den nye ITAN-teknologien, som er enkel å implementere. En besøkende ønsker å besøke byggeplassen og trenger et badge? Vår sentraliserte tjeneste gir det på avstand, og vips: badge er skrevet ut og inngangen til byggeplassen er trygg! Vår programvare er direkte koblet til din svingdør for å lette tilgangen samtidig som den sikrer den. Ikke nøl lenger og gå over til 2.0-æraen for en mer kontrollert tilgang til byggeplassene dine, samtidig som du reduserer kostnadene.
Maritim transport av varer

Maritim transport av varer

Sjøtransport av varer er en ideell løsning for bedrifter som ønsker å sende store mengder produkter over hele verden. MTA GOPIC FRANCE tilbyr en sjøtransporttjeneste som garanterer sikkerheten og effektiviteten til dine forsendelser. Takket være vår ekspertise innen logistikk og vårt globale nettverk, optimaliserer vi gruppering og håndtering av containere for å redusere kostnader og leveringstider. Vår sjøtransporttjeneste inkluderer håndtering av tollformaliteter, både ved import og eksport, samt tilpassede lagringsløsninger. Enten du er en e-handelsbedrift eller en importør/eksportør, har vi løsningene for å møte dine behov. Stol på MTA GOPIC FRANCE for en sjøtransporttjeneste som kombinerer kvalitet, hastighet og pålitelighet.
Sikkerhets- og trygghetsagent

Sikkerhets- og trygghetsagent

Sikkerhetsteknologi for overvåkning er et område der 2S SECURITE utmerker seg. Vi bruker avansert teknologi for å overvåke og beskytte dine fasiliteter, og sikrer dermed kontinuerlig sikkerhet. Våre overvåkningsløsninger er designet for å oppdage og raskt respondere på trusler, noe som minimerer risikoene for din bedrift. Ved å investere i vår sikkerhetsteknologi for overvåkning, får du avansert overvåkning som beskytter dine eiendeler og sikrer sikkerheten til dine operasjoner. Vårt team av eksperter er dedikert til å levere innovative sikkerhetsløsninger som møter de spesifikke behovene til hver kunde. Stol på 2S SECURITE for å gi deg toppmoderne sikkerhetsteknologi som beskytter det som betyr mest for deg.
Sikret arkivering

Sikret arkivering

Sikker arkivering er en essensiell tjeneste for beskyttelse av dine sensitive og viktige dokumenter. Denne tjenesten garanterer at arkivene dine lagres i et sikkert miljø, med avanserte beskyttelsestiltak for å forhindre uautorisert tilgang. Enten du er en bedrift eller en privatperson, tilbyr sikker arkivering en uovertruffen trygghet. Ved å velge vår tjeneste for sikker arkivering, får du profesjonell håndtering av dokumentene dine, med enkel og rask tilgang når du trenger det. Våre fasiliteter er utstyrt med den nyeste sikkerhetsteknologien for å sikre beskyttelsen av dataene dine. Stol på vår ekspertise for en sikker og pålitelig arkivering av dokumentene dine.
Elektronisk datautveksling - EDI

Elektronisk datautveksling - EDI

Applikasjonen eBWX (eBusiness Web eXchange) er designet for bilindustrien og detaljhandelen. I bilindustrien lar applikasjonen eBWX-Automotive deg integrere EDI-behov (forutsatt og/eller fast behov) fra kundene dine. Den håndterer forsendelsene dine basert på leveringsdatoen for artiklene og genererer automatisk den tilhørende leveringsdokumentasjonen (BL), samt strekkodeetiketter (CAB) i henhold til gjeldende Odette/Galia-standard. Den genererer også EDI-meldingen – forsendelsesvarsel – for å sende til kunden. Fakturaen og EDI-meldingen utstedes fra BL til kunden.
Kjøpsløsninger

Kjøpsløsninger

Tilbudet om Innkjøpsløsninger er utformet for å lette og optimalisere anskaffelsen for bedrifter. Ved å integrere verktøy for søk og bestilling, gjør dette tilbudet det mulig for bedrifter å enkelt finne og kjøpe produktene de trenger, og sikrer dermed en konstant og kvalitetsmessig forsyning. Bedrifter kan dermed optimalisere sine utgifter og forbedre sin lønnsomhet. I tillegg letter tilbudet om Innkjøpsløsninger forhandlingene om gunstige betingelser og kostnadsoptimalisering. Dette tilbudet er essensielt for bedrifter som ønsker å styrke sitt leverandørnettverk og sikre en effektiv håndtering av sine innkjøp. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og lønnsomhet.
API - Workflows - Application Programming Interface

