Produkter for management (89)

Innkjøps- og Forvaltningsløsninger

Innkjøps- og Forvaltningsløsninger

Med vår integrerte verktøyforvaltningsmetode minimerer vi som en enkeltkildeleverandør de totale kostnadene for verktøy- og MRO-innkjøp. Vi tilbyr verktøyforvaltning «som en tjeneste». Finansiell forsyningskjedeoptimalisering Outsourcing (Integrerte MRO-løsninger) Enkeltkildeleveranse Eksport / Internasjonalt salg E-handel Verktøybutikk Verktøylogistikk (ToolBox-/uttakssystemer) * Verktøyskanne-system C-deler forvaltning *
Ecograph T RSG35 Universell Grafisk Databehandler

Ecograph T RSG35 Universell Grafisk Databehandler

Sikker og komplett registrering og visualisering av alle prosesssekvenser. Kravene til prosessovervåking og datainnsamling blir stadig mer komplekse. Fordi hver måleverdi teller, registrerer, visualiserer og overvåker Universal Data Manager Ecograph T RSG35 alle analoge eller digitale inngangssignaler. Enheten er enkel å bruke og har funksjoner for å spare kostnader og forenkle datainnsamlingen. På grunn av sitt mangfold av kommunikasjonsmuligheter er en enkel systemintegrasjon mulig. Måleprinsipp: Elektronisk datainnsamling Funksjoner: "Sikker datainnsamling og signalanalyse; Visualisering; Integrert webserver for enhetsoppsett; Maksimal inngang: "12 Analoge (U, I, TC, RTD, frekvens, puls); 6 Digitale" Maksimal utgang: 6 Reléer; 1 Transmitter strømforsyning´ Grensesnitt: RS232/485 (valgfritt); Ethernet; USB; Modbus RTU Slave (valgfritt); Modbus TCP Slave (valgfritt) Lagring/Registrering: Intern minne; SD-kort; USB-minnepinne Skjerm: TFT 5,7" fargegrafisk skjerm Kabinett: Panel; skrivebordshus; feltkabinett Strømforsyning: 100…230 V AC +/-10%; 24V (-10%, +15%) AC/DC Sertifisering: UL; CSA GP
Innsamling av Maskin- og Driftsdata

Innsamling av Maskin- og Driftsdata

MDE/BDE-løsning med maskinforbindelse for overvåking og målrettet produktivitetsøkning samt automatisk varsling i bemannede driftsmiljøer. På en skjerm vises tilstanden til hver maskin. Produksjonen kan derfor overvåkes fra hvor som helst i verden. Ulike rapporter gir informasjon om de siste ukene og månedene. Maskindataregistrering er det ideelle verktøyet for å optimalisere maskinutnyttelse og oppsettstider.
ERP-programvare for SMB

ERP-programvare for SMB

nimfox er en integrert ERP-programvareløsning for organisering, ledelse, planlegging, kontroll og tilsyn med din virksomhet.
Material Safety Data Sheet - Håndtering av Farlige Stoffer

Material Safety Data Sheet - Håndtering av Farlige Stoffer

MSDS / SDS - Rådgivning om farlige stoffer og håndtering av farlige stoffer - Material Safety Data Sheet - Rådgivning om farlige stoffer og håndtering av farlige stoffer Oversikt over våre tjenester: - Kontroll av samsvar og plausibilitet samt oppdatering av eksisterende Material Safety Data Sheets - Utarbeidelse av utvidede Material Safety Data Sheets - Klassifisering og merking av stoffer i henhold til gjeldende GHS-regulering (CLP-regulering) Avhengig av kravene sjekker INVITRO-CONNECT GmbH om dine eksisterende sikkerhetsdatablader fortsatt er i samsvar med de nyeste REACH-retningslinjene og oppdaterer dem for deg om nødvendig. Videre, basert på vår kompetanse, tilbyr vi utvidede sikkerhetsdatablader, i samsvar med REACH-direktivet samt den nyeste europeiske GHS-reguleringen for klassifisering og merking av stoffer. INVITRO-CONNECT GmbH - Rask prosjektgjennomføring: personlig - kompetent - pålitelig --> contact@invitro-connect.com Med vennlig hilsen Pascal Piller og Dr. Ute Hassmann og hele teamet i INVITRO-CONNECT GmbH
Bedriftsfinansiering

