...Nosycom tilbyr ulike outsourcing-tjenester. For øyeblikket er det mulig å benytte seg av eksperter innen feltet fra Madagaskar og dra nytte av tjenester av høy kvalitet til en svært rimelig pris. For å redusere kostnadene for bedriften din, kan du overlate håndteringen av dine utgåendesamtaler til Nosycom. Byrået har den nødvendige erfaringen for å nå ditt mål.
...Enten du er en bedrift eller en privatperson, kan du benytte deg av tjenestene til et anerkjent callsenter som Médiphone Téléservices for å håndtere dine utgåendesamtaler. Å outsource denne tjenesten er en praktisk løsning for å optimalisere timeplanen din og arbeidet i bedriften din. Médiphone vil håndtere dine utgåendesamtaler i samsvar med dine instruksjoner og retningslinjer, og dette til en svært attraktiv pris.
UBINAWEB er den eksklusive representanten for EUROPAGES i Portugal, Brasil og PALOP.
Målet med UBINAWEB er å hjelpe SMB-er med å eksportere, ved å gi dem mer synlighet på internett, fordi de selskapene som har økt sine eksportinntekter, er de som har følt minst på nedgangen i økonomisk vekst og har bedre motstått krisen. UBINAWEB er din ressurs for å bli funnet på internett. Du må være godt refer...
Ligger i hjertet av Europa, rett overfor Charleroi Bruxelles-Sud internasjonale flyplass, ønsker Ceres Group deg velkommen til et arbeidsmiljø som kombinerer effektivitet, tilgjengelighet og tilkobling. Vår unike struktur har som mål å støtte deg gjennom hele livssyklusen til din bedrift. Enten du er en oppstartsbedrift, i vekst eller i stabil drift, tilbyr vi tjenester med høy verdi for å hjelpe ...
... samtaler.
Tredje posisjon: Normal. Telefonen kan brukes både for innkommende og utgåendesamtaler.
Denne telefon diskriminatoren forhindrer for eksempel at barna dine eller andre misbruker telefonen når du er borte. Discriminator telefon PTC kobles veldig enkelt mellom telefonen og linjen. Den andre posisjonen (SOLO IN ENTRATA) er den mest brukte.
REF:PTC
Dimensjoner:60x30x90mm...
...> Visualisere og historisere hendelser som kommunikasjon, innkommende/utgåendesamtaler, ventetid, tilstand på en relé, tilstand for videresending
> Visualisering i form av synoptisk oversikt og/eller sanntidsvisning
> Videresending i angitt tidsrom
> Kompatibel med Windows XP, 7, 10, server 2003, server 2008
> Kompatibel med Oracle og SQL Server databaser
> Programvare for flere brukere (ingen lisens per arbeidsstasjon) på en sikker full web-arkitektur...
...Vi tilbyr outsourcing av ditt sekretariat og drift av din telefonlinje for håndtering av innkommende og utgåendesamtaler.
Trenger du en fjernsekretærtjeneste for din bedrift?
Er sekretæren din på ferie, fraværende eller overbelastet?...
Vi utfører alle nødvendige oppgaver for driften av din bedrift:...
...Basert på min profesjonelle erfaring, tilbyr selskapet Central Téléphonique Excellence eksepsjonelle tjenester.
Våre stikkord er:
Tilgjengelighet,
Effektivitet,
Tids- og kostnadsbesparelser.
Central Téléphonique Excellence opererer innen sekretariat og sentralbord, både for innkommende og utgåendesamtaler. Vårt personale sikrer en kvalitetsmessig telefonmottakelse, filtrerer samtaler, tar...
GROUPA2M er en telefonplattform dedikert til outsourcing av innkommende eller utgåendesamtaler: telefonvakt for å ikke miste noen kontakter, prospekteringsoperasjoner, outsourcing av sekretariatet ditt, korrespondanse, … Raskhet, presisjon, konfidensialitet. Opprettet i 2005, anerkjent for vår kompetanse og ekspertise med en fryktinngytende effektivitet. Du kan være sikker på at dine kunder og...
...opptil 50%.
ALLIANCE EXTERNE leverer kvalitetsytelser på forespørsel. Komplette tekniske løsninger med innkommende og utgåendesamtaler i 06, 05, 04… og sending av brev fra Frankrike. Mulighet for å dekke enkle profiler (f.eks.: Datainnsamling, web-backoffice, telefonsvarer, telefonvakt, ordrebehandling, hotline, prospektering) men også mer spesialiserte og sjeldne profiler (f.eks.: Webdesign...
