Produkter for management (1277)

Reklame-logistikk

Reklame-logistikk

Rosa Waeng tilbyr optimal lagring, rask distribusjon og sømløs logistikk for alt deres markedsføringsmateriell. Vi tar ikke bare hånd om design og trykking av deres reklameartikler, merchandise og markedsføringsmateriell, men vi håndterer også logistikk, lagring, frakt og distribusjon til ulike salgssteder, messer eller arrangementer. Uansett om det gjelder produkteventer, messer eller influencer-/PR-kampanjer. Distribusjon ved POS: Vi administrerer leveringen av markedsføringsmateriell til salgssteder (POS) på alle deres lokasjoner og sørger for at de blir korrekt installert eller plassert. Lagring av messe- og arrangementsteknikk: Vi tilbyr sikker lagring for deres messestands, skjermer, event- og markedsføringsutstyr, slik at alt er klart for den neste store aktiviteten. Fulfillment av influencer-pakker: Vi tar hånd om logistikk, pakking og frakt av influencer-kits, slik at produktene deres ankommer i tide, fullt merket. Skreddersydd pakking og branding: Våre tilpassede pakkeløsninger sørger for at deres markedsføringsmateriell eller event-gaver ankommer i en pakkedesign som gjenspeiler identiteten til deres merke og skaper en uforglemmelig utpakkingsopplevelse. Ved å kombinere kampanjestyring med fulfillment-tjenester optimaliserer vi hele prosessen og unngår behovet for eksterne logistikktjenester. Dette fører til lavere kostnader, raskere prosesser og færre misforståelser – alt for å maksimere budsjettet deres. Med vår interne fulfillment drar dere nytte av færre forsinkelser, optimaliserte fraktruter og bedre kontroll over lager og distribusjon. Gjennom den sømløse tilknytningen av våre grafiske team kan vi raskt tilpasse markedsføringsmateriell og forkorte Go-To-Market tiden for kampanjen deres betydelig.
Operasjonell Kontroll - Hvordan Vi Håndterer Operasjoner

Operasjonell Kontroll - Hvordan Vi Håndterer Operasjoner

Klar kommunikasjon og en etablert kommandokjede er avgjørende for påliteligheten og konsistensen i AIS EURELOs operasjonelle kontrollprosess. Vår tilnærming er å tildele en dedikert prosjektleder for hvert prosjekt som vil gi et ansvarlig grensesnitt mellom ditt team og vårt. Hos AIS EURELO er operasjonell kontroll sentral for hvordan vi arbeider ved hvert kontaktpunkt. Vårt kundeserviceteam sørger for at hver kontakt blir loggført og håndtert, og gir deg full ansvarlighet og åpenhet. Kostnader, risikovurderinger, metodebeskrivelser og tidsforpliktelser er alle klare, og vi vil informere deg så raskt som mulig hvis noen av disse leveransene må endres.
Batch-PMS - Batch Management Programvare

Batch-PMS - Batch Management Programvare

Den PC-baserte programvaren Batch-PMS muliggjør betjening, overvåking og kontroll av batch-orienterte og reseptbaserte produksjonsprosesser. Gjennom den integrerte styringen kan veietekniske og prosess-tekniske batch-applikasjoner enkelt automatiseres. Programvaren Batch-PMS kan enkelt integreres i eksisterende nettverks- og systeminfrastrukturer på tvers av ulike bransjer. Den omfatter moduler for prosesskontroll, produksjonsledelse, reseptforvaltning, databehandling og mange andre alternativer. Dine fordeler: — Enkelt og modulært betjeningskonsept inkludert multi-bruker betjening — Problemløs integrasjon i eksisterende nettverks- og systeminfrastrukturer — Utmerkede tilkoblingsmuligheter — Høy databeskyttelse inkludert integrert backup-funksjonalitet
PFLITSCH Cleanplus - EHEDG sertifisert hygienisk kabelgjennomføring

