Vi håndterer løpende finans- og lønnskontroll for hoteller og restauranter, lager budsjetter, forretningsplaner og beliggenhetsanalyser. I tillegg optimaliserer vi menyer og tilbyr oppstartsrådgivning.
Personell- og organisasjonsutvikling, gjennomføring av åpne og interne seminarer. Individuell og parrådgivning, hjelp med førerkortsproblemer, forberedelse til MPU.
Feng Shui rådgivning for forretnings- og privat eiendomsoptimalisering. Potensialanalyser for nybygg og eldre bygninger for lokasjoner. Individuelle potensialanalyser basert på kinesisk astrologi BaZi.
Kvalitetsledelseskonsultasjon for ISO 9001:2015 og ISO/TS 16949. SMCT MANAGEMENT støtter deg i alle prosesser knyttet til kvalitetsledelse – fra implementering til sertifiseringsklarhet.
B2B-byrå for merkevareledelse og integrert kommunikasjon. Fra merkevarebygging og strategi til reklame og telemarketing. Seminarer om ledelse, administrasjon, markedsføring og salg.
Byrå for kunstnerledelse, medieproduksjon, kommunikasjon og PR for komikere, programledere og forfattere, inkludert økonomisk og juridisk rådgivning og representasjon.
Revisjon, skatterådgivning for bedrifter, regnskap, lønn, utarbeidelse av årsregnskap med alle skatteerklæringer, oppstart av virksomhet, oppstartsrådgivning, revisjon av årsregnskap...
Smithy Fashion står for høykvalitets frotté. En innovativ, moteriktig kolleksjon av god kvalitet. Utvalget inkluderer barnebadehåndklær, badehåndklær, ponchoer, smekker og skiftematter.
Michael R. Knörnschild Strategisk Rådgivning Ulm gir vellykket rådgivning til selskaper innen helse- og sosialøkonomi i hele Tyskland, Østerrike og den tysktalende delen av Sveits.
Vi støtter små og mellomstore bedrifter i implementeringen eller tilpasningen av et kvalitetsstyringssystem i henhold til ISO 9001, fra prosjektplanlegging til sertifisering.
Med 'Top-Selling' tilbyr vi et innovativt intensivt trenings- og coachingprogram for salgs- og markedsføringsteam, med mål om umiddelbar salgssuksess og mestring av spørsmålskompetanse.
Reklamebyrå. Utforming av kundekommunikasjon ved bruk av nye medier, spesielt internett. Kvalifisering av kunder, markedsstudier, anskaffelse, støtte og reaktivering av kunder.