Produkter for research (3)

Forskning og Innovasjon

Forskning og Innovasjon

Forskning og Innovasjon
Markedsundersøkelse

Markedsundersøkelse

Markedsundersøkelse er den nødvendige handlingen for å forutsi, unngå og/eller redusere risikoene i bedriftens beslutningsprosesser. I tillegg kan en markedsundersøkelse også rettes mot muligheter i en nisje eller segment, for trender og preferanser hos målgruppen, osv. Generelt sett er målet med undersøkelsen vanligvis direkte relatert til bedriftens nåværende situasjon og de handlingsbehovene denne situasjonen medfører. All forskning tar utgangspunkt i en antagelse om mangel på informasjon. For at innsamlingen av informasjon skal skje på en presis og pålitelig måte, følger vi en rekke metodologier for å konkret bringe frem forholdet mellom data og svar på de stilte spørsmålene.
imeteo - Værmelding

imeteo - Værmelding

imeteo er en nettbasert værmeldingstjeneste som gir (mot abonnement) klimaforutsigelser for et bestemt sted via web time for time. Tjenesten iMeteo tilbyr et utvalg av lettleste produkter, både i grafisk format og gjennom tabeller, for enhver del av verden. For å bruke imeteo er det nødvendig med en iMetos værstasjon. Tjenesten imeteo selges kun via nett på siden www.fieldclimate.com. Flere abonnementsalternativer er tilgjengelige: - Månedlig abonnement: forutsigelse tilgjengelig for de 31 dagene etter bestilling. - Kvartalsabonnement: forutsigelse tilgjengelig for de 91 dagene etter bestilling. - Årsabonnement: forutsigelse tilgjengelig for de 366 dagene etter bestilling.