Bedriftsfinansiering

Hos Fiduciaire Genevoise tilbyr vi Corporate Finance-tjenester tilpasset de spesifikke behovene til bedrifter, enten det er oppstartsbedrifter, SMB-er eller multinasjonale selskaper. Vårt team av eksperter støtter deg i forvaltningen og optimaliseringen av din bedriftsøkonomi, ved å gi deg strategiske råd for å maksimere verdien av dine eiendeler og sikre bærekraftig vekst. Vi tilbyr et komplett spekter av tjenester, inkludert finansiering av oppkjøp, kapitalforvaltning, finansiell restrukturering, samt rådgivning innen fusjoner og oppkjøp. I tett samarbeid med deg utvikler vi skreddersydde løsninger for å møte dine vekst- og ytelsesmål. Takket være vår dype kunnskap om det sveitsiske og internasjonale markedet, hjelper vi deg med å navigere i de finansielle kompleksitetene og gripe de mest relevante investeringsmulighetene. Med Fiduciaire Genevoise får du strategisk støtte som gjør at du kan ta informerte beslutninger og styrke den finansielle soliditeten til din bedrift.
Bipeurs Coasters

Bipeurs Coasters

Foreslå et svært robust og brukervennlig produkt. Dette var de to viktigste egenskapene som MMCall søkte etter under utviklingen av «Coaster». Kunde-Bipeurene gjør det mulig å håndtere ventetiden til kundene dine effektivt mens bestillingene deres forberedes. Kundeopplevelsen forbedres, sammen med den generelle atmosfæren i restauranten din. I tillegg er de designet for å være svært enkle å vedlikeholde: batteriet, for eksempel, kan byttes ut på noen sekunder av deg selv når det er på slutten av sin levetid, uten behov for å sende det tilbake til verkstedet. Utstyret blir derfor aldri stående, og du sparer masse tid! NYHET: Vår bipeur «Coaster» har fått en lillebror! Et nytt format som er like brukervennlig som «Coaster», men mindre og like robust!
Kjøp og Salg av SMB - Støtte for Bærekraftig Suksess

Kjøp og Salg av SMB - Støtte for Bærekraftig Suksess

Vi er den sveitsiske markedslederen innen bedriftsformidling. I tillegg tilbyr vi det mest omfattende utvalget innen nettbasert formidling. Med en samarbeidsavtale kan du profesjonelt bruke denne nettplattformen for dine egne kjøps- og salgsønsker. Har du en eiendom å tilby eller leter du etter en? Ring oss eller skriv til oss. Vi publiserer ditt tilbud i en samlet pakke på vår nettside, hos companymarket.ch, KMU Ratgeber AG i Effretikon, samt FIGAS Autogewerbe-Treuhand der Schweiz AG i Oberwangen BE. Din annonse vil også bli publisert én gang i UnternehmerZeitung (utgis 10 ganger årlig med et opplag på rundt 38 000 eksemplarer). I tillegg til nettpublikasjonene utgis det 4-5 ganger i året et bedriftsformidlings-bulletin med de aktuelle tilbudene.
Optimalisering av legemiddelforsyningskjeden - Virtuelle legemiddelfirmaer trenger en sterk forsyningskjede!

Optimalisering av legemiddelforsyningskjeden - Virtuelle legemiddelfirmaer trenger en sterk forsyningskjede!

Den sterke forsyningskjeden er den grunnleggende forutsetningen for et sterkt merke, selv for helt virtuelle legemiddelfirmaer som bioteknologiske oppstartsbedrifter. Vi søker og finner nye kontraktsprodusenter (CMO, CDMO) for deg. Kontakt oss for en innledende diskusjon! Du drar nytte av vårt beviste evalueringssystem som vi har utviklet for ulike bransjer. For med CMO handler det ikke bare om prisen på én pakket enhet, men også om prisen på produktet: • Fleksibilitet i leveringsdatoer og minimum bestillingsmengde • Betalingsbetingelser • Logistikkløsninger • Emballasjemuligheter • Revisjonsstatus • Utviklingsstøtte • Potensialet til kontraktsprodusenten Avhengig av din individuelle kravprofil, finner vi passende kontraktsprodusenter med våre nøye utarbeidede anbuds-dokumenter. På denne måten reduserer du dine totale kostnader og videreutvikler dine leverandører. Kontakt oss for en innledende diskusjon! Leverandørstyring Vi tar over den kontinuerlige kontrollen og forbedringen
Leverandørstyring

