Produkter for business (407)

Utvikling av en solid finansplan - Forretningsplan

Utvikling av en solid finansplan - Forretningsplan

Vi hjelper deg med å utvikle en detaljert finansplan som inkluderer inntektsprognoser, utgifter, kontantstrøm og nøkkelindikatorer for finansiell ytelse. Dette viser den finansielle levedyktigheten til virksomheten din.
IT-ekspertise for SMB-er

IT-ekspertise for SMB-er

IT-revisjon og rådgivningstjenester
Reklameartikler / Goodies - Krus, caps, magnetpin, penn, osv.

Reklameartikler / Goodies - Krus, caps, magnetpin, penn, osv.

Vi tilbyr reklameartikler i forskjellige kategorier. Her er noen eksempler på produkter du kan tilpasse etter dine behov: Personlige penner og nøkkelringer: Dette er uunnværlige artikler for enhver bedrift som ønsker å etterlate et varig inntrykk til en rimelig pris. Praktiske og synlige i hverdagen, de er en enkel, men effektiv måte å promotere din bedrift på. Personlige kopper og krus: Ideelle for kontorer eller som gaver til arrangementer, reklamekopper er gjenstander som fortjener å bli brukt hver dag, og gir kontinuerlig synlighet for ditt merke. Personlige vesker: Fra tote-bagger til non-woven vesker, reklamevesker er perfekte for messer, arrangementer og butikkpromoteringer. Ikke bare praktiske, men også miljøvennlige, de formidler et positivt og varig budskap. Reklametekstiler: T-skjorter, poloer, caps, ryggsekker… Tekstilverdenen er omfattende og lar deg tilby gjenstander som både er trendy og praktiske. Trykk logoen din og gi et produkt som kundene dine vil bære med stolthet. Personlige teknologiske produkter: USB-kabler, ladere, hodetelefoner, USB-minnepinner… I en digital tidsalder er disse produktene uunnværlige. Gi kundene dine gjenstander som vil være nyttige i hverdagen, samtidig som du holder merkevaren din i fokus. Kalendere, gratulasjonskort og andre kontorartikler: Artikler som er både funksjonelle og reklamevennlige. Enten det er veggkalendere, notatblokker eller gratulasjonskort, disse gjenstandene er perfekte gaver for å bygge lojalitet hos kundene dine, samtidig som de sikrer en kontinuerlig tilstedeværelse av logoen din i deres miljø.
Gjentakende oppdrag

Gjentakende oppdrag

De gjentakende oppgavene er oppdatering, samt analyser som selskapet trenger for å styre sin virksomhet på en minimal måte! Implementering og kontroll av mål med ytelsesindikatorer Innledning og bevisstgjøring om begrepet margin Identifisering av forbedringsmuligheter for lønnsomhet Analyse av lager Styring av likviditet Rådgivning, oppfølging, korrigerende tiltak
CRM- og Salgsprogramvare

CRM- og Salgsprogramvare

Håndter effektivt kontaktene dine, potensielle kunder og kunder ved å registrere informasjonene deres, følge opp interaksjoner og lette håndteringen av kundeforholdet. DY Clouds salgsadministrasjon lar deg enkelt opprette tilbud, bestillinger, leveringsdokumenter og fakturaer.
Registrering for Kurs i Gjenoppretting av Førerkortpoeng

Registrering for Kurs i Gjenoppretting av Førerkortpoeng

Flere typer trafikksikkerhetskurs finnes: frivillig kurs for å gjenvinne poeng, kurs for å unngå straffeforfølgelse og kurs som en tilleggstraff. I alle tilfeller er innholdet i kurset identisk, og kostnadene dekkes av deg (ikke inkludert i CPF da det er en ikke-kvalifiserende opplæring). Kurset lar deg gjenvinne opptil 4 poeng innenfor grensen på 12 poeng maks for førerkortet (tilfelle 1 og 2). Førerkortet ditt må ikke ha mistet gyldigheten (tap av alle poeng). Du kan ta ett kurs maksimalt per år. Ved brudd kan påtalemyndigheten tilby deg å delta på et trafikksikkerhetskurs for å unngå straff (bot, suspensjon av førerkort...). Kurset lar deg ikke gjenvinne poeng.
Kvalitetskontroll