PFLITSCH Cleanplus - EHEDG sertifisert hygienisk kabelgjennomføring

Cleanplus kompletterer PFLITSCH-serien og, i tillegg til den velkjente og beprøvde "blueglobe CLEAN Plus" kabelgjennomføringen, er en annen kabelgjennomføring designet i henhold til hygieniske designprinsipper som PFLITSCH har utviklet spesifikt for bruk i applikasjoner innen mat- og legemiddelindustrien. Cleanplus imponerer spesielt med sin forbedrede monteringsvennlighet, består av bare noen få komponenter og har et stort, gapfritt tetningsområde fra 3,5 mm til 23 mm. Materialet i tetningsinnsatsen er FDA-kompatibelt, og temperaturapplikasjonsområdet for denne kabelgjennomføringen er -55 °C til 180 °C. Ytre deler: Rustfritt stål 1.4404 Indre deler: rustfritt stål 1.4305 Tilkoplingstråd: Meterisk tilkoplingstråd i henhold til EN 60423 Beskyttelsestype: IP 68 opp til 15 bar, IP 69 Materiale for tetningselementer: Silikon HTS Temperaturområde (min./maks.): –55 °C/+180 °C
Lagerstyring - Eder GmbH

Lagerstyring - Eder GmbH

Eder Group tilbyr omfattende lager tjenester som har som mål å maksimere effektiviteten og fleksibiliteten i din forsyningskjede. Våre moderne lagerbygninger er strategisk plassert og tilbyr sikre og pålitelige lagringsløsninger for en rekke produkter. Produktfunksjoner: Lagerstyringssystemer: Den nyeste teknologien for å administrere og optimalisere lagerbeholdningen din. Plukking og pakking: Effektive prosesser for behandling av bestillinger. Sikker lagring: Beskyttelse av varene dine gjennom de høyeste sikkerhetsstandardene. Tjenester: Distribusjonslogistikk: Sømløs integrasjon i din forsyningskjede for effektiv distribusjon. Tilleggs tjenester: Merking, montering og kvalitetskontroll for merverdi. Stol på Eder Group for dine lagerbehov og dra nytte av vår lange erfaring og vårt engasjement for kvalitet og kundetilfredshet.
Spatel for matvarer, blå - Kan brukes som en del av HACCP/IFS/BRC håndtering av fremmedlegemer

Spatel for matvarer, blå - Kan brukes som en del av HACCP/IFS/BRC håndtering av fremmedlegemer

SteriPlast® spatelen for matvarer, laget av polystyren, produseres og monteres i vårt klasse 7 renrom (10 000), individuelt pakket for engangsbruk og deretter sterilisert med gamma-stråler. Som et resultat av det lange, ergonomisk utformede, stabile håndtaket og en skarp blad, er det mulig å trenge direkte inn i beholdere som papir- eller plastsekker. Spatelen for matvarer er ideell for prøvetaking av pulver, granulat og pasta. Fargen blå som brukes forekommer ikke i naturlig form i matvarer. På grunn av dette kan blå produkter eller deler av dem raskt finnes og enkelt identifiseres ved en visuell sjekk hvis de noen gang blandes inn i produksjonen. Bruken av blå verktøy bidrar dermed til å oppfylle kravene i HACCP-fareanalyse og vurdering med hensyn til fremmedlegemer. Dette er et viktig kriterium, spesielt innen matbehandling og produksjon, samt i dyrefôr- og legemiddelindustrien. Materiale: PS
Prosjektledelse – Projects.Net

Prosjektledelse – Projects.Net

Prosjektledelsesprogramvaren Projects.Net støtter deg gjennom hele prosessen, fra forberedelse og planlegging av et prosjekt til styring og avslutning. - Samarbeid og tverrgående prosjektbehandling i sanntid - Tildeling av personer, dokumenter, oppgaver osv. - Fri definisjon av prosjekttrinn og valgfri undertrinn - Fastsettelse av milepæler og kvalitetsporter - Helhetlig kunnskapsdatabase - Tidsstyring gjennom sammenligning av planlagt og faktisk - Eskaleringshåndtering og overvåking av oppfyllelsesgrader - Individuelle oppgave-/tiltakslister - Evalueringer og "Hva-hvis-analyser" - Utarbeidelse og implementering av SMART-mål - Kostnadsovervåking
IDEAL Accounting: Kundefordringer for IDEAL GROUP

