Produkter for management (6)

INDUSTRIELLE AUTOMATISERINGSMANAGEMENTSYSTEMER - KONTROLL- OG OVERVÅKNINGSPANELER, PÅ MASKINEN, KRAFT OG DRIVKRAFT

INDUSTRIELLE AUTOMATISERINGSMANAGEMENTSYSTEMER - KONTROLL- OG OVERVÅKNINGSPANELER, PÅ MASKINEN, KRAFT OG DRIVKRAFT

Utviklingen: Analyse av maskineriet og produksjonsprosessen Valg av den mest passende komponenten Kostnadsoverslag Design Implementering (inkludert PLC-programvare og brukergrensesnitt) Installasjon eller assistanse til bedrifts tekniker Testing med kunden Teknisk støtte ved behov eller planlagt Alle tavler og systemer er utstyrt med fjernassistanse og fjernkontroll.
Assist - Programvare og Apper for Å Håndtere Støtte og Ettermarkedstjenester

Assist - Programvare og Apper for Å Håndtere Støtte og Ettermarkedstjenester

Assist er programvaren dedikert til selskaper som tilbyr installasjons-, teknisk assistanse-, vedlikeholds- og reparasjonstjenester for anlegg og maskiner. Den tilhørende appen utviklet for Android- og iOS-plattformer gjør det mulig å administrere teknikerens aktiviteter mobil - også offline - for produksjon av digitale intervensjonsrapporter og innsamling av alle nødvendige data for fakturering av intervensjoner. Assist kan integreres med tredjeparts forvaltningssystemer og - via API - har utviklet mange tilkoblinger for eksterne tjenester. Systemet fremstår som en solid, integrert og tilpasningsdyktig plattform i bruken.
Lekketestlederprogramvare - Lekketesting og strømmåling sporbarhet

Lekketestlederprogramvare - Lekketesting og strømmåling sporbarhet

Leak Test Manager er en programvareapplikasjon for PC som er kompatibel med Windows XP, 7, 8 og 10, og som gjør det mulig å koble ForTest-utstyr til en datamaskin via en RS232-tilkobling (eller Ethernet hvis dette er tilgjengelig som et alternativ på instrumentet). Funksjonene som tilbys av programvaren er som følger: Sanntidsvisning av data oppdaget av kontrollenheten Graf over trykk og nedgang i sanntid Sett testparametere direkte via programvaren Automatisk nedlasting av testresultater til Excel, Access eller CSV-filer Grensesnitt til strekkodeskanner for artikkelkodeoppfølging med testresultater Mulighet for å starte/stopp/endring av testprogrammer Historikk over resultatene med målte verdier Er det mulig å be om en demoversjon av programvaren for evalueringsformål?
OdontoSoft - Administrasjonssystem og app for tannlaboratorier

OdontoSoft - Administrasjonssystem og app for tannlaboratorier

OdontoSoft® er programvaren som tilbyr kraftige og brukervennlige verktøy for profesjonelt å håndtere hele arbeidsflyten knyttet til produksjon av medisinske enheter for tanntekniske og ortodontiske laboratorier, samt den tilhørende lovpålagte sertifiseringen. Per i dag er OdontoSoft® den eneste programvaren som er fullt integrert med de mest avanserte verktøyene for bedriftsorganisering, inkludert: Digital arkivering, Regnskap, Lager, Business Intelligence, CRM, Produksjonsplanlegging, Økonomistyring og en APP utviklet for Android- og iOS-systemer. Med OdontoConnect blir kommunikasjonen med kontoret smart, og du kan motta forespørslene om arbeid direkte i systemet!
AREA - Den skreddersydde ledelsesløsningen som får bedriften din til å vokse

AREA - Den skreddersydde ledelsesløsningen som får bedriften din til å vokse

Suite AREA er et programvarepakke som, når de integreres, muliggjør en høyt profesjonell håndtering av alle forretningsprosesser i små, mellomstore og store bedrifter, og letter forretningsflyten fra administrasjon til regnskap, styring, salg, innkjøp, forretningsintelligens og CRM. I skyen eller on-premise lar Suite AREA deg oppnå en perfekt integrasjon mellom forretningsfunksjoner ved å håndtere data, informasjon og operative prosesser på en homogen måte; med den tilhørende appen kan du ha bedriften din med deg på farten for alltid å være tilkoblet og oppdatert på hva som skjer. Fra integrasjonen av verktøyene oppstår et fleksibelt, dynamisk og effektivt ERP-informasjonssystem, hvor informasjonsressursene blir håndtert, koordinert og delt for å være tilgjengelig for alle bedriftsroller.
ASSIST24 - Tjenesten for små entreprenører

ASSIST24 - Tjenesten for små entreprenører

ASSIST24 er den første internasjonale APPen dedikert til håndverkere og småbedrifter som ønsker å administrere, organisere og rapportere sine assistanseaktiviteter. Takket være APPen vil det være mulig å digitalisere hele arbeidsflyten knyttet til assistanse og produsere automatiske intervensjonsrapporter. I tillegg, via QR-kode, vil det være mulig å opprette sitt eget arbeidsteam ved å administrere et delt og svært samarbeidende rom.