Produkter for management (660)

Unik Logistikkpartner

Unik Logistikkpartner

Wdb Expo er din leverandør og leverandør av logistikkløsninger spesialisert på gjennomføring av arrangementer på alle messesteder og i luksusindustrien. Med over 25 års erfaring er vi her for å støtte deg når som helst, enten det er for dine aktivitets topper eller dine sporadiske behov. Vår visjon er å overgå forventningene, designe uovertrufne logistikkupplevelser og være motoren som driver suksessen til våre kunder. Vi tror på kraften av samarbeid og innovasjon for å forme fremtiden for eventlogistikk. I spissen for Wdb Expo står et erfarent team, lidenskapelig opptatt av operasjonell fortreffelighet. Hvert medlem av vårt team deler en felles visjon: å overgå standardene for å tilby våre kunder en eksepsjonell, pålitelig og personlig service.
Jernbanekonsultasjon og tjenester ERTMS ETCS GSM-R - Prosjektprogramledelse, ETCS, ERTMS, GSM-R, GPRS

Jernbanekonsultasjon og tjenester ERTMS ETCS GSM-R - Prosjektprogramledelse, ETCS, ERTMS, GSM-R, GPRS

Støtte til å designe, bygge og overvåke høyhastighetslinjer Prosjektledelse, ETCS, ETCS-overvåking, Testing og Kvalifisering, sertifiseringer (CERTIFER, interne revisjoner..)
Lagring/Lagerstyring

Lagring/Lagerstyring

Lagring og lagerstyring er avgjørende tjenester for bedrifter som ønsker å optimalisere sin forsyningskjede. Pro SEND tilbyr en komplett lagringsløsning, inkludert kvalitets- og kvantitetskontroll, innlagring og forsikring. Vårt sikre lager på 5000 m² garanterer sikkerheten og integriteten til varene dine. Ved å velge vår lagrings- og lagerstyringstjeneste får du total sinnsro, vel vitende om at varene dine er i gode hender. Vi bruker avansert teknologi for å sikre maksimal nøyaktighet og hurtighet i utførelsen. Stol på Pro SEND for dine lagrings- og lagerstyringsbehov, og oppdag en tjeneste som kombinerer ekspertise og innovasjon.
Leverandørinnkjøp

Leverandørinnkjøp

Tjenesten for leverandør sourcing hjelper med å identifisere og velge pålitelige leverandører for å møte spesifikke behov hos bedrifter. Ved å tilby verktøy for søk og evaluering, gjør denne tjenesten det mulig for bedrifter å finne de beste partnerne og sikre en konstant og kvalitetsmessig forsyning. Bedrifter kan dermed styrke sitt nettverk av leverandører og forbedre sin konkurranseevne. I tillegg letter leverandør sourcing forhandlingene om fordelaktige vilkår og optimalisering av kostnader. Denne tjenesten er essensiell for bedrifter som ønsker å styrke sitt nettverk av leverandører og sikre en effektiv håndtering av sine innkjøp. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og lønnsomhet.
ADS Kampanjestyring - ADS Kampanjestyring

ADS Kampanjestyring - ADS Kampanjestyring

Vårt byrå tilbyr spesialiserte tjenester for håndtering av annonseringskampanjer (ADS) for å maksimere din avkastning på investering og nå dine markedsføringsmål. Vi utvikler skreddersydde annonseringsstrategier, lager slagkraftige annonser, og optimaliserer kontinuerlig kampanjene dine på ulike plattformer som Google Ads, Facebook Ads og Instagram Ads. Gjennom grundig analyse av ytelsen og regelmessige justeringer, sikrer vi økt synlighet og høy engasjement. Overlat håndteringen av dine ADS-kampanjer til oss for å dra nytte av spisskompetanse og optimal effektivitet.
Vår Moderne og Pålitelige Flåte