IDEAL Accounting: Kundefordringer for IDEAL GROUP

Vi har utviklet en av de mest moderne og i stor grad automatiserte regnskapstjenestene. IDEAL Accounting - Debitorregnskapet til IDEAL GROUP Få har virkelig glede av regnskap, usorterte bilag, kontosjekking og alle de tidkrevende, manuelle oppgavene som følger med. For å være ærlig, vi heller ikke. Derfor har vi utviklet en av de mest moderne og i stor grad automatiserte regnskapstjenestene. Denne tjenesten integrerer vi helt i din e-handelsprosess. Du har daglig tilgang til pengene som tilkommer deg og all nødvendig informasjon systemintegrert, med 100% transparens.
Kostnadsreduksjon

Kostnadsreduksjon

Hvis du leter etter global sourcing, leverandørstyring, kategoristyring eller e-innkjøp, er du på rett sted.
Lønn Regnskap

Lønn Regnskap

Korrekt lønnsregnskap er en viktig del av regnskapet for hver bedrift.
Anskaffelse av Komponenter

Anskaffelse av Komponenter

Innkjøp av Komponenter scaleo opprettholder forbindelser med kostnadseffektive og raske leverandører og distributører. For serieproduksjon kan scaleo kjøpe og lagre komponentene.
Prosjektledelse

Prosjektledelse

Hvis CI-prosjekter skal gjennomføres i et omfattende filialnettverk, må alle involverte parter samarbeide perfekt.
Svenstol® Manager 150+

Svenstol® Manager 150+

Svenstol® er referansen når det gjelder ergonomisk sittekomfort og konsentrert arbeid. Nå også for personer med en vekt over 150 kg. Konvensjonelle kontorstolartikler eller dreistoler er ikke like robuste og ville ikke tåle en konstant belastning på over 150 kg på lang sikt. Spesielle tunglaststoler mangler derimot ofte komfort. Basert på våre 24-timers stoler har vi derfor utviklet Svenstol Manager 150+, en høykvalitets XXL-stol for brukere med høyere vekt (kontorstol med 200 kg belastningsevne), som forener høy belastningsevne og varig sittekomfort.
Ingeniørfag og Prosjektledelse

Ingeniørfag og Prosjektledelse

Vi følger deg fra den første ideen til det ferdige produktet. Vi behandler din forespørsel som om den var vår egen: Med pålitelighet, tidsfrister, høyeste presisjon og mye engasjement. Du bestemmer selv i hvilke prosjektfaser vi kan bistå deg med vår kompetanse. - Rådgivning - Konseptutvikling og konstruksjon - Bearbeiding, forfining og produksjon - Montering av moduler
Prosjektledelse

Prosjektledelse

Velkommen til Launix, din ekspert på skreddersydde programvareløsninger ved hjelp av FOP-teknologi. I den digitale tidsalder er det viktig å ha oversikt over alle dataene dine. Du har ofte valget mellom standard- og skreddersydd programvare: Dyrt målsydd antrekk eller billig masseprodusert vare. At det finnes en annen løsning, viser Launix-systemet. Vi bruker standardkomponenter for å implementere ditt individuelle ERP, CRM, DMS, HR eller billettsystem, og dermed bidra til suksessen til din bedrift. Programmering av programvare, skreddersydd programvare, utvikling, programvareutvikling, PHP, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, database
Prosessledelse

