Produkter for agv-system (16)

Tilpasset Navgir - for Utenfører Transport Systemer (DTS), for Automatiserte Styrte Kjøretøy (AGV)

Tilpasset Navgir - for Utenfører Transport Systemer (DTS), for Automatiserte Styrte Kjøretøy (AGV)

Fordeler i oversikt: • Drivsystem inkludert motor, brems, encoder og styring • Individuell motorjustering • Stor fleksibilitet ved kundespesifikke tilpasninger etter byggesystemprinsippet • Individuelt utformede radiallaster • Kundespesifikke byggestørrelser • Skråverksplanettrinn • Individuelle materialer, f.eks. termoplaster • Flere utvekslinger (f.eks. i=25, 40 og 64:1) • Individuelle PU-løpehjulsmaterialer, -profiler og -størrelser (Ø140 – Ø200×50 mm) Hjulenavdrifter som komplett system inkludert motor, gir og hjul Den mangeårige erfaringen til Framo Morat kan ikke erstattes: Vi støtter deg i utformingen og utviklingen av individuelle drivløsninger eller byggestørrelser, inkludert dimensjonering av de nødvendige utvekslingene, radiallaster, materialer og tannhjulstyper. For vanlige varianter og radiallaster tilbyr den modulære konstruksjonen av de av Framo Morat utviklede navgirene NG250 og NG500.
Bruksområde

Bruksområde

Kryssing av trafikkløyper og vannveier i rørledningskonstruksjon HDD Assistanse & Redning Installasjon av beskyttelsesrør Dynamisk rørbrudd Vertikale applikasjoner Bygging av sirkulære støttestrukturer for tunneldrift Flytting av trær
Axmat - Oppdagelse av gjødselfordeling

Axmat - Oppdagelse av gjødselfordeling

System for måling av den laterale fordelingen av gjødselsprederne fra Rauch Landmaschinen
Sirkulære skinne-systemer - Automatiserte guidede kjøretøy (AGV-er)

Sirkulære skinne-systemer - Automatiserte guidede kjøretøy (AGV-er)

uTrack er det førerløse transportsystemet (FTS) for krevende applikasjoner og standarden for Lean Production. uTrack-systemet er sporbasert og har uslåelige fordeler sammenlignet med tradisjonelle FTS: f.eks. effektiv tungtransport, høy presisjonsposisjonering og flåtenøyaktighet, samt vedlikeholdsfrie komponenter. På grunn av disse overordnede egenskapene og de ekstreme bruksområdene kaller vi vårt FTS Ultra-Track, eller i kortform: uTrack.
Lagerteknologi - Intralogistikk / AGV / Palltransportteknologi

Lagerteknologi - Intralogistikk / AGV / Palltransportteknologi

Fleksibel pakking og lagring – dette er også AFTs spesialfelt. Derfor finner man anlegg og komponenter for materialhåndtering og lagring i nesten alle bransjer og industrisektorer – tvers gjennom alle produksjonstrinn. For å kontrollere materialflyten og inventaret effektivt, er automatiserte lagersystemer det riktige valget. Kombinasjonen av høylager med lagerhåndteringsutstyr samt passende båndtransportører til et automatisert system er ingen enkel oppgave. AFT har all kompetanse og teknologi som trengs for å finne din optimale løsning for identifikasjon, lagring og henting av varer, enten det er i et høylager eller en hel forsyningsenhet. Derfor finner du våre systemer og komponenter i nesten alle virksomheter og bransjer. Et eksempel er det kompakte lagersystemet Megaroll. En intelligent løsning for håndtering, lagring og plukking av store mengder av de samme pallene.
VR-teknologi

