Produkter for business (2)

Business Coaching

Business Coaching

Coaching Biznesowy er rettet mot entreprenører som driver sin egen virksomhet. En sertifisert business coach jobber individuelt med eieren eller lederen av selskapet og hjelper dem med å løse de viktigste problemene for dem. Samarbeidet er basert på partnerskap, tillit og en garanti på 10% konfidensialitet. En god business coach (i motsetning til en mentor) jobber hovedsakelig med spørsmål og hjelper klienten med å finne de beste svarene for dem. Temaene som diskuteres under individuelle coachingøkter avhenger av klientens nåværende behov. De kan omhandle både selskapet som helhet, samt individuelle kompetanser hos den forretningsledende. I praksis omfatter coaching Biznesowy oftest: - strategi for selskapets utvikling - design av organisasjonsstruktur - identifisering av talenter og ledelse av suksessjon - risikostyring - bygging av medarbeiderengasjement - utvikling av lederteamet - stresshåndtering - forbedring av intern kommunikasjon - sunn balanse mellom arbeidsliv og privatliv - selvinnsikt og utvikling av en autentisk lederstil - utvidelse av selvbevissthet hos den forretningsledende
Mentoring Biznesowy

Mentoring Biznesowy

Mentoring Biznesowy er rettet mot entreprenører som driver sin egen virksomhet, samt ledere og styremedlemmer. En sertifisert forretningsmentor jobber individuelt med eieren eller lederen av selskapet og hjelper til med å løse de viktigste problemene for dem. Mentorens rolle er å være en slags betrodd rådgiver, som man kan betro seg til om alle dilemmaer. Samarbeidet er basert på partnerskap, tillit og en garanti for 10% konfidensialitet. En god forretningsmentor deler sin kunnskap og erfaring, gir råd og bruker også sterke åpne spørsmål for å hjelpe klienten med å definere problemet godt og finne den beste løsningen for dem. Temaene som diskuteres under individuelle forretningscoaching-økter avhenger av klientens nåværende behov. De kan omhandle både bedriftsledelse og individuelle kompetanser hos forretningslederen. I praksis omfatter forretningsmentoring oftest: - strategi for selskapets utvikling - forbedring av selskapets effektivitet - innovasjon og moderne teknologi - risikostyring - kunnskapsforvaltning - bygging av medarbeiderengasjement - stresshåndtering - interpersonlig kommunikasjon - offentlige taler - konfliktløsning - sunn balanse mellom arbeid og privatliv - utvikling av lederstil