Produkter for management (50)

DL Web - DL Web forvandler nettstedet ditt til en interaktiv side med kundene dine.

DL Web - DL Web forvandler nettstedet ditt til en interaktiv side med kundene dine.

Det integreres fullt ut med nettstedet ditt takket være tilpasning av logoer og farger på de ulike skjemaene, slik at det passer perfekt til ditt bedriftsbilde.
Talentledelse

Talentledelse

Konsulent- og teknologiimplementeringstjeneste designet for prosjektledelse og forbedring av interne HR-prosesser i selskaper.
5. SALG AV AKTIVA OG VERDIFULLT AVFALL - Vi finner den beste salgskanalen for aktiva som ikke lenger er nyttige.

5. SALG AV AKTIVA OG VERDIFULLT AVFALL - Vi finner den beste salgskanalen for aktiva som ikke lenger er nyttige.

Vi tilbyr flere salgskanaler for eiendeler og velger den mest passende avhengig av type - Ledende portal for industrielle auksjoner på nett for profesjonelle, Escrapalia.com, eller gjennom avtaler med internasjonale spesialiserte partnere. - Privat salg, fokusert på komplette industrifabrikker, produksjonslinjer eller svært spesifikke eiendeler med kjøpere over hele verden. - Å ha et stort antall interesserte profesjonelle kjøpere er avgjørende for å øke salgsverdien gjennom konkurranse; vi gjennomfører internasjonale markedsføringskampanjer for å oppnå best mulig avkastning. Vi har utviklet spesifikke kapasiteter for eiendeler som krever spesiell eksponering mot markedet og bransjekunnskap: - Militært og dobbeltbruksmateriell - Kjøretøy - Eiendommer - Verdifulle avfallsmaterialer Vi kan tilby lagring, transport og demontering, hvis det er nødvendig. Sikkerhet på arbeidsplassen og overholdelse av miljøforskrifter er en prioritet.
Dokumentlegalisering - Dokumentlegalisering for Utenriksdepartementet.

Dokumentlegalisering - Dokumentlegalisering for Utenriksdepartementet.

Vi tilbyr våre tjenester både til privatpersoner og bedrifter som trenger legalisering av dokumenter for Utenriksdepartementet, Justisdepartementet, Kunnskapsdepartementet, Handelskamre, Høyesterett, Konsulater og Ambassader, eller andre offentlige organer i Spania. Tjenesten er helt tilpasset, vi henter dokumentene dine på adressen du angir, og når de er korrekt legalisert, sender vi dem til deg med ekspressbud. Hvis du har spørsmål om legaliseringer før eller etter Utenriksdepartementet, kan du kontakte oss eller ringe oss. For å kunne tilby deg en vurdering av dine behov for legalisering av dokumenter i Utenriksdepartementet og lage et skreddersydd tilbud, vennligst fyll ut følgende skjema.
CRM for Inkasso

CRM for Inkasso

Vår nettbaserte CRM lar kundene våre følge opp gjeldsinnkreving - CRM for sanntidskommunikasjon med våre kunder -
TD Intelligent Dokumentholder - TD Intelligent Dokumentholder

TD Intelligent Dokumentholder - TD Intelligent Dokumentholder

Dra nytte av fordelene ved dokumentoppbevaring ved å spare plass i arkivet og raskt få tilgang til ethvert dokument. Våre oppbevaringsrom oppfyller internasjonale sikkerhetsstandarder.
CAPE PACK

CAPE PACK

Programvare for optimalisering av palletering, emballasje og pakking
Kapasitetskontroll - System for å håndtere belegg i offentlige rom

Kapasitetskontroll - System for å håndtere belegg i offentlige rom

Systemet er plassert ved inngangen til lokalet og gir informasjon om: - Antall tillatte personer - Antall personer som er i lokalet - Gir grønt lys hvis du kan gå inn - Gir rødt lys hvis du må vente, og viser gjennomsnittlig ventetid - Har tilgang til nettplattformen for å se hvordan publikumsstrømmen er i alle deres sentre
Interim management - Midlertidig og målrettet ledelse av løsninger på forretningsproblemer.

Interim management - Midlertidig og målrettet ledelse av løsninger på forretningsproblemer.