Kvalitetskontroll

Negocept utmerker seg innen kvalitetskontroll og produksjonsoppfølging i Kina, og tilbyr omfattende og pålitelige tjenester for å sikre samsvar og kvalitet på produktene dine som er produsert i Kina. Vårt selskap spesialiserer seg på alle de avgjørende fasene av produksjonsprosessen.
Datavisualisering - Forretningsintelligens - Forretningsintelligens - Microsoft Power BI

Datavisualisering - Forretningsintelligens - Forretningsintelligens - Microsoft Power BI

I et dynamisk forretningsmiljø står selskaper overfor utfordringen med å samle inn, integrere og analysere data fra flere kilder (Sage, Excel, EBP, Odoo, Google Sheet, Access, Dolibarr, Salesforce, Azure, AWS, osv...) for å ta raske og informerte beslutninger for å forbli konkurransedyktige. Kapsloc behersker Microsoft Power BI-løsningen som sentraliserer data fra ulike formater og opprinnelser, og gir analyse- og visualiseringsverktøy for å akselerere og optimalisere beslutningsprosessen gjennom interaktive og sanntidsoppdaterte dashbord. Dataene, som er allestedsnærværende, gjør det mulig å tilpasse dashbordene til de ulike fagområdene i selskapet ditt (salg, regnskap og tjenester). Dette verktøyet fremmer samarbeid og informasjonsdeling innen teamene, og sikrer at alle nøkkelaktører har den nødvendige informasjonen for å handle effektivt.
Yealink - Utstyr

Yealink - Utstyr

Yealink IP-telefonen er en profesjonell telefon designet for SIP VOIP-operatører. De brukervennlige og enkle å konfigurere Yealink-telefonene (som Yealink T46G) er utstyrt med en stor skjerm, en gigabit-port og gir brukerne et komplett tilpasset panel, som for eksempel hurtignumre, anropsgrupper eller treparts konferanser.
Bedriftsflytting: Nøklene til en Vellykket Overgang

Bedriftsflytting: Nøklene til en Vellykket Overgang

Flytting av en bedrift er en betydningsfull hendelse som kan ha innvirkning på driften og produktiviteten. Gitt viktigheten av dette steget, er det avgjørende å forberede seg godt. I denne artikkelen finner du råd og tips for å sikre at flyttingen av bedriften din går knirkefritt. Å flytte en bedrift er ikke en vanlig oppgave og har spesielle utfordringer: stort volum av utstyr som skal flyttes, overholdelse av gjeldende forskrifter, samt etablering av en stram logistikk. Av disse grunnene er det hensiktsmessig å benytte seg av profesjonelle flyttetjenester for deres ekspertise og spesifikke ferdigheter. Blant aktørene som kan bistå deg i denne typen situasjoner, er vår nettside Allodemenageur her for å gjøre livet ditt enklere ved å tilby et online skjema som gjør det mulig å finne erfarne fagfolk for en flytting nær deg.
kosmetisk samsvar - regulatorisk samsvar for kosmetikk

kosmetisk samsvar - regulatorisk samsvar for kosmetikk

Å følge utviklingen av kosmetiske forskrifter og sikre at formlene dine er i samsvar er grunnleggende. Å etablere en reguleringsovervåking er essensielt; vi kan hjelpe deg.
Tilpassede Spillkort - Utskrift - Produksjon - Design

Tilpassede Spillkort - Utskrift - Produksjon - Design

Print courtage, vi hjelper deg med trykking av dine tilpassede og spesiallagde kortspill. Enten du er en lidenskapelig brettspillskaper eller en bedrift som ønsker å tilføre en leken vri til markedsføringen din, er vi her for å tilby deg høykvalitets og skreddersydde trykketjenester. Kort, instruksjoner, hefter, etuier, bokser, osv. Vi har den rette løsningen for ditt behov, slik at du endelig kan realisere prosjektet ditt! Tarotkort: Trykkeri / produksjon Orakelkort: Trykkeri / produksjon Pokerkort: Trykkeri / produksjon Skreddersydde spillekort: Trykkeri / produksjon Skreddersydde kortspill: Trykkeri / produksjon Trykking av personlige kortspill: Trykkeri / produksjon
Analyse og Diagnostikk - Rådgivning og Støtte