API - Workflows - Application Programming Interface

De fleste selskaper som bruker digitale teknologier, er avhengige av API-er (applikasjonsprogrammeringsgrensesnitt). Disse selskapene står ofte overfor det strategiske valget om å kjøpe eller utvikle sitt eget API for ulike komponenter av deres virksomhet/prosjekter. Ifølge RapidAPI Developer-undersøkelsen publisert i 2021, er 93 % av utviklerne avhengige av kommersielt tilgjengelige API-er for sin programvareutvikling. E-faktura/EDI-sektoren er et mangfoldig og komplekst område. Derfor har vi valgt å senke inngangsbarrieren ved å tilby selskaper som ønsker å investere i dette området muligheten til å bruke en rekke tjenester i form av lett tilgjengelige og brukervennlige API-er, i stedet for å utvikle dem selv. Fordelene er mange: ikke å oppfinne hjulet på nytt og bruke selskapets utviklingsressurser til å fokusere på kjernevirksomheten. API-er distribueres i skyen. De er kraftige, sikre, fleksible, skalerbare og vedlikeholdes på en transparent måte for brukeren og drar nytte av de nyeste innovasjonene.
Teknisk støtte

Teknisk støtte

Den tekniske støtten fra AUBERON TECHNOLOGIES er designet for å tilby rask og effektiv assistanse til våre kunder. Enten du trenger hjelp med installasjonen av skjermen din, råd om bruken av produktene våre, eller løsninger på tekniske problemer, er vårt supportteam klart til å hjelpe deg. Med kundeservice 24/7 og dyp teknisk ekspertise, forplikter vi oss til å sikre at skjermene dine fungerer perfekt til enhver tid. Stol på vår tekniske støtte for å gi deg sinnsro og maksimere verdien av investeringen din.
IT-prosjektledelse

IT-prosjektledelse

Prosjektledelse innen IT fra Auberon Technologies tilbyr en uovertruffen ekspertise for å gjennomføre dine teknologiske prosjekter. Enten det gjelder programvareutvikling, systemintegrasjon eller implementering av IT-løsninger, jobber vårt team av erfarne prosjektledere tett sammen med deg for å sikre suksess for dine initiativer. Med en metodisk tilnærming og oppmerksomhet på detaljer, sikrer vi en smidig og effektiv gjennomføring av prosjektene dine. Ved å velge våre tjenester for prosjektledelse innen IT, får du fordel av strategisk planlegging, optimal ressursforvaltning og åpen kommunikasjon gjennom hele prosjektets livssyklus. Vårt engasjement for kvalitet garanterer at prosjektene dine leveres i tide, holder budsjettet og oppfyller dine spesifikke krav.
Fjernadministrasjon

Fjernadministrasjon

Administrasjon på avstand fra AUBERON TECHNOLOGIES gir deg muligheten til å administrere skjermene dine på en sentralisert og effektiv måte. Takket være vår overvåkningsplattform kan du følge med på tilstanden til skjermene dine, motta varsler i sanntid og utføre oppdateringer på avstand. Denne tjenesten er ideell for bedrifter som ønsker å optimalisere forvaltningen av utstyret sitt samtidig som de reduserer vedlikeholdskostnadene. Med dedikert teknisk støtte og et intuitivt brukergrensesnitt blir administrasjon på avstand enkelt og tilgjengelig.
Elektronisk fakturering - Sky-løsning

Elektronisk fakturering - Sky-løsning

eBusiness eXpert's eFactura-løsning, eBIn Cloud, integreres sømløst med selskapers eksisterende regnskaps- og ERP-systemer som SAP, Silver, AGI... osv., noe som gjør det enkelt for dem å bytte til compliant elektronisk fakturering. Saas:Amazon Web Services XML - UBL:e-Factura API:ANAF
API-basert prosessautomatisering

API-basert prosessautomatisering

Vårt mangfoldige API-tilbud dekker alle behov og integrasjonsnivåer for kundene. Eksempler på bruksområder: - Grunnleggende prosesser: Datatransformasjon, fakturavalidering, automatisert kommunikasjon. - Omfattende prosesser: Arbeidsflyt for utstedelse av fakturaer inkludert datatransformasjon, validering og kommunikasjon.
eBusiness Web eXchange - For bilindustrien

eBusiness Web eXchange - For bilindustrien

eBWX-applikasjonen (eBusiness Web eXchange) er utviklet for bilindustrien og detaljhandelen. I bilindustrien gjør eBWX-Automotive det mulig å inkludere EDI-formulerte krav (forutsagte og/eller bindende krav) fra kundene dine. Den sender forsendelsene dine i henhold til leveringsdatoen for varene og oppretter automatisk den tilsvarende følgeseddelen samt strekkodeetikettene (CAB) i henhold til gjeldende Odette/Galia-standard. Den genererer også EDI-meldingen - fraktmelding - for å sende den til kunden. Fakturaen og EDI-meldingen sendes fra følgeseddelen til kunden.
Beskytte bildene dine