Leverandørstyring

Elementene i leverandørstyring omfatter i hovedsak leverandørvalg, vurdering og utvikling. I tillegg kommer aspekter av risikostyring og passende verktøystøtte. Vi utvikler systematikken sammen med deg, implementerer den og oppnår de første reelle resultatene allerede i prosjektet.
Organisasjonsdesign - Optimalisere Din Organisasjon, Endringsledelse, Samarbeid

Organisasjonsdesign - Optimalisere Din Organisasjon, Endringsledelse, Samarbeid

Å stadig revurdere sin egen organisasjon er en del av oppgavene til en leder. Organisasjonsutvikling betyr for oss at vi i en felles prosess med deg og for deg, strukturert, tar virksomheten, teamet, avdelingen din videre. For at endringsprosjekter skal lykkes, er eksterne prosjektledere som prosessformidlere og utfordrere ekstremt verdifulle. Vi har et nøytralt utenfrablikk og kan gjennomføre uten forstyrrelser fra den daglige driften, intern politikk eller hindrende karrieretanker. Pragmatiske og konsekvente tilpasset din situasjon. Et nytt organisasjonsdesign, en omfattende reorganisering, enten det er for en snuoperasjon eller bare som en liten tilpasning i bedriftsstrukturen eller prosessene, kan være avgjørende for din suksess. Kombinert med klar lederkommunikasjon og subtil teamledelse er veien banet for en lovende fremtid.
Holdbart tre - En viktig teknologisk utvikling innen trebehandling.

Holdbart tre - En viktig teknologisk utvikling innen trebehandling.

Det muliggjør en konstant forsyning av bærekraftig, dimensjonsstabilt og ikke-giftig massivt treverk. Dette er et ideelt materiale for produksjon av ytelsesprodukter for utendørs bruk. Produksjonen av modifisert Accoya-tre er basert på prinsippet om acetylering av massivt tre fra sertifiserte og hurtigvoksende plantasjer. En teknologisk fremgang som førte til de første produksjonene av Accoya-tre i 2007 og til en global kommersialisering.
Kontor Familie Tjenester

Kontor Familie Tjenester

WIN, med base i Genève, tilbyr Office Family-tjenester som inkluderer bedriftsledelse, domicileringstjenester og renholdstjenester.
Intercompany Avstemming - Eliminere Uoverensstemmelser, Redusere Stress ved Månedsavslutning

Intercompany Avstemming - Eliminere Uoverensstemmelser, Redusere Stress ved Månedsavslutning

Coprocess SA - Månedssluttavstemmingsmodulen lar selskapets forretningsenheter laste opp ALLE fordringer og ALLE gjeldsposter, slik at disse kan avstemmes med motparten på tvers av hele gruppen. Strammere kontroll betyr bedre tall for den konsoliderte resultatregnskapet og balansen.
ISO 14001 Sertifisering - Rådgivning og Forberedelse til Sertifisering

ISO 14001 Sertifisering - Rådgivning og Forberedelse til Sertifisering

Sikker og rask sertifisering etter ISO 14001. Vi lager all nødvendig dokumentasjon for deg. Korte prosjektløpetider (noen uker) og en sikker sertifisering. Våre kunder kan være trygge på at de når sin ISO 14001-sertifisering med oss. - raskt (innen noen uker) - uten stort arbeid (all dokumentasjon blir laget av oss) - sikkert (alle selskaper har blitt sertifisert vellykket første gang) Vi ser frem til å høre fra deg.
SMARTCOLLECT Software - Programvare for enkel og sikker innsamling av måledata samt dataanalyse.

SMARTCOLLECT Software - Programvare for enkel og sikker innsamling av måledata samt dataanalyse.

