Lær sosiale medier - Praktiske verksteder om sosiale medier og markedsføring
Sosiale Medier og Markedsføring!
Mål:
Å nærme seg bruken av Twitter, Instagram og LinkedIn, samt personlig merkevarebygging, på en veldig praktisk måte for kommunikasjonsprofesjonelle, journalister og markedsførere, samt for småbedrifter og SMB-er som trenger disse verktøyene for å styrke sin kommunikasjon.
Å etablere en handlingsplan for å oppnå profesjonelle mål.
Å gradvis integrere disse arbeidsverktøyene i vår daglige rutine.
Å utvikle fordelene med sosiale medier og personlig merkevarebygging for å oppnå målbare resultater og monetisere vår profesjonelle aktivitet.
Retter seg mot:
Aktive journalister,
journalister uten jobb og som aktivt søker arbeid,
profesjonelle fra ulike felt med behov for kompetanseheving,
kommunikatører fra den analoge verden uten digitale ferdigheter,
eks-journalister med ny karriere (salg, kundeservice, osv.),
fotografer,
kommunikasjonsprofesjonelle som