Produkter for forretningstalepost (25)

Telefonisk tolkning

Telefonisk tolkning

Vår plattform for telefonoversettelse gir deg en sømløs løsning for flytende kommunikasjon, uansett hvilket språk som snakkes. Takket være våre profesjonelle tolker tilgjengelig i sanntid, legger vi til rette for dine samtaler, og fjerner dermed alle språklige barrierer slik at du kan fokusere på det som er viktig. Brukt spesielt innen det sosiale og medisinske feltet, innebærer denne formen for tolkning å koble en tolk og en annen person som følger en borger, en pasient, osv. via telefon.
Autorisert oversettelse - autorisert og sertifisert oversettelse

Autorisert oversettelse - autorisert og sertifisert oversettelse

Auktorisert oversetter utfører autorisert oversettelse av visse juridiske dokumenter som vitnemål fra svenske og utenlandske universiteter, vitnemål fra videregående skole, forsikringsbevis, adopsjonsdokumenter, dødsattester, booppgjør, fødselsattest, vigselsattest, førerkort, ulike attester og andre dokumenter. Disse oversettelsene må bekreftes. Det innebærer at originalen sammenlignes med kopien, og en autorisert / sertifisert oversetter bekrefter at oversettelsen samsvarer med originalen/kopien. En autorisert oversetter er en person som har bestått en autorisasjonstest og fått sin kompetanse vurdert av en uavhengig myndighet. Autoriserte oversettere har høy kompetanse og erfaring innen sitt felt, og kan derfor garantere høy kvalitet på sine oversettelser.
Outsourcing av telefonstandarden - Din bedrifts telefonservice outsourcet til Mediphone

Outsourcing av telefonstandarden - Din bedrifts telefonservice outsourcet til Mediphone

Er du på jakt etter en spesialist på telefonmottak for å håndtere virksomheten din? Mediphone tilbyr mange tjenester med konkurransedyktige priser, erfarne og responsive team for å sikre en perfekt håndtering av dine telefonanrop, i henhold til dine instruksjoner. Overlat aktivitetene dine til en erfaren leverandør med over 20 års erfaring, som Mediphone.
Bedrifts Telefontjeneste

Bedrifts Telefontjeneste

Med over 10 års erfaring innen telekommunikasjonssektoren spesialiserer vi oss i: Fasttelefoni Mobiltelefoni Telefonveksler
virtuelt kontor

virtuelt kontor

Ditt virtuelle kontor alltid og overalt Gjennom et virtuelt kontor er du alltid tilgjengelig, uten å måtte leie et kontorlokale permanent. Våre ansatte identifiserer seg fullt og helt med ditt selskap og tar imot alle anrop. Disse blir like pålitelige og punktlige videresendt til deg som din forretningspost. På forespørsel kan vi sette opp firmaskiltet ditt på bygningen vår, og dermed fullføre ditt profesjonelle utseende. Moderne kontor- og kommunikasjonsteknologi er tilgjengelig for deg, samt muligheten til å leie dagskontorer eller konferanserom når som helst og uten problemer. Sekretærtjenester kan bli utført av vårt fagpersonell. Også her er vårt krav: Du tar deg av din virksomhet, vi tar oss av alt annet.
KUNDESERVICE OG STØTTE - Innkommende og utgående samtaler

KUNDESERVICE OG STØTTE - Innkommende og utgående samtaler

«Vær alltid der, alltid hjelp» KUNDESERVICE OG KUNDESTØTTE Vi har alle sagt eller hørt setningen: «produktet deres er bra, men det som mangler er servicen». Utover å løse problemer på en enkel, rask og effektiv måte, handler det om å tilby en unik opplevelse til kundene dine når de kontakter deg. Ubinaweb utvikler sine tjenester med en ekstremt høy standard for kundeservice. For det er ikke lenger nok å ha fornøyde kunder; hvis du virkelig vil at virksomheten din skal skille seg ut, må du skape dedikerte og entusiastiske fans: - Personlig kontakt, - Effektiv håndtering fra første kontakt, - Ultra-kvalitetsbehandling, - Bekreftelse av tilfredshet. DEFINISJON AV UBINAWEB-TJENESTER - Outsourcing av call center, kundestøtte og kundeservice. - Underleverandør av call sentre, kundestøtte, kundeservice og telefon salg.
Inngående Call Center - Bestillingshotline

Inngående Call Center - Bestillingshotline

Med vårt innkommende callsenter utvider vi kundeservicen din, hjelpesenteret, servicesenteret eller bestillingshotline.
Outsourcing av mottak av innkommende samtaler

