Frankrike, Levallois Perret
Sozio er et parfymehus som produserer duftkomposisjoner for ulike industrielle sektorer: parfyme, kosmetikk, atmosfære og rengjøring. Grunnlagt i 1758 i Grasse (Frankrike), er Sozio en av pionerene innen fransk parfymerkunst. Takket være sin globale tilstedeværelse, gir Sozio sine kunder fleksibilitet, pålitelighet og reaksjonsevne, samtidig som de tilbyr 5 produksjonssteder: Noyant (Frankrike), ...
Portefølje (26)
Frankrike, Paris
SYMBIAL er et markedsføringsinstitutt, et uavhengig fransk markedsføringsinstitutt. Vi tilbyr online, telefon- og ansikt-til-ansikt undersøkelser i Frankrike, i Europa eller Nord-Amerika. Vårt undersøkelsesinstitutt gjennomfører sektorstudier, markedsstudier og mulighetsstudier for industrier og samfunn. Vi hjelper våre kunder med å implementere en vellykket utviklingsstrategi. Med kvantitati...
Portefølje (1)
Frankrike, Cestas
Jeg bistår bedrifter med utvikling av merker og prosjekter, i en helhetlig og samarbeidende tilnærming: - markedsstrategi - markedsundersøkelser - prosjektledelse: utvikling og lansering av produkter - kommunikasjonsrådgivning - visuell identitet: logoopprettelse og design av kommunikasjonsverktøy - opprettelse av nettside: webdesign og SEO/SEA-optimalisering. Jeg har over 20 års erfaring in...
Portefølje (3)
Frankrike, Paris
... organisere virksomheten din for å optimalisere resultatene - Lokale markedsstudier og forretningsmodeller for en grundig forståelse av ditt forretningsmiljø - Digitale løsninger for å hjelpe deg med å utnytte det digitale potensialet og transformere virksomheten din Vårt mål er å gi deg råd og støtte på en effektiv og personlig måte i opprettelsen og utviklingen av virksomheten din. Det viktigste for oss...
Portefølje (28)
Frankrike, Paris
mki er en global spesialist innen markedsundersøkelser, som hjelper deg med forretningsutvikling og med å finne nye muligheter gjennom skreddersydde markedsanalyser. Vi bistår hovedsakelig markedsavdelingene i store selskaper og SMB-er, samt aktører i offentlig sektor, konsulentfirmaer og oppstartsbedrifter. Vi tilbyr: - Skreddersydde og flerklient markedsstudier - Prospektering av nye kunder og partnere på deres språk - Evaluering av kundelojalitet og opplevelse - Konkurrentprofilering og vurdering - Butikkbesøk og mystery shopping - Profilering av oppkjøpsmål...
Frankrike, Paris
... menneskelig intelligens. Data-Observer utvikler sine egne verktøy for datainnsamling på nettet og lager sikre, skreddersydde plattformer for å imøtekomme de unike behovene til hver enkelt kunde. Tjenestene fra Data-Observer, som er fleksible og tilpassbare til hver forespørsel, følger flere retninger: e-reputasjon, presseforhold, krisehåndtering (oppdagelse og overvåking av en krise i sanntid på nettet), markedsanalyse (revisjoner, markedsstudier, merkeoppfølging).
Frankrike, Asnières Sur Seine
Afrique Business Info representerer et profesjonelt nettverk som samler selskaper og investeringsfond fra Afrika og Europa, og tilbyr følgende tjenester: - Tilgang til sitt katalog og premiuminnhold (artikler, markedsstudier, infografikk om afrikanske markeder) - Promotering og distribusjon av offentlige og private annonser på sin nettside og sosiale medier. - Lokal støtte og...
Frankrike, Lille
MDTC er et selskap som er etablert i hjertet av Lille-metropolen og jobber med markedsundersøkelser. Markedsstudier, kvalitative og kvantitative, setter vi vår erfaring og kompetanse til disposisjon for å gjennomføre studiene dine på best mulig måte og garantere kvalitet.
Frankrike, Guyancourt
... teknologiske prosjekter med høy verdi (state-of-the-art, konkurranseanalyser, patentovervåking, teknologiske markedsstudier, identifisering av teknologioverføringer, partnersøk ....). Parallelt med sin konsulentvirksomhet har Viedoc utviklet en ny generasjon av enkle og brukersentrerte overvåkingsverktøy for å støtte fagfolk i overvåkingen av sitt miljø og styringen av sin virksomhet. Disse...
Frankrike, La Rochelle
...TECHNI'SENS er et selskap spesialisert innen markedsundersøkelser og meningsmålinger. TECHNI'SENS er et ekspertfirma innen sensorisk analyse, forbrukerforskning og markedsstudier. Instituttets rolle er å støtte selskaper som markedsfører forbruksvarer, spesielt innen næringsmiddelindustrien, kosmetikk og dyrefôr, for å hjelpe dem med utvikling og forbedring av produktene sine.
Populære land for denne søkefrasen