Vår Moderne og Pålitelige Flåte

Våre kjøretøy blir jevnlig vedlikeholdt og utstyrt med den nyeste teknologien for å sikre sikkerhet og effektivitet i transport.
eBIn Cloud: Den Elektroniske Faktureringsløsningen for B2B - Håndtering og Arkivering av Elektroniske Fakturaer

eBIn Cloud: Den Elektroniske Faktureringsløsningen for B2B - Håndtering og Arkivering av Elektroniske Fakturaer

eBIn Cloud er den ideelle løsningen for håndtering og arkivering av elektroniske fakturaer B2B og B2G, i samsvar med reformen for elektronisk fakturering fra 2024. Vår banebrytende API-applikasjon gjør det mulig å utstede, overføre, motta og behandle alle elektroniske fakturaer, uavhengig av bransje og størrelse på din bedrift. Fleksible og Tilpassbare Tjenester eBIn Cloud tilbyr tjenester for dematerialisering, validering, kontroll og sikker arkivering av fakturaer. Den modulære konfigurasjonen av arbeidsflyter (Workflows) sikrer tilpasning til de spesifikke kravene til din bedrift. Vi bruker tjenester fra Amazon Web Services® (AWS) for å sikre optimal ytelse, sikkerhet og pålitelighet. Med AWS er fakturaene dine alltid beskyttet og tilgjengelige. Du kan være trygg på at din bedrift er klar til å møte fremtiden for elektronisk fakturering med ro og sikkerhet.
Executive leadership coaching

Executive leadership coaching

Utvikle avanserte lederferdigheter med personlig coaching for ledere og managere.
Strategisk IT-ledelse

Strategisk IT-ledelse

IT-revisjon og rådgivningstjenester
Webmastering - Tjenester for Vedlikehold og Sikkerhet på Nett

Webmastering - Tjenester for Vedlikehold og Sikkerhet på Nett

Optimaliser ytelsen og den daglige driften av nettstedet ditt med Bizflows Webmastering-tjeneste. Vårt erfarne team tar seg av alle oppgaver knyttet til vedlikehold og administrasjon av nettstedet ditt, slik at du kan fokusere på din kjernevirksomhet. Fra oppfølging av oppdateringer og sikkerhetsoppdateringer til optimalisering av innhold og ytelse, sørger vi for at nettstedet ditt fungerer optimalt til enhver tid. Med vår Webmastering-tjeneste får du kontinuerlig teknisk ekspertise for å sikre påliteligheten og sikkerheten til din online tilstedeværelse. For et alt-i-ett-tilbud, oppdag også våre tjenester innen Nettstedsopprettelse, Vedlikehold, Sikkerhet, Domenenavn, Markedsføring. Bizflow, Bygg din tilstedeværelse, Drive din handel.
Instituttledelse - Komplett Løsning for Instituttledelse: Forenkle Din Ledelse

Instituttledelse - Komplett Løsning for Instituttledelse: Forenkle Din Ledelse

Prøv den komplette løsningen for frisørsalonger eller andre institusjoner gratis og uten forpliktelser: planlegging og bookingadministrasjon, kundeadministrasjon, betaling, regnskap, ubegrenset opplæring.
Nettsted Vedlikehold - Standard

Nettsted Vedlikehold - Standard

Vedlikehold av nettstedet ditt: - Oppdatering av plugins - Sjekk av lenke- og serverintegritet - Regelmessige diagnoser
AMOA & MOE Applikasjoner - Prosjektledelsesassistanse, Prosjektledelse, Java Script - PHP - Symfony

AMOA & MOE Applikasjoner - Prosjektledelsesassistanse, Prosjektledelse, Java Script - PHP - Symfony

Kjernekraftverket i Blayais må utvikle sitt IT-applikasjonspark for å imøtekomme interne behov og optimalisere prosessene, fra sikkerhetsstyring til optimalisering av vedlikeholdsoperasjoner. Målet er å utvikle og oppdatere applikasjoner som støtter de kritiske prosessene ved kraftverket for å redusere vedlikeholdstiden for kjernekraftreaktorene. Kapsloc fungerer som Assistent for Prosjektledelse (AMOA) og Prosjektgjennomføring (MOE), med utviklere tilknyttet Kjernekraftverket i Blayais, for å utvikle skreddersydde løsninger til de identifiserte behovene. Vår rolle inkluderer prosjektplanlegging, definisjon av tekniske spesifikasjoner, utvikling av applikasjoner, samt oppfølging av implementering og vedlikehold.
Studie og rådgivning