Outsourcing av mottak av innkommende samtaler

Vi tilbyr de beste løsningene innen underleverandørskap for telefonmottak - Nosycom, en referanseleverandør innen eksternisering av telefonservice, støtter deg i håndteringen av din telefonmottak. For alle bedrifter som ønsker å forbedre sitt kundeforhold når det gjelder mottak av samtaler, stol på oss. Vi tilbyr en personlig telefonmottak. Vi håndterer avtale- og bestillingsforespørsel, administrasjon av kampanjer eller forespørsel om informasjon om produkter og tjenester fra Hot line.
Samleoppringning

Samleoppringning

Ønsker du å kontakte en av kundene dine for å følge opp utestående betalinger, men har ikke tid eller ressurser internt? Call Collect-tjenesten fra Euro Fides er løsningen for deg! Vårt team har spesialiserte medarbeidere for telefonoppfølging. Ved å følge interne retningslinjer og anropsprosedyrer til punkt og prikke, handler våre forvaltere med takt og profesjonalitet, uten å forringe forholdet du har med kundene dine. Både midlertidig og systematisk, gir Euro Fides deg den støtten og hjelpen du trenger når du trenger det som mest.
Telefonbestillingstjenester

Telefonbestillingstjenester

Lange køer av hotellgjester som sjekker inn eller ut, mens telefonen ringer uavbrutt. Hva bør du prioritere først?
KUNDEFORHOLD - Den beste reklamen er en fornøyd kunde!

KUNDEFORHOLD - Den beste reklamen er en fornøyd kunde!

- Kundeservice (stemme, e-post, chat) - Teknisk støtte - Avtaleinngåelse - Telefonvakt • Kundeservice - Klage - Berikelse av databaser - Tilfredshetsundersøkelse - Håndtering av bestillinger, oppfølging av lager, forberedelse for sending av pakker. - Telefonvakt
Call Center Tjeneste - Høykvalitets Call Center, samt Chat og E-post

Call Center Tjeneste - Høykvalitets Call Center, samt Chat og E-post

Velkommen til Benefit-Partner, din pålitelige partner for utmerket kundeservice. Oppdag våre skreddersydde tjenester, fra profesjonell call-center-service til teknisk kundestøtte. Med nesten to tiår med erfaring tilbyr vi innovative løsninger, skreddersydd for deg, og hjelper deg med å fokusere på din kjernevirksomhet. Våre høyt kvalifiserte team er alltid tilgjengelige for å rapportere feil og håndtere utfordringer. Gjennom nært samarbeid med nærshoring-partnere i Tyrkia og Hellas sikrer vi effektiv kundekommunikasjon. Finn ut hvordan vi kan hjelpe din bedrift fremover – fra support- til nødtelefonlinjer.
Leter du etter en tospråklig profil?

Leter du etter en tospråklig profil?

Vi tilbyr skreddersydd rekruttering som knytter profesjonelle ferdigheter til språklige ressurser. Snart vil et nytt talent bli med i teamet ditt!
Kommunikasjonsstrategi

Kommunikasjonsstrategi

Hos BDG Consulting GmbH er vi eksperter på å lage kommunikasjonsstrategier som sikrer at produktet ditt blir godt forstått i det tyske markedet. Vi legger vekt på viktigheten av presis og klar kommunikasjon. Enten vi forbedrer eksisterende innhold eller utvikler nye kommunikasjonsverktøy, tilpasser vi vår tilnærming for å møte dine behov. Våre tjenester inkluderer utvikling av brosjyrer, presentasjoner og messemateriell. Vi samarbeider med erfarne grafiske designere, fotografer, frilansjournalister, tekstforfattere og kreative mennesker for å sikre et høyt nivå av profesjonalitet. Ytterligere tjenester vi tilbyr er: - Utvikling av kommunikasjonskonsepter - Full markedsføringsproduksjon inkludert logo, bedriftsidentitet, merkevaredefinisjon og verdier - PR-rådgivning og produksjon av tyske tekster for PR-formål eller nettsteder - Gjennomgang og optimalisering av eksisterende kommunikasjonsverktøy
Våre kvalitetsprosesser