Analyse og Diagnostikk - Rådgivning og Støtte

Vi gjennomfører en grundig analyse av virksomheten din for å identifisere styrker og forbedringsområder. Vi vurderer dine driftsprosesser, din organisasjonsstruktur, arbeidsflyt, ressursbruk, osv.
Selvheftende etiketter på rull | Skriver

Selvheftende etiketter på rull | Skriver

Klistremerker for Alle Dine Behov Våre selvklebende etiketter er tilgjengelige i en rekke formater og materialer, og gir deg en perfekt løsning for alle typer produkter, fra de mest klassiske til de mest spesifikke. Vi hjelper deg med å lage etiketter tilpasset dine matvarer, kosmetikk, legemidler, eller til og med til ditt merke. Her er noen av alternativene vi tilbyr: - Tilpassede etiketter: Enten du trenger etiketter for produkter i store mengder eller for spesifikke applikasjoner, tilbyr vi fleksible og tilpassbare løsninger. - Miljøvennlige etiketter: For å imøtekomme den økende etterspørselen etter miljøvennlige produkter, tilbyr vi miljøvennlige etiketter laget av resirkulerte og bærekraftige materialer. - Gjennomsiktige etiketter eller kraftpapir: Disse alternativene gir et distinkt og elegant utseende, ideelt for å styrke merkevaren din med en original touch. - Etiketter for matvarer: I samsvar med sikkerhets- og hygienestandarder, garanterer våre etiketter for matvarer en kvalitetsutskrift som tåler lagrings- og transportforhold. - Sikkerhetsetiketter: For spesifikke applikasjoner som sikkerhet eller lagerstyring, tilbyr vi selvklebende etiketter med spesielle egenskaper som anti-forfalskningsbånd eller QR-koder.
markedslansering av kosttilskudd

markedslansering av kosttilskudd

å bistå deg i dine bestrebelser for å bringe kosttilskuddene dine til markedet
Ekspertise RADIO 4G/5G

Ekspertise RADIO 4G/5G

Vårt selskap spesialiserer seg på 4G- og 5G-teknologier. Vi har omfattende ekspertise innen distribusjon, administrasjon og optimalisering av disse moderne telekommunikasjonsnettene. Våre ingeniører har dyp kunnskap om protokoller, standarder og utstyr som brukes i 4G- og 5G-nettverk. Takket være vår erfaring er vi i stand til å tilby skreddersydde løsninger for å møte våre kunders spesifikke behov. Vi er forpliktet til å være i forkant av innovasjon innen dette stadig utviklende feltet. Enten det gjelder nettverksplanlegging, ytelsesoptimalisering eller feilsøking, er vi her for å tilby teknisk støtte av høy kvalitet.
Coaching / Opplæring 15H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Coaching / Opplæring 15H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Skreddersydd støtte innen ditt valgte område: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Inndrivelse

Inndrivelse

Våre innkrevingsprosedyrer er diplomatiske, dynamiske og faste. Våre metoder kombinerer en beherskelse av tertiær regnskap og en viktig kommersiell side for å bygge lojalitet hos kundene. J10 Consulting tilbyr to pakker: ALL INCLUSIVE: en helhetlig tjeneste enten fysisk eller via fjernarbeid som inkluderer verifisering av fakturering og bestillingsbekreftelser, purringer (telefon, e-post, brev), håndtering av tvister, forberedelse av saker for rettslige prosedyrer, oppfølging av saker. PURRING AV FORDRINGER: en tjeneste som ligner på de som tilbys av inkassobyråer. En tjeneste som kun inkluderer purringer, oppfølging av saker, sending av saker til tvisteløsning eller juridisk avdeling.
Maskinerte deler etter tegning

Maskinerte deler etter tegning

Negocept er din spesialist på sourcing av leverandører av maskinerte deler etter tegning i Kina. Med vår lokale ekspertise og vårt omfattende nettverk tilbyr vi en komplett og skreddersydd tjeneste for å finne de beste produsentene av maskinerte deler, tilpasset dine spesifikasjoner. Våre Materialer: Stål: Sourcing av maskinerte deler i stål for applikasjoner som krever robusthet og holdbarhet. Aluminium: Anskaffelse av maskinerte deler i aluminium, ideelle for applikasjoner som krever letthet og korrosjonsmotstand. Messing: Levering av komponenter i messing for bruksområder som krever elektrisk ledningsevne og korrosjonsmotstand. Bronse: Maskinerte deler i bronse for applikasjoner som krever anti-korrosjons egenskaper og høy styrke. Kobber: Sourcing av deler i kobber for applikasjoner innen elektronikk og elektrisk industri.
Ytelsesmåling - Strategi og forretningsytelse