VR-teknologi

For å vurdere romfølelse og analysere synsvinkler i immersive Virtual Reality-anlegg som CAVE eller Powerbench, må sitteposisjonen til betrakteren samsvare med virkeligheten. I nært samarbeid med BMW Group utviklet Fa. Langer en sitteanordning som oppfyller alle krav. Enheten, laget av karbonfiberforsterket kompositt, er fullt justerbar og kan raskt omgjøres takket være en adaptiv setefeste. I tillegg forhindrer et svart elokseringslag på aluminiumskomponenter refleksjoner som kan forstyrre anleggets sporing. For montering av betjeningselementer er det integrert standard ITEM-profiler rundt hele enheten, samt en arm av komposittmateriale for å feste et speil. Flere av disse anleggene har allerede blitt levert til BMW og har vist seg å fungere utmerket i praksis.
Planetgir for AGVs NGV - Planetgir for automatiserte guidede kjøretøy. Kompakt og svært motstandsdyktig

Planetgir for AGVs NGV - Planetgir for automatiserte guidede kjøretøy. Kompakt og svært motstandsdyktig

AGV-er er designet for å transportere tunge laster kontinuerlig. De spesifikke strukturelle og mekaniske kravene er ekstremt høye. Vi oppfyller imidlertid disse kravene på en pålitelig måte med våre NGV planetgir. Fordi girene imponerer med sitt kompakte design, effektivitet og holdbarhet. Og vi har spesifikt optimalisert dem for bruk i AGV-er.
Oksygentilførselssystemer

Oksygentilførselssystemer

Optimal oksygentilførsel - sikker og økonomisk
Kommunale Byggesystemer for Traktorer

Kommunale Byggesystemer for Traktorer

Omfattende produktprogram - Løsninger tilgjengelig for mange traktormerker Ytterligere informasjon på forespørsel!
MALINGSMASKIN GMA 4500

MALINGSMASKIN GMA 4500

Miksercomputer for 99 forskjellige blandinger med hver 99 komponenter Utstyrsdetailler for GMA-serien i et blikk: - Miksercomputer for 99 forskjellige blandinger med hver 99 komponenter - Beholder for flytende komponenter - Beholder for faste komponenter i VA for sekkevarer - Tilbakeslagsventiler for sikring av blæseren - Filtersystem med 12 patroner. Rengjøring skjer via pneumatiske ventiler - Vakuum- og trykkmanometer - Hammerverk med 72 Widia-belagte hamre med sikt ramme for trådsikter i 10 forskjellige størrelser - Hoveddrift via 8 kilebelter for trekkere med 1000 PTO - Vertikal tvangsmikser med en 400 mm skrue - Magnet i avsugkanalen for separering av metallpartikler
WFTPF280

WFTPF280

Det Modulare Individuelle Transportsystemet (M.I.T.) er designet for vekter opp til 90.000 kg. Kontroll kan skje både manuelt via en fjernkontroll eller automatisk gjennom en overordnet styring (f.eks. ledelsessystem). Et integrert hydraulisk løft inkludert mengdefordeler gjør det mulig å kjøre under og heve transportpaller jevnt, noe som gjør det svært godt egnet for taktproduksjon. Den spesialutviklede og patenterte omnidireksjonale drivteknologien muliggjør styring i alle retninger. Dermed er det mulig med en svært plassbesparende og millimeterpresis transport, selv med laster opp til 90.000 kg. Mål: 4.400 mm x 2.640 mm x 615 mm Maksimal belastning: opp til 90.000 kg Automatisering: Mulig Løftesystem: Mulig
IdentPro - Samarbeidsbruk med AMR - Autonom mobil robot (AMR)

IdentPro - Samarbeidsbruk med AMR - Autonom mobil robot (AMR)

IdentPros AMR-er revolusjonerer intralogistikk. De fullt autonome transportrobotene (Autonomous Mobile Robot, AMR) ble utviklet for å møte kravene til samarbeid med manuelle gaffeltrucker. AMR-ene betjener enhver kilde/mottak og – valgfritt gjennom en integrasjon i Warehouse Execution System – muliggjør skannfri, ende-til-ende pallsporing. Disse kan brukes frittstående eller integrert i den overordnede lageroptimaliseringen via Warehouse Execution System. identpro® AMR arbeider med repetitive oppgaver og samarbeider med bemannede gaffeltrucker på en svært fleksibel måte. Lading av batterier under drift muliggjør ekte 24/7 drift.
Navgir NG250 - for førerløse transportsystemer (FTS), for automatiserte guidede kjøretøy (AGV)