SMARTCOLLECT er en datastyringsprogramvare for enkel og sikker innsamling av måledata samt dataanalyse med fokus på energistyring. Med SMARTCOLLECT kan alle relevante forbruksdata for strøm, vann, gass eller varme samles inn, lagres, visualiseres, analyseres og rapporteres automatisk. Et moderne grafisk brukergrensesnitt gjør det intuitivt og enkelt å bruke, selv med et stort antall målepunkter. Funksjoner og målepunkter kan enkelt legges til når som helst takket være den modulære oppbyggingen.
Implementering (Byggeimplementering)

Implementering (Byggeimplementering)

Den perfekte realiseringen bygger på erfaring, organisasjonstalent og gjennomslagskraft. Et nettverk bestående av kompetente fagfolk og entreprenører er ansvarlig for at alle frister, kostnader og kvalitetskrav overholdes nøye. • Byggherrerepresentasjon • Byggeleder & Byggeledelse • Kontraktsforhold • Kostnads-, tids-, kvalitetsgaranti • Idriftsettelse • Eiendomsmarkedsføring
PodioBox alt-i-ett arrangement- og presentasjonsplattform - Alt-i-ett-systemet for alle som holder presentasjoner

PodioBox alt-i-ett arrangement- og presentasjonsplattform - Alt-i-ett-systemet for alle som holder presentasjoner

Flaggskipproduktet til Assiomatica SA er PodioBox, et alt-i-ett-system for alle som holder presentasjoner, utviklet for å gjøre alle til en effektiv, profesjonell og engasjerende presentatør. PodioBox løser det viktigste ytelsesproblemet - det hjelper med å bygge effektiv interaksjon mellom taler og deltakere. Det løser også alle problemer med maskinvare-/programvarekompatibilitet, fungerer med eller uten Internett, og krever ikke programvareinstallasjon. Alt du trenger er presentasjonene dine og en enhet med nettleser.
Industri 4.0 hos ZUMBACH - INDUSTRI 4.0 - Oversikt

Industri 4.0 hos ZUMBACH - INDUSTRI 4.0 - Oversikt

I dag snakker alle om Industri 4.0. Står vi overfor noe ukjent eller uhørt? I virkeligheten er teknologiene involvert i Industri 4.0 godt kjente; konseptene er visjonære, men ikke nye. Er det mye støy om ingenting? Å koble sammen fysiske objekter med den virtuelle verden ved hjelp av moderne teknologi gir nye arbeidsmetoder og forretningsmodeller som, sett i lys av nåværende trender, er mer evolusjonære enn revolusjonære. Likevel bør ikke momentumet rundt Industri 4.0 undervurderes. Å utstyre komponenter og maskiner med sensorer og programvare gjør det mulig å skaffe feltdata automatisk. Sammenkobling betyr at disse dataene kan hentes i nesten sanntid og samlet på et sentralt punkt. Det som tidligere kunne sees direkte på komponentene og maskinene på verkstedet, kan nå visualiseres og overvåkes ved hjelp av programvare på en enkelt plattform. Resultatet er maksimal transparens. Alle data er tilgjengelige på applikasjonsnivå, noe som gjør det enkelt å...
Lagerstyringsprogramvare LOGIS MOVE - Lagerstyringsprogramvaren for din forsyningskjede

Lagerstyringsprogramvare LOGIS MOVE - Lagerstyringsprogramvaren for din forsyningskjede

Uten et moderne lagerstyringssystem, kort LVS eller WMS (Warehouse Management System), er du i dag ikke konkurransedyktig. Dataphone har utviklet en innovativ, standardisert og fleksibel lagerstyringsprogramvare for lageret, hvor hele den interne materialflyten blir avbildet. Alle varebevegelser som vareinnkomst, innlagring, omlagring, utlagring, sending og inventar blir utført i LVS. Med LVS LOGIS MOVE har selvstendige, SMB-er og store selskaper den mest effektive måten å sentralt styre manuelle og automatiserte lagerprosesser på. Med LOGIS øker du lønnsomheten, øker lagerkapasiteten og reduserer feilprosenten. Vi har kompetansen for den bærekraftige helhetsløsningen!
Skadeanalyser: Håndtering, Klargjøring og Forebygging av Tekniske Problemer og Skadesaker

Skadeanalyser: Håndtering, Klargjøring og Forebygging av Tekniske Problemer og Skadesaker

