Produkter for management (43)

Marino ERP - Teknologiske løsninger for absolutt kontroll over bedrifter

Marino ERP - Teknologiske løsninger for absolutt kontroll over bedrifter

Marino ERP er et verktøy for bedriftsledelse som legger til rette for et unikt miljø for å håndtere enhver type forretningsbehov umiddelbart, ved å integrere alle ledelsesområder som økonomi, salg, produksjon, lagerlogistikk, Marino Kasse eller S.A.T. Ledelse. Denne ERP-programvaren gir full kontroll over hver forretningssituasjon og gir en rask respons til både eksterne og interne kunder, ved konsekvent å anvende en integrert og tverrfaglig tilnærming. I tillegg gjør den omfattende tverrfaglige kunnskapen til Marino ERP det mulig å tilpasse seg behovene til bedrifter og den sektoren de tilhører.
Arbeidsnærværs kontroll

Arbeidsnærværs kontroll

Checkplus Presence er en programvare for arbeidsnærvær og medarbeiderhåndtering. Med vår applikasjon er du forberedt på enhver inspeksjon, vi lagrer dataene i 4 år som angitt av gjeldende lovgivning i datasentre med høy tilgjengelighet. Siden vår oppstart har vi jobbet for å forbedre ytelsen til HR-avdelingene. Vi tilbyr et sikkert sky-miljø hvor du kan godta eller avslå ferie- og fraværforespørsel, lage kalendere, administrere skift, kontrollere arbeidsfravær og utføre obligatorisk lønnsregistrering.
Digitale tjenester - Nettutvikling

Digitale tjenester - Nettutvikling

Hos VestraWeb forstår vi at din online tilstedeværelse er avgjørende for suksessen til bedriften din. Med over 6 års erfaring innen webutvikling tilbyr vi skreddersydde digitale løsninger som tilpasses dine spesifikke behov. Fra tilpasset design til SEO-optimalisering, vår kundeorienterte tilnærming sikrer eksepsjonelle resultater. Vi er stolte av å tilby en helhetlig tjeneste, med kontinuerlig støtte for å sikre din tilfredshet. Bli med oss og oppdag hvordan vi sammen kan fremme veksten av din nettbedrift.
My Era - Ansatt- og HR-portalen

My Era - Ansatt- og HR-portalen

Ansattportalen kan konfigureres slik at hver ansatt får umiddelbar tilgang til en klar oppsummering av tilpassede verdier (arbeidede timer, feriesaldoer, osv.). Dette frigjør tjenestelederne fra å måtte motta forespørsel om informasjon om overtid, helligdager, saldoer, osv. Tjenestelederne har alle nødvendige parametere for å behandle forespørslene fra personalet i sin seksjon, som registreringene til den som søker, planleggingen og ferieforespørslene i sine respektive avdelinger. Denne modulen letter også forespørslene om permisjoner, endringer i planleggingen og individuelle ytelser. Alt dette er integrert og løses med noen få klikk, noe som eliminerer behovet for å fylle ut endeløse dokumenter og behandle dem. De ansatte kan sende inn sine ferieforespørsel og sjekke sine saldoer med en enkel nettleser.
OEE-systemer - OEE datainnsamlingssystem

OEE-systemer - OEE datainnsamlingssystem

Den strategiske partneren som vil forbedre produktiviteten i fabrikken din. Takket være brukervennligheten, den klare informasjonen som rapporteres, og fordelene ved digitalisering, kan vi oppnå: Forbedring av OEE Økt aktivitet Reduksjon av kostnader
Tilgangskontroll og besøksadministrasjon Vizpin - Identifikasjon via telefon med Bluetooth

Tilgangskontroll og besøksadministrasjon Vizpin - Identifikasjon via telefon med Bluetooth

Telefonen din er nøkkelen din. Med VIZpin kan du sende sikre elektroniske nøkler til hvem som helst, fra hvor som helst, når som helst; perfekt for å kontrollere tilgangen til ansatte, gjester, besøkende og leverandører. VIZpin er en portal som brukes til å administrere tilgangen til dører, porter, garasjer, skap, maskiner, lagringsenheter, kjøretøy eller hva som helst annet som kan kobles til en enhet som kan aktiveres for VIZpin. Fra telefonen din har du nøkkelen og nettverket, det er ikke lenger behov for adgangskort, paneler, programvare og datanettverk.
Hjemmeservice

