Produkter for alesar-gruppen (2)

Teknisk Støtte Tjenester

Teknisk Støtte Tjenester

Den tekniske supporttjenesten til Assis.Ter. Tech Solutions tilbyr vedlikehold og assistanse, både på stedet og eksternt, for alle maskiner som er solgt og installert. Vårt team av kvalifiserte teknikere er tilgjengelig for å rykke ut innen 48 timer etter mottak av meldingen, og garanterer målrettede og nøyaktige løsninger for rask gjenoppretting av maskinene. Tjenestene inkluderer aktiv teknisk support 24/7, installasjon, feilsøking og rådgivning for oppgradering eller tilpasning av eksisterende systemer. Takket være denne omfattende tekniske støtten kan bedrifter sikre lang levetid og effektivitet for sine maskiner, og dermed forbedre sine operative evner generelt. Blant spesialiseringene til Assis.Ter. Tech Solutions inngår også intervensjon på industrielle laser kuttemaskiner, for hvilke vi tilbyr profesjonelle reparasjoner og målrettede tekniske løsninger. Med over tretti års erfaring er vi pålitelige leverandører av industrielle artikler og assistanse for industrier av alle størrelser. Våre teknikere håndterer mekaniske, elektriske og termohydrauliske feil og utfører funksjonstester på alle maskiner etter hver reparasjon eller installasjon. For situasjoner som ikke krever fysisk intervensjon, tilbyr vi rådgivning eksternt via telefon- og telematisk support, med kvalifisert personale alltid tilgjengelig.
Assist - Programvare og Apper for Å Håndtere Støtte og Ettermarkedstjenester

Assist - Programvare og Apper for Å Håndtere Støtte og Ettermarkedstjenester

Assist er programvaren dedikert til selskaper som tilbyr installasjons-, teknisk assistanse-, vedlikeholds- og reparasjonstjenester for anlegg og maskiner. Den tilhørende appen utviklet for Android- og iOS-plattformer gjør det mulig å administrere teknikerens aktiviteter mobil - også offline - for produksjon av digitale intervensjonsrapporter og innsamling av alle nødvendige data for fakturering av intervensjoner. Assist kan integreres med tredjeparts forvaltningssystemer og - via API - har utviklet mange tilkoblinger for eksterne tjenester. Systemet fremstår som en solid, integrert og tilpasningsdyktig plattform i bruken.