Ytelsesmåling - Strategi og forretningsytelse

Vi hjelper deg med å definere nøkkelindikatorer for ytelse (KPI) for å vurdere og følge opp ytelsen til din salgsavdeling. Vi setter opp dashbord og rapporteringsverktøy for å gjøre det mulig for deg å ta informerte beslutninger.
Profesjonell Presentasjon - Forretningsplan

Profesjonell Presentasjon - Forretningsplan

Vi hjelper deg med å forberede en profesjonell og engasjerende presentasjon av forretningsplanen, ved å bruke grafer, tabeller og nøkkelinformasjon for å gjøre forslaget ditt klart og overbevisende.
Yrket som iOS-utvikler

Yrket som iOS-utvikler

Hva er en iOS-utvikler? En iOS-utvikler har ansvaret for programmering av applikasjoner for iPhone og iPad under operativsystemet iOS. Han eller hun jobber med utvikling, testing og feilretting av applikasjoner i "Apple Store". For dette samarbeider han eller hun med ulike kolleger som prosjektleder eller grafiker for å følge retningslinjene og skrive en spesifikasjonsdokumentasjon. Når utviklingen av applikasjonen er fullført, må iOS-utvikleren utføre flere tester for å finne feil og optimalisere bruken av applikasjonen. Dette gjør applikasjonen mer attraktiv for brukerne. Til slutt sørger han eller hun for teknisk støtte for applikasjonen og skriver teknisk og funksjonell dokumentasjon for brukerne. Andre enheter er også involvert, iOS-utvikleren må være i stand til å utvikle applikasjoner for enheter som "Apple Watch" eller "Mac"-datamaskiner.
Yrket Tester

Yrket Tester

Hva er en Tester? Tester er en IT-profesjonell som utfører tester og verifikasjoner på ulike programvarer for å sikre at de fungerer som de skal. Han eller hun går gjennom programvaren og oppdager eventuelle feil eller avvik. For dette utfører tester en forberedende jobb ved hjelp av spesifikasjonsdokumentet som har bestemt utformingen av programvaren. Deretter analyserer han eller hun ytelses- og bruksfeil, og skriver en rapport som sendes til utviklerne, som deretter tar seg av å utføre rettelser og endringer. Testeren har et arbeidsområde som strekker seg fra ytelse til programmering, inkludert brukeropplevelse eller UX (User eXperience), sikkerhet og tilpasningsevne. Rollen til testeren er grunnleggende i et IT-team. Yrket hans eller hennes er en del av funksjonene relatert til programvarekvalitet, også kalt SQA (Software Quality Assurance).
Bedriftsledelsessoftware - Optimaliser Bedriften Din med Høyytelses Ledelsessoftware

Bedriftsledelsessoftware - Optimaliser Bedriften Din med Høyytelses Ledelsessoftware

Enten du er en liten eller mellomstor bedrift, hjelper vår intuitive og kraftige programvare deg med å automatisere og sentralisere prosessene dine for en forenklet og effektiv styring. Nøkkelfunksjoner: Integrert ERP: Sentraliser styringen av regnskap, lager, personalressurser og mye mer i ett samlet system. Avansert CRM: Forbedre kundeforholdene dine med verktøy for salgsoppfølging, kundestøtte og markedsføringskampanjestyring. Finansiell Styring: Følg økonomien din nøyaktig med omfattende regnskapsverktøy, fakturering og utarbeidelse av finansielle rapporter. Personaladministrasjon: Forenkle rekruttering, lønnshåndtering, opplæring og vurdering av ansattes prestasjoner. Produksjons- og Logistikkstyring: Optimaliser produksjons- og distribusjonsprosessene dine med avanserte planleggings- og oppfølgingsverktøy.
Organisering av reiser til utlandet