Studie og rådgivning

Studie og rådgivning er essensielle tjenester for å optimalisere dine logistikkoperasjoner og forbedre effektiviteten i din forsyningskjede. MTA GOPIC FRANCE tilbyr skreddersydde studie- og rådgivningstjenester, tilpasset de spesifikke behovene til hver kunde. Vårt team av eksperter analyserer dine nåværende prosesser og foreslår innovative løsninger for å forbedre ytelsen og redusere kostnadene. Ved å samarbeide med oss, får du tilgang til dyp ekspertise og strategiske anbefalinger for å maksimere effektiviteten i dine operasjoner. Våre studie- og rådgivningstjenester gjør det mulig for deg å ta informerte beslutninger, noe som styrker din konkurranseevne i markedet. Stol på MTA GOPIC FRANCE for å hjelpe deg med å optimalisere din logistikkjede og nå dine forretningsmål.
Utvikling av markedsførings- og kommunikasjonsstrategi

Utvikling av markedsførings- og kommunikasjonsstrategi

Utviklingen av en effektiv markedsførings- og kommunikasjonsstrategi er avgjørende for veksten til enhver bedrift. Martine For Events tilbyr rådgivningstjenester og implementering for å hjelpe din bedrift med å utforme og gjennomføre markedsføringsstrategier som resonerer med målgruppen din. Med ekspertise innen luksusindustrien vet Martine For Events hvordan man lager kampanjer som fanger og engasjerer. Ved å samarbeide med Martine For Events får du en skreddersydd tilnærming som tar hensyn til de unike målene til din bedrift. Enten du ønsker å øke synligheten din, styrke merkevaren din eller lansere et nytt produkt, er Martine For Events din ideelle partner for å utvikle en markedsførings- og kommunikasjonsstrategi som gir målbare resultater.
Husdemolering

Husdemolering

Fullstendig eller delvis riving av eneboliger, inkludert resirkulering av gjenvinnbare materialer.
Transport av farlige stoffer

Transport av farlige stoffer

Sikker transport av farlige varer i samsvar med forskriftene.
Rottebekjempelse - Skadedyrkontrolltjeneste

Rottebekjempelse - Skadedyrkontrolltjeneste

Vi er referansen innen skadedyrbekjempelse (gnagere, rotter eller mus). Våre erfarne teknikere, kvalifiserte skadedyrbekjempere, opererer i Île-de-France og Sør-Oise. Når det er gjennomført en vellykket deteksjon, setter vi i gang en handlingsplan. Til slutt følger vi opp slik at du kan komme tilbake til boligen din i trygghet.
Logistikkløsninger - Logistikk

Logistikkløsninger - Logistikk

I tillegg til våre transporttjenester tilbyr vi logistikkløsninger og lagring tilpasset dine behov. Våre lagre er utstyrt for å lagre ulike typer varer, og vårt logistikkteam sørger for effektiv lager- og fraktstyring. Denne tjenesten er ideell for bedrifter som ønsker å outsource sine logistikkbehov.
TV/Digital Reklame

TV/Digital Reklame

Ønsker du å gi synligheten din et løft gjennom annonsering? Hos CA QOM vet vi at annonsering er avgjørende for å fange oppmerksomheten til publikum og nå dine forretningsmål. Vårt team av eksperter er dedikert til å lage effektive og skreddersydde annonsekampanjer, designet for å maksimere avkastningen på investeringen din. Vi analyserer behovene dine, utvikler slagkraftige budskap, og velger de mest effektive kanalene for å spre annonsen din. Med vår støtte kan du øke kjennskapen din og generere betydelig engasjement blant dine målrettede kunder!
Oppdag nye forretningsmuligheter