Hjemmeservice

IT-tjenester i Barcelona og omegn.
Era App - Mobil tidsstyringsapplikasjon

Era App - Mobil tidsstyringsapplikasjon

Lar ansatte registrere seg eller sende forespørsel når de er inne eller ute av kontoret fra sin smarttelefon eller nettbrett. Funksjoner: - Registrering av inn- og utganger eksternt (på reise, eller på steder uten fast tidsstyringsenhet). - Sending av permisjonsforespørsel. - Forespørsel om verdier fra tellere. - Registrering av aktiviteter.
Prosjekter og løsninger innen resirkulering og avfallshåndtering - For en mer bærekraftig fremtid

Prosjekter og løsninger innen resirkulering og avfallshåndtering - For en mer bærekraftig fremtid

{"Estudiamos las necesidades para ofrecer proyectos sostenibles, medibles para el medio ambiente y la economía.":"Vi analyserer behovene for å tilby bærekraftige prosjekter som er målbare for miljøet og økonomien.","Soluciones Integrales:":"Integrerte løsninger:","Brindamos soluciones innovadoras y escalables que satisfacen los crecientes problemas en gestión de residuos.":"Vi tilbyr innovative og skalerbare løsninger som møter de økende utfordringene innen avfallshåndtering.","Economía Circular:":"Sirkulær økonomi:","Conseguimos el proceso de reducción de residuos ayudando a prolongar la vida de productos y materiales.":"Vi oppnår prosessen med avfallsreduksjon ved å bidra til å forlenge levetiden til produkter og materialer.","Proyectos Personalizados:":"Tilpassede prosjekter:"}
Konsulentnettsted til salgs + Google My Business - Konsulentnettsted + Google Maps-listing til salgs

Konsulentnettsted til salgs + Google My Business - Konsulentnettsted + Google Maps-listing til salgs

Selges: nettside for online forvaltning for Barcelona, Madrid, osv. Første posisjoner "forvaltning Barcelona". Uten tvil en stor mulighet for de som ønsker synlighet på internett og nye kunder. Kontakt via nettsiden. Kun interesserte i kjøp. Google Maps (Mybusiness) med mer enn 10 års erfaring kan inkluderes.
Business Intelligence - Forbedrer selskapets intelligenskvotient

Business Intelligence - Forbedrer selskapets intelligenskvotient

Vi tilbyr deg muligheten til å bruke teknologi for å forbedre beslutningstakingen din. I enhver bedrift er volumet av tilgjengelig informasjon svært stort. Med dette verktøyet kan du analysere den på en måte som forbedrer alle aspekter: kvalitet, effektivitet og tid. Det vil gjøre det mulig for deg å identifisere hva som kan endres eller modifiseres. Du vil gå inn i en prosess med kontinuerlig forbedring av informasjonsforvaltningen, og oppnå større komfort og sikkerhet i beslutningstakingen.
Skreddersydd Online CRM/ERP Utvikling - CRM/ERP for Bedrifter og Frilansere

Skreddersydd Online CRM/ERP Utvikling - CRM/ERP for Bedrifter og Frilansere

Vi hjelper deg med å øke produktiviteten, redusere kostnader og arbeidstimer i bedriften din. Vi analyserer arbeidsystemet deres og utvikler spesifikke verktøy for å håndtere budsjetter, PDF-fakturaer, betalingssystemer, meldinger, statistikk, kalendere, private tilgang for kundene dine...
Nubhora - Løsninger fokusert på tidsstyring, produktivitet og sikkerhet

Nubhora - Løsninger fokusert på tidsstyring, produktivitet og sikkerhet

Nubhora er den integrerte og samarbeidsbaserte løsningen for tids- og tilgangsstyring for mellomstore og store bedrifter. Denne løsningen har et avansert system for håndtering og kontroll av arbeidstid, ferie og fravær, planlegging av arbeidsdager og skift, ansattportal og tilgangskontroll. Nubhora overholder gjeldende regelverk og den nye situasjonen med hjemmearbeid og fleksible arbeidstider, med de høyeste sikkerhetsstandardene og integrert med flere biometriske terminaler og tilgangssystemer. Denne løsningen gjør det mulig å optimalisere og automatisere tidskontroll og tilstedeværelsesstyring med planlegging av skift, ferie og fravær på en enkelt plattform koblet til de biometriske terminalene og deres programvare for personaladministrasjon.
Tickelia - Løsning for håndtering av utgiftsrapporter og forretningsreiser

