Produkter for bil (198)

Novelis Fusion™ 6HF – e200

Novelis Fusion™ 6HF – e200

Novelis Fusion™ 6HF – e200 er et varmebehandlingsprodukt for applikasjoner med ekstremt krevende formbarhetskrav. Dette produktet anbefales for ytre applikasjoner som karosserisider og bakluke. Dette produktet har en utmerket balanse mellom egenskaper for forming og styrke. I tillegg tilbyr det en unik fordel i hemmeprosessen som muliggjør skarpe funksjonslinjer og tauhemdesign som tillater reduksjon av opplevd mellomrom mellom nærliggende paneler. Alle verdier er typiske. Tetthet: 2.7 x 10³ kg/m³ Elastisitetsmodul: 70,000 N/mm² Termisk ekspansjonskoeffisient: 23.4 x 10-6 K-1 Termisk ledningsevne: 160 – 190 W/mK Elektrisk ledningsevne: 26 – 30 m/Ωmm²
Novelis Advanz™ 6HS – s600

Novelis Advanz™ 6HS – s600

Novelis Advanz™ 6HS – s600 er et varmebehandlingsprodukt som er spesifikt designet og optimalisert for høye styrkekrav. Produktet viser god formbarhet og bakeherdingsrespons. På grunn av sin overlegne styrke under bruk, er denne legeringen ideell for nedskjæring av strukturelle applikasjoner. Produktet viser god formbarhet og bakeherdingsrespons. På grunn av sin overlegne styrke under bruk, er denne legeringen ideell for nedskjæring av strukturelle komponenter. Alle oppgitte verdier er typiske. Tetthet: 2.7 x 10³ kg/m³ Elastisitetsmodul: 70,000 N/mm² Termisk ekspansjonskoeffisient: 8.00 x 10³ kg/m³ Termisk ledningsevne: 160 – 190 W/mK Elektrisk ledningsevne: 26 – 30 m/Ωmm²
Novelis Advanz™ 6CM – s118

Novelis Advanz™ 6CM – s118

Novelis Advanz™ 6CM – s118 er et varmebehandlingsbart produkt for strukturelle og indre applikasjoner i bilindustrien. Advanz™ 6CM – s118 ble primært utviklet for innerskall til panser, for å oppfylle de høyeste kravene til fotgjengersikkerhet samtidig som det tilbyr en 6xxx-serie uni-legert løsning. I den leverte tempereringen er dette produktet mykt og svært formbart – ideelt for å forme komplekse deler som innerskall til panser. Utviklet for indre lukkeplater med spesielle krav, har Novelis Advanz™ 6CM – s118 utmerkede formingskarakteristikker samt en overlegen bøyningsytelse. Advanz™ 6CM -s118 har moderat styrke etter maling og tilbyr kontrollert energiforbruk i en kollisjonssituasjon. Alle verdier er typiske. Tetthet: 2.7 x 10³ kg/m³ Elastisitetsmodul: 70,000 N/mm² Termisk ekspansjonskoeffisient: 23.4 x 10-6 K-1 Termisk ledningsevne: 160 – 190 W/mK Elektrisk ledningsevne: 26 – 30 m/Ωmm²
Novelis Fusion™ 6HF – s200

Novelis Fusion™ 6HF – s200

Novelis Fusion™ 6HF – s200 er et varmebehandlingsprodukt for applikasjoner med ekstremt krevende formbarhetskrav. Dette produktet anbefales for indre applikasjoner som bakluke og dørinnsatser samt andre indre paneler for lukking. Dette produktet har en utmerket balanse mellom egenskaper for forming og styrke. I tillegg tilbyr det en unik fordel i hemmeprosessen som muliggjør skarpe funksjonslinjer og tauhem-design som tillater reduksjon av opplevd mellomrom mellom tilstøtende paneler. Alle verdier er typiske. Tetthet: 2.7 x 10³ kg/m³ Elastisitetsmodul: 70,000 N/mm² Termisk ekspansjonskoeffisient: 23.4 x 10-6 K-1 Termisk ledningsevne: 160 – 190 W/mK Elektrisk ledningsevne: 26 – 30 m/Ωmm²
Støtdemperfeste - Dyptrukket Del fra Bånd

