• Doktor i Farmasi, med spesialisering innen industri og opplæring i medisinsk toksikologi fra Paris 7, har Valérie de Fougières over 20 års erfaring innen kosmetisk og farmasøytisk regulering.
• Hennes karriere har ført henne til å ta opp problemene med samsvar for kosmetiske produkter i Europa og utenfor Europa, innen sitt selskap VDF Conseil, opprettet 1. mars 2005.
• VDF Conseil tilbyr sin eks...
... dette bruddet kommer fra: kortslutning, sikring som har gått? Ikke bruk hele dagen på å lete, du har sikkert bedre ting å gjøre! SOS Elektriker er her for denne typen problemer. Våre håndverkere vil være hjemme hos deg innen 30 minutter etter at du har ringt for å gjøre en diagnose av situasjonen. I nødstilfeller kan du stole på oss: vårt kundesenter er tilgjengelig 24/7, fordi en elektrisk nødsituasjon kan bli farlig hvis den ikke håndteres i tide.
Vannlekkasje: Rørleggerarbeid
Reparasjon av kjel: Reparasjon av varmtvannstank
Reparasjon av varmtvannstank: Avløp...
... lettfattelig oppfølging av dine saker. I ditt sikre kundesenter kan du:
- Overføre dine saker på noen minutter
- Konsultere de utførte handlingene i sanntid
- Kontakte din dedikerte forvalter
- Redigere statistiske rapporter
Ingen overskridelse av honorarer, ingen skjulte kostnader.
Hvordan fungerer det?
Trinn 1: Send dokumenter og opprett sak
Trinn 2: Verifisering av dokumenter og oppsett av prosedyre
Trinn 3: Oppsett av inkassoprosedyre
Trinn 4: Overføring av midler
For mer informasjon, besøk: www.lbm-contentieux.com...
... lettfattelig oppfølging av dine saker. I ditt sikre kundesenter kan du:
- Overføre dine saker på noen minutter
- Konsultere de utførte handlingene i sanntid
- Kontakte din dedikerte forvalter
- Redigere statistiske rapporter
Ingen overskridelse av honorarer, ingen skjulte kostnader.
Hvordan fungerer det?
Trinn 1: Send dokumenter og opprett sak
Trinn 2: Verifisering av dokumenter og oppsett av prosedyre
Trinn 3: Oppsett av inkassoprosedyre
Trinn 4: Overføring av midler
For mer informasjon, besøk: www.lbm-contentieux.com...
... tydelig oppfølging av sakene deres. I ditt sikre kundesenter kan du: Overføre sakene dine på noen minutter Se handlingene som er utført i sanntid Kontakte din dedikerte forvalter Utarbeide statistiske rapporter...