Våre kvalitetsprosesser

For å sikre total tilfredshet for våre profesjonelle kunder, følger vi en metodisk tilnærming til hvert trinn i våre tjenester. Alt begynner med en nøye gjennomgang av ditt spesifikasjonsdokument, hvor vi diskuterer detaljert dine spesifikke behov, tidsrammer og forventninger. Deretter tar vårt erfarne team seg av den grundige utformingen av rengjøringsplanen, ved å identifisere prioriterte områder og etablere effektive protokoller. Vi forstår viktigheten av åpenhet og økonomisk effektivitet, derfor utfører vi en nøyaktig kostnadsberegning, og gir deg et klart og detaljert estimat av våre tjenester, uten overraskelser. Kontinuerlig opplæring av våre ansatte er en prioritet, som sikrer at de behersker de nyeste rengjøringsteknikkene og overholder sikkerhetsstandardene.
Oversettelsestjenester for nettsteder

Oversettelsestjenester for nettsteder

Å oversette nettstedet ditt er en av de mest kostnadseffektive måtene å nå utenlandske markeder på. Selv om fransk er et av de mest forståtte språkene i verden, kan kulturelle forskjeller føre til misforståelser og forvrenge budskapet ditt. En profesjonell oversettelse er et nødvendig skritt for å best mulig gjenspeile ditt image på det internasjonale plan. BeTranslated oversetter nettsidene dine til ønskede språk og tilbyr fleksible løsninger for oversettelse av innholdet ditt på nettet.
Fraktformidling

Fraktformidling

Diversifisering og fleksibilitet gjennom organisert og regelmessig outsourcing knyttet til en transportkommisjon.
Tele-sekretariat og telefonmottak for bedrifter

Tele-sekretariat og telefonmottak for bedrifter

God håndtering av telefonvakt i bedriften for et k - Med Médiphone kan du satse på kvaliteten av din telefonmottakelse og stole på erfaringen og teknikkene for å ta imot samtaler for profesjonelle i alle sektorer, uansett hva din aktivitet er. Utvikle telefonvakten i din bedrift for å lette kundelojaliteten. Dra nytte av en total håndtering av utgående og innkommende samtaler skreddersydd etter dine krav og instruksjoner, slik at du kan fokusere på kjernen av virksomheten.
Outsourcing av innkommende samtaletjenester - Nosycom, en løsning for håndtering av dine innkommende samtaler

Outsourcing av innkommende samtaletjenester - Nosycom, en løsning for håndtering av dine innkommende samtaler

Uansett størrelsen på bedriften din, uansett hvilken bransje du er i, tilbyr Nosycom outsourcing av mottak av innkommende samtaler. Vi tilbyr både midlertidige og permanente løsninger. En personlig telefonmottakertjeneste som tilpasser seg dine behov, som avtalehåndtering og beskjeder, håndtering av kampanjer, hotline (informasjon om produkter og tjenester) og bestilling av varer.
Utleidt Utgående Anrop Kampanje - Utleie din utgående anrop kampanje til et erfarent callsenter

Utleidt Utgående Anrop Kampanje - Utleie din utgående anrop kampanje til et erfarent callsenter

Vår kampanje for utgående samtaler har som mål å omdanne dine markedsførings- og salgsleads til samtaler. Teamet består av et mangfoldig sett av telefonselgere som vil ringe til dine potensielle kunder, enten det er for en leadgenereringskampanje eller for direkte salgsinnsats. Vi har bevist vår evne til å nå kvalitetsmål og overgå forventningene. Stol på oss også!
Utsetting av anrop mottakstjenester - Nosycom, den beste løsningen for å outsource dine innkommende anrop

Utsetting av anrop mottakstjenester - Nosycom, den beste løsningen for å outsource dine innkommende anrop

Leter du etter et pålitelig byrå for å outsource håndteringen av dine innkommende samtaler? Ta kontakt med Nosycom, et callsenter lokalisert i Madagaskar. Det er referansen for callsentre i landet. Med sin ekspertise sørger de for håndtering av dine innkommende samtaler, som personlig telefonmottak, håndtering av kampanjeoperasjoner, bestillingsbehandling samt håndtering av informasjon om produktene og tjenestene dine.
Backoffice Tjenester

Backoffice Tjenester

Vårt backoffice-team består av kompetente servicemedarbeidere som tilpasser seg dine individuelle behov og får produktspecifik opplæring.
Kandidatvurdering

Kandidatvurdering

Vi gjennomfører grundige vurderingstester og referansesjekker for å evaluere kandidatene dine. Hos Bilingue Rekruttering jobber vi hardt for å imøtekomme dine behov, og derfor gir vi de utvalgte kandidatene vurderingstester (muntlig og skriftlig) for å vurdere deres språkkunnskaper.