No results

Det er ingen resultater for
"call centre services"

Produkter for "call centre"
Inngående Call Center - Bestillingshotline
Med vårt innkommende callsenter utvider vi kundeservicen din, hjelpesenteret, servicesenteret eller bestillingshotline.
Utleidt Utgående Anrop Kampanje - Utleie din utgående anrop kampanje til et erfarent callsenter
Vår kampanje for utgående samtaler har som mål å omdanne dine markedsførings- og salgsleads til samtaler. Teamet består av et mangfoldig sett av telef...
Profesjonell Telefonservice Byrå i Chartres
Håndtering av din telefonvakt i Chartre med Mediphone Téléservice - Mediphone Téléservices tilbyr en enkel og kostnadseffektiv løsning for telefonvakt...
Telefonmottak for fagfolk og små bedrifter
Konsulenter, eksperter, advokater, handelsagenter, småbedrifter... Under dine forretningsreiser eller forretningsmøter (og til og med i løpet av feri...
Telefonisk tolkning
Vår plattform for telefonoversettelse gir deg en sømløs løsning for flytende kommunikasjon, uansett hvilket språk som snakkes. Takket være våre profes...
Samleoppringning
Ønsker du å kontakte en av kundene dine for å følge opp utestående betalinger, men har ikke tid eller ressurser internt? Call Collect-tjenesten fra Eu...
Outsourcing av telefonbesvarelse i Laval
Mediphone tilbyr en ekstern telefonservice i Laval - Har du ikke tid til å svare kundene dine? Vi har den enkleste løsningen: outsourcing av telefonit...
KUNDESERVICE OG STØTTE - Innkommende og utgående samtaler
«Vær alltid der, alltid hjelp» KUNDESERVICE OG KUNDESTØTTE Vi har alle sagt eller hørt setningen: «produktet deres er bra, men det som mangler er ser...
Tele-sekretariat og telefonmottak for bedrifter
God håndtering av telefonvakt i bedriften for et k - Med Médiphone kan du satse på kvaliteten av din telefonmottakelse og stole på erfaringen og tekni...
Sekretariat - Telefon- og E-postsvarstjeneste på tysk
Måten å kommunisere på varierer fra land til land og fra person til person. Det spiller ingen rolle om det gjelder vanlig korrespondanse, en presentas...
Rådgivning
Rådgivning i henhold til gjeldende standarder Vi gir gjerne råd i henhold til de relevante gjeldende standardene for maskindirektivet. Alle kvalitets...
Våre kvalitetsprosesser
For å sikre total tilfredshet for våre profesjonelle kunder, følger vi en metodisk tilnærming til hvert trinn i våre tjenester. Alt begynner med en nø...
Produkter for "call services"
DIALOGMARKETING FULL-SERVICE KUNDECENTER - Kundeservice-senter
Telefonmarkedsføring - nå en av de viktigste verktøyene som moderne direktemarkedsføring har å tilby. Som den nesten mest personlige metoden for å kom...
Call Center Tjeneste - Høykvalitets Call Center, samt Chat og E-post
Velkommen til Benefit-Partner, din pålitelige partner for utmerket kundeservice. Oppdag våre skreddersydde tjenester, fra profesjonell call-center-ser...
Call Center: Innkommende samtaletjenester - Overlat dine innkommende samtaletjenester til Nosycom
For outsourcing av dine innkommende samtaletjenester, velg Nosycom, et callsenter basert i Madagaskar. Tjenestene som tilbys er: telefonmottak, ordreb...
Outbound Call Processing Service - Løsninger for håndtering av utgående samtaler tilpasset behov og forventninger.
Outsourcing av utgående samtaler for bedrifter er en utmerket måte å redusere kostnader på, samtidig som produktiviteten økes. Mange bedrifter har ven...
Anropsutstedelsestjeneste - Ekspertledelse av ditt selskaps anropsutstedelser
For å dra nytte av fordelene med vår samtaleutgivelsestjeneste, ikke nøl med å kontakte en kvalifisert outsourcing-leverandør. Outsourcing av håndteri...
Skreddersydd Tjeneste for Håndtering av Utgående Anrop - En skreddersydd tjeneste for å håndtere dine utgående anrop
Ikke nøl med å kontakte et spesialist callsenter for å overlate håndteringen av dine utgående samtaler, slik at du kan fokusere på kjernen i virksomhe...
Inngående Call Center - Informasjonstjenester
Med vårt innkommende callsenter utvider vi kundeservicen din, helpdesk, servicesenter eller bestillingshotline.
Anropsmottakertjeneste - Nosycom er spesialist på håndtering av innkommende anrop
Å overlate håndteringen av innkommende samtaler til en erfaren leverandør som Nosycom kan hjelpe deg med å fokusere litt mer på virksomheten din og ha...
Kundelojalitet gjennom utgående samtaletjeneste
Fidelisering og optimalisering av kundeforholdet gjennom et callsenter - Den største fordelen med vår callsenterløsning er at den gjør det mulig for b...
Samleoppringning
Ønsker du å kontakte en av kundene dine for å følge opp utestående betalinger, men har ikke tid eller ressurser internt? Call Collect-tjenesten fra Eu...
Anropsutsendelsestjeneste - Nosycom: Den ideelle løsningen for samtale-senter tjenester
Ta kontakt med tjenesten til Nosycom, din partner for outsourcing av utgående og inngående samtaler i Madagaskar, for raskt å utvide virksomheten din.
Hotline (Informasjon om produkter og tjenester) - Innkommende samtaletjenester
Kommunikasjonen mellom en bedrift og eksterne aktører må fremheves. Den spiller en viktig rolle for merkevaren. Nosycom er et byrå som spesialiserer s...

europages-appen er her!

Bruk vår forbedrede leverandørsøk eller lag dine henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen for kjøpere.

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play