Prosessledelse

Alle prosesser langs kundereisen Alle forretningsprosesser som har med kundebehandling og fakturering av tjenester å gjøre, har vært i trygge hender hos oss i 30 år. Vår profesjonalitet sparer tid og samtidig penger. Sikkerhet har høyeste prioritet – og den begynner med håndtering av sensitive kundedata, databeskyttelse og strekker seg til rettidig og lovlig prosesshåndtering. Vår effektivitet er først og fremst en kostnadsfordel.
Personalforvaltning

Personalforvaltning

Utvikling av arbeidsgivermerkevare og bedriftskultur temaer samt organisasjonsutvikling
Prosjektledelse

Prosjektledelse

Overtakelse og koordinering av delprosjekter Når rådgivning ikke er nok, tar vi også ansvar for produktene dine! Med vår erfaring innen -> Teknologi -> Produksjon -> Leverandørvalg kan vi tilby deg støtte i prosjekter: -> Fra prototype til serieproduksjon -> Anskaffelse av teknisk krevende produkter -> Reparasjoner og vedlikehold
Sikkerhetsdatablad

Sikkerhetsdatablad

Vi gir profesjonell og kostnadseffektiv rådgivning og støtte til oppretting, oversettelse og kontinuerlig vedlikehold av dine sikkerhetsdatablader.
Centrify - Enhetlig Identitetsforvaltning

Centrify - Enhetlig Identitetsforvaltning

Enhetlig identitetsadministrasjon i datasentre, sky- og mobile miljøer gir brukerne en enkelt pålogging (SSO) og IT en forenklet identitetsinfrastruktur. Sky- og mobilapper sprer seg stadig mer i bedrifter. Disse øker på den ene siden produktiviteten til ansatte, men truer på den andre siden interne bedriftsdata. For IT-avdelinger blir det stadig vanskeligere å kontrollere skyapper og mobile enheter som får tilgang til apper. Centrify Identity Service tilbyr løsningen. Administrasjonen av skyapper og mobile enheter samles i en skyservice for bedriften. Identiteten brukes til å sikre og administrere tilgang til applikasjoner fra ulike enheter fra forskjellige steder. Brukerne får et brukernavn og et passord for alle sky-, mobile og lokale apper, og IT-avdelingen implementerer tilgangsregler basert på brukeridentiteten.
Dokumenthåndtering

Dokumenthåndtering

Sikre og økonomiske løsninger Med innovative tjenesteløsninger gjør vi det mulig for våre kunder å håndtere sensitive forretnings- og kundedata på en forsiktig måte. Siden 2010 har vi vært sertifisert av TÜV Süd i henhold til DIN ISO 9001:2003. Sikre og økonomiske løsninger For å sikre en enhetlig, kvalitetsrik tjeneste har vi standardisert alle prosesser og arbeidsflyter. Den kontinuerlige sikringen av sikkerhet og konfidensialitet for sensitive dokumenter og informasjon står i fokus for vår virksomhet. Vårt tjenestetilbud • Arkivforvaltning • Saks- og dokumentforvaltning • Databærerforvaltning • Budlogistikk • Securitas DataSafe® Online-sikkerhetskopiering • Inhouse-posttjenester (Mailservice)
Prosjektledelse & Tjeneste

Prosjektledelse & Tjeneste

Norske kontaktpersoner Kinesiske prosjektledere/ingeniører Verktøyproduksjon i Shenzhen/Kina Verktøymodifisering i Niederkassel Prosjektledelse med tyske og kinesiske kontaktpersoner Ukentlige oppdateringer av verktøyproduksjonsprosessen Verktøykontroll under serieforhold i eget teknisk senter Ettersalgsledelse i Tyskland av tysk prosjektteam Prosjektledelse: Tyskland og Kina Ettersalgsservice: Designendringer/reklamasjoner innen verktøyproduksjon i Tyskland
Separasjonsledelse