Ved oppståelse av problem- og skadesaker er det å finne årsaken til skaden bare en av de prioriterte oppgavene, som også kan ta flere måneder. Tjenester innen alle aspekter av håndtering, avklaring og forebygging av tekniske problem- og skadesaker. Disse tjenestene leveres enten alene eller i samarbeid med laboratorier, partnerfirmaer og anerkjente spesialister fra inn- og utland. I fokus står: Rådgivning helhetlig vurdering av situasjonen Gjennomføring av skadeanalyser Utarbeidelse av vurderinger Støtte ved håndtering av produktets fortid Støtte ved oppstart av en vellykket produktfremtid Utvikling av strategier og tiltak for å unngå skader Systematiske produktforbedringer Prosjektledelse Opplæring
Forretningsportrett - for ledelse, styret og selvstendig næringsdrivende

Forretningsportrett - for ledelse, styret og selvstendig næringsdrivende

Ofte blir det første inntrykket gjort av deg i dagens digitale verden. Forretningsportretter er derfor mer enn bare bilder av deg; de er den avgjørende faktoren for om dine potensielle kunder bygger en forbindelse til deg og handler.
SPM Vedlikehold - CMMS Programvare

SPM Vedlikehold - CMMS Programvare

SPM Maintenance er en programvare for GMAO (Datastøttet vedlikeholdsstyring) som kan tilpasses alle yrker og alle vedlikeholdsaktiviteter. Planlegg forebyggende vedlikeholdsintervensjoner, følg utviklingen av eventuelle feil, installasjons- eller vedlikeholdsoperasjoner, leveranser av utstyr, osv. Varsle enkelt teknikerne og kundene dine med automatiserte e-postutsendelser. Planlegg forebyggende vedlikeholdsoperasjoner og intervensjoner ved hjelp av visuelle verktøy (tabeller, Gantt-diagrammer, osv.). Generer automatisk Excel- eller PDF-rapporter på hvert trinn. Regn med lageruttak og koble GMAO-en din til en modulær inventarprogramvare. Bruk et pålitelig system for elektronisk dokumenthåndtering for å knytte alle typer teknisk informasjon til en enhet, en maskin eller et utstyr.
Kurs for Innkjøpsledere med Føderalt Diplom

Kurs for Innkjøpsledere med Føderalt Diplom

Dette kurset er rettet mot ledere og erfarne medarbeidere innen forsyningskjeden. Deltakerne tilegner seg ledelsesorienterte innkjøpskompetanser, hvis metoder og verktøy de umiddelbart kan anvende. Sammenkoblingen av læringsinnholdet fører deltakerne opp på strategisk nivå og baner vei for krevende stillinger innen forsyningsledelse.
Arbeidsmetodikk - Tidsstyring - Selvledelse

Arbeidsmetodikk - Tidsstyring - Selvledelse

Kurset fører deg til en god arbeidsorganisering, optimalt selvlederskap, målrettet tidsstyring og dermed til en effektiv og produktiv oppgaveløsning. Informasjonsflom, tidsfrister, fulle skrivebord og ulike avbrytelser preger hverdagen for mange. For å utnytte egne ressurser optimalt er det viktig å følge mål effektivt og tilnærme seg oppgaver strukturert. Slik får du bedre oversikt og håndterer dine daglige oppgaver uten unødvendig press. Arbeidsmetodikk er verktøyet for selvorganisering. Den som arbeider med målrettet metodikk når det gjelder orden, frister, mål, tid og egne ressurser, gjør seg selv den største tjenesten.
Material Safety Data Sheet - Håndtering av Farlige Stoffer

Material Safety Data Sheet - Håndtering av Farlige Stoffer

MSDS / SDS - Rådgivning om farlige stoffer og forvaltning av farlige stoffer - Material Safety Data Sheet - Rådgivning om farlige stoffer og forvaltning av farlige stoffer Oversikt over våre tjenester: - Kontroll av samsvar og plausibilitet samt oppdatering av eksisterende Material Safety Data Sheets - Utarbeidelse av utvidede Material Safety Data Sheets - Klassifisering og merking av stoffer i henhold til gjeldende GHS-regulering (CLP-regulering) Avhengig av kravene, sjekker INVITRO-CONNECT GmbH om dine eksisterende sikkerhetsdatablader fortsatt er i samsvar med de nyeste REACH-retningslinjene, og oppdaterer dem for deg om nødvendig. Videre, basert på vår kompetanse, tilbyr vi utvidede material sikkerhetsdatablader, i samsvar med REACH-direktivet samt den nyeste europeiske GHS-reguleringen for klassifisering og merking av stoffer. INVITRO-CONNECT GmbH - Rask prosjektgjennomføring: personlig - kompetent - pålitelig --> contact@invitro-connect.com Med vennlig hilsen Pascal Piller og Dr. Ute Hassmann og hele teamet hos INVITRO-CONNECT GmbH
W@M Enterprise - Effektiv forvaltning av din installerte base gjennom hele livssyklusen til eiendelene dine