Retning av endrings- eller kriseprosesser Håndtering av forretningsreform Forberedelse av en kjøps- eller fusjonsprosess Restrukturering av områder, avdelinger eller forretningsenheter Håndtering av prosessen for fusjon eller oppkjøp av et nytt selskap Implementering av kostnadsreduksjonsplaner
Aqua eBusiness Suite - ERP-administrasjonsprogramvaren som gjør selskaper mer smidige

Aqua eBusiness Suite - ERP-administrasjonsprogramvaren som gjør selskaper mer smidige

Aqua eBS er en kraftig løsning for bedriftsressurser, en ledende ERP-programvare som utnytter, automatiserer og forenkler alle prosesser, noe som gir mer smidige bedrifter. Avansert og kraftig programvareteknologi som gir total fleksibilitet for å tilpasse seg de mest spesifikke behovene til virksomheten. ERP-programvaren fra Aqua eSolutions, Aqua eBS, er spesifikt designet og utviklet for mellomstore og små bedrifter. Den gir en helhetlig og integrert oversikt over alle aktivitetsområder, optimaliserer prosesser, forbedrer produktiviteten og øker lønnsomheten.
Multikanal kundeservice - Vi tar vare på merkevarens image på alle dens kanaler

Multikanal kundeservice - Vi tar vare på merkevarens image på alle dens kanaler

Ikke bare fordi de tradisjonelle kanalene har gitt plass til en 360º kundeservice hvor man kan kommunisere med merket når som helst og fra hvilket som helst medium, men også fordi tonen og stilen i kommunikasjonen i mange tilfeller har utviklet seg.
Utvelgelse av ledere

Utvelgelse av ledere

Vi søker den mest passende profilen for din bedrift basert på de nåværende behovene og konkurransedyktige utfordringene. Vi tilbyr flere nivåer av tjenester for å tilpasse oss behovene for å outsource aktiviteter knyttet til en rekrutteringsprosess i din bedrift: - Rekruttering - Headhunting - In House BPO - Pick&Hire - Bakgrunnssjekk
Guide til ansettelse av interimledelse 2021

Guide til ansettelse av interimledelse 2021

Last ned den andre utgaven av vår Veiledning for ansettelse av interimledelse, hvor resultatene fra en egen studie presenteres. Studien ble gjennomført mellom februar og mars 2021, der mer enn 400 fagfolk ble intervjuet via LinkedIn om den nåværende tilstanden for interimledelse i Spania.
Lederstøtte og Omplassering

Lederstøtte og Omplassering

Vår tjeneste for Veiledning og Omplassering for ledere, eller Executive Outplacement, er en spesialisert tjeneste for lederprofiler og rettet mot selskaper som ønsker å inkludere senior veiledningsprogrammer i sine avgangsforhandlinger.
4. ANALYSE OG SALG AV LAGER. PRODUKTER AV ENHVER TYPE

4. ANALYSE OG SALG AV LAGER. PRODUKTER AV ENHVER TYPE

Håndtering av lager, foreldede varer, overskudd eller returnerte produkter - Vi gjør at disse lagerproblemene ikke blir en hodepine (finansiert kapital, logistikkostnader, forvaltningskostnader…). Fra Surus lnversa gjør vi raskt din bedrift til en kilde til verdiskaping for organisasjonen din. Med vår avanserte analyse- og prediksjonsløsning (BIG DATA), utviklet sammen med Piperlab, analyserer vi mønstrene i inventaret og lokaliserer typene av det, slik at du kan handle med pålitelig informasjon. Deretter håndterer vi salget i sekundærmarkeder gjennom vårt nettverk, som er ledende innen B2B-kjøpere på internasjonalt nivå, og ivaretar dine interesser (geografiske begrensninger, kjøpere eller merkevarebilde). Vi finner alltid den beste løsningen for salget. Fysiske inventarer Verdsettelse og taksering Håndtering av tilknyttede dokumenter (garantier, sertifiseringer) Avanserte prediktive analyser Parti- og klassifisering Salg i sekundærmarkeder Innbetaling og salgsdokumentasjon
DL SPhone - Tilkobling med leveringsflåten