Tickelia - Løsning for håndtering av utgiftsrapporter og forretningsreiser

Tickelia er en skybasert løsning som fullt ut håndterer flyten i bedriften din, fra godkjenning, kontroll av utgiftspolitikker, håndtering av forskudd, til betaling og bokføring med ERP-systemet ditt. Denne løsningen inkluderer Visa Tickelia-kortet, en smart betalingsmetode som lar deg forbedre kontrollen over utgiftene ved å sette opp grenser og restriksjoner basert på bedriftens politikk. I tillegg lar Tickelia deg kvitte deg med papirbilag, ettersom dette verktøyet er godkjent av skattemyndighetene i flere land, slik at de rapporterte utgiftene har samme juridiske gyldighet som originalen. Videre, takket være implementeringen av sin OCR+ICR-teknologi, slipper du å taste inn utgiftsinformasjonen manuelt. Tickelia tar seg fullt ut av prosessen med å hente tilbake merverdiavgift, både nasjonalt og internasjonalt, mot et suksesshonorar og med den høyeste suksessprosenten i markedet.
Digital markedsføringsbyrå

Digital markedsføringsbyrå

Vi dekker alle behov for reklame, markedsføring og kommunikasjon for bedrifter av enhver størrelse og sektor. Vi spesialiserer oss på å tilby et komplett sett med tjenester som garanterer synlighet, vekst og lønnsomhet for din virksomhet.
Cashmatic Self-Pay - Cashmatic Automatiske Kontantkasser

Cashmatic Self-Pay - Cashmatic Automatiske Kontantkasser

CASHMATIC er et svært nyttig verktøy for salgssteder ved å eliminere kontakten med kontanter. Dets viktigste fordeler er sikkerhet og sporbarhet av kontanter. Med CASHMATIC kan man beskytte seg mot tyveri takket være dens stålkasse, 3 sett med nøkler og anker-system, men fremfor alt mot den ukjente tapet som oppstår daglig. Implementeringen av maskinen gir kontroll og sporbarhet av kontanter takket være tilpassede varsler og alarmer, samt registrering av alle operasjoner under de autoriserte brukerne. Installasjonen av CASHMATIC er veldig enkel og kan gjøres perfekt selv om kundens salgssted er svært begrenset av produsenten. CASHMATIC har patent på sin "Universal Driver", noe som gjør det mulig å installere på hvilket som helst utstyr med Windows. 3 modeller: 1. Self-pay 360: opptil 3 operasjoner per minutt 2. Self-pay 660: opptil 6 operasjoner per minutt 3.
Lagerhus

Lagerhus

Vi tilbyr et stort lager med mer enn 3.000 m² dekket areal og 5.000 m² utendørs plass for lagring av voluminøse og tunge varer. Strategisk plassert nær havnen i Barcelona og hovedveiene, gjør vårt lager logistikk for inn- og utgående varer enklere. Lagerfunksjoner: - Hyller: Kompakte og konvensjonelle, ideelle for varer på paller. - Infrastruktur for tunge laster: Forsterket gulv for maskiner og store varer. - Lasteramper: Ramper for lasting/losing og direkte tilgang ramper i utendørsområdet. - Lagerstyring: Datastyrt lagerkontroll (FIFO, LIFO) og ordrebehandling via Picking, Packing eller Paletería. - Sikkerhet og Forsikring: Lageret er forsikret mot alle risikoer og koblet til sikkerhetssentral (GPRS) i samarbeid med politiet. - Fleksibel Fakturering: To ukers fakturering med tilpassbare priser per pall, m², m³ eller kg. Vi distribuerer til ethvert punkt i Europa, med muligheter for egen eller ekstern transport. Vi lagrer ikke farlige eller bedervelige varer. Vårt lager garanterer en sikker, effektiv og fleksibel løsning for dine lagrings- og distribusjonsbehov.
Jobbsøking og CV-behandling - Arbeidssenter

Jobbsøking og CV-behandling - Arbeidssenter

Vi er spesialiserte i å finne profiler og talenter som overlater til oss prosessen med å finne den ettertraktede stillingen de har ønsket seg så lenge, men som fortsatt ikke har materialisert seg. I kandidatprosessen tar vi oss av søkingen og behandlingen av jobber som best passer kundens profil. Vi håndterer timeplan, e-post, telefon, og kandidaten trenger bare å møte opp til jobbintervjuene.
KABA: Nettverksbaserte Elektroniske Sylindere - Adgangskontroll og Tilstedeværelse med Kort

