Produkter for management (4)

Nettbasert Medlemskapsside - Nettsted - Online Registrering - Automatisk Signatur - Automatiske Kontrakter

Nettbasert Medlemskapsside - Nettsted - Online Registrering - Automatisk Signatur - Automatiske Kontrakter

La Mutuelle MIASC ønsket å utvikle en løsning for selvregistrering til sine tjenester, samtidig som de sikret en trygg håndtering av kundenes medisinske data. Kapsloc har designet et nettgrensesnitt som gjør det enkelt for brukerne å registrere seg hos MIASC, generere medlemskontrakter automatisk, følge med på statusen for signaturene i sanntid, samtidig som det integrerer en håndtering av medisinske databaser.
Håndtering av post og fakturaer

Håndtering av post og fakturaer

INEZA støtter eldre og personer med funksjonsnedsettelser i å utføre daglige handlinger og oppgaver.
AMOA & MOE Applikasjoner - Prosjektledelsesassistanse, Prosjektledelse, Java Script - PHP - Symfony

AMOA & MOE Applikasjoner - Prosjektledelsesassistanse, Prosjektledelse, Java Script - PHP - Symfony

Kjernekraftverket i Blayais må utvikle sitt IT-applikasjonspark for å imøtekomme interne behov og optimalisere prosessene, fra sikkerhetsstyring til optimalisering av vedlikeholdsoperasjoner. Målet er å utvikle og oppdatere applikasjoner som støtter de kritiske prosessene ved kraftverket for å redusere vedlikeholdstiden for kjernekraftreaktorene. Kapsloc fungerer som Assistent for Prosjektledelse (AMOA) og Prosjektgjennomføring (MOE), med utviklere tilknyttet Kjernekraftverket i Blayais, for å utvikle skreddersydde løsninger til de identifiserte behovene. Vår rolle inkluderer prosjektplanlegging, definisjon av tekniske spesifikasjoner, utvikling av applikasjoner, samt oppfølging av implementering og vedlikehold.
Konvertering av et solo mobilspill til et flerspiller spill: Anaz - Nettverksinfrastruktur - Flerspiller - Opplæring - Smarttelefon

Konvertering av et solo mobilspill til et flerspiller spill: Anaz - Nettverksinfrastruktur - Flerspiller - Opplæring - Smarttelefon

Kapsloc har vært involvert i utviklingen av det desentraliserte mobilspillet kalt Anazir, for å legge til en funksjon for flerspillerkonfrontasjoner. Målet var å støtte det tekniske teamet i å utvikle kompetanse innen flerspillerutvikling i Unity-motoren, samt å sette opp og vedlikeholde en flåte av servere som håndterer matchmaking-systemet.