Beskytte bildene dine

Å beskytte bildene dine er avgjørende for å sikre at dine visuelle verk er trygge mot tyveri og uautorisert bruk. Ved å bruke beskyttelsesløsninger kan du sørge for at bildene dine blir anerkjent og respektert i bransjen. Disse løsningene tilbyr solid juridisk beskyttelse, som lar deg bevise opphavsretten til verkene dine i tilfelle tvist. Enten du er en amatørfotograf eller profesjonell, er det viktig å beskytte bildene dine for å opprettholde integriteten til arbeidet ditt. Beskyttelsesløsninger for bilder inkluderer alternativer som registrering av opphavsrett og bruk av avanserte krypteringsteknologier. Disse metodene sikrer at verkene dine er beskyttet på hvert trinn av distribusjonen. Ved å velge å beskytte bildene dine investerer du i sikkerheten til karrieren din og omdømmet ditt i fotografibransjen. Ikke la arbeidet ditt bli kompromittert; sørg for at det er beskyttet med de beste tilgjengelige løsningene.
Prestashop Anti-spam Modul Google reCAPTCHA V3 - For Prestashop 1.7.7.x og 8.x

Prestashop Anti-spam Modul Google reCAPTCHA V3 - For Prestashop 1.7.7.x og 8.x

Beskytt din Prestashop-butikk mot spam-e-poster og falske registreringer med dette modulen. Den bruker Google reCAPTCHA V3-tjenesten. Den installeres enkelt (uten kodeendringer) på kontaktskjemaene, nyhetsbrevet og kontoopprettingen dine. Den lar deg blokkere spam og tjenestenektangrep (DDoS). Du kan justere valideringsterskelen (tillit) fra modulen.
E-fakturering - For Romania

E-fakturering - For Romania

Business eXpert utvider internasjonalt med lanseringen av sine elektroniske faktureringstjenester i Romania. Etter en toleransefase i testmiljøet, er vi glade for å kunngjøre lanseringen av våre elektroniske faktureringstjenester i Romania. Dette viktige steget markerer selskapets ekspansjon til et nytt marked og dets forpliktelse til å støtte bedrifter i deres overholdelse av rumenske forskrifter om obligatorisk elektronisk fakturering. Fra 1. juli 2024 vil alle rumenske bedrifter være forpliktet til å utstede og motta elektroniske fakturaer. eBusiness eXpert sin løsning, eFactura, eBIn Cloud, integreres sømløst med eksisterende regnskapssystemer og ERP, noe som gjør det enkelt for bedrifter å gå over til en compliant elektronisk fakturering. SaaS: Amazon Web Services ANAF: e-Factura API: ANAF
Prestashop Instagram Modul - For Prestashop 1.7.7.x og 8.x

Prestashop Instagram Modul - For Prestashop 1.7.7.x og 8.x

Instagram-modul for Prestashop som lar deg legge til en slider eller et mosaikk av de nyeste bildene/videoene fra kontoen din på Instagram. Du kan vise de nyeste innleggene på forskjellige steder: - på startsiden, - i bunnteksten, - i kolonnene. Dataene hentet fra Instagram oppdateres automatisk hver time eller dag.
Elektronisk fakturering - elektronisk forretningsfaktureringssky - Romania

Elektronisk fakturering - elektronisk forretningsfaktureringssky - Romania

eBusiness eXpert sin eFactura-løsning, i samsvar med rumensk skatterett, integreres perfekt med eksisterende regnskapssystemer og ERP-er, og gjør det enkelt for bedrifter å gå over til en elektronisk fakturering som er i samsvar med lovgivningen. SaaS: Amazon Web Services (AWS) e-Faktura Formater: XML - UBL API: ANAF
Prestashop Database Optimaliseringsmodul - For Prestashop 1.6.x og 1.7.7.x og 8.x

Prestashop Database Optimaliseringsmodul - For Prestashop 1.6.x og 1.7.7.x og 8.x

Denne modulen for Prestashop optimaliserer databasen. Den lar deg fjerne "unødvendige" data samlet inn (forlatte handlekurver, pålogginger, logger, e-poster…) med noen få klikk eller via en cron-jobb, for å holde databasen lett og rask. Dette gjør at Prestashop-butikken din blir raskere og mindre ressurskrevende.