KABA: Nettverksbaserte Elektroniske Sylindere - Adgangskontroll og Tilstedeværelse med Kort

Kaba evolo er et komplett, fleksibelt og svært brukervennlig adgangssystem. Med Kaba evolo sparer du tid og øker samtidig sikkerheten. Adgangskortene erstatter nøklene og kan enkelt konfigureres på arbeidsplassen. I tillegg finnes det muligheter for å gi brukerne autorisasjoner på en fjern og desentralisert måte. Takket være programmeringsmidlene kan også senere tilpasninger gjøres direkte på dørene manuelt. Dette gir deg total uavhengighet. Med Kaba CardLink lagres autorisasjoner og hendelser på kortet. I dag gjør Kaba evolo det mulig å raskt og enkelt gi eller trekke tilbake adgangsautorisasjoner takket være Kaba CardLink-teknologien, på en individuell og fleksibel måte. Tapte kort utgjør ingen sikkerhetsrisiko, ettersom autorisasjonene automatisk blir kansellert med Kaba CardLink.
Enterprise Resource Planning-system, POS - Enterprise Resource Planning-system, POS

Enterprise Resource Planning-system, POS - Enterprise Resource Planning-system, POS

Våre programmer lar deg håndtere alle områdene med presisjon og effektivitet: innkjøp, salg, fakturering, bestillinger, lagre… Optimaliser alle forretningsprosesser og kontroller arbeidsflyten på en veldig enkel og effektiv måte. Alt med ett enkelt program. Vi tar oss av å integrere det med annen bedriftsprogramvare (CRM, Business Intelligence, Forhåndssalg / Selvbetjening,…). Tilleggsfunksjoner: 1- WMS, Logistikk og distribusjon – Lagerstyring med plasseringer, Håndtering av distribusjon. 2- Produksjon – Håndtering av ressurser og behov, planlegging av produksjoner. 3- Sporbarhet – Implementering av sporbarhet i alle prosesser og produkter i selskapet. 4- POS – Salgssteder. 5- Catering / Mat – Håndtering av ernæringsinformasjon, allergener og tekniske datablad.
Tjenester for Skattesamarbeid

Tjenester for Skattesamarbeid

Vi implementerer et integrert system for forvaltning av lokale skatter som gjør at vi kan øke inntektene samtidig som vi forbedrer innbyggernes tilfredshetsindeks. Dette oppnår vi takket være kvalitetsmessig personlig og telefonisk service, samt ved å optimalisere varsler og akselerere behandlingene av klager. Vi etablerer et spesialisert og nært menneskelig team som anvender en høyt bevist metodikk som utvider grunnlaget for skatteobjekter med en lavere forvaltningskostnad enn det den lokale enheten har hvis den forvalter uten CPP. Vi klarer å integrere all informasjon om tredjeparter og territorium, inkludert Register, Byutvikling, Skattevedtak og tildeling av Lisenser. Alt dette er basert på et unikt informasjonssystem. Vi kan ta direkte ansvar for inspeksjon, skatteforvaltning og innkreving, samt behandling av klager og sanksjoner i de lokale administrasjonene. Samtidig som de tidligere nevnte tjenestene, med en skreddersydd design for hver administrasjon som CGI samarbeider med, tilbyr selskapet en kraftig integrasjonskapasitet med miljøer for Elektronisk Forvaltning.
Teknisk skriving for tekniske tekster - Vi oversetter eller skriver tekstene dine fra bunnen av på språkene du er interessert i.

Teknisk skriving for tekniske tekster - Vi oversetter eller skriver tekstene dine fra bunnen av på språkene du er interessert i.

