Produkter for forretningstalepost (11)

Telefonisk tolkning

Telefonisk tolkning

Vår plattform for telefonoversettelse gir deg en sømløs løsning for flytende kommunikasjon, uansett hvilket språk som snakkes. Takket være våre profesjonelle tolker tilgjengelig i sanntid, legger vi til rette for dine samtaler, og fjerner dermed alle språklige barrierer slik at du kan fokusere på det som er viktig. Brukt spesielt innen det sosiale og medisinske feltet, innebærer denne formen for tolkning å koble en tolk og en annen person som følger en borger, en pasient, osv. via telefon.
Inngående Call Center - Bestillingshotline

Inngående Call Center - Bestillingshotline

Med vårt innkommende callsenter utvider vi kundeservicen din, hjelpesenteret, servicesenteret eller bestillingshotline.
Outsourcing av mottak av innkommende samtaler

Outsourcing av mottak av innkommende samtaler

Vi tilbyr de beste løsningene innen underleverandørskap for telefonmottak - Nosycom, en referanseleverandør innen eksternisering av telefonservice, støtter deg i håndteringen av din telefonmottak. For alle bedrifter som ønsker å forbedre sitt kundeforhold når det gjelder mottak av samtaler, stol på oss. Vi tilbyr en personlig telefonmottak. Vi håndterer avtale- og bestillingsforespørsel, administrasjon av kampanjer eller forespørsel om informasjon om produkter og tjenester fra Hot line.
Leter du etter en tospråklig profil?

Leter du etter en tospråklig profil?

Vi tilbyr skreddersydd rekruttering som knytter profesjonelle ferdigheter til språklige ressurser. Snart vil et nytt talent bli med i teamet ditt!
Outsourcing av innkommende samtaletjenester - Nosycom, en løsning for håndtering av dine innkommende samtaler

Outsourcing av innkommende samtaletjenester - Nosycom, en løsning for håndtering av dine innkommende samtaler

Uansett størrelsen på bedriften din, uansett hvilken bransje du er i, tilbyr Nosycom outsourcing av mottak av innkommende samtaler. Vi tilbyr både midlertidige og permanente løsninger. En personlig telefonmottakertjeneste som tilpasser seg dine behov, som avtalehåndtering og beskjeder, håndtering av kampanjer, hotline (informasjon om produkter og tjenester) og bestilling av varer.
Utleidt Utgående Anrop Kampanje - Utleie din utgående anrop kampanje til et erfarent callsenter

Utleidt Utgående Anrop Kampanje - Utleie din utgående anrop kampanje til et erfarent callsenter

Vår kampanje for utgående samtaler har som mål å omdanne dine markedsførings- og salgsleads til samtaler. Teamet består av et mangfoldig sett av telefonselgere som vil ringe til dine potensielle kunder, enten det er for en leadgenereringskampanje eller for direkte salgsinnsats. Vi har bevist vår evne til å nå kvalitetsmål og overgå forventningene. Stol på oss også!
Utsetting av anrop mottakstjenester - Nosycom, den beste løsningen for å outsource dine innkommende anrop

Utsetting av anrop mottakstjenester - Nosycom, den beste løsningen for å outsource dine innkommende anrop

Leter du etter et pålitelig byrå for å outsource håndteringen av dine innkommende samtaler? Ta kontakt med Nosycom, et callsenter lokalisert i Madagaskar. Det er referansen for callsentre i landet. Med sin ekspertise sørger de for håndtering av dine innkommende samtaler, som personlig telefonmottak, håndtering av kampanjeoperasjoner, bestillingsbehandling samt håndtering av informasjon om produktene og tjenestene dine.
Backoffice Tjenester

Backoffice Tjenester

Vårt backoffice-team består av kompetente servicemedarbeidere som tilpasser seg dine individuelle behov og får produktspecifik opplæring.
Kandidatvurdering

Kandidatvurdering

Vi gjennomfører grundige vurderingstester og referansesjekker for å evaluere kandidatene dine. Hos Bilingue Rekruttering jobber vi hardt for å imøtekomme dine behov, og derfor gir vi de utvalgte kandidatene vurderingstester (muntlig og skriftlig) for å vurdere deres språkkunnskaper.