Produkter for helikopter (64)

Helikoptermotorer over 2000 SHP - Makila 2A / 2B

Helikoptermotorer over 2000 SHP - Makila 2A / 2B

Lansiert på slutten av 90-tallet, er Makila 2A en utvikling av Makila som har en ny, mer effektiv kompressor-modul samt en full autoritets digital regulering (FADEC) med dobbelt kanal. Makila 2A utstyrer helikoptrene EC225 og H225M Caracal fra Airbus Helicopters. Makila 2A gir 14 % mer kraft enn Makila 1A. Den er dermed i stand til å levere en kraft på 2 101 shp ved takeoff og en kraft på 1 970 shp i cruise-modus. Dens maksimale kraft i OEI-modus (One Engine Inoperative, eller nødmodus ved svikt av en av de to motorene) er 2 415 shp. *** Klikk for å lære mer ***
Helikoptermotorer over 2000 SHP - Makila 1A1 - 1A2 - 1K2

Helikoptermotorer over 2000 SHP - Makila 1A1 - 1A2 - 1K2

Les Makila 1A1 og 1A2 er beregnet for bimotor helikoptre i SA330 Puma og AS332 og AS562 Super Puma-familien fra Airbus Helicopters. Makila 1A1 driver de to nyeste versjonene av Super Puma, AS332 C1e og L1e. Makila 1K2 er beregnet for det sørafrikanske kamphelikopteret Rooivalk fra Denel Aviation. Makila 1A1 kan levere en effekt på 1 820 shp ved takeoff og en effekt på 1 589 shp i cruise-modus. Den maksimale effekten i OEI-modus (One Engine Inoperative, eller nødmodus ved motorstopp) er 1 877 shp. *** Klikk for å lære mer ***
3W 8 Ohm Høyttaler CDM 250 for CB Walkie Talkie Bilradio - HØYTTALER

3W 8 Ohm Høyttaler CDM 250 for CB Walkie Talkie Bilradio - HØYTTALER

Denne ekstra høyttaleren lar deg for eksempel montere din CB eller høyytelsesradio uten å miste lytteopplevelsen. Effekt: 3 Watt maksimum (ved 8 OHM). HPCB leveres med kabel (1,70 m) og festebrakett, men uten jackplugg. REF:HPCB
Taxi-fly - Tilgjengelig om en time

Taxi-fly - Tilgjengelig om en time

Kevelair Group tilbyr over 6000 fly over hele verden, og taxifly er enkle å organisere siden det bare krever et enkelt anrop for å få umiddelbar respons. Innen en time, etter signering av kontrakten og betaling, er du om bord i et av våre fly på vei til din destinasjon. I tillegg bruker vi sekundære flyplasser (som Lyon Bron for eksempel) for å gjøre det mulig for deg å gå fra bilen til flyet på bare noen minutter. Komfort, sikkerhet og sosial distansering er garantert med alternativet for taxifly. Prisen for et taxifly er ikke nødvendigvis dyrere enn en vanlig businessflyvning hvis du regner med ventetid, mellomlandinger eller knutepunkter. Kontakt oss for mer informasjon.