Separasjonsledelse

Trenningshåndtering – Vi hjelper deg med å finne en konstruktiv løsning ved en nødvendig separasjon fra en leder og unngå juridiske konflikter. SEPARASJONER er uunngåelige i selskaper når strategier, lederstrukturer og relasjoner må vurderes og tilpasses på nytt. Likevel er separasjonen alltid et vanskelig steg for de berørte. Derfor er det viktig hvordan det gjøres. Troverdighet og tillit til aktørene i separasjonsprosessen settes på prøve. Outplacement gir de berørte et nytt perspektiv og letter prosessen med å gi slipp. Som et uttrykk for verdsettelse hjelper Outplacement deg med å løse separasjonen på en konstruktiv måte. Du oppnår raskere en gjensidig løsning og unngår juridiske konflikter. Du tar ditt sosiale ansvar og oppnår dermed tillit og lojalitet i omgivelsene. Outplacement fremmer din separasjonskultur og styrker ditt arbeidsgivermerke.
Opplæring - Produktledelse

Opplæring - Produktledelse

Treningene er 1- til 2-dagers arrangementer og kan holdes på enten tysk eller engelsk.
Database

Database

Kronen på verket for enhver databehandling er databasen. Her kan vi tilby tilpasninger eller individuelle profesjonelle løsninger for offline (lokale) systemer, som kan realiseres med MS ACCESS® og MS SQL-Server®. For online (internett) systemer lager vi individuelle profesjonelle løsninger med HTML, Java Script, PHP i kombinasjon med MySQL-databasesystemet eller også MS SQL-Server®. Vi kan også koble offline-systemer med online-systemer og utveksle data i sikre formater. I vårt selskap bruker vi vår egen systemprogrammering med suksess for vår artikkel-, kunde- og fakturabehandling, samt regnskap, og vi utvider den kontinuerlig. I økende grad bruker vi nettbaserte systemer for å oppnå uavhengighet fra operativsystemer og dermed en enklere systemadministrasjon.
Dokumenthåndtering

Dokumenthåndtering

Vårt mål er å samle alle forretningsrelevante filer, dokumenter og e-poster for øyeblikkelig tilgang og behandling fra hvor som helst til enhver tid.
Nettverksadministrasjon

Nettverksadministrasjon

Vi administrerer nettverket ditt. Kabling, installasjon av svitsjer og rutere: Konfigurasjon av internettforbindelsen. Oppsett av VPN-forbindelser mellom filialene dine og fjernadgang. Nettverksadgang til datamaskinene dine, på tvers av ulike operativsystemer. Innkjøp av maskinvare og oppsett av backupsystemer.
Kvalitetsledelse & Prosesser

Kvalitetsledelse & Prosesser

Materialer blir undersøkt under mekanisk belastning på standardiserte prøver i strekk-, trykk-, bøye-, langtidssving- og notbrudd-bøyeprøver. Material- og sveiseprøving kan utføres i samarbeid med lokale universitetslaboratorier. Alle produksjonstrinn overvåkes kontinuerlig for kvalitet, mengde og tidsfrister. Vi garanterer den nødvendige kvaliteten og overholdelse av leveringssikkerheten. Tyske ansatte overvåker produksjonen på stedet og reduserer dermed risikoen for kostbare etterarbeider.
Startup CFO

Startup CFO

Vi er spesialister på å støtte (Deep) Tech-startups i Tyskland, og tilbyr denne tjenesten også eksternt/online for Sveits, Østerrike samt internasjonalt (f.eks. for Kina, India eller Brasil). Som startup CFO / DELTID-CFO tar vi spesielt hånd om temaer som oppbygging av rapportering (inkludert KPI-er), utarbeidelse av forretningsplaner samt prognoser, produktkostnadsberegning / timepriskalkulering, likviditetsplanlegging (inkludert bankfinansiering og forvaltning av tilskudd), (internasjonaliserings-) strategi og organisasjonsoppbygging samt samordning med og kontroll av regnskapet. For startups med fungerende produkt-markedstilpasning (definert som årlig omsetningsvekst på minst 75%-100%) støtter vi også i jakten på investorer.
Kanaladministrator

Kanaladministrator

Øk antallet av dine online-bestillinger, spar tid og maksimer inntekten din.