Bruks- og vedlikeholdshåndbøker, instruksjonshefter og brukerveiledninger, opplæringsprogrammer, tekniske datablad, kataloger, nyhetsbrev, sikkerhetsdatablader: vi hjelper deg med å skrive eller forbedre alle de tekniske dokumentene til bedriften din. Vi tilbringer dagene våre med bunker av teknisk materiale, og har gjort det i 15 år. Stol på noen som har sett det meste (og i alle formater). Vi leverer nøkkelferdige prosjekter; du setter et mål, og vi tar oss av hele prosessen med oversettelse. Vår arbeidsmetode kalles System Q, en konsentrat av pålitelighet, presisjon og effektivitet. Rett på sak: budskapet ditt går rett til poenget.
Tidsregistrering og Ferieadministrasjon

Tidsregistrering og Ferieadministrasjon

Checkplus Presence er en app for tilstedeværelseskontroll for ansatte og en programvare for tidsregistrering og medarbeiderhåndtering. Med vår applikasjon er du forberedt på enhver arbeidsinspeksjon, vi lagrer dataene i 4 år som angitt av gjeldende regelverk i datasentre med høy tilgjengelighet. Siden starten har vi jobbet for å forbedre produktiviteten i HR-avdelingene. Vi tilbyr et skybasert miljø hvor du kan lage kalendere, administrere skift, godta eller avslå forespørsel om fravær og ferie, samt generere lønnsregistre og rapporter om arbeidsfravær.
Grupo PR-500 transportabel med manuell motovariator

Grupo PR-500 transportabel med manuell motovariator

Gruppen PR-500 Transportabel med manuell motovariator er en allsidig og bærbar pumpeløsning, designet for industrielle applikasjoner som krever mobilitet og presis kontroll av strømmen. Utstyrt med en manuell motovariator, gjør den det mulig for operatøren å enkelt justere pumpens hastighet i henhold til prosessens behov, og tilbyr en uovertruffen fleksibilitet. Dens kompakte og transportable design gjør det enkelt å bruke på forskjellige steder, og den er ideell for sektorer som bygg, landbruk, gruvedrift og vannbehandling. Den robuste strukturen til Gruppen PR-500 sikrer lang holdbarhet, mens dens enkelhet i manuell justering muliggjør en effektiv og sikker drift. Denne motopumpen er kompatibel med et bredt spekter av væsker, fra vann til ikke-korrosive kjemikalier, og tilbyr en pålitelig løsning for ulike industrielle applikasjoner.
Arqueta

Arqueta

Registreringskummer Registreringskummer og oppstigningsrør brukes i avløpsnett: de kobler de underjordiske nettverkene med nedløpet fra takrenna eller samlingen og letter vedlikeholdet. Bunnen av registreringskummene kan også forhåndskjæres for å tillate tillegg av en forlengelse.
Regnskapsledelse

Regnskapsledelse

Utarbeidelse av regnskap og finansiell analyse.
Gresk mønsterteppe for hoteller

Gresk mønsterteppe for hoteller

De greske mattene er laget av 100% bomullsfrotté, 650g/m2. Avsluttet med en Jacquard-kant uten silketrykk.
ERP - System for planlegging av bedriftsressurser

ERP - System for planlegging av bedriftsressurser

Hos Merlos er vi teknologiske rådgivere og partnere med de ledende programvarefirmaene innen forretningsstyring. Vi analyserer egenskapene til din virksomhet for å tilby deg det ERP-systemet som best passer behovene til ditt selskap. Våre programmer lar deg håndtere alle områder med presisjon og effektivitet: innkjøp, salg, fakturering, bestillinger, lager… Optimaliser alle forretningsprosesser og kontroller arbeidsflyten på en enkel og effektiv måte. Alt med ett enkelt program. Vi tar oss av å integrere det med annen forretningsprogramvare (CRM, Business Intelligence, Forhåndssalg / Selvbetjening,…).
Operasjoner - Trenger du eksperter til å håndtere logistikken i selskapet ditt?

Operasjoner - Trenger du eksperter til å håndtere logistikken i selskapet ditt?

Vi gir ikke bare råd, men vi blir også deres logistikkavdeling, alltid med filosofien om forbedring og optimalisering som muliggjør økt produktivitet og reduserte kostnader i alle prosesser innen logistikk tjenester. - Operasjonsledelse - Nye selskaper - Logistikk coaching - In-house logistikkopplæring
Markedsavdeling

Markedsavdeling

Fordi du vet at digital transformasjon allerede er her. Fordi du vet at måten folk handler på har endret seg. Fordi du ikke har tid eller ressurser til å opprette en markedsavdeling i selskapet ditt. Fordi det å ha en ekstern avdeling vet du har mange fordeler: - Tidsoptimalisering - Kostnadsreduksjon - Markedsføringsspesialister - Barrierene for kulturell avvisning fra selskapets team mot nyheter fjernes.