Støtdemperfeste - Dyptrukket Del fra Bånd

Produksjonen av støtdemperkomponenter i personbilsegmentet utføres av oss ved hjelp av båndmateriale og leveres til TIER1.
Airbag Forbrenningskammer Rør

Airbag Forbrenningskammer Rør

Formet del laget av høyfast rør
Kule med to pressede ermer - laget av PPS GF40 (Ryton® R-4-220)

Kule med to pressede ermer - laget av PPS GF40 (Ryton® R-4-220)

Bruk i kjølevannsektoren (Bilindustri) Opprinnelsesland: Tyskland
Utvidelsesbeholder - laget av PA6 GF30 (Durethan BKV 30 H2.0)

Utvidelsesbeholder - laget av PA6 GF30 (Durethan BKV 30 H2.0)

Utvidelsestank laget av PA6 GF30 (Durethan BKV 30 H2.0) bestående av en nedre del med klipsfeste og en øvre del Opprinnelsesland: Tyskland
V2-kontakt

V2-kontakt

V2-kontakt for bruk i drivstoffsektoren (bil) Opprinnelsesland: Tyskland
Sensorholder med temperatursensor - Sensorholder med montert temperatursensor (trådklemme)

Sensorholder med temperatursensor - Sensorholder med montert temperatursensor (trådklemme)

Sensorholder med montert temperatursensor (trådklemme) laget av PA66 GF30 (Technyl A218 V30 svart 34 NG) Opprinnelsesland: Tyskland
Komponenter for førerairbags

Komponenter for førerairbags

De avbildede komponentene, som delvis er laget av høyfast stål, brukes i fører- og passasjerairbags fra ulike TIER1 og OEM. Komponentene produseres av oss i henhold til kundens spesifikasjoner.
LK Lager ZSB

LK Lager ZSB

Styringsmansjettlager Opprinnelsesland: Tyskland
Tilbakeslagsventil - laget av PA6T/6l GF40 (Grivory HTV 4 H 1 svart 9205)

Tilbakeslagsventil - laget av PA6T/6l GF40 (Grivory HTV 4 H 1 svart 9205)

bestående av hus, ventilhus, ring og trykkfjær Opprinnelsesland: Tyskland
Aktuator

Aktuator

Sveiset samling i rustfritt stål
QC NW32 - Koblingshus Nominell Diameter 32

QC NW32 - Koblingshus Nominell Diameter 32

Koblingshus nominell størrelse 32 laget av PA66 GF30 (Technyl A218 V30 svart 34 NG) med 3 utganger Opprinnelsesland: Tyskland
Airbag Forbrenningskammerhus

Airbag Forbrenningskammerhus

Dyptrukne deler laget av høyfast stål
V2A-G Gitter Kabelkanal

V2A-G Gitter Kabelkanal

G-formede gitterkanaler laget av 4 mm V2A-tråd, 1500 mm lange. Kanaler i G-formet utførelse er standard 1500 mm lange. For å føre færre kabler over kortere avstander. Kanalene kan monteres i forskjellige romlige posisjoner med den tilhørende festet. I tillegg tillater de passende trådavstandene en forenklet montering kun med flate rundskruer med firkantet hode M6.
G-plattform - monteringsplattform for betongtårn til vindmøller

G-plattform - monteringsplattform for betongtårn til vindmøller

I dette tilfellet ligger innovasjonen i at betongtårnene bygges fra innsiden. I den tradisjonelle monteringen blir betongtårnet stillaset fra utsiden og deretter montert del for del. Dette er ikke bare ekstremt tidkrevende under monteringen, men oppsettet av disse stillasene binder også verdifulle tidsressurser og tårnkranens kapasitet. Under monteringen av betongsegmenter med Gplatform, blir plattformen koblet innvendig i den første betongringen av en mobilkran, i samsvar med kravene til persontransport. Når det følgende betongtårnsegmentet er festet, har kranen allerede blitt plassert riktig for å heve Gplatform til neste nivå. Etter å ha senket kranens utstyr, settes Gplatform inn og trekkes til neste tårnseksjon. Under oppadgående bevegelse må monteringsoperatørene ikke forlate Gplatform.