Organisering av reiser til utlandet

Reiser til utlandet kan være kompliserte å organisere, men med Martine For Events kan du reise med ro i sjelen. Spesialisert på håndtering av forretningsreiser, tar Martine For Events seg av alle detaljer, fra bestilling av fly til overnatting, samt logistikk på stedet. Hver reise er planlagt for å møte de spesifikke behovene til din bedrift, og sikrer en smidig og stressfri opplevelse. Ved å velge Martine For Events for dine reiser til utlandet, får du en personlig service som tar hensyn til dine preferanser og krav. Målet er å gjøre forretningsreisene dine enklere, slik at du kan fokusere på dine profesjonelle mål. Stol på Martine For Events for å organisere reiser til utlandet som er effektive og behagelige.
GARASJEFORSPØRSEL - Kjøretøyregistrering

GARASJEFORSPØRSEL - Kjøretøyregistrering

W-garasjeattesten gjør det mulig å kjøre et kjøretøy midlertidig, før det får sin endelige registrering. Den utstedes kun til reparatører, selgere, transportører, karosseribyggere, importører og produsenter for bruk av visse typer kjøretøy. Den er gyldig for kalenderåret: Fra 1. januar til 31. desember og må fornyes hvert år. W-garasjeattesten er knyttet til bilfagpersonen som gjør det mulig å lage registreringsskilt med dette nummeret. Originalen av attesten må være om bord i kjøretøyet som er i trafikk. Den må fremvises ved kontroll. Bruken er kun forbeholdt fransk territorium. Når det gjelder en forespørsel om fornyelse, må denne gjøres og leveres for det påfølgende året mellom 1. november og 31. desember.
Hvordan finne en nød elektriker i Montrouge for din bedrift?

Hvordan finne en nød elektriker i Montrouge for din bedrift?

Hvordan finne en kvalifisert elektriker i Montrouge for dine kablingsprosjekter - Velkommen til Les Bons Artisans, ditt referansefirma for elektriske tjenester i Montrouge og omegn. Vi er forpliktet til å tilby elektriske tjenester av høy kvalitet til innbyggerne i Montrouge samt nærliggende kommuner som Malakoff, Bagneux, Vanves og Châtillon. Våre dyktige og dedikerte elektrikere er tilgjengelige for deg fra mandag til lørdag, fra kl. 07.00 til 22.00. Som erfarne elektrikere i Montrouge tilbyr vi et variert utvalg av tjenester for å møte dine spesifikke behov. Her er noen av de viktigste oppgavene våre elektrikere i Montrouge kan utføre for deg: Planlegging og gjennomføring av nye elektriske installasjoner: Våre elektrikere i Montrouge hjelper deg med planlegging og implementering av elektriske installasjoner for ditt nye hjem eller din bedrift, i samsvar med gjeldende standarder og forskrifter.
kosmetovigilance - sikre overvåking av dine kosmetiske formler på markedet

kosmetovigilance - sikre overvåking av dine kosmetiske formler på markedet

hjelpe deg med å etablere et passende system for overvåking av formlene dine på markedet. Kosmetisk overvåking er en prosess for å sikre bærekraften til virksomheten.
Opplæring og Kompetanseutvikling - Strategi og Salgsytelse

Opplæring og Kompetanseutvikling - Strategi og Salgsytelse

Vi tilbyr skreddersydde opplæringsprogrammer for å styrke ferdighetene til salgsteamet ditt. Dette kan inkludere opplæring i salgsteknikker, kundehåndtering, forhandling osv.
Administrativt Råd Urbaniseringsprosjekt - Assistanse i Urbaniseringsprosjekter

Administrativt Råd Urbaniseringsprosjekt - Assistanse i Urbaniseringsprosjekter

Våre Tjenester for Tillatelsesassistanse 1. Rådgivning og Forberedelse av Søknader Vi gir råd om nødvendige dokumenter og spesifikke krav for hver type tillatelse. Vi forbereder søknadene dine, og sørger for at de er komplette og i samsvar med forskriftsmessige standarder. 2. Innsending og Oppfølging av Tillatelser Vi tar oss av innsendingen av tillatelsessøknader til de relevante myndighetene. Vi følger opp fremdriften av søknadene dine, svarer på eventuelle spørsmål fra myndighetene og utfører nødvendige tiltak for å fremskynde prosessen. 3. Regelverksmessig Overholdelse Vårt team sørger for at alle aspekter av prosjektet ditt overholder lokale, regionale og nasjonale lover og forskrifter. Vi hjelper deg med å unngå bøter og forsinkelser ved å sikre total overholdelse. 4. Kontakt med Myndighetene Vi opprettholder nære relasjoner med de ulike planleggings- og bygningmyndighetene.