Oppdag nye forretningsmuligheter

Oppdag nye forretningsmuligheter
På skalaen av dine ambisjoner

På skalaen av dine ambisjoner

Ved å kontakte SCALE, vil du dra nytte av de beste ekspertene innen Cloud og Agile. Du vil få nøklene til suksess for prosjektene dine ved å støtte deg på vårt kompetansesenter for eksellens og deling. Vi er overbevist om at sikringen av informasjonssystemet skjer gjennom adopsjon av konsepter og mønstre for innovasjon (Cloud Native, Cybersikkerhet, ...) fordi dette bidrar til å bevare dataene og den applikasjonsarven våre kunder har. Vi tilbyr personlig oppfølging basert på ditt modenhetsnivå.
Bygningsforvaltningsarbeid til 0€

Bygningsforvaltningsarbeid til 0€

Bygningsforvaltning (BMS) er et uunnværlig verktøy for å optimalisere energiforbruket i en bygning.
Coaching / Opplæring 15H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Coaching / Opplæring 15H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Skreddersydd støtte innen ditt valgte område: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Verktøyopprettelse

Verktøyopprettelse

Opprettelsen av varige verktøy vil være avgjørende for suksessen til POS-rådgivning. På Excel først og fremst, vil det være mulig å overføre dem online: - Etablering av analytisk regnskap i selskapet og kategorisering av regnskaps- og kontantoperasjoner - Opprettelse av et kostnadsverktøy - Opprettelse av budsjettprosessen: budsjettprognose, sammenligning med det faktiske resultatet og avslutning av resultatet for inneværende år - Bygging av dashbord som muliggjør måling av ytelse i henhold til den ønskede strategien - Opprettelse av et verktøy for identifisering av HR-mål for ansatte og distribusjon av bonus/økning - Opprettelse av en forretningsplan (Strategi + Finans) over flere år - Opprettelse av et månedlig rapporteringsverktøy for å styre sin aktivitet og beslutninger
Månedlig Digital Støtte

Månedlig Digital Støtte

Vårt byrå tilbyr månedlig støtte for din bedrift for å utvikle din online tilstedeværelse og øke antallet kunder. Vi tilbyr forskjellige pakker som inkluderer flere tjenester for din bedrift, fra daglig administrasjon av nettstedet ditt og Google My Business-profilen din, til opprettelse og integrering av SEO-tekster på nettstedet ditt, samt utarbeidelse av digitale kommunikasjonsstrategier og design av kommunikasjonsmateriell.
Lag ekspert-/faglig innhold

Lag ekspert-/faglig innhold

Innholdsmarkedsføring er et nøkelelement i din strategi for synlighet både på nett og offline. Det gjør det mulig for bedrifter som opererer i et B2B-marked, bestående av fagfolk, å generere kvalifisert trafikk, etablere sin ekspertise og tiltrekke seg potensielle kunder. Det bidrar også til å styrke forholdet til eksisterende kunder.
Tilpasset Fraktstøtte

Tilpasset Fraktstøtte

Transport- og leveringsselskap for pakker og varer
Hva er en kontorsjef?

Hva er en kontorsjef?

Det er en multifasettert aktør, en ekte sveitsisk armékniv for bedriften som kan få tildelt oppgaver så varierte som styring av administrative operasjoner, generelle tjenester, forberedelse av rapporter eller intern organisering. Gitt mangfoldet av oppgaver, er de nødvendige ferdighetene svært varierte, fra allsidighet til selvstendighet, samt reaksjonsevne, organisasjonssans og fleksibilitet. Office manageren må også ha gode relasjonelle egenskaper og en perfekt forståelse av de ulike yrkene i selskapet, da dette er en tverrfaglig funksjon som kan bli bedt om å jobbe sammen med HR-avdelingen og den administrative og finansielle ledelsen, til og med som midlertidig direktør.
Lagerstyring

Lagerstyring

Vi er stolte av å tilby en kvalitetsservice ved å håndtere mottak, lagring av produkter, merking, koding, emballering og verifisering av varene dine.