DL SPhone - Tilkobling med leveringsflåten

Mobilapplikasjon for Android-enheter. Online-tilkobling med budene og/eller leverandørene i selskapet ditt via en SmartPhone eller nettbrett med Android-operativsystem (v 5.0 eller høyere) og høyhastighetsforbindelse 4G LTE, 5G, Wifi. Dette kommunikasjonsystemet gjør det mulig å sende tjenester som skal utføres til budene og/eller leverandørene, kjenne deres plassering umiddelbart og i sanntid, indikere hendelser, sluttidspunkt, leveringsdata, digital signatur eller fotografi av fraktbrevet eller den stemplede guiden, samt muligheten til å legge til tillegg for ekstra kostnader som oppstår, noe som effektiviserer administrasjonen og faktureringen av disse. Lesing og gjenkjenning av strekkoder via kameraet på enheten gjør det mulig å raskt lokalisere en sending og vise den på skjermen. Fullstendig integrert med DL Trans/DL Nexus, gir overføring eller mottak av data total automatisering i innsamlingen av informasjon i sanntid.
3. VERDSETTELSER OG TAKSTERINGER - Vi verdsetter alle kategorier av eiendeler. Bevegelige og Ubevegelige Eiendommer

3. VERDSETTELSER OG TAKSTERINGER - Vi verdsetter alle kategorier av eiendeler. Bevegelige og Ubevegelige Eiendommer

Når du trenger en verdsettelse av eiendeler, kan vi hjelpe deg. Vi har bred erfaring og dokumentert kapasitet til å verdsette alt fra inventar til komplette anlegg. Vårt team av takstmenn har gjennomført prosjekter i nesten alle bransjer og for ulike formål. Forskjellen fra tradisjonelle takseringstjenester er vår kontinuerlige salg av maskiner, utstyr og eiendommer, som gjør at vi kjenner de reelle markedsverdiene. Vi verdsetter: - Komplette produksjonslinjer. - Industribygg og kontorer - Verdsettelse av lager - Maskiner for offentlige arbeider og industri - Tomt for industriell bruk - Industrielle anlegg. For: - Private selskaper - Konkursforvaltere - Fusjoner, oppkjøp, eiendomsoverdragelser. - Garantier for Skatteetaten og Folketrygden - Søknad om finansiering - Finansiell revisjon. - Børsnoteringer. - Lønnsomhetsstudier.
Sentral Folkeregister - Sertifikater fra det sentrale folkeregisteret i Madrid. Utenlandske sertifikater.

Sentral Folkeregister - Sertifikater fra det sentrale folkeregisteret i Madrid. Utenlandske sertifikater.

Den mest presserende måten å skaffe sitt Sertifikat fra Folkeregisteret i Madrid, Calle Montera 18, er personlig. Vi reiser hver morgen til selve Folkeregisteret og får umiddelbart sertifikatet ditt hvis det er digitalisert, og leverer det til deg innen 24 timer. For tiden er nesten alle sertifikater fra Folkeregisteret digitalisert, de som tar litt lengre tid er de med konsulære data fra bind og side. Uten reiser eller lange forsinkelser, så enkelt som å sende oss det korrekt utfylte skjemaet eller ringe oss. Kostnaden for tjenesten er 50€. Betal til budet når du mottar sertifikatet ditt. Gyldig for fastlandet. Øyer og utlandet, vennligst spør. Fast pris uten overraskelser. Hvis du ønsker, kan du betale med kort eller overføring {nødvendig for sendinger til utlandet}. Ved behov utfører vi legalisering eller Haag-apostille av sertifikatene dine.
Td Intelligent Dokumentdigitalisering - Td Intelligent Dokumentdigitalisering

Td Intelligent Dokumentdigitalisering - Td Intelligent Dokumentdigitalisering

Spesialister på digitalisering av filer, filmer, visittkort osv. Vi gjennomfører en studie av dine behov for å tilpasse tjenesten riktig. Kontakt oss nå uten forpliktelser.
DL Nexus - Programvare for Multi-Site Bedriftsnettverk

DL Nexus - Programvare for Multi-Site Bedriftsnettverk

Programvareplattform for styring av nasjonale og/eller internasjonale ekspresstransportnettverk med behov for å koble sammen flere kontorer og agenter til et sentralisert system for sanntidsdatabaser, og fastsette retningslinjene og reglene som organisasjonen skal følge. Applikasjon designet for å håndtere ekspressforsendelser, dokumenter, pakker, postdistribusjon og spesialtjenester, fra det øyeblikket en tjenesteordre opprettes til prosessen avsluttes med levering, og dekker fullt ut de operative og administrative aspektene.