W@M Enterprise - Effektiv forvaltning av din installerte base gjennom hele livssyklusen til eiendelene dine

W@M Enterprise er Endress+Hausers programvare for forvaltning av eiendomsinformasjon. Knyttet til W@M Portal, gjør det sanntidsdataovervåking av prosessen din mulig, noe som tillater proaktiv vedlikehold av enhetene dine. Du får rask tilgang til kritisk informasjon, som reservedeler, produkt tilgjengelighet og rapporter. Rask tilgang til riktig informasjon fremskynder prosessene dine, som reparasjon eller utskifting av et instrument eller nedlasting av sertifikater for inspeksjoner.
Material Safety Data Sheet - Håndtering av Farlige Stoffer

Material Safety Data Sheet - Håndtering av Farlige Stoffer

MSDS / SDS - Rådgivning om farlige stoffer og håndtering av farlige stoffer - Material Safety Data Sheet - Rådgivning om farlige stoffer og håndtering av farlige stoffer Oversikt over våre tjenester: - Kontroll av samsvar og plausibilitet samt oppdatering av eksisterende Material Safety Data Sheets - Utarbeidelse av utvidede Material Safety Data Sheets - Klassifisering og merking av stoffer i henhold til gjeldende GHS-regulering (CLP-regulering) Avhengig av kravene sjekker INVITRO-CONNECT GmbH om dine eksisterende sikkerhetsdatablader fortsatt er i samsvar med de nyeste REACH-retningslinjene og oppdaterer dem for deg om nødvendig. Videre, basert på vår kompetanse, tilbyr vi utvidede sikkerhetsdatablader, i samsvar med REACH-direktivet samt den nyeste europeiske GHS-reguleringen for klassifisering og merking av stoffer. INVITRO-CONNECT GmbH - Rask prosjektgjennomføring: personlig - kompetent - pålitelig --> contact@invitro-connect.com Med vennlig hilsen Pascal Piller og Dr. Ute Hassmann og hele teamet i INVITRO-CONNECT GmbH
W@M Portal - Effektiv forvaltning av din installerte base gjennom hele livssyklusen til eiendelene dine

W@M Portal - Effektiv forvaltning av din installerte base gjennom hele livssyklusen til eiendelene dine

Den nettbaserte W@M-portalen gjør det mulig å overvåke dataene i prosessen din, noe som tillater proaktiv vedlikehold av enhetene dine. Du får rask tilgang til kritisk informasjon, som reservedeler, produkt tilgjengelighet og rapporter. Rask tilgang til riktig informasjon fremskynder prosessene dine, som reparasjon eller utskifting av et instrument eller nedlasting av sertifikater for inspeksjoner. Videre gjør de forhåndsutfylte dataene tilgjengelige pålitelig planlegging av vedlikeholdshendelsene dine.
Bedriftsrådgivning

Bedriftsrådgivning

Hos Fiduciaire Genevoise tilbyr vi rådgivningstjenester til bedrifter som har som mål å støtte ledere i strategiske beslutninger og optimalisering av deres aktiviteter. Takket være anerkjent ekspertise og en grundig forståelse av det sveitsiske markedet, hjelper vi oppstartsbedrifter, små og mellomstore bedrifter samt multinasjonale selskaper med å møte sine utfordringer innen ledelse, finans og utvikling. Våre tjenester dekker et bredt spekter av tjenester, inkludert rådgivning innen bedriftsstrategi, skatteoptimalisering, finansiell planlegging, samt håndtering av fusjoner og oppkjøp. Enten du ønsker å forbedre ytelsen din, strukturere driften din eller gripe nye vekstmuligheter, gir Fiduciaire Genevoise deg skreddersydde løsninger og kvalifiserte råd for å nå dine mål. Ved å samarbeide med vårt team av spesialister får du personlig oppfølging i hver fase av bedriftens livssyklus, med et fast engasjement for å maksimere din suksess og styrke din posisjon i markedet.