Navgir NG250 - for førerløse transportsystemer (FTS), for automatiserte guidede kjøretøy (AGV)

Maks. lastekapasitet 250 kg Standard hjulstørrelse 125 mm Total girlengde 64 mm Fordeler i oversikt: • Kompakt design gjennom integrering av planettrinnet i hjulhjulet • Høye radiallaster gjennom direkte kraftoverføring til kjøretøyrammen • Lang levetid & lavt støynivå gjennom separasjon av gir og hjul • Enkel hjulbytte gjennom vedlikevennlig oppbygging Navgirene fra Framo Morat er egnet for ulike bruksområder både innendørs og utendørs. De brukes for eksempel i høylager innen intralogistikk, ved transport av medisiner på sykehus, eller i automatisert og fremtidsrettet landbruk. Drivaggregatet NG250 kan håndtere laster opp til 250 kg per hjul. Den kompakte designen av drivaggregatet muliggjør ideell bruk selv under trange plassforhold.
Navgir NG500 - for førerløse transportsystemer (DTS), for automatiserte guidede kjøretøy (AGV)

Navgir NG500 - for førerløse transportsystemer (DTS), for automatiserte guidede kjøretøy (AGV)

Maks. belastning 500 kg Standard hjulstørrelse 160 mm Total girlengde 64 mm Fordeler i oversikt: • Kompakt design gjennom integrering av planettrinnet i hjulhjulet • Høye radialbelastninger gjennom direkte kraftoverføring til kjøretøyets ramme • Lang levetid og lavt støynivå gjennom separasjon av gir og hjul • Enkel hjulbytte gjennom vedlikeholdsvennlig oppbygging Navgirene fra Framo Morat er egnet for ulike bruksområder både innendørs og utendørs. De brukes for eksempel i høylager innen intralogistikk, ved transport av medisiner på sykehus, eller i automatisert og fremtidsrettet landbruk. Drivverket NG500 kan håndtere laster opp til 500 kg per hjul. Den kompakte designen av drivverket muliggjør ideell bruk selv under trange plassforhold.
Stäubli WFTFL090

Stäubli WFTFL090

WFTFL090 er en autonom, ultra-kompakt motvektstruck for transport av ulike paller, gitterbokser osv. Med WFTFL090 kan laster på opptil 1.000 kg transporteres. Systemet er designet for både innendørs og utendørs bruk. For WFTFL090 er derfor hallinn- og utkjøringer, terskler og også større sprekker ingen problem. I tillegg kjennetegnes WFTFL090 av sin høye manøvrerbarhet, gode EMV-kompatibilitet og automatisert palettgjenkjenning. WFTFL090 drives av en spesialutviklet og patentert drivenhet. Drivenheten har høy energieffektivitet og er samtidig svært robust.
WFTPF100

WFTPF100

WFTPF100 er et autonomt så vel som manuelt drevet truckkjøretøy for transport av paller, gitterbokser osv. WFTPF100 er designet for en maksimal lastekapasitet på 5.000 kg. Transportsystemet er under visse forutsetninger konstruert for både innendørs og utendørs bruk. EWS utmerker seg med sin spesielt kompakte og likevel robuste konstruksjon. Den drives av en spesialutviklet og patentert drivenhet. Denne skiller seg spesielt ut med sin energieffektivitet og robusthet. Energiforsyningen skjer via kraftige litiumbatterier. De vedlikeholdsfrie batteriene lades via en integrert lader. Spesialiteten til WFTPF100 er den modulære koblingen av flere EWS. EWS kan styres differensielt som enkeltstående enhet. Gjennom mekanisk og elektrisk kobling kan flere EWS kobles sammen, noe som muliggjør en omnidireksjonal kjøremodus. Mål: 1.725 mm x 970 mm x 350 mm Automatisert: Mulig Heisesystem: Mulig Lastekapasitet: 5.000 kg