Tickelia - Løsning for håndtering av utgiftsrapporter og forretningsreiser
Tickelia er en skybasert løsning som fullt ut håndterer flyten i bedriften din, fra godkjenning, kontroll av utgiftspolitikker, håndtering av forskudd, til betaling og bokføring med ERP-systemet ditt.
Denne løsningen inkluderer Visa Tickelia-kortet, en smart betalingsmetode som lar deg forbedre kontrollen over utgiftene ved å sette opp grenser og restriksjoner basert på bedriftens politikk.
I tillegg lar Tickelia deg kvitte deg med papirbilag, ettersom dette verktøyet er godkjent av skattemyndighetene i flere land, slik at de rapporterte utgiftene har samme juridiske gyldighet som originalen. Videre, takket være implementeringen av sin OCR+ICR-teknologi, slipper du å taste inn utgiftsinformasjonen manuelt.
Tickelia tar seg fullt ut av prosessen med å hente tilbake merverdiavgift, både nasjonalt og internasjonalt, mot et suksesshonorar og med den høyeste suksessprosenten i markedet.