... betjener vi våre kunder med høy kvalitet 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Vi har omfattende erfaring med callsentertjenester for både innkommende og utgåendesamtaler for å imøtekomme de ulike behovene til våre kunder. Vi har kvalifisert og erfaren personell som er i stand til å håndtere både innkommende og utgåendesamtaler, og vi har kapasitet til å intelligent håndtere alle typer prosesser relatert til deres virksomhet, inkludert telemarketing, telesalg, fjernservice, håndtering av forretningsmuligheter, undersøkelser.
LDL Connect tilbyr deg tjenesten til et fremragende callsenter, skreddersydd og modulært, og dermed tilpasset for å møte alle dine forventninger innen eksternisering av resepsjon og kommersiell eksternisering. Vårt tilbud retter seg både mot store grupper, små og mellomstore bedrifter, samt frilansere og medisinske yrker.
LDL Connect: et utvalg av tele-tjenester tilpasset dine behov for mottak av samtaler (inbound) og for utgåendesamtaler (outbound-telemarketing).
Vi tilbyr outsourcing-tjenester innen online sekretariat, telemarketing, rekruttering, web- og grafisk design. Rettet mot små og mellomstore bedrifter og selvstendig næringsdrivende. Tjenester: Online Sekretariat: administrative sekretariatstjenester og håndtering av samtaler (mottak og utgående), enten punktvis eller kontinuerlig. Telemarketing: tjenester for utgåendesamtaler (anskaffelse og...
... og utvidelse av databaser, prosjektjakt, markedsundersøkelser, ... Fullstendig eller delvis behandling av samtalene dine, call blending, samtidig behandling av innkommende og utgåendesamtaler, bemanning, samt konsulenttjenester.
...TEKNISK HJELP KOMMERSIELL HJELP SOSIALE MEDIER KUNDENØYDHET ERVERV SALG Våre metoder: Innkommende og utgåendesamtaler / Chat / E-poster / Brev / Sosiale medier / Registrering og administrasjon. CallandCom kan tilby spesialkompetanse for prosjektene dine. Vi kan finne spesialister som sjelden er til stede i fysiske kontaktsentre, som mekanikere, kosmetologer, osv. Hvis prosjektene dine krever kunnskaper i fremmedspråk, vil vi finne de riktige rådgiverne.
... aktiviteten som gir deg størst lønnsomhet, og overlate til oss den oppfølgingen kunden din trenger, som er vårt ekspertområde.
Alle tjenestene vi tilbyr på call center-plattformen er tilgjengelige for deg, slik at du kan utvikle din skreddersydde kampanje. Ved å klassifisere basert på typen samtaletjenester som utføres, har du muligheten til å be om:
Tjenester for innkommende samtaler:
• Kundeservice
• Teknisk support
• Kundefordel
• Oppsigelser og registreringer
Tjenester for utgåendesamtaler:
• Optimalisering av databaser
• Telemarketing eller telefonsalg
• Relasjonsmarkedsføring...
...Vi er integrator av løsninger for fast og mobil telefoni på markedet for SMB/SME, lokale myndigheter og store kontoer. Vårt kompetanseområde er delt inn i 2 fagområder: - Operatør for fast telefoni i VGA og forhåndsvalg som gir betydelige kostnadsreduksjoner på utgåendesamtaler og linjeabonnementer - Distributør av mobile stemme- og dataløsninger fra Orange Business Service og Futur Telecom (datterselskap av SFR).
...Fordelene med denne innovative løsningen er mange, blant annet bidrar den til kostnadsreduksjon, gir mulighet for egenhåndtering, standardiserer kommunikasjonen og integrerer videokonferanseløsninger. Den tilbyr samtaler på smarttelefoner (for Android- og iOS-systemer). Ved å bruke telefonsentralen programvaren 3CX, vil dine nåværende utgifter reduseres betydelig, da du vil redusere telefonregningen din med 80%, foreta gratis samtaler mellom kontoret og filialene takket være den virtuelle sentralen, og i tillegg bruke synlige SIP-kommunikasjonslinjer for å redusere kostnadene for utgåendesamtaler.
Telemarketingbyrå med fokus på utgåendesamtaler, markedsundersøkelser og telefonitjenester, samt trening og coaching, og rådgivning og oppsett av callsentre.
... begrensningene ved tradisjonell telefonering og bli ubegrenset og globalt tilkoblet. Du trenger ikke å kjøpe, vedlikeholde eller oppdatere noe utstyr, og med våre ubegrensede takster for innkommende og utgåendesamtaler slipper du kostnader for langdistansesamtaler og regninger fra andre telekomselskaper.
En sentral aktør innen kommersiell outsourcing, markedsføring, integrerte call-sentre, telemarketing, prospektering, håndtering av utgående og innkommende samtaler, mailing, supplering av salgsstyrker, ordreprosessering og ordreopptak, forretningsutvikling, rådgivning for næringsliv og ledelse, registrering og behandling av regnskap og administrasjon i samarbeid med regnskapsfirmaer, ledelse og...